Trailer: Dinosauři v Jurském světě se opět vymykají kontrole

Podívejte se na druhou ukázku z dobrodružného filmu Jurský svět, který do našich kin dorazí letos v červnu.
21.04.2015 15:45 |

Vědec: Jurský svět? Tak dinosauři a ptakoještěři nevypadali

Rozhovor s Vladimírem Sochou, autorem osmi knih o dinosaurech, o nesmyslech a omylech v Jurském světě či Jurském parku.
16.06.2015 15:41 |

Tajemství, proč byli dinosauři tak velicí, spočívá podle vědců v energii

Největší dinosauři, jako byli třeba dlouhokrcí sauropodi, dorůstali do velikosti, kdy se šedesáti tunami vydali za osm afrických slonů. V moři sice plejtvák obrovský nabere, až třikrát více hmoty než sauropodi, nicméně na souši už živočichové takové velikosti nedorůstají. Podle vědců dinosauři spotřebovávali většinu své energie na růst a méně už na udržování tělesné teploty.
12.07.2009 16:55 |

Herec, kterého si možná pamatujete z Jurského parku, unesl a znásilnil třináctiletou dívku!

Cameron Thor pracoval jako "učitel začínajících herců":http://www.extra.cz/takove-byste-chteli-mit-ve-tride-tady-je-15-fotografii-ucitelu-kteri-si-udelali-legraci-z-foceni-do-skolni-rocenky, i když sám toho ve světě filmu zase tolik nedokázal. Když se tedy nepočítá "jeho menší role v prvním Jurském parku":http://www.extra.cz/mate-radi-film-jursky-park-na-prodej-je-klec-na-velociraptory-z-uvodu-filmu, kde měl asi všehovšudy deset minut a celou dobu nosil černé brýle. Pamatujete si na tu postavu, co přinese tlustému programátorovi holicí pěnu, do které má schovat ukradené vzorky dinosauří DNA? Tak to byl on.
10.06.2014 07:20 |

Osobnosti: Cameron Thor (3 články)

Co vám v Jurském parku o dinosaurech neřekli

S úsvitem kinematografie můžeme datovat i první krůčky pravěkých stvoření po stříbrném plátně. Po celé století napomáhal film a později i televize tomu, aby se dinosauři mohli znovu procházet po Zemi. Dnes jsme plně zásobováni aspekty jejich vzhledu či chování, ale problémem zůstává, že většina těchto výkladů je mylná.
11.06.2015 22:30 |

Od Jurského parku až po Jurský svět: Recenze LEGO Jurassic World

„Život si vždycky najde cestičku,“ říkal už v prvním Jurském parku Ian Malcolm v podání herce Jeffa Goldbluma a měl zatraceně pravdu. Nejen že dinosauři pláchli a množili se, jejich řádění se dočkalo už tří pokračování, z nichž to poslední s názvem Jurský svět stále boduje v kinech. A navíc pravěcí ještěři zmutovali do kostičkové podoby. Další LEGO videohra je tu.
11.07.2015 17:30 |

Osobnosti: Jeff Goldblum (25 článků)

Podívejte se na celý trailer na CS: Global Offensive

Po stručném zateasování kratičkým videem, kterým nás Valve v poslední GameTrailers TV navnadili, tu máme plnohodnotný trailer v celé své délce. Finální trailer na Counter-Strike: Global Offensive má necelé čtyři minuty a sleduje protiteroristickou jednotku, kterak se snaží zabránit teroristům v detonaci bomby v německé jaderné elektrárně. Trailer, který Valve vyrobili...
18.12.2010 12:15 |

Sledujte zombie horor ZombiU pro Wii U s vymakaným ovládáním

Když se poprvé objevil trailer na ZombiU, většina z nás zůstala skeptická, protože až moc silně evokuje trailer na Dead Island a všichni víme, jak to nakonec dopadlo. Možná to nebyla špatná hra, ale s tím, co evokoval trailer neměla mnoho společného. Takže se podívejte na trailer pod textem... a připravte se na gameplay uvnitř článku, protože to je ve výsledku mnohem zajímavější...
06.06.2012 14:30 |

