Článek

Vysílání Primy o uprchlících není objektivní, tvrdí rada. Televize osloví své experty

 
Na sporné momenty ve zpravodajství televize Prima o uprchlících upozornila Rada pro rozhlasové a televizní vysílaní, které odhalila už na konci minulého roku. Na zahájení správního řízení to ale nestačilo, další analýzu bude mít letos v září. Uvedl to v úterý předseda rady Ivan Krejčí. Rada podle něho rozhodně nekonstatovala, že vysílání bylo objektivní a vyvážené, jak uvedla Prima ve svém stanovisku. Prima v reakci zmínila, že počká na výsledky další analýzy a zadá i vlastní šetření.
07.06.2016 17:50 |

podobné články

Osobnosti: Ivan Ivan (589 článků)
Podobné články

Prima ve vysílání o uprchlících chybovala. Ale není to ani na pokutu, vzkázala televizní Rada

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílaní odhalila již na konci minulého roku sporné momenty ve zpravodajství televize Prima o uprchlících, na zahájení správního řízení to ale nestačilo. Další analýzu bude mít letos v září. Uvedl to dnes předseda rady Ivan Krejčí v tiskové zprávě. Rada podle něho rozhodně nekonstatovala, že vysílání bylo objektivní a vyvážené, jak uvedla Prima ve svém stanovisku. Její vyjádření ČTK zjišťuje.
07.06.2016 16:00 |

podobné články

Osobnosti: Ivan Ivan (589 článků)

Prima má problém ve vysílání, tvrdí RRTV

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílaní odhalila již na konci minulého roku sporné momenty ve zpravodajství televize Prima o uprchlících, na zahájení správního řízení to ale nestačilo. Další analýzu bude mít letos v září. Uvedl to dnes předseda rady Ivan Krejčí v tiskové zprávě. Rada podle něho rozhodně nekonstatovala, že vysílání bylo objektivní a vyvážené, jak uvedla Prima ve svém stanovisku. Její vyjádření ČTK zjišťuje.
07.06.2016 15:50 |

podobné články

Osobnosti: Ivan Ivan (589 článků)

Beženci napadli v táboře experty včetně Čecha. Řecká policie prý přihlížela

 
Pořádné řecké drama se odehrálo v uprchlickém táboře Moria, kde měl rozlícený dav napadnout během nepokojů také experty z Evropské unie. Byl mezi nimi i jeden Čech, uvedlo nyní Právo, které na incident poukázalo. Tvrdí přitom, že řecká policie nezasáhla a nechala experty napospas migrantům. Pomohl prý až Frontex. Naštvalo to i českého ministra vnitra Milana Chovance (ČSSD).
15.05.2016 09:55 |

podobné články

Rada pro vysílání se znovu zabývá výměnou licence Primy za Prima family

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) souhlasila s podáním kasační stížnosti proti rozsudku Městského soudu v Praze z konce června, kterým bylo nepravomocně rozhodnuto, že zánik původní licence televizního kanálu Prima je nezákonný. Zánik původní licence u soudu napadla Regionální televizní agentura (RTA), která se do konce loňského roku do vysílání Primy připojovala a kvůli zrušení původní licence o vysílací čas přišla. Vyplývá to ze zápisu z úterního jednání RRTV.
02.08.2012 09:45 |

podobné články

Česká televize zveřejnila pravidla předvolebního a volebního vysílání

 
Česká televize zahájí v úterý 28. srpna od 21 hodin na ČT24 cyklus předvolebních debat Otázky Václava Moravce Speciál, v nichž se poprvé v historii uskuteční v rámci voleb do krajských zastupitelstev diskuse s lídry volebních kandidátek ve všech 13 volebních krajích. Česká televize bude pro letošní předvolební a volební vysílání využívat průzkumů dvou renomovaných výzkumných agentur, nad jejichž výsledky bude mít poprvé v historii sama kontrolní dohled. Dnešním dnem zveřejnila Česká televize na svých webových stránkách Pravidla předvolebního a volebního vysílání, která v souladu se zásadami nestrannosti, vyváženosti a objektivity specifikují způsob, jak bude Česká televize letošní volby ve svém vysílání pokrývat.
26.08.2012 21:15 |

