Tom Jones si nechá udělat test DNA, aby zjistil, zda nemá černošské geny

Velšský rodák Tom Jones prý celý život čelí dotazům, zda mezi jeho předky nebyli nějací černoši. Pětasedmdesátiletý zpěvák to netuší, stejně tak to nevěděli ani jeho rodiče. Napovědět by ale mohly genetické testy, které si potomek hornického rodu z Anglie a Walesu nechá provést.
04.11.2015 12:00 |

Osobnosti: Tom Jones (84 článků)

Když muž ztloustne, začne plodit potomky s obézními geny!

Geny ovlivňují zásadně mnohé vlastnosti člověka včetně ovládání vlastního apetitu a konzumace potravin. Ví se, že děti rodičů majících problémy s přejídáním se také přejídají. Ale u mužů platí, že jejich životní styl ovlivňuje genetické zdraví potomků i tehdy, když oni sami vadné geny nezdědili. Muž totiž začne tvořit spermie s „obézními“ geny ve chvíli, kdy se sám stane obézním. I když sám od svého štíhlého otce takové geny nezdědil.
07.12.2015 13:05 |

Melanésané nesou geny neznámého druhu člověka

Lidé žijící v části Oceánie známé jako Melanésie, mají unikátní genetickou informaci. Vědci už prokázali, že tamní etnika mají ve své DNA geny neandertálců a denisovanů. S oběma vymřelými druhy lidí se křížil druh Homo sapiens několik tisíc let a také Evropané nesou několik procent neandertálských genů. Ale Melanésané mají ještě další geny, které nepocházejí ani od neandertálců, ani od denisovanů a nejsou ani vlastní druhu Homo sapiens. Zřejmě náležely třetímu, dosud neznámému druhu hominidů.
27.10.2016 12:00 |

Mladík tvrdí, že je synem Billa Clintona a černošské prostitutky: O pomoc s testy DNA poprosil Obamu!

Danney Williams (30) tvrdí, že je synem bývalého prezidenta USA Billa Clintona (70) a černošské prostitutky. Jenže mu nikdo nevěří, a tak poprosil o pomoc s důkazy samotného prezidenta Spojených států Baracka Obamu (55).
07.11.2016 20:35 |

Osobnosti: Bill Clinton (204 článků) , Barack Obama (2297 článků)

Rozlučte se s baculkou! Renée Zellweger alias Bridget Jones bude ve třetím dílu kočka

Nejslavnější baculka je zpět! Renée Zellweger (46) alias Bridget Jones se vrací do své role. Příští rok se v kinech objeví již třetí pokračování příběhu Bridget Jones s názvem Bridget Jones's baby a slavná blondýnka se v něm objeví se zcela novou vizáží.
03.10.2015 17:10 |

Osobnosti: Renée Zellweger (113 článků)

Putin má dalšího obdivovatele. Boxer Jones se zavázal k lásce k Rusku!

Americký boxer Roy Jones, který během své kariéry vybojoval titul mistra světa ve čtyřech různých váhových kategoriích, dostal dnes v Moskvě průkaz občana Ruské federace. Ruské občanství získal Jones na základě dekretu, který v polovině září vydal prezident Vladimir Putin. Dnes odpoledne mu průkaz slavnostně předala federální migrační služba. Jones už se brzy i s rodinou přestěhuje do nové vlasti, když se veřejně zavázal k lásce k Rusku a k trvalému pobytu na území tohoto státu.
27.10.2015 22:05 |

Osobnosti: Vladimir Putin (2608 článků)

Etnika žijící ve vysokých nadmořských výškách nesou geny vymřelých druhů člověka

Etnika žijící ve vysokých nadmořských výškách nemají stejné geny jako ta, která volí místa níže nad hladinou moře. Jinými slovy, kdyby se běžný Evropan rozhodl žít v Himalájích, bylo by mu těžko. Nemá totiž vhodné geny pro trvalý pobyt v extrémním prostředí. Ale kupříkladu Tibeťané zvládají život v tisícovkách metrů nad mořem díky genu, který získali od lidského druhu, který už dávno vymřel.
09.07.2014 08:50 |

POČTVRTÉ TÁTOU? Ronaldo podstoupil test otcovství

Legendární brazilský fotbalista Ronaldo podstoupil test DNA, aby zjistil, zda je skutečně otcem pětiletého chlapce ze Singapuru, jak tvrdí jeho matka.
07.12.2010 08:00 |

Osobnosti: Ronaldo Luiz Nazário de Lima (399 článků)

Geny vs. výchova: Co má větší vliv na známky ve škole?!

