Vesmírná ňadra: NASA vyfotila na Marsu prsatou mimozemšťanku

Zda existuje život mimo planetu Zemi, je stále nezodpovězenou otázkou, nad kterou si láme lidstvo hlavu už od pradávna. Teď to skoro vypadá, že mimozemšťané žijí blíže, než jsme čekali. Na Marsu nedávno NASA vyfotila něco, co vypadá jako mimozemšťanka. A to dosti prsatá.
06.08.2015 12:55 |

Myš na Marsu! NASA na rudé planetě vyfotila vesmírného hlodavce

Má uši i ocásek. Pobíhá po planině a skoro nikdo by nepochyboval o tom, že jde o myš. Jenže tuhle myš vyfotila NASA na Marsu! Hlodavec je navíc o poznání větší než jeho pozemské příbuzné.
23.11.2015 18:40 |

První fotky z Marsu: Sonda vyfotila Bolta a Marťany, baví se internet

Přistání sondy Curiosity (zvídavost) bylo velkou událostí nejenom pro NASA, ale i celý svět. Americký Ústav pro letectví a kosmonautiku vzápětí po jejím přistání uvolnil několik snímků přímo z ní. Byla na nich vidět krajina rudé planety, ale jinak tradičně zhola nic. Sociální sítě tak okamžitě zaplavily humorné koláže toho, co sonda na Marsu vyfotila.
08.08.2012 13:10 |

Sonda Maven je u Marsu. Bude pátrat proč zmizela atmosféra

Americká vesmírná agentura NASA po desetiměsíčním letu brzy ráno SELČ navedla sondu MAVEN na oběžnou dráhu kolem Marsu. Aparát, který cestou k rudé planetě urazil 711 milionů kilometrů, bude získávat informace, jež by vědcům mohly pomoci pochopit, proč a jak zmizela většina atmosféry Marsu.
22.09.2014 14:55 |

Nová vesmírná absolvovala úspěšně první let: Měla by dopravit lidi na Měsíc i Mars

Nová vesmírná loď Orion amerického Národního úřadu pro letectví a vesmír (NASA) dnes úspěšně provedla svůj první testovací let. Jak NASA průběžně informovala na svém webu, zdárně proběhly všechny naplánované operace a modul se bezpečně snesl na padácích do vln Tichého oceánu. Přistání vysílala v přímém přenosu TV NASA.
05.12.2014 13:55 |

Domek Marťanů! NASA vyfotila na Marsu záhadné obydlí

Našlo se na Marsu obydlí mimozemšťanů? Speciální robot využívný odborníky NASA vyfotil na rudé planetě mrňavé těleso, které ve světě lovců UFO vzbudilo poplach. Jakmile se snímek objevil na internetu, fandové do vesmíru začali tvrdit, že se jedná o domov marťanů!
03.07.2016 22:20 |

Osobnosti: Matt Damon (168 článků) , Ridley Scott (79 článků)

Američan objevil záhadnou strukturu na Marsu. Může to být vesmírná stanice?

Američan David Martines objevil neobvyklou strukturu na povrchu Marsu tím, že si prohlížel planetu pomocí aplikace Google earth. Jeho video záhadné „stanice“ na Marsu přilákalo na internetu stovky diváků.
10.06.2011 15:10 |

Na Marsu vypukne obří prachová bouře

Na Marsu občas řádí obří prachové bouře, kterým se nevyrovná ani ta největší pouštní. Jsou tak razantní, že můžou ohrozit také robotická vozítka NASA, která zkoumají povrch čtvrté planety Sluneční soustavy. Americká vesmírná agentura přiznala, že se o osud svých technických astronautů obává. Bouře by měla vypuknout během října.
12.10.2016 19:05 |

Průzkumné vozítko vytvořilo na Marsu neslušný obrazec

Vozítka Spirit a Opportunity amerického Národního úřadu pro letectví a vesmír (NASA) se dostala po devíti letech od přistání na Marsu opět do popředí zájmu. Není to ovšem díky převratnému objevu, ale kvůli obrazci, který jedno z vozítek na povrchu Marsu vytvořilo. Připomíná totiž mužské přirození.
26.04.2013 13:35 |

Šokující foto z rudé planety: Žijí na Marsu mimozemské ještěrky?

Marťani z Marsu mají podle všeho být zelená stvoření s tykadly. Pokud je ale objev bloggera z Japonska pravdivý, mají obyvatelé Marsu stejnou písčitou barvu jako povrch planety. Muž tvrdí, že na fotce od NASA nalezl mimozemskou ještěrku. Věříte tomu?
30.05.2013 23:40 |

Potvrzeno! Na Marsu je tekoucí voda!

Vědci z NASA potvrdili, že na Marsu se vyskytuje tekoucí voda. Jde o extrémně slaný roztok, který se vyskytuje pod povrchem a je ho tolik, že prosakuje na povrch. Tato »solanka« pak vytváří potůčky, proudící stovky metrů dlouhými koryty.Díky vysokému obsahu soli má voda snížený bod mrazu, a v teplejších obdobích tak vydrží i na nehostinném Marsu (teploty dosahují až –60 °C).
07.10.2015 12:10 |

Vesmírná loď jako z Hvězdných válek na Marsu? NASA zveřejnila neuvěřitelnou fotografii!

Další důkaz o mimozemském životě? Americká NASA zveřejnila snímek, na kterém vozítko Mars Rover vyfotilo objekt velmi povědomý všem fanouškům Hvězdných válek. Až nápadně totiž připomíná vesmírné lodě z této filmové série.
25.08.2015 14:02 |

Marsu zmizela atmosféra. Proč, ptá se NASA

Americký Národní úřad pro letectví a vesmír (NASA) začne pátrat, kdy a jak zmizela velká část atmosféry Marsu.
06.10.2010 10:00 |

Lov na mimozemšťany na Marsu. NASA už ví, kde přistane

Kosmická agentura NASA zveřejnila čtyři možná místa na Marsu, kde by v blízké budoucnosti mohlo přistát vozítko Curiosity.
16.05.2011 12:15 |