Ve vesmíru jednoduše nemůžeme být sami! Podívejte se na fascinující video z jiné galaxie

I dnes se bohužel najdou (na)dutí jedinci, kteří jsou stále přesvědčeni, že jenom "my a naše úžasná a inteligentní lidská rasa":http://www.extra.cz/facebookova-stupidita-dosahla-vrcholu-lide-se-v-ramci-vyzvy-zapaluji-a-bohuzel-i-umiraji jsme jedinými žijícími tvory v celém vesmíru. Nekonečného vesmíru, jehož zatím nemáme prozkoumaný ani zlomek a těžko kdy budeme.
24.01.2015 08:02 |

Strhující záběry spirální galaxie ve vysokém rozlišení

Velmi daleká spirální galaxie uvízla v čočkách Hubbleova teleskopu, který provozuje americká NASA. Na novém snímku připomíná galaxie rotující kolo.
12.08.2010 06:00 |

FOTO: Podivná prstencová galaxie udivila astronomy

Jedná se o jednu, nebo dvě galaxie, ptají se astronomové při pohledu na snímek podivné prstencové galaxie, který pořídil Hubbleův teleskop.
31.08.2010 00:40 |

Noční nebe nabízí kometu, Orionidy, Jupitera, mlhoviny a galaxie

Noční nebe tento týden nabízí kometu Hartley, padající hvězdy z meteorického roje Orionidy, jasnou planetu Jupiter a ze vzdáleného vesmíru hvězdokupy, mlhoviny a galaxie.
19.10.2010 12:45 |

A pak že jsme sami... V Mléčné dráze je minimálně dvě stě miliard „Zemí“

Mnozí lidé věří, že v celém vesmíru je jediná živá planeta – Země. Ve vesmíru jsou však miliardy galaxií. Země – členka Sluneční soustavy – se nachází v jedné z nich – Mléčné dráze. A tato galaxie, jedna z mnoha miliard, obsahuje stovky miliard hvězd, kolem nichž obíhá více než dvě stě miliard planet téměř shodných s naší Zemí. Že by život vznikl jen na této planetě, je tak velmi málo pravděpodobné. Matematicky téměř nemožné.
06.02.2015 11:00 |

Justin Bieber poletí do vesmíru, za letenku dal miliony

Idol teenagerů Justin Bieber se připojí k hvězdám jako Leonardo DiCaprio nebo Ashton Kutcher, kteří si zaplatili letenku do vesmíru se společností Virgin Galactic. Na svém twitterovém účtu to oznámil majitel kosmické cestovky Richard Branson. Další články k tématu: Turistická vesmírná loď SpaceShipTwo poprvé zažehla raketové motory Letenku za miliony korun si koupilo už 500 zájemců o let do vesmíru Pamela z kultovního seriálu Dallas poletí do vesmíru
07.06.2013 12:50 |

Osobnosti: Ashton Kutcher (436 článků) , Richard Branson (93 článků) , Justin Bieber (1344 článků)

Snímky z vesmíru nabízí fascinující podívanou na bouři nad Afrikou

Pouze hrstka smrtelníků měla tu možnost vidět planetu Zemi v celé své kráse, možná právě proto záběry z vesmíru neustále tak fascinují. V tomto týdnu zveřejněné časosběrné video Mezinárodní vesmírné stanice ISS tento zájem jen utvrzuje. Jsou na něm totiž vidět blesky, jak nad Afrikou řádila bouře.
20.01.2012 18:15 |

Snímky z vesmíru nabízí fascinující podívanou na bouři nad Afrikou

24.01.2012 17:22 |

Ohromují fotografie vesmíru: Galaxie motýlů

Senzační! Dvacet let starý Hubbleův teleskop pořídil v hlubokém vesmíru neuvěřitelně ostré fotografie - hvězd a galaxií, které jsou miliony let vzdáleny od naší Země. Obrázky jsou opravdu překvapivé.
10.09.2009 19:30 |

