Vesmírná loď jako z Hvězdných válek na Marsu? NASA zveřejnila neuvěřitelnou fotografii!

Další důkaz o mimozemském životě? Americká NASA zveřejnila snímek, na kterém vozítko Mars Rover vyfotilo objekt velmi povědomý všem fanouškům Hvězdných válek. Až nápadně totiž připomíná vesmírné lodě z této filmové série.
25.08.2015 14:02 |

Filmový hrob: osudy mnoha představitelů Hvězdných válek skončily hereckou smrtí

Snad jen málokdo od nejnovějšího dílu Hvězdných válek očekává kasovní nebo kritický neúspěch. Síla se probouzí má nastartovat novou trilogii, ale i pomoct vdechnout životu antalogii dalších filmů z předaleké galaxie. Ne vždy byl však sukces Hvězdných válek pro všechny dobrou zprávou. Minimálně řada herců z původní trilogie i prequelů totiž popularitě navzdory skončila kariérně na bodu mrazu. Výjimečně se filmy podepsaly i nad tragickým osudem jejich životů. V předvečer premiéry sedmého filmu z Hvězdných válek je tak dobré si na jejich příběhy po konci Hvězdných válek připomenout, že očekávání mají mnohdy velmi ironická zakončení.
16.12.2015 16:00 |

Záhadná rudá planeta: Na Marsu prý „zaparkovala“ loď z Hvězdných válek!

Milovníci záhad mají žně! Americká NASA zveřejnila snímek, na kterém vozítko Curiosity vyfotilo objekt připomínající loď z Hvězdných válek!
27.08.2015 22:00 |

V Teorii velkého třesku bude planeta z Hvězdných válek, pomůže s tím Lucasfilm

Fiktivní planeta Dagobah z Hvězdných válek bude vytvořena odborníky z firmy Lucasfilm pro seriál Teorie velkého třesku. Ve zvláštní epizodě totiž oblíbené postavy oslaví Den Hvězdných válek, píše The Hollywood Reporter (THR).
03.04.2014 12:05 |

Nová vesmírná absolvovala úspěšně první let: Měla by dopravit lidi na Měsíc i Mars

Nová vesmírná loď Orion amerického Národního úřadu pro letectví a vesmír (NASA) dnes úspěšně provedla svůj první testovací let. Jak NASA průběžně informovala na svém webu, zdárně proběhly všechny naplánované operace a modul se bezpečně snesl na padácích do vln Tichého oceánu. Přistání vysílala v přímém přenosu TV NASA.
05.12.2014 13:55 |

Zemřel maskér Freeborn, který tvořil postavy z Hvězdných válek

Ve věku 98 let zemřel v úterý v Londýně filmový maskér Stuart Freeborn, který vytvořil známé postavy, jako jsou Yoda a Chewbacca z Hvězdných válek nebo lidoopové ze snímku 2001: Vesmírná odysea. Freebornovo úmrtí ve středu oznámila jeho vnučka.
07.02.2013 11:30 |

Osobnosti: Stuart Freeborn (1 článek)

Sonda Maven je u Marsu. Bude pátrat proč zmizela atmosféra

Americká vesmírná agentura NASA po desetiměsíčním letu brzy ráno SELČ navedla sondu MAVEN na oběžnou dráhu kolem Marsu. Aparát, který cestou k rudé planetě urazil 711 milionů kilometrů, bude získávat informace, jež by vědcům mohly pomoci pochopit, proč a jak zmizela většina atmosféry Marsu.
22.09.2014 14:55 |

Vesmírná ňadra: NASA vyfotila na Marsu prsatou mimozemšťanku

Zda existuje život mimo planetu Zemi, je stále nezodpovězenou otázkou, nad kterou si láme lidstvo hlavu už od pradávna. Teď to skoro vypadá, že mimozemšťané žijí blíže, než jsme čekali. Na Marsu nedávno NASA vyfotila něco, co vypadá jako mimozemšťanka. A to dosti prsatá.
06.08.2015 12:55 |

Ne rudá, ale pestrobarevná planeta. NASA zveřejnila úchvatné snímky Marsu

Americká NASA zveřejnila snímky Marsu, podle kterých není zdaleka jen jednobarevnou suchou pouští. Aspoň při pohledu z vesmíru. Snímky s vysokým rozlišením pořídila kamera upevněná na planetární sondě Mars Reconnaissance Orbiter (MRO).
08.06.2016 16:15 |

Osobnosti: Matt Damon (166 článků) , Ridley Scott (77 článků)

Na Zemi se vrátila čínská vesmírná loď s třemi kosmonauty

Na Zemi se dnes úspěšně vrátila čínská vesmírná loď Šen-čou 10 (Božská loď) se třemi kosmonauty na palubě. Informovala o tom agentura DPA. Návratový modul přistál v severočínské autonomní oblasti Vnitřní Mongolsko.
26.06.2013 08:15 |

Lov na mimozemšťany na Marsu. NASA už ví, kde přistane

Kosmická agentura NASA zveřejnila čtyři možná místa na Marsu, kde by v blízké budoucnosti mohlo přistát vozítko Curiosity.
16.05.2011 12:15 |

NASA zveřejnila podrobnosti trasy robota Curiosity na Marsu

Americký Národní úřad pro letectví a vesmír (NASA) v noci na sobotu zveřejnil plány první cesty vozítka Curiosity na Marsu, kde má pátrat po možných podmínkách pro existenci života na rudé planetě. Už příští týden by měl robot vyzkoušet i svůj laser.
18.08.2012 11:55 |

O krok blíž k Marsu! NASA vyzkouší novou loď pro vesmírnou cestu

Americký Národní úřad pro letectví a vesmír (NASA) uskuteční 4. prosince první zkušební let nové vesmírné lodi Orion, která by jednou měla dopravovat astronauty na Měsíc a na Mars. Zkušební let bude bez lidské posádky. "Půjde o první krok na naší cestě na Mars," prohlásil před novináři William Hill z vedení NASA.
07.11.2014 08:20 |

Osobnosti: William Hill (5 článků) , William Hill (5 článků)

Američan objevil záhadnou strukturu na Marsu. Může to být vesmírná stanice?

Američan David Martines objevil neobvyklou strukturu na povrchu Marsu tím, že si prohlížel planetu pomocí aplikace Google earth. Jeho video záhadné „stanice“ na Marsu přilákalo na internetu stovky diváků.
10.06.2011 15:10 |

Chtěli jste někdy prozkoumat Mars? Aplikace NASA vám to umožní

Americký úřad pro letectví a kosmonautiku (NASA) uveřejnil na svých internetových stránkách dvě aplikace, které umožňují interaktivní průzkum Marsu. NASA zveřejnila aplikace u příležitostí třetího výročí přistání vozítka Curiosity na rudé planetě.
08.08.2015 09:50 |