Článek

Vyčníváme, láteří europoslanec Niedermayer. Pokud bude topka vládnout, bude ministrem financí a prosadí euro

 
Europoslanec Luděk Niedermayer, zvolený za TOP 09, si v rozhovoru pro server Aktuálně.cz posteskl nad tím, jak špatnou pověst má v České republice Evropská unie. Prý je to nezaslouženě. Stačí se podívat, jak se Češi vyjadřují k migrační krizi.
19.06.2017 21:05 |

podobné články

Podobné články

Europoslanec Niedermayer ohlásil vstup do TOP 09

 
Europoslanec Luděk Niedermayer vstoupí do TOP 09. Své rozhodnutí oznámil na dnešním krajském stranickém sněmu v Praze. ČTK to řekl krajský manažer strany Petr Kučera. Jedenapadesátiletý Niedermayer dosud v Evropském parlamentu působil za TOP 09 jako nestraník. Někdejší viceguvernér České národní banky Niedermayer bývá v médiích spolu s europoslancem Jiřím Pospíšilem zmiňován jako možný uchazeč o post předsedy TOP 09.
04.11.2017 16:10 |

podobné články

Osobnosti: Jiří Pospíšil (1746 článků) , Jiří Pospíšil (1746 článků) , Petr Kučera (28 článků) , Petr Kučera (28 článků) , Jiří Kučera (10 článků)

Rusko nemá dost peněz pro Řecko. Naštěstí, píše europoslanec Niedermayer

 
Z PROFILŮ Europoslanec za TOP 09 a bývalý člen Bankovní rady České národní banky Luděk Niedermayer odpovídal na dotazy čtenářů serveru ParlamentníListy.cz. Týkaly se především řecké krize a Ruska. Niedermayer věří, že se země na jihu Evropy postaví na nohy, pokud učiní patřičné reformy. Dokud k tomu nedojde, je podle jeho názoru dobře, že Rusko nemá dost peněz na to, aby Řecku dluhy zaplatilo.
19.07.2015 19:56 |

podobné články

Bývalý viceguvernér ČNB Niedermayer: Zavedení eura výrazné zdražení nepřinese

 
Čerstvý europoslanec Luděk Niedermayer (TOP 09) tvrdí, že po zavedení společné evropské měny nás nečeká výraznější zdražení. Argumentuje mimo jiné i studií, která se zabývala dopadem zavedení eura na zvýšení cen. A z ní vyplývá, že tento dopad zvedne cenovou hladinu jen o 0,1 až 0,2 %. Niedermayer to uvedl v odpovědi na dotaz čtenáře na svém profilu na serveru ParlamentníListy.cz.
02.07.2014 12:26 |

podobné články

Niedermayer z TOPky: Pozor. Řecko může odejít od eura, zůstat v EU, přátelit se s Putinem a blokovat naše návrhy

 
Případný bankrot Řecka by byl mnohem horší než jen další půjčka věřitelů. V reakci na dotaz čtenáře ParlamentníchListů.cz to uvedl europoslanec Luděk Niedermayer (TOP 09). Podle jeho názoru by případný odchod Řecka z eurozóny přinesl strádání lidu této země na další desítky let. Niedermayer v těchto dnech odpovídal i na řadu dalších dotazů, jejichž společným jmenovatelem byla právě řecká krize.
08.07.2015 11:46 |

podobné články

„Česko je rozdělené. Herman za to ale nemůže,“ míní Niedermayer a řeší Čínu

 
Poslední události potvrdily, jak je Česko rozdělené, míní europoslanec Luděk Niedermayer (za TOP 09). Daniel Herman, který se sešel s dalajlamou, za to ale prý nemůže. Niedermayer řeší, co pro nás skutečně znamená dohoda s Čínou. „Přijďte sem a kupte si tady, co chcete,“ vzkázali jsme prý. Právě o orientaci Česka dle něj nyní běží. Blesk.cz zastihl Niedermayera v Praze, v rozhovoru vyzdvihuje dohodu EU s Kanadou, řeší však i hrozbu v podobě Donalda Trumpa.
05.11.2016 07:15 |

podobné články

Osobnosti: Donald Trump (3275 článků) , Daniel Herman (569 článků) , Daniel Herman (1021 článků)

Luděk Niedermayer pro PL: Musíme změnit postoj lidí k EU. Říkat, k čemu je dobrá. Potřebujeme ji

 
ROZHOVOR I když europoslanec Luděk Niedermayer souhlasí s tím, že by Evropská unie neměla zasahovat do oblastí, kde by to lépe dělaly národní státy nebo kraje či samosprávy, migrace by se měla řešit na celoevropské úrovni. „Jestliže tu chceme mít jeden otevřený schengenský prostor, pokud tady chceme mít volný pohyb, pak migrace není řešitelná na úrovni jedné země, protože lidé získávají fakticky svobodu pohybu,“ vysvětlil europoslanec za TOP 09 v rozhovoru pro ParlamentníListy.cz.
25.04.2016 08:55 |

podobné články

Europoslanec Niedermayer: Pod současným vedením není Rusko dobrým obchodním partnerem

