Souboje s vlkodlaky jsou nic proti zápasu s nudou - Recenze očekávané akce The Order: 1886!

Ocitáte se ve viktoriánském Londýně roku 1886, ale ne toho našeho. Jde vskutku o úchvatné místo. Létají zde ozbrojené vzducholodě, rytíři tajného Řádu se dorozumívají prostřednictvím vysílaček a nechybí jim ani elektrické zbraně od Nikoly Tesly. K tomu se utkávají s krvelačnými vlkodlaky! Že to zní poutavě? To ano, ale v podání The Order: 1886, dlouho očekávané exkluzivní akce pro PlayStation 4, jde o zklamání, nudu a šeď.
25.02.2015 19:30 |

Osobnosti: Nikola Tesla (12 článků)

RECENZE: V hororu s upíry, vlkodlaky a monstrem

Upíři už začínají být podobně okoukanými postavami jako prototypy osamělých třicátnic nebo sarkastických intelektuálů. Z podobného východiska možná vycházel spisovatel Will Hill, když do své knihy Department 19: Utajená mise přimíchal kromě nich také Frankensteinovo monstrum, Drákulu, Van Helsinga a vlkodlaky. Je to guláš. V zahraničí se však výborně prodává.
02.01.2014 15:10 |

Recenze: New Order si rochní v retru. Pomalu se stávají nudným recyklátem

Desáté studiové album britských legend New Order je zároveň první deskou bez zakládajícího člena Petera Hooka a značí návrat k tanečnějšímu stylu. Ať už jde o marketingový tah, umělecký záměr, nedostatek invence či sentiment, průkopníci ostrovního synthpopu jsou více retro než kdy dříve. Více v recenzi Jana Mazury.
06.10.2015 12:15 |

Osobnosti: Peter Hook (1 článek) , New Order (14 článků)

Obraz Andyho Warhola je už v Praze

Ve čtvrtek v půl jedné odpoledne dorazil na nádvoří pražského Musea Kampa jeden z nejdražších obrazů amerického popartového tvůrce Andyho Warhola nazvaný Daimler Motorkutsche (1886) und Benz Patent-Motorwagen (1886) z roku 1987.
09.10.2014 15:21 |

Osobnosti: Andy Warhol (91 článků)

Berlínská Lollapalooza se přesouvá k řece a láká na Radiohead i New Order

Druhý ročník festivalu Lollapalooza proběhne 10. a 11. září v Berlíně a jako headlinery nabídne Radiohead, Kings Of Leon nebo Major Lazer. Během dvou zářijových dnů ještě zahrají New Order, Kaiser Chiefs, Milky Chance, The 1975, Lindsey Stirling, Róisín Murphy, G-Eazy nebo James Blake. Idea putovního festivalu pochází z roku 1991 od frontmana kapely Jane’s Addiction. V Evropě se bude konat teprve podruhé, letos vystřídá letiště Tempelhof rozlehlý Treptower Park na břehu Sprévy. Dvoudenní vstupenky stojí 139 eur, jednodenní pak shodně na sobotu a neděli 79 eur.
12.07.2016 11:30 |

Osobnosti: James Blake (9 článků) , Róisín Murphy (3 články) , Kaiser Chiefs (7 článků) , New Order (14 článků) , Lindsey Stirling (3 články)

Pryč s nudou! Oslavte Silvestr netradičně v některém z evropských velkoměst

Nechcete už letošní silvestrovské oslavy trávit jako vždycky doma u televize? Pryč s nudou, vydejte se přivítat nový rok do některého z evropských velkoměst! Takový výlet vás přijde jen na pár korun a přitom se určitě královsky pobavíte!
28.10.2012 19:15 |

Mike Tyson: Na rande s Madonnou jsem usnul nudou...

Popová královna Madonna vydává nové studiové album. Na desce s názvem Rebel Heart se objevuje také bývalý boxer v těžké váze Mike Tyson. Ten se zná se zpěvačkou už od osmdesátých let, kdy ještě žila s bývalým manželem Seanem Pennem. Potkal se s nimi na dvojitém rande. A nudou z toho usnul přímo u stolu.
09.03.2015 15:05 |

Osobnosti: Sean Penn (199 článků) , Mike Tyson (97 článků)

DNES JE DEN PRO VLKODLAKY! Kalendář úplňků do konce roku 2016: Srpnový úplněk je nejděsivějším úplňkem roku!

Víte, kdy se v tomto roce dostane Měsíc do fáze úplňku? Přinášíme vám proto velký přehled, který vám prozradí, kdy zůstat doma a raději nevycházet. Právě blížící se srpnový úplněk nám totiž nepřinese nic dobrého. Sebevraždy, potraty i nehody, to je to, co na nás chystá!
18.08.2016 19:05 |

RECENZE: Génius, který zemřel příliš mladý

Výstava olejů Jindřicha Pruchy (1886–1914) potrvá v pardubické Východočeské galerii do konce ledna 2016. Malíř, jehož umění se pohybuje na pomezí impresionismu, fauvismu, expresionismu a klasického krajinářství, byl ideově spjat s krásou Železných hor. Je s podivem, kolik toho dokázal za svůj krátký život vytvořit.
28.12.2015 14:15 |

Osobnosti: Jindřich Prucha (1 článek)

Recenze: Wolfenstein: The New Order je zábavné zabíjení nácků, hra však příliš sází na známé jméno

„Jediný dobrý nácek je mrtvý nácek,“ je hlavním mottem židovského vojáka B.J. Blazkowitze již od roku 1992, kdy se objevil ve svém prvním dobrodružství Wolfenstein 3D, které změnilo navždy svět stříleček z pohledu první osoby (FPS). Za ty roky se toho změnilo hodně, ale spousta dobrých věcí zůstala. Stejně jako krvežíznivost hlavního hrdiny po nacistické chamradi.
16.06.2014 21:15 |