Má na výsledky ve škole větší vliv genetický základ určený při narození, nebo naopak vliv prostředí a výchovy působící na tyto geny během ontogeneze člověka. Psychiatři z londýnské King’s College tvrdí, že platí to první. Z více než šedesáti procent ovlivňují výsledky ve škole geny, zbytek odchylek je ovlivněn výchovou.
09.10.2014 13:00 |

Vědci volají po změně zákona: Chtějí si hrát s lidskými geny

Britští vědci vyzývají ke změně legislativy, chtějí mít možnost modifikovat geny a následně je implantovat do dělohy. Oplodnění změněnými geny je totiž v současnosti v Británii zakázáno. Čeká lidstvo v případě uvolnění zákazu temná budoucnost?
03.09.2015 05:40 |

Do černošské rodiny se narodila bílá modrooká holčička

Britský pár ohromil odborníky na genetiku, kteří nejsou schopni vysvětlit, proč se v černošské rodině, kde nejsou žádní bílí předci, narodilo úplně bílé modrooké dítě. Podle lékařů není dívka albínka.
20.07.2010 14:04 |

Unikátní rodina: Černoška má tři albínské a tři černošské děti!

Rosemere (31) je matkou tří albínských dětí. Už to je samo o sobě neobvyklé. Ještě neobvyklejší je ale fakt, že žena je černoška a vedle albínských dětí má ještě tři černošské.
07.11.2014 06:20 |

Ostrý vzkaz černošské komunitě v USA: Přestaňte se stále vymlouvat na otroctví. Moje židovské příbuzné zase zotročil Hitler!

Americký spisovatel a publicista Wayne Allyn Root adresuje černošské komunitě ve Spojených státech klíčové otázky související z násilnostmi v Baltimoru. Vytýká jim, že se stále jen vymlouvají, ale nejsou za nimi vidět žádné činy. Téměř půl století trvající boj proti chudobě Afroameričanů prý byl jen plýtváním peněz.
29.04.2015 11:51 |

Další střelba 'bílého' policisty na černošské mladíky. Američané se bouří

Policisté ve městě Olympia postřelili dva černošské bratry ve věku 21 a 24 let, kteří chtěli v místním supermarketu ukrást pivo. Oba jsou v nemocnici. Stav jednoho z nich je velmi vážný. Proti policejnímu zákroku protestují stovky lidí.
22.05.2015 14:21 |

Představitelka Bridget Jones Renée Zellweger už nechce vypadat jako česká kuchtička Dita P. a nechala se celá přeoperovat!

To, že jí v roce 2007 jako hlavní hvězdě Karlovarského filmového festivalu nedorazily včas kufry a ona musela na rudý koberec nastoupit v džínách, by "Renée Zellweger":http://www.extra.cz/tema/renee-zellweger-1 (44) ještě jakžtakž unesla. Když se ale dozvěděla, že veřejnoprávní televize v Česku začala vysílat pořad o vaření Deník Dity P. a jeho představitelka Dita Pecháčková vypadá téměř jako identické dvojče "Bridget Jones":http://www.extra.cz/tema/denik-bridget-jones, pardon Renée v dobách Bridget, rozhodla se oscarová hvězda požádat plastické chirurgy, jestli by s tím nemohli něco udělat.
05.11.2013 10:00 |

Osobnosti: Renée Zellweger (113 článků) , Renée Jones (5 článků)

VZP hradí ženám s rakovinou prsu test, zda je chemoterapie přínos

Všeobecná zdravotní pojišťovna (VZP) začala hradit ženám s rakovinou prsu speciální genetický test, aby se vyhnuly zbytečné chemoterapii. Test Oncotype DX rozliší mezi pacientkami, kterým chemoterapie pomůže, a těmi, pro něž by znamenala zbytečnou zátěž a riziko návratu rakoviny by nesnížila. Novinářům to dnes řekl náměstek ředitele VZP Petr Honěk s tím, že VZP hradí test jako první a zatím jediná v ČR.
02.12.2013 11:55 |

