Vousy hipstera mají více bakterií než záchodové prkénko!

Mikrobiologové z Nového Mexika loni na jaře přišli se zprávou, že plnovous tolik oblíbený mezi hipstery či slavnými a všemi módou posedlými muži je semeništěm bakterií. V průměrném plnovousu je jich prý více než na záchodovém prkně veřejné toalety. Britští vědci teď ale přišli s tím, že je to vlastně dobře. Mnohé druhy totiž produkují látky podobné antibiotikům a eliminují jiné nebezpečné druhy. Svého „chlebodárce“ tak chrání před chorobami.
22.01.2016 18:05 |

Brad Pitt trpí strachem z bakterií, všude si vozí záchodové prkénko

Slavný herec Brad Pitt trpí lehkou formou germofobie, takzvaného strachu z bakterií, a nikdy do světa nevyráží bez potřebných dezinfekčních přípravků. Nejvíc se však děsí toho, že by potřeboval na toaletu, a musel by tak použít prkénko na kterém už před ním seděla jiná cizí osoba. Kvůli tomu si hollywoodský idol všude s sebou vláčí záchodové prkénko.
11.08.2009 09:30 |

Osobnosti: Brad Pitt (1492 článků)

Zadeček Jennifer Lopez musí mít speciální komfort. Zpěvačka sedá jen na vlastní záchodové prkénko

Zpěvačka Jennifer Lopez  (42) odmítá pokládat svou nejcennější část těla na žádné jiné záchodové prkénko, než je to její. Kamkoliv se vydá, její tým s sebou bere speciální prkénko, které se nasadí na každý typ mísy.
27.06.2012 10:15 |

Osobnosti: Jennifer Lopez (695 článků)

Brad Pitt si všude s sebou vozí záchodové prkénko

Brad Pitt trpí lehkou formou germofobie, strachu z bakterií, a nikdy do světa nevyráží bez dezinfekčních přípravků. Čeho se ale děsí nejvíce, je, že bude muset sednout na cizí záchod, který před ním použila neznámá osoba. Kvůli tomu si hollywoodský idol všude s sebou vláčí záchodové prkénko.
11.08.2009 08:55 |

Osobnosti: Brad Pitt (1492 článků)

10 věcí v domácnosti a vašem okolí, které jsou špinavější než záchodové prkénko

Po použití toalety si každý z nás jde automaticky umýt ruce. Po pravdě řečeno, toalety některých z nás jsou ale mnohem čistší a méně pokryty viry a bakteriemi než jiné věci, kterých se denně dotýkáme. A ani nás nenapadne je očistit, sterilizovat nebo si po jejich použití mýt ruce. Které věci v naší domácnosti a okolí jsou špinavější než záchodové prkénko?
21.10.2015 06:05 |

Tanvaldští hasiči sundávali dívence z krku záchodové prkénko

Tanvaldští profesionální hasiči měli v pondělí dopoledne kuriózní zásah. V 9:47 hodin byli povoláni do tanvaldského supermarketu, kde si nasadila čtyřletá holčička přes hlavu dětské prkénko na toaletu. Prkénko ji zůstalo na krku a již nešlo sundat.
21.07.2014 13:30 |

Ale fujky! Telefon v kanceláři je infikovanější než záchodové prkénko

Obsahují 4krát více bakterií než prkénko.
28.02.2012 12:15 |

Pozor! 20 věcí v domácnosti, které jsou špinavější než záchodové prkénko

Možná máte pocit, že nic ve vaší domácnosti na sobě nemůže mít víc bakterií než prkénko na vaší toaletě. To je velká chyba! Ve skutečnosti je takových míst mnoho a do některých byste to ani neřekli. Kterým věcem byste měli věnovat pozornost a měli byste je pravidelně čistit?
21.09.2016 06:05 |

Jak na bakterie v kuchyni

Proč nemáme krájet maso na stejném prkénku jako zeleninu? Proč je lepší nechat nádobí oschnout, než ho vysušit utěrkou? Záměr těchto rad je jasný, udržet hygienicky čistou a zdravou domácnost. Jak se můžete bránit nežádoucím breberkám v kuchyni? Kuchyň je místnost s nejvyšším rizikem bujení bakterií v důsledku nedodržování hygienických návyků. Správnou hygienu bychom neměli podceňovat. Mohli bychom ohrozit mnoha nepříjemnými onemocněními jak sebe, tak i své děti, u nichž bývá průběh těchto nemocí závažnější. Důležitá je čistá pracovní plocha Jedním z častých bakteriálních onemocnění, se kterým se můžeme v kuchyni setkat, je salmonelóza. Pochází nejčastěji z vajec, syrového masa či mléčných výrobků. Mezi hlavní příznaky patří akutní průjem, bolesti břicha a časté zvracení. Dalším podobným bakteriálním onemocněním je kampylobakter. Bakterie tohoto typu se vyskytují v syrovém mase, drůbeži, v nepasterovaném mléce a ve vodě. Následkem je opět akutní průjem, křeče v břiše, ale i bolesti hlavy a horečka. Šíření bakterií v kuchyni vzniká především fyzickým kontaktem, kdy dochází ke křížení potravin. Děje se tak jak v důsledku kontaminace z našich rukou, kdy si je neumyjeme při kontaktu s různými druhy potravin, tak i v důsledku kontaminace z pracovní plochy, na které připravujeme různé druhy potravin bez toho, abychom plochu průběžně omývali. Pokud tedy krájíme maso a pak se chystáme krájet zeleninu, měli bychom si vždy mezitím umýt ruce i pracovní plochu. Čistá pracovní plocha je velice důležitá, ale bohužel často opomíjená. Měli bychom správně využívat více pracovních prkének. Na jednom krájet pouze maso a na druhém zeleninu a vše ostatní. Pokud se ovšem rozhodneme využívat pouze jedno prkénko na veškeré potraviny, pak je důležité zvolit správný materiál, ze kterého bude prkénko vyrobeno. Mnoho domácností dnes stále využívá klasická dřevěná prkénka. Tento materiál však není moc vhodný. Na prkénku se mohou vlivem užívání objevit rýhy či třísky, ve kterých se... Čtěte více Příspěvek Jak na bakterie v kuchyni pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
18.02.2015 17:45 |

