Vesmírná kolonizace začala. Mimozemšťané k nám poslali zárodky kosmického života

Černobílý obrázek podivné medúzy fascinuje vědce. Ti tvrdí, že se právě díváme na mimozemské spermie, které mají za úkol na naší planetě zasít mimozemský život. Vědci si myslí, že z takového objevu by mohla kápnout i Nobelovka.
19.02.2015 21:36 |

Počátky života dávno před Zemí? Stavební kameny vznikají na zrncích kosmického prachu

Čas od času tiskem prosviští novinka, že nějaký "na slovo vzatý" odborník objevil v meteoritu či na zrncích kosmického prachu nachytaných vysoko v atmosféře známky života nebo dokonce živé organismy. Už samotná nátura podobných zpráv nabádá k opatrnosti.
20.04.2016 18:55 |

Stovky UFO opustily Měsíc. Mimozemšťané nás sledují z velké blízkosti, míní youtuber

Mimozemšťané nás možná pozorují z větší blízkosti, než jsme si mysleli. Youtuber známý pod jménem Mister Enigma (Pan Záhada) zveřejnil záznam zachycující stovky UFO, které opouštějí Měsíc. Chystají se snad mimozemšťané k invazi na Zemi?
22.11.2016 18:30 |

Visí nad Afrikou hrozba čínské kolonizace?

Číňané stále více stupňují svou přítomnost na africkém kontinentu. Západní veřejnost má tendenci vnímat to jako hrozbu nebo dokonce novou vlnu kolonizace. Čína ale pro Afriku nepředstavuje jen bezohlednou těžbu surovin a miliony kolonialistů, ale i rozvoj zdravotnictví, školství a sociálních programů. Afrika je dnes také díky Číně bohatší než kdykoli v historii.
02.10.2014 16:30 |

Zapomenutý ostrov: Chátrající pomník portugalské kolonizace našel zachránce

Býval okázalou metropolí portugalské kolonizace. Pak přišly časy zapomnění a úpadku. Ostrov Mosambik ležící u stejnojmenného východoafrického státu se ale vrací k životu, přestože místní obyvatelé na opravy nemají peníze a UNESCO ho před časem opustilo. Pomoc přišla díky soukromým investorům.
20.10.2015 19:35 |

Filozof o uprchlících a islámu: Přichází kolonizace agresivní kulturou a rozpouštění evropských národů. Lemplové a fanatici. Arogance EU. Větší obludnosti není

ROZHOVOR Dle klasického filozofa Jiřího Fuchse přichází kolonizace agresivní kulturou a maskované rozpouštění evropských národů totalitáři, jimž je arogance moci vlastní. Je dle něj někdy až strhující sledovat zápas probuzeného realismu zdravého rozumu s ideologicky zkaženými mozky intelektuálů a jejich racionalizovanou iracionalitou. Ideologicky degenerovaní, demoralizovaní politici při svých mocenských orgiích kážou morálku a opíjejí se přitom jakýmsi posláním. Diktát krajně nevýhodného soužití znásilněných občanů s ideologicky zvýhodňovanými muslimy dle Fuchse naplňuje skutkovou podstatu totalitního ovládání společnosti.
03.12.2015 10:11 |

Martin Koller pro PL: Jsme ve válce. Vrcholí americká kolonizace Evropy pod prapory islámu. Hrozí likvidace Evropanů

ROK 2015 – A CO DÁL? „Vrcholí americká kolonizace Evropy pod prapory islámu,“ uvedl v bilančním rozhovoru pro ParlamentníListy.cz bezpečnostní analytik Martin Koller. Podle něj jsme již v rasové válce, jejíž výsledek je z dlouhodobého hlediska stejný jako u nacistů – likvidace Evropanů jako rasy a jejich nahrazení úzkou panskou vrstvou a podivnou otrockou směskou se sníženým intelektem.
25.12.2015 16:10 |

Kolonizace Marsu asi nebude možná. Kvůli imunitnímu systému

Ačkoli se o kolonizaci Marsu hovoří jako o hotové věci a nejen mnohé vlády světových velmocí, ale také někteří miliardáři uvažují o projektech osidlování červené planety s naprostou jistotou, jejich snahy můžou ztroskotat na neviditelných biologických zákonech ovládajících naše těla. Ruští a kanadští vědci zjistili, že kolonizace zřejmě nebude možná kvůli imunitnímu systému.
11.09.2017 15:30 |

FUJ: Sušáky na ruce z veřejných toalet šíří bakterie do okolí!