Tom Jones vystoupí v Praze

V pražské O2 Areně, které je domovem hokejové Slávie, vystoupí 10. listopadu britský zpěvák Tom Jones, přezdívaný tygr z Walesu. Oznámila ve středu to agentura Live nation, s tím, že vstupenky v ceně 990 až 1990 korun se prodávají od 5. srpna. Tom Jones v Praze vystoupí v rámci turné k albu 24 Hours.
05.08.2009 13:05 |

Osobnosti: Tom Jones (84 článků)

Test DNA dokázal nevinu odsouzence 15 let čekal na smrt! Zbytečně...

Američan Damon Thibodeaux (38) byl v roce 1997 odsouzen za znásilnění a vraždu mladé dívky. V cele smrti čekal na popravu dlouhých 15 let. A teď je volný! Test DNA dokázal jeho nevinu, a Thibodeaux z věznice v Louisianě odešel jako svobodný muž!
01.10.2012 12:10 |

Medik radí - 7. díl - Prohlídka mrtvoly na místě činu

A je to tu. Očekávaný další díl "Medik radí". Dnešní díl se bude zabývat tématem, pro laiky docela morbidním, nýbrž pro mě převelice zajímavým - a to ohledaní mrtvoly a potvrzení smrti. Ja to tedy je? Jak lékař pozná, že člověk je mrtvý? Co vše musí dále provést? Dozvíte se níže:) Když je lékař přivolán na místo činu, musí nejprve zjistit, zda je člověk živý, nebo zda je již skutečně mrtev. Pokud dotyčný žije, musí lékař hned udělat vše pro jeho záchranu. Ale i v tomto případě je nutné, aby si lékař dobře všiml polohy zraněného a též polohy předmětů, které by mohly se smrtí souviset. Pokud má lékař podezření, že již smrt nastala, musí toto skutečně prověřit. Důkaz smrti je v některých případech obtížný. Jednoznačný důkaz může pochopitelně podat encefalograf (EEG), který však nebývá vždy k dispozici. Co se týče elektrokardiografu (EKG), měření je nutné opakovat několikrát po sobě a výsledky nemusí být vždy jednoznačné.V každém případě je nutné zjistit, zda ustal tep a vyzkoušet reakci zornic (ta ovšem také nemusí být jednoznačnou známkou smrti). Proto se také používá tzv. Tonelliho příznak . Ten spočívá v tom, že pokud se stiskne oko dvěma prsty, je zornice oválná, pokud třemi je trojhranná. Tento příznak se objevuje již několik okamžiků po smrti a trvá asi 2 hodiny. Nevýhodou ovšem je, že tato deformace se neprojevuje u utopenců nebo v případě očního zákalu. Zrovna tak u oběšených ještě dlouho po smrti nedochází k deformaci zornic. Poměrně jednoduchou zkoušku k potvrzení smrti navrhl Balthazar. Jeho metoda spočívá v tom, že éter vstříknutý pod kůži se vstřebá, pokud je v těle ještě jiskra života. Pokud je člověk mrtev, po vytažení jehly vytryskne éter zpět. Pro provedení této zkoušky plně stačí 1–2 ml éteru, který lze pro lepší názornost obarvit eosinem. Pokud již lékař dospěl k závěru, že dotyčný je skutečně mrtvý, zjistí: a) Jaká je teplota těla – povětšinou se měří v rektu teploměrem. b) Zda jsou vyvinuty posmrtné skvrny (jak jsou umístěny a jakou mají barvu). c) Zda je již vyvinuta posmrtná ztuhlost. d) Zda jsou viditelné známky nějakého poranění. e) Zda se již neprojevují známky hniloby. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
04.08.2009 09:40 |

Funky děda Tom Jones rozpálil Prahu

Tom Jones zase jednou přišel, zazpíval a zvítězil. Slušně zaplněná, ale nevyprodaná O2 Aréna mu ke konci úterního koncertu ležela u nohou. Téměř sedmdesátiletý bělovlasý a bělovousý Jones nic neošidil, vydal ze sebe maximum. Takový sexy děda je snem každého vnuka.
11.11.2009 11:05 |