Tajemství ruských kosmonautů: Proč do vesmíru létají ozbrojení?!

Ruští kosmonauti jsou připraveni na vše! Do vesmíru létají vybaveni speciálním balíčkem na přežití. A jeho součástí je i zbraň! Dříve to byla kombinovaná brokovnice, od roku 2006 létají s poloautomatickou pistolí. Proč? Mají snad strach z mimozemšťanů?
04.07.2016 05:15 |

3 tajemství krásy, která musíte znát

Vidíme-li nádhernou ženu, která na nás působí dojmem, že je absolutně spokojená a nic jí nechybí, lámeme si hlavu nad tím, jaká jsou její tajemství krásy. Odjakživa se držíme představy, že krásné ženy taková tajemství mají, protože kdyby ne, vypadaly by asi tak nějak, jako my – obyčejné smrtelnice, jež mají dle svého názoru do dokonalého vzhledu hodně daleko… Možná i vy chcete znát ona tajemství krásy, díky kterým byste si mohla zvýšit sebevědomí, cítit se lépe ve vlastním těle, líbit se sama sobě a zároveň i lidem ve vašem okolí. Každá z nás chce být krásná a je jedno, zda zrovna vynáší pytel plný odpadků, nakupuje v obchodním centru, chystá se na pracovní pohovor nebo sedí doma na pohovce u oblíbeného seriálu. Pojďme si prozradit tajemství krásy Jak to sakra dělá? Je tak krásná, přímo dokonalá! Vypadá spokojeně, určitě musí mít nějaký fígl! Pokud i vám podobné fráze proběhnou hlavou ve chvíli, kdy spatříte krásnou ženu, pak jste tu správně. Teď společně s námi můžete odhalit tajemství, která stojí za dokonalým vzhledem žen, jež vídáme na ulici, v televizi nebo v módních časopisech. Jste připravené? Jdeme na to! Tajemství č. 1: Arašídy vám zajistí krásné a lesklé vlasy! Mít krásné vlasy, plné lesku, života a zdraví – no řekněme si, milé dámy, která z nás po tom netouží. Ne všem byla dána do vínku bohatá hříva, která i bez kdovíjaké péče vypadá dobře, má objem a nechybí jí lesk. Jestliže ani k vám nebyla příroda štědrá, ba přímo naopak, doporučujeme vám vsadit na arašídy. Ty jsou známé pro vysoký obsah vitamínů B a vlákniny, které vám zajistí bujné vlasy hýřící zdravím a krásou. Tajemství č. 2: Pevný zadeček díky špenátu? Zkuste to! Ačkoli se traduje, že se za pěkným a pevným ženským zadečkem otočí jen muži, není to vůbec... Čtěte více Příspěvek 3 tajemství krásy, která musíte znát pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
20.03.2017 03:15 |

Co jedí ruští kosmonauti? Vejce za 9 tisíc!

Stravování kosmonautů je pěkně náročná věc. A drahá. Podle Viktora Dobrovolskije, jehož úřad má v Rusku zásobování kosmonautů na starosti navíc za poslední rok dramaticky podražilo.
21.10.2010 22:15 |

Část zřícené ruské družice dopadla na dům v ulici Kosmonautů

Ironie jako hrom. Páteční pád ruské vojenské a navigační družice Meridian na území Sibiře měl značně komickou dohru. Část zříceného aparátu totiž dopadla na dům v ulici Kosmonautů, napsal v sobotu na svém webu list Herald Sun.
24.12.2011 13:55 |

Koule s obrovským padákem dopadla na Zem: Vrátila se trojice čínských kosmonautů

Po 15 dnech v kosmu se vrátila trojice čínských kosmonautů. V kulatém návratovém modulu zavěšeném na obrovském padáku dopadli dnes úspěšně na Zem.
26.06.2013 08:20 |

VIDEO: Rusové ztratili při výstupu z ISS dva předměty

Dvojice ruských kosmonautů Fjodor Jurčichin a Michail Kornienko, kteří v úterý vystoupili z Mezinárodní vesmírné stanice (ISS) do vesmíru, ztratila během výstupu dva předměty.
27.07.2010 13:40 |

Proč to bez zeleniny nejde?