podobné články

Středoevropské televize mají zájem o metodiku měření veřejné hodnoty ČT

 
Česká televize osloví každý týden v průměru 77 % populace ČR starší patnácti let. Zásah je přitom jedním z hlavních měřitelných kritérií pro hodnocení úrovně plnění úkolů a cílů stanovených pro vysílání veřejné služby. Česká televize měří veřejnou hodnotu svého vysílání zatím jako jediná ve střední a východní Evropě, zahraniční televize ji chtějí následovat.
12.04.2014 09:45 |

podobné články

Objektivita u Krause je nesmysl, cupuje právník argument Primy u „zakázané show“

 
Může být vysílání pořadu Show Jana Krause vnímané mediální radou jako porušení objektivity a vyváženosti? Televize Prima tak argumentuje v případě show s Jiřím Bradym a protizemanovskými výpady, jenže podle odborníka na mediální právo Aleše Rozehnala je to nesmysl. Pro Blesk.cz zmínil, že objektivní a vyvážené musí být pouze zpravodajské a politicko-publicistické pořady, kam ale ten Krausův nepatří. Ve stejném duchu se vyjádřil i šéf Rady pro rozhlasové a televizní vysílání Ivan Krejčí.
27.10.2016 18:10 |

podobné články

Osobnosti: Jan Kraus (1001 článků) , Jiří Kraus (48 článků) , Ivan Kraus (84 článků) , Jiří Krejčí (7 článků) , Aleš Krejčí (1 článek) , Ivan Ivan (589 článků) , Jiří Kraus (48 článků)

TOP 09 se ohradila proti České televizi: Ve vysílání nezazněla objektivní fakta!

 
TOP 09 na Praze 2 se ohradila proti reportáži z pořadu Reportéři ČT. Tým Marka Wollnera se věnoval mimo jiné i privatizaci bytů v této městské části a TOP 09 se reportáž ani trochu nelíbila. Politici mají za to, že ČT neodvysílala objektivní fakta, ačkoli je dobře znala.
27.01.2017 21:50 |

podobné články

Česko již patnáct let vysílá experty do civilních misí

 
V letošním roce uplyne 15 let od začátku vysílání českých civilních expertů do civilních misí mezinárodních organizací. Na ministerstvu zahraničních věcí ČR se 19. června 2017 k tomuto výročí uskutečnilo setkání s cílem ocenit práci českých civilních expertů a zároveň oslovit nové potenciální experty. Mezi účastníky byla řada českých znalců se zkušenostmi z krizových oblastí, ale i velitel civilních misí Evropské služby pro vnější činnost Kenneth Deane. S úvodním slovem vystoupili státní tajemník MZV Petr Gajdušek a zvláštní zmocněnec pro OBSE Štefan Füle.
20.06.2017 16:20 |

podobné články

Osobnosti: Štefan Füle (104 článků)

Rada dala na 12 let licenci Prima family k vysílání přes satelit

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání udělila společnosti FTV Prima licenci k vysílání nového kanálu Prima family prostřednictvím satelitu po dobu 12 let. Na stejnou dobu poskytla licenci programu Televize Barrandov k vysílání v pozemním systému DVB-T. RRTV o tom informovala v tiskové zprávě.
02.11.2011 16:45 |

podobné články

Heller (KDU-ČSL): Česká televize přestává být objektivní

 
Mnoho lidí v poslední době kritizuje Českou televizi, že prý není objektivní. Kritici jsou zejména z řad fanoušků prezidenta Zemana nebo odpůrců jakékoli pomoci uprchlíkům.
04.01.2016 12:56 |

podobné články

Rada pro vysílání vydala Primě osvědčení o zániku platnosti původní licence. RTA mluví o arbitráži