Mobiloví maniaci, pozor! Chytré telefony a tablety obsahují třicetkrát víc bakterií než záchodové prkénko

I když se většina z nás štítí dotknout se záchodového prkénka, málokdo z nás ví, že mnohem více bakterií se nachází na místech, kterých se často a bez ostychu dotýkáme. Více malých potvůrek než na toaletě najdeme totiž na displeji mobilního "telefonu":http://www.extra.cz/tema/telefon.
21.09.2013 15:25 |

6 rad, jak vyčistit kuchyňská prkénka. Je na nich víc bakterií než na tom záchodovém!

V kuchyni se bez něj neobejdeme. Víte ale, na čem krájíte? Průměrné kuchyňské prkénko totiž na sobě má o 200 procent více fekálních bakterií, než to záchodové. Najdete na něm salmonelu, E. coli i listerii. Všechny vám mohou pěkně znepříjemnit život, protože způsobují průjmová a infekční onemocnění. Poradíme vám proto, jak se jich efektivně zbavit.
28.06.2015 06:05 |

Šlechtová aspiruje na dno Twitteru. Ministryně tu řeší už i záchodové prkénko

Vzpomínáte si na fotku vicepremiéra Andreje Babiše (ANO), jak močí do mušle na festivalu? Možná i od něj si vzala „mustr“ ministryně za hnutí ANO Karla Šlechtová, která má na starosti místní rozvoj. K fotce, jak se přes plot mazlí s krávami a býky na pastvě, si připsala, že má nové prkénko na WC. A že to třeba někoho zajímá.
31.07.2016 18:30 |

Osobnosti: Andrej Babiš (7827 článků)

To je hnus! Chytré telefony a tablety obsahují 30krát víc bakterií než záchodové prkénko

Ačkoli prkénka veřejného záchodu by se většina lidí holou rukou nikdy nedotkla, na dotekovou obrazovku cizího tabletu či chytrého telefonu položí prsty ochotně. Jenže!
18.09.2013 07:45 |

Co to je za hipstera? David Švehlík se nechal zarůst a je ještě víc sexy!

Vždycky patřil mezi nejpohlednější české herce, ale ve vousech vypadá ještě líp. David Švehlík (44) se přestal holit a nechal si narůst plnovous. I když má vousy zrzavé a vlasy hnědé, vypadá výborně.
12.08.2016 14:35 |

Osobnosti: David Švehlík (72 článků)

ŠOKUJÍCÍ PRŮZKUM: Těchto 8 věcí denně používáme, jsou ale špinavější než záchod!

Záchod mají lidé spojený se špínou a bakteriemi. Podle novho výzkumu je ve skutečnosti řada věcí, které běžně denně používáme, o dost špinavější než záchodové prkénko. Podívejte se, které to jsou!
05.11.2013 06:05 |

Toaleťák na prkénko? Chyba! Nová studie vyvrací klasickou »hygienickou vychytávku« z WC

Patříte k těm, pro něž je návštěva veřejných WC traumatizujícím zážitkem, a z hygienických důvodů si na prkénko dáváte toaletní papír? Pak podle nového výzkumu britských vědců děláte zásadní chybu. Čeští odborníci ale nesouhlasí.
20.07.2016 06:35 |

Co je to za dědu? Šedivé vousy změnily Arnolda Schwarzeneggera k nepoznání

Herec, bývalý kalifornský guvernér a po milostné aféře z minulého roku i proutník Arnold Schwarzenegger  (64) posledních dvacet let vypadal vždy o dost mladší, než byl jeho skutečný věk. To se však nyní změnilo. Arnoldovi k tomu stačilo nechat si narůst vousy. Se šedivým knírem a bradkou herec rázem zestárl o spoustu let a do hollywoodského idola měl daleko. Nezachránily ho ani na hnědo obarvené vlasy, které naopak s bílými vousy a prošedivělým obočím působily nepřirozeně.
21.06.2012 15:55 |

Osobnosti: Arnold Schwarzenegger (509 článků)

Channing Tatum: Prkénko dávám ženě zásadně dolů

12.04.2011 20:20 |

Osobnosti: Channing Tatum (124 článků)

Dobrý manžel Channing Tatum: Prkénko dávám zásadně dolů

Herec Channing Tatum je přesvědčen, že je dobrým manželem. Na toaletě totiž po vykonání malé potřeby vždy prkénko vrátí dolů do sedací polohy. Naučil se to podle svých slov v dětství, neboť vyrůstal mezi samými ženami. A díky tomu má dnes třicetiletý hezoun spokojené manželství.
13.04.2011 10:00 |

Osobnosti: Channing Tatum (124 článků)

WC prkénko vystlané toaleťákem? Chyba jako prase!

Neradi používáte cizí záchod a myslíte, že hygieně učiníte za dost, když prkénko pokryjete toaleťákem? To je obrovská chyba, která může mít důsledky na vaše zdraví!
19.07.2016 12:15 |