Snímek, který zamotal hlavu i NASA: Kde se na Marsu vzala pistole?

Sousední planeta Mars je obydlená. Navíc nebezpečnými gangstery, kteří umí zacházet se střelnými zbraněmi. Tak to alespoň vypadá podle nejnovějších snímků z NASA, na nichž je na povrchu Marsu vidět povalující se pistole... Co za tím vězí?
19.02.2016 20:25 |

Osobnosti: Matt Damon (166 článků) , Ridley Scott (77 článků)

NASA objasnila záhadný snímek z Marsu s červeným světlem, který obletěl celý svět

Nadšenci sci-fi a ti, kteří věří v mimozemskou existenci, jsou velmi zklamaní. Vkládali mnoho nadějí do snímku pořízeného začátkem dubna robotickým vozítkem Curiosity. Tato fotka obletěla celý svět na internetu a rozšířila spekulace ohledně možného důkazu přítomnosti mimozemšťanů na Marsu. Nyní ale NASA přišla s tím, že je vše jinak.
10.04.2014 09:10 |

Domek Marťanů! NASA vyfotila na Marsu záhadné obydlí

Našlo se na Marsu obydlí mimozemšťanů? Speciální robot využívný odborníky NASA vyfotil na rudé planetě mrňavé těleso, které ve světě lovců UFO vzbudilo poplach. Jakmile se snímek objevil na internetu, fandové do vesmíru začali tvrdit, že se jedná o domov marťanů!
03.07.2016 22:20 |

Vesmírná ňadra: NASA vyfotila na Marsu prsatou mimozemšťanku

Zda existuje život mimo planetu Zemi, je stále nezodpovězenou otázkou, nad kterou si láme lidstvo hlavu už od pradávna. Teď to skoro vypadá, že mimozemšťané žijí blíže, než jsme čekali. Na Marsu nedávno NASA vyfotila něco, co vypadá jako mimozemšťanka. A to dosti prsatá.
06.08.2015 12:55 |

Lov na mimozemšťany na Marsu. NASA už ví, kde přistane

Kosmická agentura NASA zveřejnila čtyři možná místa na Marsu, kde by v blízké budoucnosti mohlo přistát vozítko Curiosity.
16.05.2011 12:15 |

NASA oznámila, kde na Marsu přistane její robot. Máme video

V srpnu 2012 by na Marsu měla přistát nová sonda NASA. Teď agentura oznámila, kde robot Curiosity přistane.
28.07.2011 05:50 |

NASA řeší záhadu na Marsu: Kde se tam ten kámen vzal?

Houstone, máme problém! Americký Národní úřad pro letectví a vesmír (NASA) řeší záhadu neznámého kamene, který se objevil na snímcích, jež minulý týden z Marsu poslalo robotické vozítko Opportunity.
25.01.2014 07:20 |

Osobnosti: Houston (1 článek)

Průzkumné vozítko vytvořilo na Marsu neslušný obrazec

Vozítka Spirit a Opportunity amerického Národního úřadu pro letectví a vesmír (NASA) se dostala po devíti letech od přistání na Marsu opět do popředí zájmu. Není to ovšem díky převratnému objevu, ale kvůli obrazci, který jedno z vozítek na povrchu Marsu vytvořilo. Připomíná totiž mužské přirození.
26.04.2013 13:35 |

Sonda Maven je u Marsu. Bude pátrat proč zmizela atmosféra

Americká vesmírná agentura NASA po desetiměsíčním letu brzy ráno SELČ navedla sondu MAVEN na oběžnou dráhu kolem Marsu. Aparát, který cestou k rudé planetě urazil 711 milionů kilometrů, bude získávat informace, jež by vědcům mohly pomoci pochopit, proč a jak zmizela většina atmosféry Marsu.
22.09.2014 14:55 |

Potvrzeno! Na Marsu je tekoucí voda!

Vědci z NASA potvrdili, že na Marsu se vyskytuje tekoucí voda. Jde o extrémně slaný roztok, který se vyskytuje pod povrchem a je ho tolik, že prosakuje na povrch. Tato »solanka« pak vytváří potůčky, proudící stovky metrů dlouhými koryty.Díky vysokému obsahu soli má voda snížený bod mrazu, a v teplejších obdobích tak vydrží i na nehostinném Marsu (teploty dosahují až –60 °C).
07.10.2015 12:10 |

NASA zveřejnila podrobnosti trasy robota Curiosity na Marsu

Americký Národní úřad pro letectví a vesmír (NASA) v noci na sobotu zveřejnil plány první cesty vozítka Curiosity na Marsu, kde má pátrat po možných podmínkách pro existenci života na rudé planetě. Už příští týden by měl robot vyzkoušet i svůj laser.
18.08.2012 11:55 |

Šokující foto z rudé planety: Žijí na Marsu mimozemské ještěrky?

Marťani z Marsu mají podle všeho být zelená stvoření s tykadly. Pokud je ale objev bloggera z Japonska pravdivý, mají obyvatelé Marsu stejnou písčitou barvu jako povrch planety. Muž tvrdí, že na fotce od NASA nalezl mimozemskou ještěrku. Věříte tomu?
30.05.2013 23:40 |

Na fotce z Marsu objeven záhadný tvor, vypadá jako ještěrka!

Bloger Scott C. Waring, který se celý život zabývá nadpřirozenem a hlavně mimozemským životem, upozornil na jakousi ještěrku na fotkách z planety Mars, které v březnu uveřejnila NASA a které byly pořízeny kamerou Curiosity Rover. Myslí si, že tvora vysadila na Marsu právě NASA kvůli testování.
29.05.2013 21:55 |

NASA řeší záhadu! Před vozítkem na Marsu se objevil záhadný kámen!

NASA se baví malou záhadou. Při porovnání snímků z vozítka Opportunity, které bádá na Marsu, se na jednom místě objevil záhadný kámen, který tam původně nebyl.
24.01.2014 14:55 |