Záhada bermudského trojúhelníku: Co stojí za zmizením lodí a letadel? Vědci přišli s novou teorií!

Bermudský trojúhelník je už mnoho let obrovskou záhadou. Mizí tam letadla a lodě a vše bez logického vysvětlení. Každý, kdo může, se mu velkým obloukem vyhýbá. Teď ale vědci přišli s něčím, co by mohlo tuto záhadu rozluštit. Vyřeší se tajemství bermudského trojúhelníku? Nebo jde jen o spekulaci?
15.03.2016 10:00 |

Záhada bermudského trojúhelníku: Z nákladní lodi našli jen záchranné vesty, kde je posádka?

Během hurikánu Joaquin se ve čtvrtek ztratila nákladní loď El Faro s 33člennou posádkou na palubě. Plavidlo bylo naposledy spatřeno u bahamského ostrova Crooked Island. Ani po čtyřech dnech nikdo neví, kam se loď s posádkou vypařila. Přiživí záhada legendu bermudského trojúhelníku?
06.10.2015 10:35 |

Záhada bermudského trojúhelníku: Polykají lodě obří krátery?!

Blíží se konečně rozluštění slavné záhady bermudského trojúhelníku? Na dně Barentsova moře byly objeveny explodující krátery – jsou stejné i v nechvalně proslulé oblasti?
14.03.2016 22:10 |

Záhadná zmizení lodí a letadel. Kouzlo bermudského trojúhelníku

Záchranáři hledali zmizelý Airbus 330-200 šest dní. I přes vyspělou techniku se může stát, že se i tak veliký letoun úplně ztratí.
07.06.2009 08:20 |

Chovatelé holubů řeší záhadu, ptáci jim mizí jak v bermudském trojúhelníku

Chovatelé holubů řeší neobvyklý problém, který přirovnávají k záhadě bermudského trojúhelníku. V severovýchodní Anglii v oblasti mezi městy Thirsk, Wetherby a Consett se totiž beze stopy ztrácejí poštovní holubi. Dokonce i experti jsou tímto fenoménem vyvedeni z míry.
29.08.2012 09:20 |

Záhada Bermudského trojúhelníku je vyřešena. Aspoň z části

Letadla zřejmě havarovala kvůli nedostatku paliva a technickým problémům.
20.09.2009 12:10 |

Záhada bermudského trojúhelníku: Zmizely 2 děti, našel se jen mobil

Bermudský trojúhelník si připsal další záhadu. Loni se dva 14letí teenageři vydali na plavbu u Floridy, ale domů se už nevrátili a nikdo neví, co se s nimi stalo. Letos v březnu objevili námořníci jejich opuštěný člun přes tisíc kilometrů daleko. Na palubě byl telefon jednoho z mladíků.
28.04.2016 14:50 |

Konspirátoři přišli s novou teorií: Islámský stát řídí Židé a CIA

Server iDnes.cz píše o nové konspirační teorii, která tvrdí, že Islámský stát řídí Židé a CIA. Konspirátoři se prý ve své pravdě utvrzují argumentem, že „o tom média mlčí“ a mnohdy se odvolávají na Edwarda Snowdena, bývalého kontraktora americké tajné služby NSA. Ten se však k teorii nehlásí.
27.09.2014 13:11 |

Temná hmota neexistuje, vědci přepisují Einsteinovu teorii

Největším géniem dvacátého století byl bezesporu Albert Einstein. Ačkoli mnoho z jeho teorií předběhlo poznání tehdejších fyziků, v něčem se přeci jen mýlil i on sám. Třeba ve své teorii o gravitaci, která předpokládá existenci tzv. temné hmoty. Ta byla ale popsána pouze hypoteticky a nikdy nebyla její přítomnost ve vesmíru dokázána. Podle nizozemských vědců ale nic takového zřejmě vůbec neexistuje a Einsteinova teorie o gravitaci musí být přepsána. Gravitace totiž není základní silou vesmíru ale výsledkem neuspořádanosti.
22.12.2016 13:00 |

Osobnosti: Albert Einstein (56 článků)

Pátrání po ztraceném boeingu pokračuje: Hledá ho 29 letadel, 21 lodí a 6 vrtulníků!

Mezinárodní tým vedený Austrálií obnovil dnes za úsvitu v odlehlé oblasti Indického oceánu pátrání po pohřešovaném letadle společnosti Malaysia Airlines. Akce doslova obřích rozměrů má za cíl jediné - určit dnes polohu letadla nebo najít jeho trosky. Pomoci má 29 letadel australského vojenského letectva, 21 lodí a 6 vrtulníků!
21.03.2014 08:15 |

Vědci pomocí obří neutronové hvězdy potvrdili teorii relativity

Mezinárodní tým vědců objevil nejhmotnější neutronovou hvězdu, pomocí níž podrobil zkoušce Einsteinovu teorii relativity v doposud nejextrémnějších podmínkách. Výsledek potvrdil, že Einstein měl pravdu, zjistil podle agentury DPA tým pod vedením Johna Antoniadise z Institutu Maxe Plancka pro radioastronomii v německém Bonnu. Závěry svého výzkumu dnes vědci zveřejnili v americkém odborném magazínu Science.
26.04.2013 08:10 |

