Ultrapracháči zkříží geny! Rothschild si bere Hiltonovou

Velké peníze plodí... Další velké peníze! A podle této zkušenosti se nyní chystají genově propojit miliardářské rodiny Rothschildů a Hiltonů.
27.05.2015 12:05 |

Když muž ztloustne, začne plodit potomky s obézními geny!

Geny ovlivňují zásadně mnohé vlastnosti člověka včetně ovládání vlastního apetitu a konzumace potravin. Ví se, že děti rodičů majících problémy s přejídáním se také přejídají. Ale u mužů platí, že jejich životní styl ovlivňuje genetické zdraví potomků i tehdy, když oni sami vadné geny nezdědili. Muž totiž začne tvořit spermie s „obézními“ geny ve chvíli, kdy se sám stane obézním. I když sám od svého štíhlého otce takové geny nezdědil.
07.12.2015 13:05 |

Kadeřnictví žaluje Hiltonovou o miliony, hvězda se chce bránit

Vlasové studio v Beverly Hills zažalovalo rozpustilou celebritu Paris Hiltonovou o 35 milionů dolarů (asi 674 milionů korun) za to, že porušila smlouvu, když používala vlasové produkty jiné firmy. Právníci Hiltonové tento krok odmítají, budou se prý horlivě bránit a zváží také případnou protižalobu, uvedla agentura AP.
21.08.2010 05:15 |

Policie v Las Vegas zadržela Paris Hiltonovou za držení kokainu

Policie v Las Vegas zadržela v pátek večer Paris Hiltonovou za nelegální držení kokainu. Na stopu prý policisty přivedl kouř z marihuany, který se linul z auta, v němž dědička části známého hotelového impéria jela.
28.08.2010 17:25 |

Miss Jitka Nováčková na party s Paris Hiltonovou, zradil ji ale foťák

Česká Miss 2011 Jitka Nováčková se při své poslední návštěvě New Yorku potkala s opravdovou místní celebritou. Na miliardářskou rebelku Paris Hiltonovou narazila v jednom z barů. Blondýnky se spolu chvíli bavily, společná fotka se ale modelce moc nepovedla. Další články k tématu: Bučkovou připravily střevní potíže o další kila, Nováčková přibrala Miss Jitka Nováčková prodala svoje oblečení a vrací se do New Yorku Miss Nováčková se v New Yorku učí, jak nebýt stydlivka Miss Nováčková a herec Mádl odlétají do New Yorku na stejnou školu
05.07.2012 10:50 |

Osobnosti: Paris Hilton (584 článků) , Jitka Nováčková (294 článků)

Ozbrojenec měl na policii dva požadavky: pizzu a svatbu s Paris Hiltonovou

Vyjednavač amerických speciálních jednotek SWAT měl o víkendu tak trochu neřešitelný problém. Nebylo v jeho silách splnit přání jednomu muži, který se zabarikádoval v hotelu a hrozil střelbou. Jako svůj požadavek uvedl svatbu se známou milovnicí večírků a dědičkou miliónového impéria Paris Hiltonovou.
18.07.2012 10:05 |

Osobnosti: Paris Hilton (584 článků)

Miliardářský manžel Nicky Hilton Rothschild se svlékal z mokrých plavek přímo na silnici

Čerstvě sezdaný manželský pár Nicki Hilton (31) a James Rothschild (31) by se možná měl mít na pozoru a víc se rozhlížet kolem sebe. Zatímco kdysi pro média jako jednotlivci nepředstavovali až tak žhavý materiál, spojením dvou vlivných rodů a jejich impérií budí pozornost o poznání větší. Nedávno novomanželé odjeli na dovolenou, či spíš další líbánky, do Itálie. A moment, kdy si mysleli, že jsou na silnici úplně sami, mohl být pro Jamese dost nepříjemný.
12.09.2015 13:55 |

Osobnosti: Nicky Hilton (23 článků)

„Probíhá největší finanční experiment v historii,“ varuje baron Rothschild

Ve světě probíhá „největší finanční experiment v historii“, který může globální ekonomice přinést „nechtěné důsledky“. Tvrdí to aspoň baron Jacob Rothschild (80). Patriarcha finanční dynastie zároveň vyjádřil obavy v souvislosti s odchodem Británie z Evropské unie i nadcházejícími prezidentskými volbami v USA.
04.09.2016 07:10 |

Etnika žijící ve vysokých nadmořských výškách nesou geny vymřelých druhů člověka

Etnika žijící ve vysokých nadmořských výškách nemají stejné geny jako ta, která volí místa níže nad hladinou moře. Jinými slovy, kdyby se běžný Evropan rozhodl žít v Himalájích, bylo by mu těžko. Nemá totiž vhodné geny pro trvalý pobyt v extrémním prostředí. Ale kupříkladu Tibeťané zvládají život v tisícovkách metrů nad mořem díky genu, který získali od lidského druhu, který už dávno vymřel.
09.07.2014 08:50 |

Geny vs. výchova: Co má větší vliv na známky ve škole?!

