Článek

Stanovisko RRTV k údajné manipulaci ve zpravodajství televize Prima

 
V minulém týdnu server Hlídací pes zveřejnil nahrávku, která má dokládat, že zaměstnanci zpravodajství televize Prima byli svým vedením instruováni, aby informace o migrační krizi vykreslovali jako riziko a ohrožení a fakticky tak ignorovali zásady objektivity a vyváženosti.
08.06.2016 13:05 |

podobné články

Podobné články

RRTV kritizuje Primu a ČT za nevyváženost zpravodajství

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) kritizuje TV Prima a Českou televizi za nevyváženost ve zpravodajství a publicistice. Například v diskusním pořadu Partie prý Prima porušuje zákon o provozování rozhlasového a televizního vysílání, protože do něj od počátku prosince do konce března nepozvala zástupce KSČM. Vyplývá to z tiskové zprávy ze zasedání RRTV.
21.04.2011 16:30 |

podobné články

Prima má opět problém s vyvážeností: Reportáž o burkinách byla zřejmě zaujatá

 
Televize Prima před měsícem odvysílala pořad, který ji může přijít draho. Radě pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) se nelíbila reportáž o burkinách. Ta podle Rady byla neobjektivní a divákům podsouvala předem vytvořený názor. V reportáži podle RRTV chyběly legitimní zdroje a přesné informace. Jak upozornil server Lidovky.cz, nejde o prví provinění televize Prima.
10.08.2017 19:50 |

podobné články

TV Nova měla účelově informovat o Romech, vysloužila si kritiku

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) v úterý kritizovala televizi Nova za to, že na začátku roku účelově a předsudečně informovala o romské menšině ve zpravodajství v souvislosti s kriminalitou, napsal server Mediář.cz. Šlo například o lednové zastřelení romského mladíka v Tanvaldu. Nova se proti stanovisku RRTV důrazně ohrazuje a se závěry RRTV nesouhlasí.
04.09.2012 23:10 |

podobné články

TV Nova měla účelově informovat o Romech, vysloužila si kritiku

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) v úterý kritizovala televizi Nova za to, že na začátku roku účelově a předsudečně informovala o romské menšině ve zpravodajství v souvislosti s kriminalitou, napsal server Mediář.cz. Šlo například o lednové zastřelení romského mladíka v Tanvaldu. Nova se proti stanovisku RRTV důrazně ohrazuje a se závěry RRTV nesouhlasí.
05.09.2012 10:25 |

podobné články

Rada pro vysílání vydala Primě osvědčení o zániku platnosti původní licence. RTA mluví o arbitráži

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) vydala společnosti FTV Prima osvědčení o zániku platnosti licence Primy, kterou od ledna nahradila stanicí Prima family. FTV Prima se tím vyhnula povinnosti sdílet v určitých časech vysílací frekvence s regionálními vysílateli, mimo jiné s Regionální televizní agenturou (RTA), jež kvůli tomu prozatím ukončila vysílání. RTA s postupem FTV Prima nesouhlasí a se svými stížnostmi se již obrátila na RRTV, ČTÚ a Úřad pro ochranu hospodářské soutěže.
18.01.2012 22:10 |

podobné články

Z televize Prima bude od příštího roku Prima Family

 
Televizní stanice Prima se od 1. ledna příštího roku přejmenuje na Prima Family. V pondělí to uvedl Marek Winkler ze společnosti FTV Prima, která je držitelem vysílacích licencí pro kanály Prima Cool, Prima Love a Prima Family.
31.10.2011 18:20 |

podobné články

Prima uvede na jaře show Aréna národů a spustí videotéku Prima Play

 
Hlavním tahákem jarního vysílání televize Prima má být nová rodinná show Aréna národů. Prima ji uvede na kanálu Prima family od 11. února. Od března Prima uvede také zábavní pořad Česká 30 s Martinem Dejdarem a seznamovací reality show Hotel Paradise. V březnu Prima spustí novou videotéku Prima Play.
24.01.2012 16:40 |

podobné články

Osobnosti: Martin Dejdar (417 článků)

Profesor Jirák o výprasku, který RRTV uštědřila ČT: Televize prodělává určité chřadnutí profesionality. Přibývá novinářů, kteří se přestávají kontrolovat...

 
ROZHOVOR Zpravodajství České televize prodělává určité chřadnutí profesionality a její novináři si připadají, že jsou v postavení, v němž se nemusí kontrolovat. Poukazuje na to mediální expert Jan Jirák v rozhovoru pro ParlamentníListy.cz o nebývale ostré kritice Rady pro rozhlasové a televizní vysílání vůči ČT a na konkrétních příkladech dokládá její předpojatost. Je přesvědčen, že Česká televize přehání názorovou složku zpravodajství a pokud člověk její zpravodajství pravidelně sleduje, dobře ví, koho má a koho nemá ráda.
15.01.2017 14:50 |

podobné články

Jak jsme mohli ovlivnit volby? Televizní dramaturg nechápe výtky mediální rady

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) zahajuje správní řízení s Reportéty ČT, a to kvůli reportáži o prezidentských kandidátech. Podle RRTV byl znevýhodněn kandidát na prezidenta Jan Fischer. Dramaturg pořadu Reportéři ČT Marek Wollner s obviněním zásadně nesouhlasí a na blogu iDnes.cz se vůči vyjádření RRTV ostře vymezuje.
14.04.2013 18:40 |

podobné články

Osobnosti: Jan Fischer (1736 článků)

