Válka o vesmír opět začíná! Podívejte se na místa, kde se natáčely Hvězdné války

Boj o galaxii opět začíná! Dnes vtrhl do českých kin film, na který netrpělivě čekal celý svět! Sedmý díl Star Wars ovládl česká kina a přilákal stovky fanoušků. Film opět diváky zanese do daleké galaxie, ale fanoušci nemusí za filmovými lokacemi cestovat až do vesmíru! Podívejte se do míst, kde se slavné dílo natáčelo prostřednictvím naší galerie!
17.12.2015 21:40 |

Chalupa (ANO): Jsme ve válce - jiného druhu s jinými efekty - ale je to válka

Je to válka s politickým islámem, válka s Islámským státem a jeho zrůdnými představami o řízení společnosti, je to válka s terorismem, válka s hybridním agresí, válka s kybernetickými útočníky a zločinci....
28.02.2018 07:35 |

Recenze: Jak funguje vesmír a co o něm (ne)víme? Clarkova kniha to vysvětlí i laikům

Je všude kolem nás a přitom o něm stále moc nevíme. Vesmír je obestřen tajemstvími, která přesahují naši prozatímní hranici poznání. Zažité se mění lusknutím prstu a těžko říct, kdy a jestli vůbec principy vesmíru zcela odhalíme. Chcete-li se o kosmu dozvědět více, pak si přečtěte knihu Neznámý vesmír v 10 kapitolách.
19.05.2017 12:05 |

Vědci CERNU: Vesmír měl dávno zaniknout

Experimenty Evropské organizace pro jaderný výzkum dokazují, jak málo toho stále víme o kvantové fyzice a makrokosmu. Studované mechanismy totiž nevysvětlují, proč vesmír neničí sám sebe a celý systém nekolabuje. Teorie o stejném poměru hmoty a antihmoty na počátku vzniku vesmíru se jeví jako nesmyslné. Kdyby tomu tak bylo, vesmír by dávno neexistoval.
26.10.2017 11:30 |

Star Wars šílenství: Pořiďte si sprchu s hlavou Darth Vadera nebo „hvězdné“ lodičky

Ve vesmíru začíná opět válka! Ano, již sedmý díl filmové série Star Wars míří do kin. V České republice premiéra už proběhla dnes o půlnoci. Hvězdné bláznovství ovládlo naprosto celý svět. Regály obchodů po světě plní „Star Wars“ výrobky. Pořídit si můžete náplast Star Wars, řasenku Star Wars, nebo dokonce Star Wars lodičky! Podívejte se do galerie, co všechno „vesmírného“ můžete koupit svým blízkým pod stromeček!
16.12.2015 23:05 |

Osobnosti: Darth Vader (72 článků)

Jak by vypadaly Hvězdné války s příšernými zvukovými efekty?

George Lucas měl s výběrem zvukového mistra Bena Burtta vyloženě šťastnou ruku. Kdyby totiž Hvězdné války neměly tak kvalitní zvukové efekty, tak by nejspíš dopadly hodně špatně. Podívejte se, jak by Star Wars vypadaly s příšerným zvučením.
24.04.2014 12:35 |

Osobnosti: Ben Burtt (1 článek) , George Lucas (45 článků)

Dívky při převlékání natáčely kamery, tvrdí matka sboristky

V kauze sbormistra jedné dívčí skupiny Vítězslava M. (34), který byl v pondělí zadržen policií s podezřením na pohlavní zneužívání mladistvých, vyplouvají na povrch další hrozivá svědectví. Podle tvrzení některých rodičů nutil dívky k neustálým dotykům a nechával si je sedat na klín. Malé holčičky dokonce natáčely kamery. "Byly natáčeny i v místnosti, kde se převlékaly," tvrdí matka jedné z dívek.
21.01.2011 07:20 |

Filmový výlet: Víte, kde se natáčely nejkrásnější české pohádky?