Dinosauři se vrátí: Jurský svět bude mít pokračování

Letošní nejvýdělečnější film Jurský svět se dočká pokračování za tři roky. Oznámila to produkční společnost Universal Pictures, podle níž se na dalším díle dinosauří série opět budou podílet herci i režisér aktuálního kasovního trháku.
24.07.2015 08:30 |

Trailer k novému Batmanovi je na světě, nalákal miliony lidí

21.12.2011 17:00 |

Nový trailer k Batmanovi je na světě. Fanoušci jásají

Trailer k novému filmu o Batmanovi spatřil světlo světa. Snímek Temný rytíř povstal viděli diváci v předpremiéře a doprovodný trailer se promítal o víkendu v 3D kinech IMAX. Ukázka v pořadí třetího filmu ságy o Batmanovi Christophera Nolana nalákala miliony lidí.
22.12.2011 11:15 |

Osobnosti: Christopher Nolan (49 článků)

Přehradou Mlýnice se valí tisíciletá voda: Vydrží hráz?

AKTUALIZUJEME: Povodně děsí obyvatele na severu ČR. V Libereckém kraji se vymykají kontrole především přehrady Fojtka a Mlýnice. Přes hráz nádrže Fojtka přetéká více než stoletá voda, přes hráz Mlýnice dokonce více než tisíciletá voda!
07.08.2010 14:00 |

Jan A. Mařenka: Berlínský masakr pokračuje. Video, které Němci nesmějí vidět

Jan A. Mařenka není překvapen, že se události v Německu vymykají kontrole establishmentu, překvapuje ho však jejich intenzita, která vyvolává otázku předčasných voleb - v této již zřejmě bývalé velmoci.
26.12.2016 16:55 |

Jan A. Mařenka: Berlínský masakr pokračuje. Připravuje se německý zázrak?

26.12.2016 17:00 |

Dinosaury prý zabila sopečná činnost, ne pád meteoritu

Dinosauři vymřeli kvůli sopkám, které vybuchly v Indii před 65 milióny lety, tvrdí nová studie. Teorie hovořící o okamžitém vymření dinosaurů po pádu meteoritu na Zemi tak dostává další možnou trhlinu. Podle nedávných nálezů dinosauři mohli žít ještě půl miliónu let po pádu meteoritu.
06.05.2009 19:40 |

Dinosauří show je v Praze. UKÁZKY

Až do neděle budou v pražské O2 Areně předvádět svou show "živí" dinosauři.
17.02.2010 16:35 |

OBJEV: První dinosauři měli malé chodidla jako kočičí tlapky

Malé dinosauří stopy nalezené v Polsku naznačují, že jejich majitelé byli extrémně malí a chodili po čtyřech. Svět ovládli teprve poté, co masově vyhynuli velcí plazi, napsal ve středu portál France 24.
06.10.2010 05:15 |

Kurupira: Žijí v Amazonii dinosauři?

Pamatujete na klasický román Arthura Conana Doylea Ztracený svět? Příběh poprvé publikovaný v roce 1912 pojednával o výpravě na náhorní plošinu ukrytou hluboko v srdci Jižní Ameriky, kde stále přežívali dinosauři. Že je to hezká pohádka? A co když takové místo skutečně existuje?
29.11.2010 13:45 |

Hudební průmysl pláče, "dinosauři" dostanou zpět práva na desky

Na hudební průmysl se řítí další pohroma. Rockoví a popoví veteráni, kteří bývají s nadsázkou označováni jako "dinosauři", se podle amerických zákonů dostanou po 35 letech k právům na alba ze sedmdesátých let, která jsou velmi podstatnou součástí zisků labelů.
05.09.2011 14:55 |

Čistka v kádru Sparty: »Dinosauři« přežijí

Řez. Zeštíhlování. Zužování. Tahle slova o vlastním kádru znějí z fotbalové Sparty. Jak to bude v praxi vypadat? Tak, že nejlépe placení »dinosauři« přežijí, protože nikdo v Česku si nemůže dovolit převzít jejich astronomické gáže. Odejít by mohl jen idol fanoušků Řepka, ale ani to není jisté.
14.09.2011 12:15 |