Má na výsledky ve škole větší vliv genetický základ určený při narození, nebo naopak vliv prostředí a výchovy působící na tyto geny během ontogeneze člověka. Psychiatři z londýnské King’s College tvrdí, že platí to první. Z více než šedesáti procent ovlivňují výsledky ve škole geny, zbytek odchylek je ovlivněn výchovou.
09.10.2014 13:00 |

Vědci volají po změně zákona: Chtějí si hrát s lidskými geny

Britští vědci vyzývají ke změně legislativy, chtějí mít možnost modifikovat geny a následně je implantovat do dělohy. Oplodnění změněnými geny je totiž v současnosti v Británii zakázáno. Čeká lidstvo v případě uvolnění zákazu temná budoucnost?
03.09.2015 05:40 |

Melanésané nesou geny neznámého druhu člověka

Lidé žijící v části Oceánie známé jako Melanésie, mají unikátní genetickou informaci. Vědci už prokázali, že tamní etnika mají ve své DNA geny neandertálců a denisovanů. S oběma vymřelými druhy lidí se křížil druh Homo sapiens několik tisíc let a také Evropané nesou několik procent neandertálských genů. Ale Melanésané mají ještě další geny, které nepocházejí ani od neandertálců, ani od denisovanů a nejsou ani vlastní druhu Homo sapiens. Zřejmě náležely třetímu, dosud neznámému druhu hominidů.
27.10.2016 12:00 |

První sex ovlivňují geny více než vlivy prostředí

Časná sexuální výchova je velmi důležitá. Shodují se na tom američtí psychiatři a sexuologové, podle nichž totiž více než vlivy z prostředí ovlivňují nástup pohlavní aktivity u dětí geny.
22.09.2009 10:40 |

Nezvládáte stres? Můžou za to geny

Zvládáte špatně stres? Můžou za to geny, které vám předali vaši rodiče! Britští vědci pokročili ve výzkumu stresu, který je čím dál častěji součástí našeho každodenního života. Jejich studie určily gen, který ovlivňuje schopnost pohotově a s klidem udržet naše nervy na uzdě. Ovlivnit, jak dokážeme zvládat situace s chladnou hlavou, když jde opravdu do tuhého, se proto dá jen těžko.
11.07.2010 05:10 |

Nástup prvního sexu ovlivňují geny

08.10.2010 08:05 |

Vědci objevili geny "vlkodlaků"

Pověra o lidech, kteří se za úplňku mění ve vlky, je rozšířena po celé Evropě a kořeny sahá hluboko do minulosti, snad až do doby kamenné. Čínští a američtí vědci nyní podle listu Die Welt oznámili, že objevili geny, jež kdysi zřejmě přispěly ke vzniku pověry.
14.06.2011 10:25 |

Fenomén Karel Roden: Drsňák, co se bojí myší!

Jen těžko by se u nás hledal někdo, komu jméno Karel Roden (49) nic neřekne. Herec, který se narodil v Českých Budějovicích, nejdřív vystudoval keramickou školu. Geny jsou však geny a Karel přece jen zasvětil svůj život herectví, tak jako jeho děda a táta. Okusil nejen divadlo, ale objevil se i ve filmech, které zná celý svět. Jeho všestrannost nemá hranic. Roden dokonale zahraje padoucha, ale i komedianta. A maskéři? Ti se na něm už vyřádili!
03.07.2011 15:40 |

Osobnosti: Karel Roden (376 článků) , Karel Roden (376 článků)

Pamela (61) ze seriálu Dallas nestárne! Dobré geny, nebo plastika?

Od doby, kdy se coby Pamela poprvé představila v seriálu Dallas, uplynuly víc než tři desítky let. Herečka Victoria Principal (61) se ale rozhodla zastavit čas. Stárnout prostě nebude! Své vrásky i léta se snaží usilovně maskovat. Plastiky prý odsuzuje. Jenže věříte jí, že sama žádnou nepodstoupila, když má postavu jak pětadvacítka. Nebo za to můžou snad dobré geny?
27.12.2011 15:45 |

Osobnosti: Victoria Principal (15 článků)

Sourozenci slavných vyfasovali horší geny

Když se prosadil můj bratr či sestra, dokážu to taky. To si myslí zřejmě většina sourozenců slavných celebrit. Některým se to daří, ale jiní tvrdě narazí. Není divu. Když příroda do rodin slavných nadělovala geny atraktivity, tak rozhodně ne stejným dílem. Sourozenci hvězd nemají takové osobní kouzlo, nejsou tak atraktivní ani tolik na očích. Proto se musí smířit s tím, že budou pro veřejnost vždycky číslo dvě.
26.03.2012 12:40 |

Neuvěřitelná hrátka přírody! Dvojčata black & white budí rozruch, na vině jsou smíšené geny

Jako andílek a ďáblík působí stejně staré sestry Remee a Kian (7) z britského Dudley. Za to, že je jedna černá a druhá bílá, mohou geny rodičů. Nemají však jen rozdílnou barvu pleti, ale i povahu.
05.04.2012 06:20 |