Každá pohádka si žádá své. Některé sluší zřícenina hradu, jiné zase třeba zámek. Naši filmaři mají s výběrem lokalit celkem štěstí – středověkých, renesančních, nebo barokních památek máme v Čechách dost. Víte, na kterých místech se natáčely naše nejznámější pohádky?
22.02.2018 20:00 |

Dvě stě let Národního muzea. Budova, kde se natáčely filmy o hitlerovském Německu skrývá některé skutečně bizarní artefakty včetně lidské kůže

ČESKÉ OSMIČKY Kůže stažená z člověka a destičky s napnutou kůží zdobenou různým tetováním. I takové podivné exponáty lze najít ve sbírkách Národního muzea v Praze. Ostatně muzeum mělo v dějinách ke shromažďování svých sbírek dost času. Bylo přece založeno už 15. dubna roku 1818. A zajímavé je, že v obou dvou jeho dnešních budovách se natáčely filmy o nacismu.
22.04.2018 12:00 |

Princové William a Harry proti sobě zkřížili světelné meče jako ve filmu

Harry (31) s Williamem (33) navštívili britská Pinewood studia, kde se natáčely Hvězdné války. Všemi kostýmy a dekoracemi z filmu byli velmi fascinováni a neodolali ani hře se světelnými meči.
04.07.2009 16:35 |

Osobnosti: Andrea Verešová (1177 článků) , Taťána Kuchařová (918 článků) , Jana Doleželová (366 článků)

V Pardubickém kraji se natáčely dvě pohádky a Jan Palach

Destinační společnost Východní Čechy má ve svém portfoliu také filmovou kancelář, která pomáhá filmařům s výběrem lokací k natáčení v Pardubickém a Královéhradeckém kraji. Dvě pohádky se natáčely loni na Chrudimsku, v létě pak bude mít premiéru film Jan Palach.
02.01.2018 09:05 |

Osobnosti: Jan Palach (139 článků)

Hvězdné války jsou zpět. Jako velkolepá hudební show

Po šesti filmech, množství knížek a videoher zazáří kultovní Hvězdné války i v hudební show.
11.04.2009 10:27 |

Hvězdné války se vracejí jako koncertní šňůra

Hudební show Star Wars: In concert, která vychází z filmové sci-fi ságy Hvězdné války, zahájí v říjnu turné po USA.
26.07.2009 09:50 |

Hvězdné války vyjdou na podzim 2011 ve formátu blu-ray

Všech šest filmů sci-fi ságy Hvězdné války vyjde na podzim 2011 na blu-ray discích. Oznámila to o víkendu produkční společnost režiséra zmíněných snímků George Lucase.
17.08.2010 09:30 |

Osobnosti: George Lucas (45 článků)

Američané chtějí točit Hvězdné války v Praze, zatím chybí peníze

TV seriál Hvězdné války založený na slavných stejnojmenných filmech by se s největší pravděpodobností točil v Praze, pokud natáčení vůbec začne. Sdělil to producent Rick McCallum serveru Czechposition.
14.06.2011 16:15 |

Hvězdné války natočí v Praze

Hvězdné války se budou točit v Česku! Hraný seriál, který z kultovních filmů vznikne, se chystají podle serveru ihned.cz američtí tvůrci připravit hlavně v Praze, v nejmodernějším barrandovském ateliéru.
15.06.2011 12:05 |

Hvězdné Války slaví 35 let výročí od premiéry

VIDEO. Americká filmová sága Star Wars (Hvězdné války), jejíž první díl měl premiéru 25. května 1977, patří k nejpopulárnějším a nejvýdělečnějším hollywoodským trhákům všech dob.
24.05.2012 10:30 |

Hvězdné války má točit Abrams, který to nedávno popíral

Americký scenárista, režisér a producent J. J. Abrams ještě v listopadu tvrdil, že nové Hvězdné války určitě točit nebude. Nyní je to ale podle serveru Rolling Stone naopak.
25.01.2013 11:17 |

Další Hvězdné války půjdou do kin v prosinci 2015

Sedmý díl filmové sci-fi ságy Hvězdné války půjde do kin 18. prosince 2015. Oznámilo to v noci na pátek filmové studio Disney, které loni koupilo za čtyři miliardy dolarů (přes 80 miliard korun) produkční společnost Lucasfilm tvůrce Hvězdných válek George Lucase. Současně přislíbilo, že natočí nejméně další tři díly Hvězdných válek.
08.11.2013 06:11 |

Osobnosti: George Lucas (45 článků)

Nové Hvězdné války tu budou za dva roky, o Vánocích 2015

Sedmý díl filmové sci-fi ságy Hvězdné války půjde do kin 18. prosince 2015. Oznámilo to studio Disney.
08.11.2013 06:46 |