Kdo má raději než papírové utěrky elektrické sušáky na ruce, měl by se smířit s tím, že tyto fény na dlaně šíří do okolí choroboplodné zárodky. Proud horkého vzduchu totiž strhává z rukou kapénky s choroboplodnými zárodky a šíří je do okolí i na osoby, které stojí opodál.
26.11.2014 16:00 |

Škůdci pokojových rostlin a jak proti nim bojovat

Určitě mnoho z vás zná ten pocit, kdy s láskou a péči pěstuje od semínka rostlinku, a poté jí začnou napadat a ochutnávat škůdci pokojových rostlin. Některá řešení nejsou složitá, jiná naopak vyžadují radikální proces. Nejčastěji se na pokojových rostlinách vyskytují mšice, svilušky, lalokonosci, housenky, molice, červci, puklice, smutnice a další. Rozeznat škůdce vyžaduje hluboké znalosti, ovšem někdy stačí pozorovat pouze příznaky a odhalíte pachatele. Listové mšice způsobují deformaci stonků a listů. Rostlinka je celkově slabá a na listech i výhonech najdete lepkavou medovici. Vyskytují se často od jara do podzimu. Svilušku chmelovou odhalíte podle tečkovaných či skvrnitých listů a svinutých okrajů. Na rubu listu se vyskytují jemné sametové pavučinky. Vyskytuje se rovněž od jara do podzimu. Puklice způsobuje lepkavý povlak na černajících listech, hnědý či žlutý a voskovitý na rubu listů. Vyskytuje se během celého roku. Červci dávají rostlince pořádně zabrat. Ta slábne, žloutne a v páždí listů se nachází bílá voskovitá vata, medovice na listech a kaktusových výhonech – napadá i kaktusy. Rostlinku napadnou kdykoliv během roku. Červci mohou být buď na listech, nebo kořenech – rostlina neprospívá a bílý voskovitý hmyz sídlí v chomáčcích kořene. Jak bojovat se škůdci Základní radou je prevence a udržovat pokojovou rostlinu v nejlepší kondici a zdraví. Silná rostlina má dobrou imunitu a schopnost odolávat škůdcům i chorobám. Proti některým škůdcům stačí pravidelné sprchování, jindy musíme sáhnout po insekticidním přípravku. Někdy stačí rostlinku přesadit, opatrně očistit proudem vody a důkladně vymýt i kořeny. Pozor na choroboplodné zárodky v půdě Často si škůdce přineseme už z obchodu v hlíně, kterou následně použijeme do květináčů. Opět se vyplatí prevence – hlínu před použitím jednoduše upečte. Ano, čtete dobře. Rozložte jí na pečící plech a upečte. Tím zlikvidujete všechny choroboplodné zárodky. Teprve tuto hlínu po jejím vychladnutí použijte. Příspěvek Škůdci pokojových rostlin a jak proti nim bojovat pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
19.05.2016 15:25 |

Vesmírná observatoř zachytila unikátní snímek mlhoviny

Herschelova vesmírná observatoř pořídila nový záběr mlhoviny s názvem Koňská hlava - a především jejího okolí. Snímek minulý týden zveřejnila Evropské vesmírná agentura ESA.
25.04.2013 18:40 |

Na poště kolabovaly počítače, pobočka kosmického věku otevřena

Ráno kolabovaly na pražských poštách počítače, lidé nemohli platit složenky. A přitom dnes otvírá pošta pobočku kosmického věku.
16.06.2009 11:05 |