Snímek galaxie připomíná bránu do jiného vesmíru

Úzká zářící čára, která jakoby otevírala bránu do jiného vesmíru. Přesně to připomíná nový snímek z Hubbleova teleskopu, který v nezvyklém úhlu vyfotografoval zajímavou galaxii.
12.11.2010 00:40 |

Toner do tiskárny zvládnete vybrat i vyměnit sama

Došla vám barva v tiskárně? Pokud ano, není třeba nikoho volat, jelikož si můžete být jista, že jeho nákup i výměnu zvládnete sama. Podívejte se na náš návod, který začíná tím, že si ujasníte to, jakou variantu budete potřebovat. Zda půjdete cestou originálního řešení, nebo vám budou stačit například kompatibilní tonery Canon. Jaký je mezi nimi rozdíl? Ty první jsou opatřeny logem výrobce vaší tiskárny a vyrábějí se v jeho závodech. Druhé řešení může pocházet od jiných výrobců, ale do vaší tiskárny bude také pasovat. Důvodem, proč se lidé často rozhodují pro druhou možnost, je: výběr různých kapacit, nízká cena, srovnatelná kvalita tisku. Jakou máte tiskárnu? Pokud víte, jakým směrem se vydáte, už se můžete zaměřit na svou tiskárnu. Buď na ní, nebo třeba na faktuře bude přímo uvedený její konkrétný typ. Právě ten je pro správný výběr toneru klíčový.  My doporučujeme nakoupit online, jelikož internetové obchody nabídnou jistotu toho, že mají jak široký výběr tonerů HP, tak i tonerů jiných značek. Podle typu vaší tiskárny jednoduše vyberete, který je ten pravý. Dále nezapomeňte vybrat i správnou barvu. U černobílých laserových tiskáren je volba jasná. U těch barevných vám tiskárna sama nahlásí, kterého odstínu už je málo. Výměna je hračkou Jakmile vám toner přijde, už stačí jenom jeho výměna. Není důvod se čehokoliv obávat, jelikož dnes je nahrazení původního otázkou několika vteřin. Vše navíc proběhne čistě a jednoduše. Stačí otevřít příslušný prostor a vyndat stávající prázdný toner. Na jeho místo zasunete ten nový. Zde pozor na prvotní odstranění případných krytů. Nabízíme tonery Samsung, které mají jednoduché ochranné prvky, které brání poškození při přepravě. Ty jednoduše odstraníte, toner umístíte do tiskárny, zavřete kryt a výměna je hotová. Následně můžete vytisknout zkušební stránku, která potvrdí, že jste vše zvládla na jedničku. Příspěvek Toner do tiskárny zvládnete vybrat i vyměnit sama pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
05.04.2017 04:50 |

Ve vesmíru nejsme sami! NASA komunikuje s mimozemšťany, tvrdí hackeři

Lidstvo již dlouho spekuluje, zda je možné, že Země je jediná planeta ve vesmíru, kde se vyvinul život. Teď se zdá, že bychom v té otázce mohli mít jasno už velmi brzy. Podle hackerského hnutí Anonymous je již dokonce jasné, že ve vesmíru jsou další inteligentní tvorové. NASA už s nimi již dokonce má komunikovat, o čemž prý svědčí tajné záběry jednoho z šéfů NASA.
27.06.2017 20:15 |

