Válka o vesmír opět začíná! Podívejte se na místa, kde se natáčely Hvězdné války

Boj o galaxii opět začíná! Dnes vtrhl do českých kin film, na který netrpělivě čekal celý svět! Sedmý díl Star Wars ovládl česká kina a přilákal stovky fanoušků. Film opět diváky zanese do daleké galaxie, ale fanoušci nemusí za filmovými lokacemi cestovat až do vesmíru! Podívejte se do míst, kde se slavné dílo natáčelo prostřednictvím naší galerie!
17.12.2015 21:40 |

Star Wars šílenství: Pořiďte si sprchu s hlavou Darth Vadera nebo „hvězdné“ lodičky

Ve vesmíru začíná opět válka! Ano, již sedmý díl filmové série Star Wars míří do kin. V České republice premiéra už proběhla dnes o půlnoci. Hvězdné bláznovství ovládlo naprosto celý svět. Regály obchodů po světě plní „Star Wars“ výrobky. Pořídit si můžete náplast Star Wars, řasenku Star Wars, nebo dokonce Star Wars lodičky! Podívejte se do galerie, co všechno „vesmírného“ můžete koupit svým blízkým pod stromeček!
16.12.2015 23:05 |

Osobnosti: Darth Vader (67 článků)

Dívky při převlékání natáčely kamery, tvrdí matka sboristky

V kauze sbormistra jedné dívčí skupiny Vítězslava M. (34), který byl v pondělí zadržen policií s podezřením na pohlavní zneužívání mladistvých, vyplouvají na povrch další hrozivá svědectví. Podle tvrzení některých rodičů nutil dívky k neustálým dotykům a nechával si je sedat na klín. Malé holčičky dokonce natáčely kamery. "Byly natáčeny i v místnosti, kde se převlékaly," tvrdí matka jedné z dívek.
21.01.2011 07:20 |

Jak by vypadaly Hvězdné války s příšernými zvukovými efekty?

George Lucas měl s výběrem zvukového mistra Bena Burtta vyloženě šťastnou ruku. Kdyby totiž Hvězdné války neměly tak kvalitní zvukové efekty, tak by nejspíš dopadly hodně špatně. Podívejte se, jak by Star Wars vypadaly s příšerným zvučením.
24.04.2014 12:35 |

Osobnosti: Ben Burtt (1 článek) , George Lucas (41 článků)

Princové William a Harry proti sobě zkřížili světelné meče jako ve filmu

Harry (31) s Williamem (33) navštívili britská Pinewood studia, kde se natáčely Hvězdné války. Všemi kostýmy a dekoracemi z filmu byli velmi fascinováni a neodolali ani hře se světelnými meči.
04.07.2009 16:35 |

Osobnosti: Andrea Verešová (1032 článků) , Taťána Kuchařová (907 článků) , Jana Doleželová (307 článků)

Po stopách seriálu Policie Modrava: Místa, kde se vraždilo

Vraždy na všechny způsoby v seriálu Policie Modrava upozornily návštěvníky na další zajímavá místa Šumavy. Kde všude se natáčely mrtvoly?
09.06.2015 07:20 |

Hvězdné války jsou zpět. Jako velkolepá hudební show

Po šesti filmech, množství knížek a videoher zazáří kultovní Hvězdné války i v hudební show.
11.04.2009 10:27 |

Hvězdné války se vracejí jako koncertní šňůra

Hudební show Star Wars: In concert, která vychází z filmové sci-fi ságy Hvězdné války, zahájí v říjnu turné po USA.
26.07.2009 09:50 |

Hvězdné války vyjdou na podzim 2011 ve formátu blu-ray

Všech šest filmů sci-fi ságy Hvězdné války vyjde na podzim 2011 na blu-ray discích. Oznámila to o víkendu produkční společnost režiséra zmíněných snímků George Lucase.
17.08.2010 09:30 |

Osobnosti: George Lucas (41 článků)

Američané chtějí točit Hvězdné války v Praze, zatím chybí peníze

TV seriál Hvězdné války založený na slavných stejnojmenných filmech by se s největší pravděpodobností točil v Praze, pokud natáčení vůbec začne. Sdělil to producent Rick McCallum serveru Czechposition.
14.06.2011 16:15 |

Hvězdné války natočí v Praze

Hvězdné války se budou točit v Česku! Hraný seriál, který z kultovních filmů vznikne, se chystají podle serveru ihned.cz američtí tvůrci připravit hlavně v Praze, v nejmodernějším barrandovském ateliéru.
15.06.2011 12:05 |

Hvězdné Války slaví 35 let výročí od premiéry

VIDEO. Americká filmová sága Star Wars (Hvězdné války), jejíž první díl měl premiéru 25. května 1977, patří k nejpopulárnějším a nejvýdělečnějším hollywoodským trhákům všech dob.
24.05.2012 10:30 |

Hvězdné války má točit Abrams, který to nedávno popíral

Americký scenárista, režisér a producent J. J. Abrams ještě v listopadu tvrdil, že nové Hvězdné války určitě točit nebude. Nyní je to ale podle serveru Rolling Stone naopak.
25.01.2013 11:17 |

Další Hvězdné války půjdou do kin v prosinci 2015

Sedmý díl filmové sci-fi ságy Hvězdné války půjde do kin 18. prosince 2015. Oznámilo to v noci na pátek filmové studio Disney, které loni koupilo za čtyři miliardy dolarů (přes 80 miliard korun) produkční společnost Lucasfilm tvůrce Hvězdných válek George Lucase. Současně přislíbilo, že natočí nejméně další tři díly Hvězdných válek.
08.11.2013 06:11 |

Osobnosti: George Lucas (41 článků)

Nové Hvězdné války tu budou za dva roky, o Vánocích 2015

Sedmý díl filmové sci-fi ságy Hvězdné války půjde do kin 18. prosince 2015. Oznámilo to studio Disney.
08.11.2013 06:46 |

Hvězdné války se už točí, prozradil producent

Alan Horn ze společnosti Disney v Los Angeles prozradil, že nové Hvězdné války se nejen připravují, ale už se začaly natáčet, přestože obsazení všech rolí se ještě nedořešilo.
07.04.2014 10:10 |

Diváci se těší na Hvězdné války. Portál Fandango zveřejnil výsledky své ankety o nejočekávanější film roku

Nejočekávanějším snímkem roku 2015 je sedmý díl ságy Hvězdné války. Vyplývá to z ankety portálu Fandango, který v ní oslovil své čtenáře.
05.01.2015 13:52 |

Chewie, jsme doma. Další ukázka na očekávané Hvězdné války je venku

Ukázka z dlouho očekávaného amerického velkofilmu Hvězdné války: Síla se probouzí je venku.
17.04.2015 10:35 |

Nové Hvězdné války očekávají rekordní tržby

S blížící se premiérou nového dílu filmové vědecko-fantastické ságy Hvězdné války (Star Wars) stoupá mezi fanoušky napětí, které umocňují postupné ukázky částí velkofilmu a nabídka prvních vstupenek.
22.10.2015 13:30 |

Milují Hvězdné války a dobré skutky. Clonetroopeři navštívili děti v Motole

Mají rádi filmový fenomén Hvězdné války (Star Wars) a nosí kostýmy. Nejen proto, že jsou fanoušci, ale protože chtějí pomáhat lidem. Řeč je o členech mezinárodní Star Wars kostýmové organizace, která má po celém světě 10 000 členů podporujících charitativní organizace.
31.10.2015 17:00 |