Sněz tu zeleninu! Také jste jako malé děti často slýchávaly tuto větu, kterou teď s oblibou opakujete svým ratolestem u oběda? Snažíte se jim vysvětlit, proč to bez zeleniny nejde a trpělivě vyčkáváte, dokud z jejich talíře nezmizí poslední kousek? Možná ale i vám uniká pravá podstata toho, proč je zelenina pro naše zdraví tak důležitá a proč by rozhodně neměla v našem jídelníčku chybět. Pojďme společně najít odpověď na tuto otázku. Prostřednictvím dnešního článku se dozvíte, proč to bez zeleniny nejde a proč byste měli dbát důraz na to, aby se v dostatečné míře vyskytovala nejen ve vašem jídelníčku,  ale i jídelníčku vašich dětí. Proč to bez zeleniny nejde aneb nepostradatelná součást jídelníčku Určitě víte, že je zelenina nedílnou součástí naší stravy. Napadlo vás ale někdy zamyslet se nad tím, proč tomu tak je? Proč zeleninu ke svému životu potřebujeme? A proč to bez zeleniny nejde? Odpovědi skrývají následující řádky! Vitamíny V první řadě nutno zmínit, že zelenina obsahuje vysoké množství vitamínů. Je bohatá především na karotenoidy neboli provitamín A, který můžeme najít například v mrkvi, rajčatech, brokolici, kapustě nebo špenátu. Mimo jiné obsahuje vitamíny B, vitamín C nebo  vitamín K. Aby nedocházelo ke ztrátě důležitých vitamínů, musíme si dávat pozor, jakým způsobem zeleninu upravujeme. Minerální látky Dalším důvodem, proč to bez zeleniny nejde a proč bychom jí měli konzumovat v dostatečné míře, jsou minerální látky. Ty se samozřejmě liší zelenina od zeleniny, a proto je důležité, aby se na vašem talíři pokud možno objevovaly všechny druhy. Nedostatek hořčíku může vyřešit konzumace petržele, špenátu nebo kedlubny. Pokud potřebujete doplnit vápník, dopřejte si petržel, mrkev nebo zelí. Železo vám dodá pórek, špenát, petržel nebo kedlubna. Měď hledejte v zeleném hrášku nebo paprice. Příspěvek Proč to bez zeleniny nejde? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
05.10.2016 18:20 |

Justin Bieber poletí do vesmíru, za letenku dal miliony

Idol teenagerů Justin Bieber se připojí k hvězdám jako Leonardo DiCaprio nebo Ashton Kutcher, kteří si zaplatili letenku do vesmíru se společností Virgin Galactic. Na svém twitterovém účtu to oznámil majitel kosmické cestovky Richard Branson. Další články k tématu: Turistická vesmírná loď SpaceShipTwo poprvé zažehla raketové motory Letenku za miliony korun si koupilo už 500 zájemců o let do vesmíru Pamela z kultovního seriálu Dallas poletí do vesmíru
07.06.2013 12:50 |

Osobnosti: Ashton Kutcher (431 článků) , Richard Branson (87 článků) , Justin Bieber (1303 článků)

V Doněcku se rozhořely boje, nad městem létají bombardéry

Ukrajinská armáda dnes v Doněcku na východě země obnovila „protiteroristickou operaci", která si v minulých dvou dnech vyžádala na padesát obětí. Podle zpráv ruských novinářů nízko nad městem létají ukrajinské bombardéry, ozývají se exploze a dávky ze samopalů. Podle nepotvrzených zpráv se bojuje o sídlo tajné služby SBU v centru města, které je pod kontrolou proruských radikálů.
28.05.2014 12:51 |

Putine, čekají tě vážné problémy kvůli Sýrii. Většina ruských muslimů totiž nenávidí Asada

Reportéři amerického magazínu Newsweek zjišťovali, jaké jsou názory ruských muslimů na vojenské operace ruských sil v Sýrii. Podle amerického magazínu může být pro prezidenta Putina problémem skutečnost, že většina ruských muslimů jsou na rozdíl od Asada sunnité a mají tedy blíže k syrské opozici.
20.10.2015 10:11 |

