Článek

To je jako za komunistické totality. ODS a lidovci tepou Agrofert za jeho stížnost na Reportéry ČT

 
Občanští demokraté a lidovci kritizují stížnost, kterou na čtveřici pořadů Reportéři vysílaných Českou televizí podala firma Agrofert vlastněná ministrem financí a šéfem hnutí ANO Andrejem Babišem. Podle ODS slova manažerů Agrofertu připomínají dobu komunistické totality. Lidovci zase za nepřípustnou označili snahu o potrestání redaktorů nebo zastavení pořadu.
17.03.2015 16:45 |

podobné články

Osobnosti: Andrej Babiš (9370 článků)
Podobné články

Reportéři odkrývají střet zájmů a... Babišův Agrofert vyhlásil válku ČT!

 
Pořad Reportéři ČT se na České televizi pustil do rozkrývání údajného střetu zájmů v případě vicepremiéra Andreje Babiše a společnosti Agrofert. Babišovu firmu to naštvalo, podala na Reportéry stížnost! To však pro změnu nenechalo chladným dramaturga pořadu Marka Wollnera, který si pořádně od plic postěžoval na postup Babišova Agrofertu na Facebooku. Prý chtějí řídit ČT jako firmu!
17.03.2015 12:35 |

podobné články

Osobnosti: Andrej Babiš (9370 článků)

Sobotka kritizuje Agrofert za stížnost na ČT. Babiš svou firmu hájí

 
Firma Agrofert vlastněná ministrem financí a šéfem hnutí ANO Andrejem Babišem si stěžuje na několik reportáží České televize (ČT), kde podle stížnosti ČT tvrdí, že Babiš je ve střetu zájmů a že podnik díky jeho vlivu získal postavení, které by jinak neměl. Ani jedno není podle Agrofertu pravda. Babiš řekl, že Agrofert má na stížnost právo. Autoři reportáží si za nimi stojí.
17.03.2015 20:51 |

podobné články

Osobnosti: Andrej Babiš (9370 článků)

Babišův Agrofert podává stížnost na Reportéry ČT. Přečtěte si ji celou

 
Společnost Agrofert Andreje Babiše si stěžuje na Českou televizi, konkrétně na její pořad Reportéři ČT. Firem sdružených v Babišově holdingu si prý Reportéři všímají velmi často a podle společnosti sahají k nepravdivým tvrzením, která jsou za hranicí, akceptovatelnou i u investigativních pořadů. Informoval o tom portál Svobodné fórum, který získal přímo z ČT kopii stížnosti Agrofertu.
16.03.2015 20:36 |

podobné články

Osobnosti: Andrej Babiš (9370 článků)

Agrofert neuspěl se stížností na Reportéry ČT

 
Rada České televize odmítla stížnost na publicistický pořad Reportéři ČT, kterou podala společnost Agrofert, jejímž vlastníkem je ministr financí a předseda hnutí ANO Andrej Babiš. Podle firmy některé reportáže obsahovaly neověřené a manipulativní informace, jež měly záměrně vyzdvihnout Babišův střet zájmů.
06.05.2015 18:10 |

podobné články

Osobnosti: Andrej Babiš (9370 článků)

Agrofert si stěžuje na reportáže ČT, podle Babiše to není nátlak

 
Ministr financí a šéf hnutí ANO Andrej Babiš nepovažuje stížnost, kterou podala jím vlastněná společnost Agrofert na Českou televizi, za vytváření nátlaku. Agrofert si stěžoval na několik příspěvků v pořadu Reportéři ČT, které poukazovaly na Babišův možný střet zájmů. Televize stížnost standardně prošetří a rozhodnutí postoupí radě ČT.
17.03.2015 14:25 |

podobné články

Osobnosti: Andrej Babiš (9370 článků) , Petr Dvořák (523 článků) , Petr Dvořák (518 článků)

