Vědci natočili v hlubinách bizarně vypadající medúzu

Opravdu zvláštně vypadající medúzu natočili vědci v oblasti okolo Mariánského příkopu. Tvora, jehož zatím nedokázali identifikovat, našla kamera robotické ponorky v hloubce asi 3700 metrů.
05.05.2016 18:20 |

Moře u Velké Británie vyplavilo gigantickou medúzu

Medúzu o průměru zhruba 121 centimetrů vyplavilo moře u břehů severního Devonu ve Velké Británii. Typ medúzy, který se na břehu objevil, způsobuje člověku při kontaktu s chapadly palčivou vyrážku. Fotograf Peter Stapleton, který vyplavenou medúzu vyfotil drží v utajení přesné místo, kde medúzu našel, aby nezpůsobil paniku.
12.05.2009 09:40 |

U anglických břehů natočili 20kilogramovou medúzu

Mořská medúza kořenoústka plicnatá běžně dorůstá velikosti až 80 centimetrů. Když ji spatří člověk u pobřeží, zneklidní. Zejména, když se tak nestane v teplých oblastech, ale u Velké Británie. Tam nyní natočili medúzu o hmotnosti 20 kilogramů. Podobné stvoření vedle sebe ve vodě opravdu spatřit nechcete.
30.06.2014 16:05 |

Moře v Tasmánii vyplavilo medúzu velkou jako slunečník

Přibližně 1,5 metru velkou medúzu našla na pláži poblíž Hobartu v Tasmánii rodina, která sbírala mušle. Jedná se o druh, o němž vědci už nějaký čas vědí, ale doposud ho nedokázali zařadit.
06.02.2014 19:55 |

V hlubinách oceánu natočili špagetové monstrum

Nedaleko pobřeží Angoly se podařilo natočit tvora nazývaného jako Bathyphysa conifera, který si díky svému bizarnímu vzhledu vysloužil označení „létající špagetové monstrum“. Vzhledem k tomu, že žije v hlubinách, se ho podaří zachytit jen málokdy.
16.08.2015 07:00 |

V hlubinách u Islandu našli zrůdné ryby

Ryby jako z hororu objevili mořští biologové v hlubinách u Grónska a Islandu.
29.04.2010 00:35 |

Muž má bizarně upravený obličej a jazyk, na ulici děsí kolemjdoucí

Při pohledu na Kanaďana, který si říká Pauly Unstoppable, děti křičí hrůzou a na dospělé jdou mrákoty. Má tak bizarně upravený obličej, že by v domě hrůzy mohl zaujmout post nejděsivějšího obyvatele.
09.06.2013 16:35 |

Poprvé se podařilo natočit v hlubinách děsivého černého mořského ďábla

Vědci natočili u kalifornského pobřeží rybu nazývanou black seadevil, tedy černý mořský ďábel. Jedná se o velkotlamce patřícího do řádu ďasů podle odborníků se pravděpodobně jedná o první případ, kdy se ho podařilo nafilmovat v jeho přirozeném prostředí.
24.11.2014 18:51 |

Vědci natočili souboj olihně s dvakrát větší rybou

Boj o přežití, jaký prý lidské oči ještě neviděly, natočili vědci z kalifornského Monterey Bay Aquarium Research Institute. Pomocí dálkově ovládaného podmořského plavidla zachytili souboj olihně s rybou. Přestože byla oliheň víc než dvakrát menší, rybu porazila.
16.01.2014 13:40 |

Vědci poprvé v historii natočili delfíny v jedinečném okamžiku

Expertům z australské univerzity Southern Cross se podařilo zachytit unikátní okamžik. Natočili specifický druh delfínů, kteří se někdy schválně nechávají unést na souš a loví tam potravu. Právě v tomto momentu je vědci zachytili úplně poprvé v historii, napsal server Business Insider Australia.
06.09.2014 16:00 |

VIDEO Vědci natočili mysteriózního žraloka! Je slepý a na hlavě má vysunovací penis!