 
V komentáři pod titulkem „Rusko není dobrý obchodní partner“ se europoslanec za TOP 09 Luděk Niedermayer zamýšlí nad perspektivou vzájemného obchodu mezi ČR a Ruskem. Dochází k závěru, že bychom měli k tomuto obchodu hledat alternativy. Předpokládá totiž mimo jiné, že síla ruské ekonomiky bude nadále klesat.
09.09.2014 13:55 |

podobné články

Europoslanec a ekonom Luděk Niedermayer: Eurozóna je dobrý projekt

 
ROZHOVOR Není žádná úchylka ani móda, že si evropské země uvědomily, že musí své státní rozpočty udržovat v dobrém stavu, to je poznaná nutnost, odmítá europoslanec a ekonom Luděk Niedermayer výtky levicových ekonomů, že není třeba tolik škrtat na výdajích a ořezávat sociální stát. Stejně tak považuje útoky na připravovanou euroatlantickou smlouvu mezi Spojenými státy a Evropskou unií za demagogické a manipulativní. „Tato smlouva bude mít podle mého názoru celosvětový přínos,“ říká v rozhovoru pro ParlamentníListy.cz bývalý viceguvernér České národní banky.
28.11.2014 17:17 |

podobné články

Europoslanec Niedermayer hájí kontroverzní transatlantickou dohodu. A toto vzkazuje těm, co chtějí sociální stát

 
ROZHOVOR Není žádná úchylka ani móda, že si evropské země uvědomily, že musí své státní rozpočty udržovat v dobrém stavu, to je poznaná nutnost, odmítá europoslanec a ekonom Luděk Niedermayer výtky levicových ekonomů, že není třeba tolik škrtat na výdajích a ořezávat sociální stát. Stejně tak považuje útoky na připravovanou euroatlantickou smlouvu mezi Spojenými státy a Evropskou unií za demagogické a manipulativní. „Tato smlouva bude mít podle mého názoru celosvětový přínos,“ říká v rozhovoru pro ParlamentníListy.cz bývalý viceguvernér České národní banky.
28.11.2014 17:54 |

podobné články

Ozvěny utrpení Řecka: Euro je žalář národů a musí co nejdříve skončit. Budete se divit, co nám o tom řekl Andrej Babiš. A Kalousek a kníže dodali…

 
ANKETA Filozof Václav Bělohradský v České televizi řekl, že euro je umělá konstrukce, jež má držet pohromadě sever a jih Evropy, a čím dříve euro – „žalář národů“ – skončí, tím lépe, neboť euro je proti všem ekonomickým zákonům. Jinak jsou jižní země odsouzeny k bezmeznému utrpení, protože je euro nastaveno podle ekonomiky Německa – podhodnocuje německé zboží a nesmyslně nadhodnocuje italské či řecké. Euro vrací nacionalistické stereotypy, že Němci platí „líné Řeky“.
13.07.2015 14:07 |

podobné články

Osobnosti: Andrej Babiš (10610 článků)

Okamura (SPD): Euro vrací nacionalistické stereotypy, že Němci platí „líné Řeky“

 
Na rozdíl od vlády a prezidenta Zemana dlouhodobě nesouhlasím s přijetím eura pro Českou republiku. A současný vývoj v EU mi dává za pravdu. Euro je umělá konstrukce, jež má držet pohromadě sever a jih Evropy, a čím dříve euro - "žalář národů" – skončí tím lépe, neboť euro je proti všem ekonomickým zákonům. Jinak jsou jižní země odsouzeny k bezmeznému utrpení, neboť je euro nastaveno dle ekonomiky Německa – podhodnocuje německé zboží a nesmyslně nadhodnocuje italské či řecké. Euro vrací nacionalistické stereotypy, že Němci platí „líné Řeky“.
15.07.2015 22:06 |

podobné články

Ministerstvo financí EU spíše nevznikne, míní Niedermayer

 
Dočká se EU jednoho ministerstva financí a společné hospodářské politiky nebo dojde k zániku společné měny EURA? Bývalý viceguvernér ČNB Luděk Niedermayer i ekonom a koordinátor pro zavedení eura v ČR Oldřich Dědek jsou přesvědčeni, že EURO bude zachráněno. Ekonom a politolog Petr Robejšek oponuje, že se to podaří jen tehdy, když společnou měnu opustí problémové státy.
16.08.2011 22:50 |

podobné články

Osobnosti: Oldřich Dědek (15 článků)