Kosmičtí popeláři vyčistí oběžnou dráhu Země sítěmi

Dvanáct kosmických lodí, každá z nich s 200 sítěmi, které potáhne za sebou, mají v příštích letech vyčistit zemskou orbitu zanesenou zbytky družic a dalšího kosmického materiálu. Připravily by tak cestu ke stavbě budoucího kosmického výtahu.
18.08.2010 01:00 |

Další záhada vyřešena: Vědci odhalili původ vesmírného záření

Skupině vědců spojených s Observatoří Pierra Augera v Argentině, s nimiž spolupracují i čeští badatelé, se podařilo najít odpověď na otázku o původu kosmického záření. Nad tímto problémem si odborníci lámali hlavu od 60. let 20. století, kdy byla potvrzena existence částic kosmického záření. Díky výpočtům a experimentům na observatoři se ukázalo, že částice mají původ mimo naši galaxii.
22.09.2017 10:40 |

Mimozemšťané prý zachránili Zemi, odstřelili Tunguzský meteorit

Může to znít velmi šíleně, ale teorie ruského vědce Jurije Lavbina stojí přinejmenším za vyslechnutí. Lavbin se domnívá, že Zemi zachránili v roce 1908 od totální devastace mimozemšťané, kteří zapříčinili výbuch Tunguzského meteoritu ještě před samotným dopadem. Kdyby totiž meteorit dopadl na zemský povrch, znamenalo by to konec života na naší planetě. Vědec má pro svou teorii hned několik podpůrných důkazů.
27.05.2009 18:05 |

PRŮZKUM: Češi věří, že MIMOZEMŠŤANÉ EXISTUJÍ

Ve vesmíru existují i jiné inteligentní formy života než člověk, soudí 70,7 procenta respondentů průzkumu agentury SANEP, který byl zveřejněn v úterý. Více než polovina Čechů však zároveň nevěří, že by mimozemšťané unášeli lidi.
28.12.2010 13:15 |

Mimozemšťané dopadli na Zemi: Vědci našli jejich fosílie!

Je to tady, na Zemi se skutečně dopadli mimozemšťané! Alespoň podle vědců vedených doktorem Chandrou Wickramasinghem. Ten tvrdí, že fosílii v úlomcích komety, které dopadly na Srí Lanku, jasně prokazuje existenci života mimo naší planety.
13.03.2013 17:25 |

K Zemi proudí signál ze vzdálené galaxie. Vysílají ho mimozemšťané?

Vědci konečně vystopovali zdroj záhadného vesmírného signálu, se kterým si už roky lámou hlavu. Takzvané rychlé rádiové záblesky (fast radio bursts, FRB) k nám proudí z těžko představitelné vzdálenosti tří miliard světelných let. Jestli však za signálem stojí černá díra, nebo mimozemšťané, nikdo spolehlivě neví.
05.01.2017 11:35 |

Bulharský vědec: Mimozemšťané už jsou tady

Mimozemšťané se „již vyskytují na Zemi“. Alespoň podle bulharského vědce Lachezara Filipova, takto zástupce ředitele sofijského Institutu pro vesmírný výzkum. Filipov zcela vážně tvrdí, že návštěvníci z vesmíru sdělili lidstvu pomocí kruhů v obilí své postoje k třiceti hlavním problémům civilizace.
29.11.2009 07:35 |

Mimozemšťané sežerou nejdříve tlusťochy, láká do tělocvičny reklama

Možná až trochu příliš originální reklama na fitness klub pobouřila obézní Brity. Obrázek mimozemšťana totiž doplňuje vtipný slogan: „Důležité zdravotní varování! Až přijdou mimozemšťané, tlusťochy sní jako první.“ Jenže to pobouřilo řadu cvalíků z Bristolu a okolí a začali si na posilovnu při hotelu Cadbury House stěžovat.
07.01.2010 18:55 |