Záhubu Zemi prý přinese kometa! Podle vědců jsou to "časované bomby"

Zapomeňte na asteroidy, větší nebezpečí nám prý hrozí z komet! Podle vědců je nebezpečí, které představují komety pohybující se v naší sluneční soustavě, podceňováno.
23.12.2015 20:00 |

Časovaná bomba, nebo sebevrah? Pád ruského letadla dál obestírá záhada

Dvě rozdílené teorie o typu bomby, která zničila ruské letadlo nad Egyptem, přinesla americká a ruská média. Podle ruských médií šlo o stejný typ časované bomby, kterým teroristé zaútočili na obytné domy v Rusku v roce 1999. Americká CNN ale uvedla, že na palubě byl terorista – sebevrah.
19.11.2015 21:00 |

K Zemi se přiblížila kometa! NÁVOD JAK JI POZOROVAT

Nedávno objevená kometa s názvem Pan-STARRS se přiblížila k Zemi. Kometa směřující ke Slunci podle ní bude pro obyvatele severní polokoule viditelná do 24. března.
10.03.2013 16:20 |

Kauza Petr Kramný: Vyrazil do Egypta s předem promyšleným plánem?

Sobotní příjezd kriminálního týmu z egyptské Hurghady do Prahy se rovnal odpálení časované bomby - kriminalisté pro FTV Prima prozradili, že dvojice Češek nebyla otrávena! Jak ale tedy zemřely Monika a Klárka? A jakou roli sehrál Petr Kramný, který momentálně sedí ve vazbě? Podle zdrojů Primy měl Kramný předem promyšlený plán. A právě Egypt jako cíl rodinné dovolené nemusel zvolit vůbec náhodně!
09.03.2014 20:25 |

Ledové kry udělaly z řek časované bomby! Kdy se rozlijí?!

Je to příjemné po tak krušné zimě! Konečně trochu tepla! Jenže oteplení, které v těchto dnech vládne nad celým územím naší republiky, s sebou přináší problémy. Především ucpané vodní toky, protože ledy nestačí tát tak rychle.
28.02.2012 12:05 |

VIDEO: Pneumatiky v F1 jako časované bomby! Explodovaly hned čtyři. Co se dělo?

Seriál formule 1 nabídl hodně bláznivou Velkou cenu. Na okruhu v Silverstone bouchaly pneumatiky. Čtyři piloti zažili bezmoc, když jim explodovalo levé zadní kolo. V čem byl problém? To se zatím neví.
01.07.2013 07:45 |

To snad ne: Magazín Rolling Stone dal na obálku teroristu, který zabíjel na maratonu v Bostonu

Tradiční bostonský maraton se letos 15. dubna změnil v peklo ve chvíli, kdy na něm vybouchly dvě časované bomby. Zraněny byly stovky lidí, desítky z nich velice těžce. Pátrání po útočníkovi nakonec dovedlo policii k bratrům Dzhokharovi (19) a Tamerlanovi (26) Tsarnaevům z Čečenska. Tamerlan nepřežil četná zranění způsobená během policejní honičky, Dzhokhar je nyní pod zámkem a čeká na soud.
19.07.2013 13:00 |

Leoš oprášil na party roku ve Špindlu dýdžeje Kulku, tasil motýlka za sto tisíc a Verešová s Darou vlhly!

Do Špindlu se sjely zlatokopky z blízkého a dalekého okolí, aby lačně nahlížely přes plot na mumraj okolo zdejšího vyhlášeného klubu, kde majitel luxusního pražského autosalonu Milan Vopička pořádal party s názvem Advantage Cars Unfair Party, na kterou se jako obvykle sjely nejen krásné vozy, ale i celebritní klienti jeho podniku v čele s "Leošem Marešem":http://www.extra.cz/tema/leos-mares (37), který se konečně zbavil jeho konto i kariéru ohrožující časované bomby "Petry Faltýnové":http://www.extra.cz/tema/petra-faltynova (35), a tak místní šelmy vycítily šanci.
20.03.2014 20:55 |

Mražené jídlo vám může pěkně zavařit, cesta z nákupu v horku je nejrizikovější

V následujícím týdnu vydrží teploty vysoko nad 30 °C, které dál rostou v rozpálených autech. Než do kufru zavřete tašky s nákupem, měli byste vědět, že si mezi potravinami vlastně vezete časované bomby. O co jde? O mražené jídlo.
11.08.2015 05:55 |

Kde k tomu tahle barbína přišla? Obrovské časované bomby nejsou práce pro chirurga, ale pro pyrotechnika!