Jde o ruskou invazi. Sankce by se měly rychle stupňovat, míní europoslanec TOP 09 Niedermayer

 
„Souhlasím s logikou sankcí. Aby byly ekonomické a zaměřené úzce na lidi spojené s Putinovou administrativou. Sankce však byly váhavé. Což nepochybně přispělo k tomu, že konflikt eskaloval. Došlo tam k obrovským tragédiím, nejen k sestřelení letadla. Jsou tam i stovky mrtvých, vojáků i civilistů. Je třeba dát najevo, že je toto nepřijatelné. Sankce by se měly velmi rychle stupňovat,“ vysvětlil v rozhovoru pro ParlamentníListy.cz europoslanec Luděk Niedermayer (TOP 09) svůj pohled na sankce vůči Rusku v souvislosti s ukrajinským konfliktem.
29.08.2014 19:55 |

podobné články

Zoufalý europoslanec Niedermayer: Legrace stranou. Ruské jaderné zbraně míří i na nás

 
Europoslanec za TOP 09 Luděk Niedermayer pozvedl varovný hlas, v němž upozorňoval na počínání prezidenta Ruské federace Vladimira Putina. Jestliže prý prezident přímo na kameru přiznal, že byl v souvislosti s anexí Krymu připraven použít i jaderné zbraně, měli bychom si podle europoslance uvědomit, že tyto zbraně dopadnou i na nás. Jeho názor na Facebooku zaujal Jaroslava Poláčka ze štábu TOP 09.
18.03.2015 22:36 |

podobné články

Osobnosti: Vladimir Putin (2892 článků)

Europoslanec Niedermayer: Snahy o blokádu americké kolony jsou v horším případě vyvolené někým, kdo má jasné zájmy

 
ROZHOVOR Snahy o blokádu amerických jednotek při jejich průjezdu Českou republikou považuje europoslanec za TOP 09 Luděk Niedermayer v lepším případě za pomýlené, v horším případě za vyvolané někým, kdo má jasné zájmy. „Vedle neziskových organizací existuje v Evropě celá řada politických stran, o kterých je známo, že jsou přímo či nepřímo podporovány z Ruska, a to podle mého názoru při současné politice Ruska znamená ohrožení demokratického fungování například Evropy,“ řekl v rozhovoru pro ParlamentníListy.cz.
20.03.2015 04:46 |

podobné články

Europoslanec Niedermayer: Snahy o blokádu americké kolony jsou v horším případě vyvolané někým, kdo má jasné zájmy

 
ROZHOVOR Snahy o blokádu amerických jednotek při jejich průjezdu Českou republikou považuje europoslanec za TOP 09 Luděk Niedermayer v lepším případě za pomýlené, v horším případě za vyvolané někým, kdo má jasné zájmy. „Vedle neziskových organizací existuje v Evropě celá řada politických stran, o kterých je známo, že jsou přímo či nepřímo podporovány z Ruska, a to podle mého názoru při současné politice Ruska znamená ohrožení demokratického fungování například Evropy,“ řekl v rozhovoru pro ParlamentníListy.cz.
20.03.2015 08:31 |

podobné články

Europoslanec Niedermayer promluvil: Četl jsem strašné zprávy z Ukrajiny

 
Europoslanec Luděk Niedermayer zvolený za TOP 09 se v pondělním Interview ČT24 vyjádřil k aktuálnímu napětí mezi Ukrajinou a Ruskem. Na kremelského pána Vladimira Putina bychom si měli dávat pozor, protože sice není tak silný, aby mohl vést válku proti NATO, ale může činit kroky, s nimiž v Evropě rozhodně nemůžeme souhlasit. Pár slov padlo i k Turecku, které by si mohlo spočítat, že EU je perspektivnějším partnerem než Rusko.
15.08.2016 19:15 |

podobné články

Osobnosti: Vladimir Putin (2892 článků)

Přijetí eura by naší ekonomice prospělo, míní europoslanec Niedermayer

 
Europoslanec za TOP 09 Luděk Niedermayer vystoupil v dnešním vysílání pořadu Interview ČT24. Tématem rozhovoru byla především situace v Evropské unii. A řeč byla samozřejmě i o euru.
23.06.2017 19:05 |

podobné články

Niedermayer: Vliv Europarlamentu po zvolení Junckera roste, euro je pro Českou republiku cesta k většímu vlivu

 
REPORTÁŽ V jednom z přednáškových sálů Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně se setkal se studenty europoslanec Luděk Niedermayer. Popsal situaci v současném Evropském parlamentu i vliv, který podle něj po zvolení Jeana-Clauda Junckera roste. Studenti ekonomických oborů se pak europoslance ptali na řadu aspektů evropské legislativy a politiky.
05.05.2015 19:21 |

podobné články