Kosmonauti právě teď opravují ve vesmíru. PŘÍMÝ PŘENOS

Přínášíme vám unikátní možnost nahlédnout pod pokličku práce kosmonautů. Sledujte živě opravu Mezinárodní vesmírné stanice (ISS).
05.06.2009 11:45 |

Sojuz má PROBLÉMY! Odložen návrat kosmonautů z ISS

Rusko odložilo odlet astronautů z Mezinárodní vesmírné stanice (ISS) kvůli technickým problémům rakety Sojuz TMA-04M. Astronauti ve vesmíru zůstanou o několik týdnů déle, informuje v pátek agentura AFP.
27.01.2012 22:25 |

České lázně léčí vesmírnou hvězdu: Astronaut z nejvtipnější posádky v kosmu je v Teplicích!

Byla to nejzábavnější posádka, jaká se kdy ve vesmíru objevila. Šestičlenná banda kosmonautů ze všech koutů světa obývala po 166 dní Mezinárodní vesmírnou stanici (ISS) a díky novodobým informačním technologiím a zejména Twitteru a Facebooku bavili celý svět.
25.06.2013 23:15 |

Houstone, máme problém. NASA zveřejnila exkluzivní nahrávky

NASA nahrála na internet desítky záznamů, lidé si mohou zdarma stáhnout zvuky vesmíru, start rakety nebo konverzaci kosmonautů.
01.12.2014 08:05 |

Jídlo z vlastních výkalů. NASA zkoumá metodu pro kosmonauty

NASA podpořila výzkum v přepočtu takřka pěti miliony korun. Nová technologie pomůže během dálkových letů do vesmíru, například při cestě kosmonautů na Mars.
23.08.2015 12:26 |

Ruský vesmírný rekordman a první Dán v kosmu jsou zpátky na Zemi

Na kazašském území v sobotu přistál návratový modul vesmírné lodě Sojuz, který přivezl zpátky na Zem trojici kosmonautů včetně Andrease Mogensena, vůbec prvního Dána v kosmu, a ruského rekordmana, který strávil na oběžné dráze vůbec nejvíc času ze všech lidí. Gennadij Padalka má na svém kontě celkem 879 dní ve vesmíru, jako jediný na světě. Nikdo jiný tak dlouho v kosmu nepobýval.
12.09.2015 10:05 |

Krásy a útrapy na planetě Zemi. 10 pohlednic z centrály kosmonautů

Je to jediná trvale obydlená vesmírná stanice. Kosmonauti z ní přitom pořídili za uplynulý rok 2015 řadu dechberoucích snímků Země. Jde o pohledy z vesmíru na různé přírodní úkazy, lidské hospodaření, ale třeba i záplavy.
31.12.2015 20:25 |

Trio kosmonautů z ISS: Po 172 dnech na Zemi...

Celých 172 dní strávili ve vesmíru, teď už jsou ale zase zpátky na Zemi. Včera totiž návratový modul vesmírné lodi Sojuz TMA-20M s ruskými kosmonauty Alexejem Ovčininem (44), Olegem Skripočkou (46) a jejich americkým kolegou Jeffreym Williamsem (58) přistál v Kazachstánu. A pořádně se z nich kouřilo!
08.09.2016 09:10 |

Kosmický obleček, nová metoda léčby pro děti s nemocemi pohybového aparátu

Speciální kosmický obleček, který byl původně vyvinut pro potřeby ruských kosmonautů, bude v Lázních Teplice pomáhat při léčbě dětem s nemocemi pohybového aparátu. Cena kompletní terapie o patnácti lekcích bude 22 a půl tisíce korun.
27.08.2014 18:25 |

První Číňan ve vesmíru přiznal, že astronauti jedli psí maso

Kosmonaut Jang Li-wej je prvním Číňanem, který se dostal do vesmíru. V roce 2003 stál v čele skupiny Šen-čou 5 a Čína se tak stala třetí zemí na světě, která uskutečnila samostatnou cestu do vesmíru. Podle jeho slov jsou lidé často zvědaví, co astronauti na vesmírných cestách jedí. Li-wej po letech uvedl, že konzumovali „normální“ jídlo - kuřata, ryby... a psy.
14.05.2010 10:55 |