Intelektuálové zničí kapitalismus, psal kdysi nobelista s moravskými kořeny. Jenže ve skutečnosti to prý dopadne úplně jinak

POLITOLOGOVÉ O teorii spiknutí průměrných možná už mnohý slyšel a mnohý třeba zažil na vlastní kůži, pokud byl tím, kdo nějak vyčníval. Nyní se však začíná hovořit o poněkud jiné teorii – a to teorii o spiknutí vzdělaných. Nikdy jste ještě o ní neslyšeli? ParlamentníListy.cz proto hledaly odpověď. Mimo jiné třeba i na to, proč i nové elity stále vstupují do manželství, nerozvádí se, mají děti a nenávidí kapitalismus…
20.12.2014 19:26 |

Jaroslav Bašta přichází s vlastní teorií, proč Brusel vítá imigranty. Velmi barvitou

Jaroslav Bašta, bývalý velvyslanec v Rusku a na Ukrajině, podle vlastních slov prožil značnou část svého profesního života tím, že před svými nadřízenými či kolegy vyvracel řadu konspiračních teorií. Časem ale získal k tomuto žánru jistý respekt, takže se v komentáři pro PrvníZprávy.cz vymyslel vlastní konspirační teorii. O tom, proč se Brusel ve vztahu k muslimskému stěhování národů chová tak, jak se chová. Je to opravdu barvitá teorie.
24.04.2016 07:30 |

Schwarzenberg: Snil jsem o bigamii, ale s VV vidím, jak těžké je žít v trojúhelníku

V pubertě jsem někdy snil o bigamii, teď díky Věcem veřejným vím, že je velmi obtížné žít v trojúhelníku, řekl s nadsázkou v rozhovoru pro sobotní Právo ministr zahraniční a vicepremiér koaliční vlády Karel Schwarzenberg.
30.07.2011 14:55 |

Osobnosti: Karel Schwarzenberg (3557 článků)

Ve vraku lodi potopené roku 1592 našli vědci mýtický magický kámen Vikingů

Vikingská legenda o bájném svítícím kameni možná nakonec opravdu bude založená na realitě. "Sluneční kámen" měl být výjimečný v tom, že když byl namířen proti nebi, odhalil i na zcela zamračené obloze polohu Slunce. Vědci na to přišli díky nálezu kamene na lodi, která se potopila bezmála před 420 lety.
26.11.2011 20:15 |

„Byla to řízená demolice,“ tvrdí vědci o teroristických útocích z 11. září

Zastánci konspiračních teorií, které zpochybňují okolnosti teroristických útoků z 11. září 2001 na Spojené státy, jsou obvykle označováni za bláznivé teoretiky. Nyní 15 let od tragédie čtveřice fyziků v respektovaném žurnálu Europhysics News Evropské fyzikální společnosti (EPS) zpochybnila oficiální výsledky vyšetřování pádu budov Světového obchodního střediska (WTC) v New Yorku. Vědci poukazují na to, že důkazy ukazují spíše na řízenou demolici než na pád vyvolaný nárazem letadel a následným požárem.
11.09.2016 05:05 |

Před zmizením stahoval exposlanec Wolf peníze ze svých účtů, píše deník

Odsouzený exposlanec Petr Wolf se před vánočními svátky vyhýbal nástupu do vězení. V lednu se raději začal skrývat a policie po něm pátrá, aby ho mohla dodat za mříže. Podle informací středečního Práva před svým zmizením sháněl hotovost. Sháněl každou korunu, prozradil deníku zdroj obeznámený s kauzou.
06.02.2013 07:20 |

Osobnosti: Petr Wolf (98 článků)

Pátrání v plném proudu: Únos teroristy prověřuje i FBI. Letadlo se prý před zmizením vracelo!

Pátrání po ztraceném Boeingu 777 společnosti Malaysia Airlines pokračuje! Lodě hledaly letadlo celou noc, ráno se k nim připojila i letadla. Oblast pátrání byla rozšířena - podle radarů se totiž letadlo před zmizením krátce vracelo zpátky. Pilot nicméně nevyslal tísňový signál, což není obvyklé. Do Asie vyrazili také agenti FBI. Prošetřuje se, zda na palubu nepronikli teroristé. Zvýšil se totiž i počet podezřelých osob mezi cestujícími!
09.03.2014 13:10 |

Týden před zmizením letadla tajné služby varovaly: Džihádistům jde o chaos!

Už týden před zmizením egyptského letadla ve Středozemním moři varovaly tajné služby v Paříži: Francie je jasným cílem Islámského státu, je nyní nejohroženější zemí světa. Naplnilo se toto varování tím, že džihádisté poslali k zemi let MS804?
21.05.2016 08:30 |

Nezvěstná Míša (12) před záhadným zmizením: Nesnáším mámu a toho!

Pátrání po nezvěstné Míše Patricii Muzikářové (12) z Ústí nad Labem je bohužel stále bezúspěšné. Všichni se ptají, kam se dívka poděla a co mohlo za jejím zmizením stát. Na Facebooku se objevují dohady o tom, že by v něm mohl být zapletený přítel matky Míši, kterého prý holčička neměla ráda.
15.01.2017 14:30 |