Novinky - 4

Suri Cruise jí pouze čínskými hůlkami! 29.05.09 - Dcera Toma Cruise Suri (3) je vybíravá, když jde o její večeři. Tenhle prcek totiž jí výhradně čínskými hůlkami. I když jde o sendvič! Více zde Rarity v American Idol 8? Bikini Girl a králík pro štěstí! 28.05.09 - Po osmé by obdoba naší Superstar mohla být nuda, ovšem ne ve Spojených státech! Bikini Girl zamávala porotci. Jeden zpěvák si dokonce přivedl „králíčka pro štěstí“ v nadživotní velikosti. Podívejte se zde Mariah Carey si naúčtovala obří sumu za otevírání hotelu v Turecku 27.05.09 - Zpěvačka Mariah Carey byla jednou z celebrit, které se objevily na otevírání Mardan Palace hotelu v Turecku a naúčtovala si milion a půl dolarů! Kdo se tam také objevil a jak hotel vypadá? Podívejte se zde Miley Cyrus chce být jako Victoria Beckham 25.05.09 - Zpěvačka Miley Cyrus (16) doufá, že půjde ve šlépějích úspěšné Victorie Beckham. V čem se jí chce nejvíc podobat kromě zpívání? Více zde Kate Moss prý ztloustla! Je na dietě 22.05.09 - Kate Moss (35) začala držet dietu. Rozhodla se k ní poté, co se vyděsila, když viděla začínající „pneumatiky“ na svém břiše. Jak dieta vypadá? Čtěte zde Ideální mobil pro seniory 21.05.09 - Firmy přišly na trh s mobilem určeným pro seniory. Má vše důležité, co má mít. Jsou snadně ovladatelná, mají velká tlačítka na klávesnici, displej s větším písmem. Některé toho nabízí i víc! Podrobnosti zde Madonna si zatím Jesuse vzít nechce! 19.05.09 - Ačkoliv média o připravované svatbě spekulují, Madonna (50) vše popírá. Nemá v úmyslu se provdat za Jesuse Luze. Více zde I po třech dětech se Victorie Beckham může svléknout pro Armaniho! 18.05.09 - Victoria Beckham odložila oděv a předvádí Armaniho prádlo. Po třech dětech nemá vůbec špatnou figuru. Podívejte se zde Angelina Jolie nadala Pittovi kvůli Aniston! 16.05.09 - Herečka Angelina Jolie udělala Bradovi scénu, jakmile se k ní dostaly drby o jeho kontaktu exmanželkou Jennifer Aniston. Více zde Jennifer Aniston chce fofrem film Přátelé! 15.05.09 - Herečka Jennifer Aniston (40) si není jistá, že někdy vznikne celovečerní film na motivy seriálu Přátelé, ale pokud ano, určitě by to mělo být co nejdříve. Proč? Čtěte zde Navrhni si spodní prádlo pro partnera nebo super dárky! 13.05.09 - Lámete si hlavu nad tím, čím překvapit partnera k výročí nebo jaký netradiční dárek věnovat přátelům? Popusťte uzdu fantazii a navrhněte jim bezva spodní prádlo, tričko nebo přívěšek. Originál je jen jeden! Zkust to zde Eva Mendes odhalí tělo pro Calvina! 11.05.09 - V současné době se herečka Eva Mendes (35) připravuje na reklamní kampaň, ve které na podzim 2009 obnaží své tělo a předvede spodní prádlo a jeany značky Calvin Klein. Čtěte zde Pink: „Za bisexualitu se nestydím!“ 09.05.09 - Zpěvačka Pink se nechala slyšet, že randit se ženou by ji uspokojovalo jako randit s chlapem. A za svou bisexualitu se vůbec nestydí! Více zde Madonna si trhla trapas 07.05.09 - Zpěvačka Madonna se nedávno objevila na benefici v zajímavém kostýmu. Módní ikona si možná může dovolit vše, ale tentkrát se do ní módní kritici pěkně obuli. Podívejte se, co si vzala na sebe zde Moss zuří! Hince sváděla manažerka 06.05.09 - Kate Moss (35) je pěkně naštvaná na svého přítele Jamieho Hince. Kytarista se během nedávného australského turné s The Kills kamarádil s pohlednou PR manažerkou. Více zde David Hasselhoff hospitalizován! Alkohol? 04.05.09 - David Hasselhoff byl v sobotu hospitalizován. V bezvědomí doma na zemi ho našla jeho šestnáctiletá dcera Hayley. Důvod? Otrava alkoholem! Čtěte zde Sexbomba Susan Boyle zpívala ve 22 letech v nightclubu. Podívejte se! 04.05.09 - Nový objev soutěže Britain´s Got Talent Susan Boyle (47) má svůj fanklub. Ten našel zajímavé video, kde zpívá jako 22 letá sexbomba v nightclubu. Podívejte se na video zde Prasečí chřipka překazila svatební slib Heidi Klum a Sealovi! 03.05.09 - Zpěvačka Heidi Klum a Seal měli v plánu obnovit svůj manželský slib v Mexiku. Prasečí chřipka je donutila vše zrušit. Čtěte zde Další 1| 2| 3|4| Archiv
27.07.2009 10:15 |