Rada ČT odmítla stížnost Babišova Agrofertu na Reportéry ČT

 
Rada České televize odmítla stížnost na publicistický pořad Reportéři ČT, kterou podala společnost Agrofert, jejímž vlastníkem je ministr financí a předseda hnutí ANO Andrej Babiš. Podle firmy některé reportáže obsahovaly neověřené a manipulativní informace, jež měly záměrně vyzdvihnout Babišův střet zájmů. V odpovědi, kterou rada schválila na dnešním zasedání, mimo jiné konstatuje, že kodex veřejnoprávní televize ani zákon o ČT nebyl porušen.
06.05.2015 21:30 |

podobné články

Osobnosti: Andrej Babiš (9370 článků)

Kupka (ODS): Agrofert útočí na média stylem komunistické totality

 
Agrofert - firma ministra financí Andreje Babiše žádá, aby vůči autorům nepohodlných reportáží v České televizi "byly vyvozeny patřičné důsledky".
16.03.2015 20:01 |

podobné články

Osobnosti: Andrej Babiš (9370 článků)

KDU-ČSL: Muzeum vězeňství v Pankrácké věznici – memento nacistické i komunistické totality

 
U příležitosti 66 let od komunistického převratu 25. února 1948 se skupina pracovníků a asistentů KDU-ČSL v čele s předsedou poslaneckého klubu Jiřím Miholou vydala připomenout si tragická období nacistické a komunistické totality do věznice na Pankráci.
28.02.2014 13:40 |

podobné články

Socialistická demontáž: Šéf ODS a další pravicoví politici tepou Zemana

 
Pravicová opozice kritizuje udělení státního vyznamenání Miroslavu Tomanovi, bývalému ministrovi zemědělství v předlistopadové komunistické vládě Lubomíra Štrougala. Medaili Za zásluhy mu ve středu na Pražském hradě předal prezident Miloš Zeman. Předseda ODS Petr Fiala to označil za "malou říjnovou socialistickou demontáž" listopadu 1989.
29.10.2015 13:46 |

podobné články

Osobnosti: Petr Fiala (1050 článků) , Lubomír Štrougal (78 článků) , Miloš Zeman (17457 článků)

Podívejte se na sestřih zvířat, která opravdu hrozně nenávidí reportéry

 
Reportéři mají těžkou práci. Za každého počasí jsou vysíláni do míst, kam se jim vůbec nechce, občas se musí potýkat s nějakými vyřvávajícími lidmi postávajícími okolo, kteří chtějí být viděni v televizi, a čas od času se jim poštěstí pracovat se zvířaty. Se zvířaty, která do jednoho reportéry prostě nenávidí.
15.06.2013 09:15 |

podobné články

Příběh Rozárky z Václaváku: Otec - feťák, který se vykašlal na dcerku, surově napadl reportéry

 
Žádné výčitky svědomí, žádná pokora. Otec Rozárky (2), která se ocitla sama uprostřed Prahy v rukou bezdomovců, místo odpovědi na otázku, proč se na andílka s modrýma očima vykašlal, surově napadl reportéry.
29.07.2013 17:10 |

podobné články

Rychtář ukázal temnou stránku a zaútočil na reportéry TV Nova

 
VIDEO OD 18 LET: Josef Rychtář ukázal v úterý po obědě svou temnou stránku, když slovně napadl reportéry TV Nova Pavlínu Kosovou a jejího kameramana. Podívejte se na video, které publikujeme bez cenzury. Pozor, je plné vulgarismů.
08.07.2014 17:25 |

podobné články

Osobnosti: Josef Rychtář (1276 článků)

ČT na stížnost Agrofertu odpoví standardně, konečné slovo má rada

 
Stížnost společnosti Agrofert na pořad Reportéři prověří Česká televize standardní cestou. ČTK to dnes řekl generální ředitel Petr Dvořák. Agrofert, jehož vlastníkem je ministr financí a předseda hnutí ANO Andrej Babiš, si Radě ČT stěžoval na čtyři příspěvky, které podle podniku obsahovaly řadu neověřených údajů a manipulovaly se skutečností.
17.03.2015 12:55 |

podobné články

Osobnosti: Andrej Babiš (9370 článků) , Petr Dvořák (523 článků) , Petr Dvořák (518 článků)