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) vydala společnosti FTV Prima osvědčení o zániku platnosti licence Primy, kterou od ledna nahradila stanicí Prima family. FTV Prima se tím vyhnula povinnosti sdílet v určitých časech vysílací frekvence s regionálními vysílateli, mimo jiné s Regionální televizní agenturou (RTA), jež kvůli tomu prozatím ukončila vysílání. RTA s postupem FTV Prima nesouhlasí a se svými stížnostmi se již obrátila na RRTV, ČTÚ a Úřad pro ochranu hospodářské soutěže.
18.01.2012 22:10 |

podobné články

Česká televize přechází na satelitu k vysílání ve vysokém rozlišení

 
Česká televize přejde v průběhu listopadu v satelitní distribuci k vysílání všech šesti kanálů ve vysokém rozlišení. Provozovatelům převzatého vysílání bude i nadále poskytovat pro základní balíčky své programy zdarma a nabídne obě verze vysílání, tedy HD i SD kvalitu.
28.09.2016 12:55 |

podobné články

Chci křičet! vyjádřil se Vít Bárta k řečem o zásluhách Pospíšila

 
Poslanec VV Vít Bárta ve svém internetovém deníku kritizuje čtvrteční rozhovor deníku MF Dnes s premiérem Petrem Nečasem (ODS). Ačkoliv Bárta připomíná, že sám není vůči manipulativnímu Pospíšilovi objektivní, otázka deníku mu vadí, protože nemá s objektivní novinářskou prací nic společného. Navíc justici u nás rozhýbaly VV, nikoliv odvolaný ministr.
28.06.2012 11:05 |

podobné články

Osobnosti: Petr Nečas (9215 článků) , Vít Bárta (2828 článků)

Chci křičet! vyjádřil se Vít Bárta k řečem o zásluhách Pospíšila

 
Poslanec VV Vít Bárta ve svém internetovém deníku kritizuje čtvrteční rozhovor deníku MF Dnes s premiérem Petrem Nečasem (ODS). Ačkoliv Bárta připomíná, že sám není vůči manipulativnímu Pospíšilovi objektivní, otázka deníku mu vadí, protože nemá s objektivní novinářskou prací nic společného. Navíc justici u nás rozhýbaly VV, nikoliv odvolaný ministr.
28.06.2012 11:25 |

podobné články

Osobnosti: Petr Nečas (9215 článků) , Vít Bárta (2828 článků)

Nova prodlouží vysílání stanic Telka, Fanda a Nova Cinema

 
Televize Nova plánuje rozšířit vysílání u svých stanic Nova Cinema, Fanda a Telka. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání vyhověla žádostem na změnu licencí, které na konci května podal provozovatel stanic, společnost CET 21. U všech programů se denní doba vysílání prodlouží na 21 až 24 hodin.
14.06.2013 13:40 |

podobné články

Vulgarity už by se prý v televizi nemusely vypípávat. TV Prima chce změnit zákon

 
Zákon by měl povolit vysílání sprostých slov ve zpravodajství bez nutnosti je „vypípávat“. Snaží se o to televize Prima, která navrhuje změkčení pravidel pro vysílání případných vulgarismů. Ministerstvo kultury by podle Primy mělo v tomto smyslu změnit příslušný zákon. „Zpravodajství a publicistika jsou žánry, ve kterých se objevují politická prohlášení, jež jsou sama o sobě chráněná svobodou projevu zakotvenou v Listině základních práv a svobod a jež by měli posuzovat voliči, nikoli vysílatelé,“ cituje server iDnes.cz mluvčí Primy Marii Fianovou.
30.11.2014 09:06 |

podobné články

Volební model České televize je transparentní a důvěryhodný

 
Česká televize je přesvědčena, že koncept letošního předvolebního a volebního vysílání včetně definice volebního modelu, zcela naplňuje poslání televize veřejné služby, kterým je poskytovat veřejnosti objektivní, vyvážené a nestranné informace pro svobodné utváření názorů.
08.09.2012 13:45 |

podobné články

ČT není povinna vysílat tiskovky Hradu, vzkázal nejvyšší vysílací orgán Mynářovi

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání již odpověděla stížnosti Pražského hradu ohledně diskriminace ve vysílání v České televizi. Veřejnoprávní televize je prý nezávislý subjekt a nikdo by neměl do jejího vysílání zasahovat, uvedla Rada. Píše server Lidovky.cz
14.05.2015 13:04 |

podobné články