Svět na ně zapomněl: Takhle dnes vypadají děti Tim a Lex z Jurského parku!

„Kde je ta koza?“ Když se řekne tahle věta, nejspíš se každému filmovému fandovi vybaví co? No samozřejmě Jurský park a scéna s T-Rexem a dětmi uvězněnými mezi dinosaury. Kam se po 22 letech dvě slavné děti poděly? Jak dnes vypadají a co dělají?
13.07.2015 12:46 |

Do Jurského parku v nové videohře

Nová hra od Telltale Studios nás zavede do Jurského parku.
10.01.2011 16:45 |

Největší robot na světě se hýbe a srší oheň. Tohle musí fanoušci Jurského parku vidět!

Ti, co každý týden sjíždějí všechny díly Jurského parku, povinně sem. To samé platí i pro maniaky, kteří se neodlepí od hry Killing The Dragon, ani když jim na plotně utíká mléko.
20.08.2013 19:05 |

Jurský park s opicemi: Nalezena fosilie krve prastarých savců

Skoro jako z Jurského parku působí nález fosilizovaných červených krvinek patřících opičím předchůdcům člověka z doby před 20 až 30 miliony let. Zkamenělou životodárnou tekutinu totiž vědci nalezli v klíštěti archivovaném uvnitř jantaru. Detailní analýza krve však překovala příběh alternativní verze Jurského parku v horor. Uvnitř vzorku totiž vědci našly stopy ještě něčeho ještě překvapivějšího – nejstarší dochovanou fosilii buněčných parazitů.
17.05.2017 18:15 |

OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Cosby Show po letech

Lékař Cliff Huxtable a jeho rodina se poprvé na obrazovkách objevili před 29 lety. Seriál Cosby Show v hlavní roli s Billem Cosbym se těšil veliké oblibě. Za osm let se natočilo 197 dílů a v epizodních rolích se objevili třeba zpěvačka Vanessa Williamsová, modelka Naomi Campbellová nebo herečka Chandra Wilsonová, nyní známá jako lékařka Miranda Baileyová ze seriálu Chirurgové. Podívejte se, jak vypadají hlavní hrdinové Cosby Show po letech. Další články k tématu: OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Chůva k pohledání po 20 letech OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Báječná léta po 25 letech OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Ženatý se závazky po 25 letech OBRAZEM: Kutil Tim po patnácti letech: Děti jsou dospělé, Al zešedivěl OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Přátelé po letech
03.12.2009 12:30 |

Osobnosti: Bill Cosby (77 článků)

CzechInvest: Japonský HI-LEX postaví v Mostě továrnu na dveřní systémy pro automobily

Do České republiky vstupuje další japonský investor. HI-LEX Corp. vyrábějící díly pro dopravní prostředky, stavební a průmyslové stroje či domácí spotřebiče založil společnost HI-LEX Czech, s.r.o. Ta zde bude vyrábět dveřní systémy pro automobily. Do nové továrny v Mostě firma investuje 1,16 miliardy korun.
27.03.2017 21:50 |

OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Báječná léta po 25 letech

Seriál Báječná léta se na obrazovkách poprvé objevil před 25 lety. Třicátník Kevin Arnold v něm vzpomíná na své dětství na předměstí amerického města 60. let. Vzniklo celkem 115 dílů a poslední odvysílali v roce 1993. Kevin se ve svých vzpomínkách vrací do období květinových dětí, války ve Vietnamu, dobývání Měsíce a hlavně ke své dětské lásce Winnie. Nesmí chybět kamarád Paul i spolužití se svými rodiči a sourozenci. Podívejte se, jak vypadají hvězdy oblíbeného seriálu po letech. Další články k tématu: OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Přátelé po letech Seriál Plný dům slavil 25. výročí, sestry Olsenovy chyběly OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Ženatý se závazky po 25 letech OBRAZEM: Jak vypadají obyvatelé Melrose Place po dvaceti letech
30.07.2013 11:25 |

Od Jurského parku až po Jurský svět: Recenze LEGO Jurassic World

„Život si vždycky najde cestičku,“ říkal už v prvním Jurském parku Ian Malcolm v podání herce Jeffa Goldbluma a měl zatraceně pravdu. Nejen že dinosauři pláchli a množili se, jejich řádění se dočkalo už tří pokračování, z nichž to poslední s názvem Jurský svět stále boduje v kinech. A navíc pravěcí ještěři zmutovali do kostičkové podoby. Další LEGO videohra je tu.
11.07.2015 17:30 |

Osobnosti: Jeff Goldblum (27 článků)

OBRAZEM: Kutil Tim po patnácti letech: Děti jsou dospělé, Al zešedivěl

Seriál Kutil Tim se natáčel osm let od roku 1991. Rodinka televizního kutila, který je ve skutečnosti nešika, si získala i české diváky. Podívejte se, jak vypadají herci po letech. Další články k tématu: OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Chůva k pohledání po 20 letech OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Báječná léta po 25 letech OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Ženatý se závazky po 25 letech
15.08.2013 16:55 |

Kráska Bryce v novém Jurském parku

Společnost Universal má připravený scénář nového Jurského parku a natáčení je na spadnutí. O jedné z hlavních rolí jedná Bryce Dallas Howardová, známá z nedávného filmového hitu Černobílý svět.
27.09.2013 12:40 |

Osobnosti: Bryce Dallas Howard (1 článek)

Jurský park a Jurský svět, znáte dobře tyto filmové megahity?

