V Teorii velkého třesku bude planeta z Hvězdných válek, pomůže s tím Lucasfilm

Fiktivní planeta Dagobah z Hvězdných válek bude vytvořena odborníky z firmy Lucasfilm pro seriál Teorie velkého třesku. Ve zvláštní epizodě totiž oblíbené postavy oslaví Den Hvězdných válek, píše The Hollywood Reporter (THR).
03.04.2014 12:05 |

Leslie z Teorie velkého třesku: Že jsem lesba, jsem poznala s Leonardem

Osmatřicetiletá herečka Sara Gilbertová přiznala, že svou odlišnou sexuální orientaci si uvědomila, když randila s hereckým kolegou Johnnym Galeckim. Dohromady se dali v 90. letech při natáčení seriálu Roseanne a později si zahráli také v Teorii velkého třesku. Další články k tématu: Zpěvačka Linda Perry se zasnoubila s herečkou ze seriálu Roseanne Penny z Teorie velkého třesku vyměnila Supermana za tenistu Potvrzeno: Superman sbalil Penny z Teorie velkého třesku Věda v Big Bang Theory: Leonard balí Penny na holografický princip Teorie velkého třesku se vrací, Leonarda čeká citová maturita s Penny Profesor Proton se vrátí do Teorie velkého třesku. I s hereckou cenou
14.09.2013 13:05 |

Osobnosti: Linda Perry (13 článků) , Roseanne Barr (29 článků) , Johnny Galecki (9 článků) , Sara Gilbert (10 článků) , Linda Perry (13 článků) , Linda Leonard (1 článek)

Filmový hrob: osudy mnoha představitelů Hvězdných válek skončily hereckou smrtí

Snad jen málokdo od nejnovějšího dílu Hvězdných válek očekává kasovní nebo kritický neúspěch. Síla se probouzí má nastartovat novou trilogii, ale i pomoct vdechnout životu antalogii dalších filmů z předaleké galaxie. Ne vždy byl však sukces Hvězdných válek pro všechny dobrou zprávou. Minimálně řada herců z původní trilogie i prequelů totiž popularitě navzdory skončila kariérně na bodu mrazu. Výjimečně se filmy podepsaly i nad tragickým osudem jejich životů. V předvečer premiéry sedmého filmu z Hvězdných válek je tak dobré si na jejich příběhy po konci Hvězdných válek připomenout, že očekávání mají mnohdy velmi ironická zakončení.
16.12.2015 16:00 |

Kaley Cuoco z Teorie velkého třesku se na Silvestra vdala

Výročí svatby si budou herečka Kaley Cuoco a tenista Ryan Sweeting dobře pamatovat a bude ho s nimi slavit celý svět. Vzali se totiž poslední den roku. Další články k tématu: Kaley Cuoco z Teorie velkého třesku je zasnoubená, vezme si tenistu Penny z Teorie velkého třesku vyměnila Supermana za tenistu Potvrzeno: Superman sbalil Penny z Teorie velkého třesku Teorie velkého třesku se vrací, Leonarda čeká citová maturita s Penny
02.01.2014 09:40 |

Osobnosti: Kaley Cuoco (68 článků) , Ryan Sweeting (20 článků)

Amy z Teorie velkého třesku se rozvedla. Bylo to těžké pro děti, říká

Sedmatřicetiletá Mayim Bialiková se proslavila rolí podivínské neurobioložky Amy Farrah Fowlerové v seriálu Teorie velkého třesku. Herečka, která i ve skutečnosti má doktorát z neurobiologie, se nyní po deseti letech rozvedla. Další články k tématu: Teorie velkého třesku se vrací, Leonarda čeká citová maturita s Penny Fanoušci se mohou na dálku ptát hrdinů Teorie velkého třesku
29.05.2013 16:40 |

Walt Disney koupí od tvůrce Hvězdných válek studia Lucasfilm

George Lucas bude v podniku, který založil v roce 1971, působit jako tvůrčí poradce pro nové epizody Hvězdných válek.
30.10.2012 23:50 |

Osobnosti: Walt Disney (79 článků) , George Lucas (42 článků)

Další Hvězdné války půjdou do kin v prosinci 2015

Sedmý díl filmové sci-fi ságy Hvězdné války půjde do kin 18. prosince 2015. Oznámilo to v noci na pátek filmové studio Disney, které loni koupilo za čtyři miliardy dolarů (přes 80 miliard korun) produkční společnost Lucasfilm tvůrce Hvězdných válek George Lucase. Současně přislíbilo, že natočí nejméně další tři díly Hvězdných válek.
08.11.2013 06:11 |

Osobnosti: George Lucas (42 článků)

Důkazy teorie velkého třesku zpochybnil nakonec i tým jejich objevitelů

Skupina amerických astronomů přišla letos v březnu s údajnými důkazy, které podporují teorii velkého třesku o vzniku vesmíru. Dokonce se rázem tito objevitelé stali v kuloárech kandidáty na Nobelovu cenu. Nyní je ale všechno jinak. Objev gravitačních vln, jakési ozvěny masivní expanze vesmíru právě po velkém třesku, nejen že začali kritizovat jejich kolegové, ale poprvé nahlas přiznal pochybnosti i tým kolem Johna Kovace z Harvardovy univerzity, který důkazy předložil.
20.06.2014 13:25 |

Penny ze seriálu Teorie velkého třesku se bude vdávat! Zasnoubila se po třech měsících vztahu

"Kaley Cuoco":http://www.extra.cz/tema/kaley-cuoco-1 (30), seriálovým fanouškům známá hlavně jako Penny z "Teorie velkého třesku":http://www.extra.cz/tema/teorie-velkeho-tresku, se bude vdávat. Po pouhých třech měsících vztahu se zasnoubila s přítelem Ryanem Sweetingem, který se živí jako tenista.
27.09.2013 20:45 |