Američtí vědci natočili u kalifornského pobřeží velmi zvláštního žraloka. Je slepý a na hlavě má vysunovací penis!
20.12.2016 16:35 |

Lovci bouří natočili obrovské tornádo

Působivě vypadající tornádo natočili v úterý večer lovci bouří v Kansasu. Nedaleko něj se objevil ještě jeden vzdušný vír, který ale byl mnohem menší.
25.05.2016 19:05 |

V Číně našli neznámou šelmu, "holého yettiho“

Příroda poodkryla další ze svých tajemství a biologům pořádně zamotala hlavy. Ti nyní zkoumají dosud neznámé stvoření přezdívané "holý yetti". Zvláštní tvor byl nalezen ve starověkých lesích sečuánské provincie ve střední části Číny. Odborníci zatím nevědí, kam bizarně vypadající zvíře zařadit.
06.04.2010 14:50 |

One Direction natočili bláznivý klip pro charitu!

Kluci z One Direction natočili amatérskou kamerou klip k písni One Way Or Another (Teenage Kicks), který natočili pro charitativní organizaci Comic Relief.
22.02.2013 17:05 |

Neuvěřitelně bizarní mořské tvory našli australští biologové

Doposud nespatřená zvířata objevili australští vědci v hlubinách pod Velkým korálovým útesem.
16.07.2010 09:25 |

Světlo v hlubinách: Vědci odhalili tajemství polárních moří

Polární noc nepředstavuje problém jen pro dobrodruhy a obyvatele oblastí ve vysokých zeměpisných šířkách. Několik měsíců téměř úplné tmy, kdy slunce ani nevykoukne nad obzor, spolehlivě ukládá ke spánku i zdejší přírodu. Ještě výraznější následky než pro suchozemské ekosystémy má polární noc pro přilehlá moře.
16.11.2016 17:55 |

Tak ale lidi! Přestaňte jíst ty rostliny. Bolí je to, tvrdí vědci

Tohle je vážná věc! A tvrdí to i američtí vědci. A "američtí vědci mají vždycky pravdu":http://www.extra.cz/konecne-potvrzeno-vedci-prokazali-ze-majitele-kocek-jsou-mnohem-inteligentnejsi-nez-majitele-psu, víme?
18.11.2014 12:56 |

Vědci založili odbornou platformu Vědci pro Šumavu

Vědci, kteří se dlouhodobě zabývají výzkumem šumavské přírody, založili novou odbornou platformu s názvem Vědci pro Šumavu. Jejím posláním je prezentace vědeckých poznatků týkajících se Šumavy směrem k médiím, státní správě i široké veřejnosti. Prvním krokem je podpora vládního návrhu novely zákona č. 114/1992 Sb.
02.02.2016 14:15 |

Statečná fenka přežila děsivě vypadající zranění, zloděj jí vrazil deseticentimetrový nůž mezi oči

Šestiletá fenka Bella přežila opravdu hrůzostrašně vypadající zranění. Když chránila své teritorium na zahradě u domu svého pána, kam se snažil vloupat zloděj, málem přišla o život. Bezcitný zločinec nechtěl, aby na něj Bella upozorňovala štěkotem, a tak se jí chtěl zbavit. Vrazil jí nůž s dlouhou čepelí přímo mezi oči, a to pořádně hluboko. Pes jako zázrakem celou událost přežil bez jakýchkoli trvalých následků.
14.08.2011 12:50 |

Hořící kamion a hustý dým! Hrůzně vypadající nehoda zablokovala silnici u Velvar

Hrozivě vypadající nehoda dvou nákladních vozů zablokovala silnici u Velvar. Vozy při nehodě napříč zatarasily vozovku a zachvátily je plameny. Komunikace musela být uzavřena.
08.04.2014 23:00 |