Rada poslala vládě vyhlášku k omezení hlasitosti reklam

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) poslala vládě návrh vyhlášky, která stanovuje způsob měření hlasitosti reklam. Po loňské novele zákona je to další krok k řešení jedné z nejčastějších diváckých stížností, které RRTV na toto téma dostávala. Vyhláška vycházející z praxe mezinárodních institucí má platit od letošního června, potvrdila předsedkyně RRTV Kateřina Kalistová.
18.04.2013 16:00 |

podobné články

RRTV dala Nově pokutu 600 000 za násilí v odpoledním seriálu

 
Provozovatel Novy CET 21 dostal od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) pokutu v celkové výši 600 000 korun za odvysílání násilných scén před 22. hodinou. Konkrétně jde o tři díly seriálu Kriminálka Las Vegas vysílané v jeho desáté a jedenácté řadě. RRTV o uložení pokuty rozhodla na svém posledním zasedání tento týden, uvedla na webu.
19.09.2013 11:00 |

podobné články

Prima novinka na síti: Spouštíme nový, ještě lepší portál Prima PLAY!

 
Weby z rodiny Prima ONLINE trhají rekordy a po letošní smršti novinek (Prima STYLE, Prima FRESH, Prima ŽENY) přichází další překvapení. Spouštíme od základu proměněné stránky videoarchivu Prima PLAY (prima-play.cz).
17.09.2013 20:30 |

podobné články

Čtvrtý kanál FTV Prima se bude jmenovat Prima Zoom

 
Čtvrtý kanál FTV Prima se bude jmenovat Prima Zoom. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) společnosti udělila licenci k jeho provozování prostřednictvím pozemního digitálního vysílání a družice. Prima Zoom nabídne dokumenty, filmy, seriály či magazíny.
01.11.2012 08:30 |

podobné články

Prima má problém ve vysílání, tvrdí RRTV

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílaní odhalila již na konci minulého roku sporné momenty ve zpravodajství televize Prima o uprchlících, na zahájení správního řízení to ale nestačilo. Další analýzu bude mít letos v září. Uvedl to dnes předseda rady Ivan Krejčí v tiskové zprávě. Rada podle něho rozhodně nekonstatovala, že vysílání bylo objektivní a vyvážené, jak uvedla Prima ve svém stanovisku. Její vyjádření ČTK zjišťuje.
07.06.2016 15:50 |

podobné články

Osobnosti: Ivan Ivan (683 článků)

Rada dala televizím pokuty za 13 miliónů, nejvíc zaplatí ČT

 
Pokuty v celkové výši 13,8 miliónu korun udělila Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) na svém letošním 17. zasedání televizím Nova, Prima a České televizi (ČT). Nejvíce má zaplatit veřejnoprávní ČT, jíž rada uložila sankce v hodnotě 8,45 miliónu korun. Prima pak zaplatí 4,15 miliónu a Nova 550 000, informovala předsedkyně RRTV Kateřina Kalistová.
08.10.2009 17:05 |

podobné články

Prima dostala od televizní rady třímiliónovou pokutu

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) udělila tento týden televizi Prima pokutu ve výši tří milionů korun za odvysílání reportáže o skupině Jackass Praha, která podle RRTV mohla ohrozit mravní vývoj mládeže.
23.06.2010 16:40 |

podobné články

Rada pro vysílání se znovu zabývá výměnou licence Primy za Prima family

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) souhlasila s podáním kasační stížnosti proti rozsudku Městského soudu v Praze z konce června, kterým bylo nepravomocně rozhodnuto, že zánik původní licence televizního kanálu Prima je nezákonný. Zánik původní licence u soudu napadla Regionální televizní agentura (RTA), která se do konce loňského roku do vysílání Primy připojovala a kvůli zrušení původní licence o vysílací čas přišla. Vyplývá to ze zápisu z úterního jednání RRTV.
02.08.2012 09:45 |

podobné články

Tváře zpravodajství FTV Prima mají svého krokodýla

 
Moderátoři zpravodajství televize Prima Klára Doležalová, Sandra Parmová, Monika Leová, Roman Fojta, šéf webu Prima ZOOM Tomáš Karlík a jejich další kolegové pokřtili v Krokodýlí ZOO Protivín sedm mláďat filipínských krokodýlů. Prima ZOOM se zároveň stala novým mediálním partnerem protivínské zoologické zahrady.
18.06.2014 17:21 |

podobné články

Osobnosti: Klára Doležalová (130 článků) , Sandra Parmová (145 článků) , Monika Leová (212 článků)

Zaměstnanci ČT24 si stěžují na pro-zemanovskou cenzuru

 
Třiadvacet zaměstnanců kanálu ČT24 včetně moderátorky Daniely Drtinové a zástupce šéfredaktora zpravodajství Adama Komerse poslalo Radě České televize dopis s kritikou zpravodajství. Podle dokumentu, jehož text zveřejnil server idnes.cz, šéfredaktor redakce zpravodajství Petr Mrzena zasahoval do zpravodajství televize ve prospěch prezidenta Miloše Zemana i jeho spřízněné strany SPOZ. Vedení televize chce stížnost nechat posoudit nezávislým auditorem.
31.10.2013 16:50 |

podobné články

Osobnosti: Adam Komers (21 článků) , Miloš Zeman (17927 článků) , Daniela Drtinová (315 článků)