Osobnosti: Ryan Sweeting (20 článků)

Disney koupí od tvůrce Hvězdných válek studia Lucasfilm

31.10.2012 07:35 |

Osobnosti: Walt Disney (79 článků)

Disney koupí od tvůrce Hvězdných válek studia Lucasfilm

Společnost Walt Disney se dohodla s tvůrcem slavné filmové série Hvězdné války Georgem Lucasem na koupi jeho produkční společnosti Lucasfilm. Zaplatí za ni 4,05 miliardy dolarů (asi 78 miliard korun), sdělil mediálně-zábavní koncern.
31.10.2012 10:25 |

Osobnosti: Walt Disney (79 článků)

Potvrzeno: Superman sbalil Penny z Teorie velkého třesku

Třicetiletý Henry Cavill, který je nejnovějším představitelem filmového Supermana, opět randí. Pár týdnů po rozchodu s kolegyní se jeho vyvolenou stala další herečka, o tři roky mladší Kaley Cuoco. Blondýnku proslavila role servírky Penny z oblíbeného seriálu Teorie velkého třesku. Další články k tématu: Vrací se nebojácný hrdina s pláštíkem, Supermana si zahraje Tudorovec Cavill Teorie velkého třesku se vrací, Leonarda čeká citová maturita s Penny
04.07.2013 16:40 |

Osobnosti: Henry Cavill (38 článků) , Kaley Cuoco (68 článků)

Penny z Teorie velkého třesku vyměnila Supermana za tenistu

Sedmadvacetiletá Kaley Cuoco má nového přítele. Jen před měsícem se ukazovala po boku Henryho Cavilla, který je nejnovějším představitelem filmového Supermana, ale jejich románek vydržel jen dva týdny. Herečka je už opět zadaná a chodí s tenistou Ryanem Sweetingem. Další články k tématu: Potvrzeno: Superman sbalil Penny z Teorie velkého třesku Věda v Big Bang Theory: Leonard balí Penny na holografický princip Teorie velkého třesku se vrací, Leonarda čeká citová maturita s Penny
05.08.2013 15:05 |

Osobnosti: Henry Cavill (38 článků) , Kaley Cuoco (68 článků) , Ryan Sweeting (20 článků)

Takhle vypadá Penny z Teorie velkého třesku, když ji ráno načapáte u popelnic! Ta odulá tvář snad ani není její

Herečka "Kaley Cuoco":http://www.extra.cz/tema/kaley-cuoco (30), která se proslavila rolí Penny v seriálu "Teorie velkého třesku":http://www.extra.cz/tema/teorie-velkeho-tresku (Big Bang Theory), se díky své kráse několikrát objevila na stránkách "pánských magazínů":http://www.extra.cz/penny-z-big-bang-theory-se-nechala-nafotit-jen-v-pradle-tahle-sexy-kraska-o-sobe-rika-ze-je-tlusta, když ale herečku zahlédnete rozespalou, nenalíčenou, budete se hodně divit.
28.12.2013 19:48 |

Exkluzivní scény ze svatebních příprav hvězdy seriálu Teorie velkého třesku: Představitelka Penny dělala obličeje jako zpitá a zfetovaná Courtney Love

Herečka "Kaley Cuoco":http://www.extra.cz/tema/kaley-cuoco (28), kterou všichni známe jako představitelku Penny ze seriálu Teorie velkého třesku, "se na Silvestra vdala":http://www.extra.cz/penny-z-teorie-velkeho-tresku-je-uz-pod-cepcem-mrknete-na-silvestrovske-svatebni-fotky.
15.01.2014 20:35 |

Osobnosti: Courtney Love (162 článků)

Penny z Teorie velkého třesku se svlékla do bikin, sledujte, kam nasoukala svoje sexy tělíčko

Penny z Teorie velkého třesku "Kaley Cuoco":http://www.extra.cz/tema/kaley-cuoco (28) by se měla vůbec víc svlékat. Fanoušci jsou samozřejmě šťastni za každou sexy fotku, i když jejich plané naděje, že by si třeba někdy půvabná herečka vybrala někoho z nich, vyprchaly, když si na Silvestra 2013/2014 "vzala po půl roce chození za manžela":http://www.extra.cz/penny-z-teorie-velkeho-tresku-je-uz-pod-cepcem-mrknete-na-silvestrovske-svatebni-fotky profesionálního tenistu "Ryana Sweetinga":http://www.extra.cz/tema/ryan-sweeting (26).
14.04.2014 09:25 |

Hrdinové kultovních seriálů spolu: Herci z Přátel se dali dohromady s hrdiny Teorie velkého třesku

Hlavní hrdinové televizního seriálu Přátelé se setkali s hrdiny seriálu Teorie velkého třesku. Obě party dorazily na slavnostní setkání televize NBC. Hvězdy se vyfotily společně a Kaley Cuoco alias Penny z Teorie velkého třesku neskrývala radost.
25.01.2016 21:40 |

Osobnosti: Kaley Cuoco (68 článků)

Záhadná rudá planeta: Na Marsu prý „zaparkovala“ loď z Hvězdných válek!

Milovníci záhad mají žně! Americká NASA zveřejnila snímek, na kterém vozítko Curiosity vyfotilo objekt připomínající loď z Hvězdných válek!
27.08.2015 22:00 |

V Teorii velkého třesku si zahraje fyzik Stephen Hawking

Profesor Stephen Hawking, který je považován za jednoho z největších fyziků, si zahraje v seriálu. Epizoda sitkomu Teorie velkého třesku se bude vysílat příští měsíc.
13.03.2012 07:37 |