Tak tohle je už opravdu moc! Co to je za šílenou kreaturu? Hádejte, koho si vzala takhle blondýna za vzor?
25.11.2015 21:36 |

Kometa ISON při letu kolem Slunce zanikla

Kometa ISON nepřežila listopadový let kolem Slunce. Zprvu se zdálo, že let překonala, i když s těžkými ztrátami, ale astronomové jsou si nyní jistí zánikem tohoto prastarého vesmírného tělesa, které vzbuzovalo ohromnou zvědavost vědců. S odvoláním na představitele NASA to uvedly agentury AFP a Reuters.
04.12.2013 17:50 |

Ekonom: Letošní rok může být dobrý. Ale Sobotkova vláda musí navýšit investice

Ekonom a žurnalista Lukáš Kovanda dává za pravdu známému ekonomu Nourielu Roubinimu, který pro letošek České republice nevěstí žádnou ekonomickou záhubu. Naopak na začátku roku v jedné ze svých prognóz předpověděl celkem úspěšný rok. A Kovanda souhlasí, růst hrubého domácího produktu by prý mohl skončit v plusu, zásadní budou vládní výdaje a spotřeba domácností.
17.01.2014 08:45 |

Oberreiter (SPO): Žádní sluníčkáři! Idioti to jsou a chtějí naší záhubu

Pravdoláškaři postrádají pud sebezáchovy, ohlupují společnost svými pseudolidskoprávním pohledy a bezbranné obyvatelstvo vystavují aktérům terorismu.
14.11.2015 20:16 |

Zvrácenost a záhuba. Nelituji svých slov o gayích. Mediální šikana. Islám je velká hrozba. Propaganda, že za vše může Putin. A Chovancův úřad… Poslankyně, která odešla z ČSSD, hovoří

ROZHOVOR Poslankyně Pavlína Nytrová, která nedávno vystoupila z ČSSD a vzbudila pozornost zmíněním souvislosti mezi homosexualitou a pedofilií, svých slov nelituje a občané jí vyjadřují podporu. Teorie genderu je podle ní zvrácenost, která podporuje záhubu společnosti. Islám považuje za velkou hrozbu. „Za komunistů jsme byli krmeni ruskou propagandou a vše na západ bylo špatné, dnes je dobré jen to, co jde ze západu a z Ameriky, a společnost je denně ujišťována o tom, že za vše může Vladimir Putin,“ říká.
13.01.2017 04:50 |

Osobnosti: Vladimir Putin (2607 článků)

Kometa McNaught se blíží k Zemi. Po více jak 2 letech

Po více jak dvou letech se přiblížila k Zemi na dohled kometa C/2009 R1 McNaught. Uvidíme ji nad severním obzorem.
31.05.2010 10:40 |

K Zemi se blíží kometa. Bude vidět i bez dalekohledu

Na vzdálenost 18 milionů kilometrů se 20. října přiblíží k Zemi kometa Hartley. Těleso už dnes pečlivě zkoumá Hubbleův vesmírný teleskop.
07.10.2010 10:05 |

K Zemi letí Hartleyova kometa. Odhalí ji malý dalekohled

K Zemi se blíží kometa Hartley. K jejímu pozorování je však stále ještě třeba malý dalekohled.
16.10.2010 01:20 |

Kolem Země dnes PROLETÍ ZKÁZONOSNÁ KOMETA! A nebo taky ne...

Kometa Elein, které mnozí lidé připisovali zkázu planety Země nebo živelní katastrofy, se v neděli 16. října dostane nejblíže k Zemi. Proletí v bezpečné vzdálenosti a zřejmě nebude vůbec nebezpečná.
16.10.2011 11:35 |

Máme se bát? Nad Zemí proletí kometa, která má být zkázou lidstva!

Vloni objevená kometa ISON má být za posledních padesát let nejviditelnější kometou pouhým lidským okem. Zahlédnout ji můžeme od konce listopadu až do začátku nového roku. Co její zjevení ale bude předpovídat?
15.11.2013 21:56 |

Akademici proti Konvičkovi: výzvu podepsalo už přes 1300 vědců

Proti vlně xenofobní nálad rozdmýchávaných extremistickými skupinami a lidmi jako Martin Konvička z iniciativy Islám v ČR nechceme se postavily stovky vědců. Petici nazvanou Vědci proti strachu a lhostejnosti už podepsalo více než 1300 českých vědců, univerzitních profesorů a dalších vysokoškolských pracovníků. Pod výzvu se od pondělní večera mohou podepsat i lidé mimo akademickou půdu. Reagoval na ni i prezidentův mluvčí Jiří Ovčáček, podle něhož prohlubuje příkop mezi českou společností a elitami.
18.08.2015 11:46 |