Koudelka (ČSSD): Energetický regulační úřad byl podroben mocenskému zásahu

 
Energetický regulační úřad jednající za stát jako právnickou osobu podal 22. 7. 2015 ústavní stížnost proti příkazu Okresního soudu v Jihlavě k prohlídkám jeho prostor. Stížnost podala i předsedkyně úřadu Alena Vitásková. Ústavní soud již připustil, že stát může podat ústavní stížnost na ochranu svého vlastnictví a také v pozici zaměstnavatele. Stížnost ERÚ podává, protože jako uživatel prohlížených prostor byl podroben mocenskému zásahu.
04.08.2015 09:21 |

podobné články

Pocta lidem, kterým hrozil Jáchymov. Jazzová sekce zahájila výstavu jazzových plakátů z dob totality

 
Jazzová sekce v Praze otevřela v pondělí 3. července novou výstavu. K vidění jsou tentokrát české jazzové plakáty z dob hluboké komunistické totality. „Výstava je poctou lidem, kteří šířením jazzové hudby riskovali vyhazov ze školy, z práce nebo i vězení,“ prozradil Karel Srp.
03.07.2017 19:25 |

podobné články

Babiš si polepšil. Jeho Agrofert loni zvýšil zisk o devět procent

 
Skupině Agrofert ministra financí Andreje Babiše (ANO) loni vzrostl konsolidovaný zisk o devět procent na 6,14 miliardy korun. Konsolidované tržby skupiny se meziročně zvýšily o desetinu na 166,8 miliardy korun. Agrofert to oznámil v tiskové zprávě.
15.05.2015 16:01 |

podobné články

Osobnosti: Andrej Babiš (9370 článků)

Agrotec nezpůsobil žádnou škodu, brání se Agrofert v kauze České pošty

 
Holding Agrofert uvedl, že jeho firma Agrotec obviněná v kauze České pošty nezpůsobila žádnou škodu, zaměstnanci prý nanejvýš udělali administrativní chybu. Agrofert, který patří ministru financí a předsedovi ANO Andreji Babišovi, se současně ohradil proti úniku informací do médií, žalobce by to měl podle holdingu vyšetřit.
21.08.2015 07:05 |

podobné články

Bloger napsal o sto milionech, které má dostat Agrofert. Text dal na iDnes a během deseti minut začal tanec...

 
Jaroslav Pomp napsal kritický text o holdingu Agrofert a o dotacích, které získal. Tento text umístil na serveru iDnes.cz, jenže netrvalo ani deset minut a text odtud zmizel. Možná to souvisí s tím, že do jeho obří podoby dovedl Agrofert šéf hnutí ANO Andrej Babiš, který si před pár lety koupil celé vydavatelství Mafra a tím i server iDnes.cz. Raději se přesvědčte sami, proč text musel ze serveru zmizet.
01.07.2017 18:45 |

podobné články

Osobnosti: Andrej Babiš (9370 článků)

Bývalí Babišovi manažeři: Pro Agrofert nebyli úplně ideální, pro státní správu jsou docela dobří

 
Středeční Hospodářské noviny informují o tom, že v rezortu dopravy působí tři bývalí zaměstnanci firem, spadajících pod Agrofert Andreje Babiše. Soňa Křítková, která byla pověřena řízením Ředitelství silnic a dálnic do doby, než bude nový ředitel vybrán ve výběrovém řízení, pracovala v letech 2012 a 2013 jako ředitelka útvaru vnější komunikace skupiny Agrofert.
30.07.2014 10:51 |

podobné články

Osobnosti: Andrej Babiš (9370 článků)