Osobnosti: New Order (14 článků)

Rozdrťte náckům lebky trubkou: Recenze Wolfenstein: The Old Blood

Nejznámější herní náckobijec je zpět! Tentokrát se americký židovský voják B.J. Blazkowicz podívá přímo do legendárního hradu Wolfenstein. Novinka s podtitulem The Old Blood dává již názvem najevo, že ani tentokrát nebude nouze o spoustu krve. Hra je prequelem k loňskému dílu The New Order, ale i když je o něco kratší, ve skutečnosti toho nabízí mnohem víc.
24.05.2015 08:05 |

Osobnosti: New Order (14 článků)

Čísla bohužel nelžou: Statistiky prozradily, jak odcházejí na onen svět slavní čeští muži

Statistiky hovoří jasně. U dětí od 10 let věku, mladistvých a dospělých do 45 let jsou hlavním důvodem úmrtí vnější příčiny – úrazy, dopravní nehody, sebevraždy, utonutí apod. Ve věkové skupině 20–24 let tvořily více než dvě třetiny všech úmrtí (76 % u mužů a 45 % u žen). U mužů jsou nejčastější příčinou smrti až do 44 let, u žen je ale od věku 34 let překonávají zhoubné novotvary – rakovina. Nejvyšší počet zemřelých na rakovinu se u žen i mužů nachází ve věkové skupině 65–69 let (1886 žen, 2914 mužů). Od věku 70 let už se ale umírá nejvíc na nemoci oběhové soustavy. A jak jsou na tom s příčinami smrti slavní muži?
28.08.2016 09:35 |

Profesionální grafici předělali známé tváře: Udělali z hvězd vlkodlaky!

Známé tváře jsou často terčem šikovných grafiků, které je nechají zestárnout, zplešatět či omládnout. Tentokráte ale udělali z předních zahraničních herců krvežíznivé bestie.
17.02.2012 09:10 |

Jakub Petruška: Ze stříbra jsou dešťové mraky a odstrašuje vlkodlaky

O stříbře se v odborných kruzích hovoří jako o velmi podhodnoceném kovu, který se zatím stále krčí ve stínu zlata. To už ale tak úplně neplatí. Stříbro se stává stále více oblíbeným investičním nástrojem. Důkazem je neustále narůstající poptávka, jak z průmyslu tak od běžných investorů.
29.09.2016 19:25 |

Tom Cruise natočí Mission Impossible 4

Třikrát a dost herci Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Mission Impossible . Sám se počtvrté zhostí role neohroženého Ethana Hunta. Do kin by měl snímek vstoupit v květnu 2011 a na produkci se bude podílet také J. J. Abrams .
12.02.2010 18:30 |

Osobnosti: Tom Cruise (858 článků)

Křičící mumie: Je to syn faraona?

Ve druhé polovině 19. století byla egyptologie v módě. Celý svět proto v roce 1881 bez dechu sledoval nález hrobek v oblasti Deir el Bahri necelých 500 kilometrů jižně od Káhiry. Při postupném odkrývání rozlehlého komplexu se ukázalo, že tam pod nánosem písku čekaly řadu staletí na objevení hrobky mocných egyptských faraonů v čele s Ramsesem Velikým. Vykopávky trvaly řadu let, a když si badatelé mysleli, že už nenarazí na nic výjimečného, našli v roce 1886 takzvanou křičící mumii.
05.09.2010 23:40 |

Sázkař vsadil v 87. minutě zápasu Slovensko-Nový Zéland 585 tisíc na Slováky

Ačkoliv se ve třetí minutě nastaveného času v zápasu fotbalového šampionátu Nový Zéland-Slovensko radovaly čtyři milióny Novozélanďanů, jeden asi zůstal opařený jako solný sloup. Jen několik minut před závěrem zápasu totiž přes tzv. live sázku, která se sází přímo během zápasu, vsadil v přepočtu 585 tisíc korun na výhru Slováků. Nový Zéland nakonec remizoval 1:1.
17.06.2010 07:10 |

Děsivé statistiky smrti: Jak umírají slavné Češky? Z pravdivosti těch čísel mrazí…

Podle statistik jsou v Česku nejčastější příčinou smrti u dětí od 10 let věku, mladistvých a dospělých do 45 let vnější příčiny – úrazy, dopravní nehody, sebevraždy, utonutí apod. Ve věkové skupině 20–24 let pak tvoří více než dvě třetiny všech úmrtí (76 % u mužů a 45 % u žen). Zatímco u mužů vedou vnější příčiny až do 44 let, ženy to mají od věku 34 let trochu jinak. Jejich nejčastějším zabijákem jsou zhoubné novotvary a rakovina. Ta bývá příčinou úmrtí u obou pohlaví nejčastěji ve věku 65–69 let (1886 žen, 2914 mužů). Od věku 70 let už se ale umírá nejvíc na nemoci oběhové soustavy. Ženy z věkové kategorie 50 let umírají kromě rakoviny (34 %) také na nemoci srdce a cév (20 %), na nehodu u nich připadá 14 % úmrtí a na hormonální problémy 7 %. A co slavné české ženy? Kvůli čemu nejčastěji odchází do hvězdného nebe?
26.06.2016 06:25 |

RECENZE Mortdecaie před nudou nezachrání ani Deppův knír

Mortdecai: Grandiózní případ je z jedné strany zábavný film, paralelně ale bez dobrého vtipu. Ze snaživě velkého množství hlášek jich spolehlivě funguje jen velmi malá část.