Osobnosti: Jennifer Aniston (683 článků) , Tom Cruise (884 článků) , Angelina Jolie (1976 článků) , Madonna (950 článků) , Pink (320 článků) , Mariah Carey (425 článků) , Heidi Klum (537 článků) , Seal (181 článků) , Eva Mendes (120 článků) , David Hasselhoff (211 článků) , Kate Moss (583 článků) , Victoria Beckham (771 článků) , Miley Cyrus (838 článků) , Jesus Luz (56 článků) , Susan Boyle (296 článků) , Calvin Klein (78 článků) , Suri Cruise (273 článků) , Brad Pitt (1589 článků) , Eva Angelina (5 článků)

Galaxie, komety, hvězdy: Podívejte se na nejkrásnější letošní snímky vesmíru

Královská greenwichská observatoř v Londýně každoročně pořádá soutěž o nejlepší astronomické fotografie. Zájemci se mohou přihlásit do deseti kategorií. Do letošního ročníku se zapojilo 2 700 účastníků z 59 zemí. Podívejte se na díla nejlepších z nich.
11.10.2015 12:50 |

Válka o vesmír opět začíná! Podívejte se na místa, kde se natáčely Hvězdné války

Boj o galaxii opět začíná! Dnes vtrhl do českých kin film, na který netrpělivě čekal celý svět! Sedmý díl Star Wars ovládl česká kina a přilákal stovky fanoušků. Film opět diváky zanese do daleké galaxie, ale fanoušci nemusí za filmovými lokacemi cestovat až do vesmíru! Podívejte se do míst, kde se slavné dílo natáčelo prostřednictvím naší galerie!
17.12.2015 21:40 |

Českou astrofotografií listopadu je snímek "dvojité" galaxie

Českou astrofotografií měsíce listopadu se stal snímek galaxie NGC 660 astronoma Martina Zelenky. Rozhodnutí poroty pořádající České astronomické společnosti oznámil Marcel Bělík. Jde podle něj o vzácnou galaxii s polárním prstencem. Galaxii objevil v roce 1784 anglický astronom s moravskými předky William Herschel.
01.12.2010 21:50 |

Filmové premiéry: Parádně pokecal, Strážci galaxie, Očista: Anarchie, Lea a Darija

Prázdninový program zpestří komedie Parádně pokecal v níž debutující scenárista a režisér Tomáš Pavlíček zachycuje stereotypy chování současné mladé generace. Studio Marvel představuje ve filmu Strážci galaxie nový tým superhrdinů. Po loňské úspěšné Očistě je tu dvojka s podtitulem Anarchie. Film Lea a Darija je skutečný příběh o dětské soutěživosti na pozadí válečných událostí.
31.07.2014 07:05 |

Osobnosti: Tomáš Pavlíček (2 články)

Marvel prodá i mluvící strom. Strážci galaxie mají rekord

Komiksový blockbuster Strážci galaxie ukořistil v amerických kinech téměř sto milionů za první víkend, což je zdaleka nejlepší srpnová premiéra v historii.
04.08.2014 12:07 |

Je naše galaxie jeden velký bublifuk?

Mléčná dráha je spirální galaxie pozoruhodná například tím, že v jednom z jejích ramen žijeme. Ale i když ji máme noc co noc před nosem (pokud tedy nebydlíme v místě vysokého světelného znečištění), neznamená to, že by nás nedokázala překvapit útvary, o kterých jsme donedávna neměli tušení.
05.08.2014 19:15 |

Analýza: Strážci galaxie rozšířili impérium Marvelu do braku

Čím se Strážci galaxie vymykají z komiksového univerza Marvelu? Čerpají z okázale brakového, skokového a vnitřně seriálově uspořádaného žánru vesmírné opery.
06.08.2014 07:30 |