Od dob, kdy diváky ohromil první díl Jurského parku uplynulo již 24 let. Následovaly další 2 pokračování a tím se série na dlouhých 14 let uzavřela. Zlomový byl rok 2015, kdy spatřilo světlo světa další pokračování, film Jurský svět. Máte rádi tyto filmy? Udělejte si kvíz a zjistíte, jak dobře je znáte!
07.05.2016 12:00 |

Hvězda Jurského parku Laura Dernová: Dinosauři jsou náladoví a rozbíjejí se

Jedním z posledních vzácných hostů karlovarského festivalu, jehož 49. ročník skončí dnes večer skončí, je hollywoodská herečka Laura Dernová, jejíž popularita se váže jednak k filmům Davida Lynche Modrý samet a Zběsilost v srdci, jednak k Jurskému parku. Je dcerou herců Bruce Derna a Diane Laddové, má tedy s filmovým prostředím zkušenosti od dětství. U nás jsme ji naposledy viděli před pár týdny ve filmu Hvězdy nám nepřály.
12.07.2014 09:35 |

Osobnosti: Bruce Dern (5 článků) , David Lynch (63 článků) , David Lynch (63 článků)

VIDEO Jurský svět poprvé ukázal dinosaury. I nostalgii

Podívejte se na první trailer z filmu Jurský svět, který chce navázat na úspěch prvního Jurského parku.
24.11.2014 15:05 |

Herec, kterého si možná pamatujete z Jurského parku, unesl a znásilnil třináctiletou dívku!

Cameron Thor pracoval jako "učitel začínajících herců":http://www.extra.cz/takove-byste-chteli-mit-ve-tride-tady-je-15-fotografii-ucitelu-kteri-si-udelali-legraci-z-foceni-do-skolni-rocenky, i když sám toho ve světě filmu zase tolik nedokázal. Když se tedy nepočítá "jeho menší role v prvním Jurském parku":http://www.extra.cz/mate-radi-film-jursky-park-na-prodej-je-klec-na-velociraptory-z-uvodu-filmu, kde měl asi všehovšudy deset minut a celou dobu nosil černé brýle. Pamatujete si na tu postavu, co přinese tlustému programátorovi holicí pěnu, do které má schovat ukradené vzorky dinosauří DNA? Tak to byl on.
10.06.2014 07:20 |

Osobnosti: Cameron Thor (3 články)

4 důvody, proč se podívat dnes v televizi na pokračování Jurského parku: Ztracený svět!

Matematik Ian Malcolm přežil setkání s dinosaury poprvé a teď vyráží zase na další ostrov. No, a co náhoda nechtěla, sakryš, jsou tam zase dinosauři. Tentokrát poněkud volněji a bez plotů a o to nebezpečnější.
17.08.2014 17:41 |

Komentář: Poslanci schválili lex Babiš. Nejvíc tím pomohli Babišovi

Poslanci přehlasovali veto prezidenta Miloše Zemana a schválili tzv. lex Babiš. Tedy novelu zákona o střetu zájmů, která výrazně omezuje možnost členů vlády podnikat včetně médií. Vicepremiér, šéf ANO a majitel Agrofertu Andrej Babiš se tak bude muset zbavit svého rozsáhlého podnikatelského impéria. Čemu to prospěje?
11.01.2017 13:40 |

Osobnosti: Andrej Babiš (9966 článků) , Miloš Zeman (17783 článků)

Karel Gott po vyhlášení TýTý: Proboha, já zapomněl na Ivanku!

PRAHA – Mistr má co vysvětlovat! Karel Gott (69) při přebírání ceny TýTý 2008 zapomněl s děkováním na svou rodinu. „No to bude doma ještě velká debata. Já jsem zapomněl na Ivanku, Charlottku a Nelly,“ svěřil se hned po přenosu Mistr.
20.04.2009 10:53 |

Osobnosti: Karel Gott (4389 článků)

Poslanci budou hlasovat o "lex Babiš" a o nižší dani na noviny

Sněmovna dnes bude opět rozhodovat o takzvaném lex Babiš, který vetoval prezident Miloš Zeman. Po prezidentově vetu by měli poslanci hlasovat taky o předloze KSČM, jež snižuje daň z přidané hodnoty na noviny a časopisy. První letošní schůze začíná odpoledne.
10.01.2017 06:20 |

Osobnosti: Miloš Zeman (17783 článků)

Vláda nebude u Ústavního soudu hájit lex Babiš

Vláda nebude před Ústavním soudem hájit zákon o střetu zájmů přezdívaný lex Babiš, který napadli prezident Miloš Zeman a poslanci hnutí ANO. Ministr pro lidská práva a šéf legislativní rady vlády Jan Chvojka (ČSSD) dnes v tiskovém prohlášení oznámil, že proti vstupu do soudního řízení se postavili ministři ANO a KDU-ČSL.
19.04.2017 14:15 |

Osobnosti: Miloš Zeman (17783 článků) , Jan Chvojka (157 článků)

Fotka, která baví svět: Režisér Jurského parku pózuje u dinosaura, hlupáci z Facebooku zase mají žně

Na Facebook a internet obecně by měly být papíry, my to říkáme pořád. S nástupem nové doby a sociálních sítí se celosvětově navýšila koncentrace idiotů, a zatímco dřív byli takoví lidé schovaní mezi čtyřmi zdmi a maximálně tak bavili nejbližší okolí, nyní doslova otravují vzduch po celém světě.
14.07.2014 09:00 |