Slovák vyhrál nad bakterií E.coli pomocí whisky

Slovák Milan Valentovič (83) tvrdí, že nad baktrií E.coli zvítězil pomocí whisky. Jak řekl deníku Nový čas, nebezpečnou střevní baktérií se nakazil v roce 1976 v Tunisku. „Můj známý Tunisan mi přinesl tehdy nejdražší whisky a řekl, že mám pít třikrát denně půl deci a bude po všech bakteriích. Měl pravdu,“ uvedl.
06.06.2011 17:40 |

Osobnosti: Milan Nový (76 článků)

Inspektoři našli bakterii E. coli v minerální vodě

Státní zemědělská a potravinářska inspekce (SZPI) objevila v jedné výrobní šarži neperlivé vody Aquila bakterii Escherichia coli. Výrobce začal vodu okamžitě stahovat z prodeje.
03.07.2011 10:35 |

HYGIENIK RADÍ: Jak se bránit nebezpečné bakterii E.coli

Krajská hygienická stanice Jihomoravského kraje (KHS JmK) informuje veřejnost o obraně proti bakterii Escherichia coli, která v Evropě zabila už 35 lidí. Možnost mezilidského přenosu je možný pouze v případě hrubého nedodržení hygieny, dozvěděla se agentura Mediafax od hygieničky Renaty Vaverkové.
04.07.2011 09:30 |

V nejistých časech mohou investoři vydělat na whisky

Většina lidí zná whisky jako stylový alkoholický nápoj, který je oblíbený na celém světě, jen málokdo o ní ale přemýšlí jako o možné investici. Přesto se teď ukazuje, že v době rozkolísaných burz a nejisté ekonomické situace se může rozhodnutí vložit peníze do nákupu dražších lahví whisky opravdu vyplatit. Zatímco ceny akcií se rychle pohybují nahoru a dolů, cena whisky stabilně roste.
02.01.2012 15:45 |

Německo má už šestnáct obětí E.coli, nakažených přibývá

Nebezpečná nákaza střevní bakterií E.coli (EHEC) si v Německu vyžádala již šestnáctou oběť. Oznámily to ve středu dolnosaské zdravotnické orgány. S jednou obětí v cizině této infekci už podlehlo celkem sedmnáct lidí.
01.06.2011 20:15 |

Veterináři začali kvůli E.coli kontrolovat maso z Německa

Čeští veterinární inspektoři začali v pondělí z preventivních důvodů prověřovat maso dovážené z Německa. Hledají v něm nebezpečnou bakterii Escherichia coli, která se šíří Evropou a zabila již dvaadvacet lidí.
06.06.2011 17:05 |

Nákaza bakterií E.coli má v Evropě už 35 obětí!

Počet obětí smrtícího kmene střevní bakterie E.coli v Evropě se v neděli zvýšil na 35. Informuje o tom agentura AFP s odvoláním na berlínský Institut Roberta Kocha (RKI).
12.06.2011 19:20 |

E.Coli opět zabíjela: Francie hlásí první úmrtí, v nemocnici dalších šest osob

Ve Francii dnes bylo zaznamenáno první úmrtí v důsledku nakažení bakterií E.Coli. Jde ale o jiný její kmen než ten, který si v posledních týdnech jinde v Evropě vyžádal asi 50 mrtvých.
02.07.2011 13:15 |

Pětiletý Thomas: Jako jediný přežil E.coli!

Selhaly mu ledviny i játra. Prodělal dvanáct operací mozku. Oslepl na obě oči… Ale přežil! Thomas Miller (5) z Velké Británie je statečný bojovník. Jako jediný Brit přemohl smrtící bakterii E.coli, která na jaře řádila v Evropě a pozabíjela všechny, kdo se jí postavili do cesty.
17.12.2011 12:05 |

Polská vaječná moučka obsahovala olovo i bakterii E.coli. Mohla být i v Česku

Polská zdraví škodlivá vaječná moučka, která se dostala do potravin, obsahovala i jedovaté kadmium, olovo a bakterie E.coli.
16.04.2012 14:00 |

Báru (14) napadla smrtící bakterie E.coli: Život jí zachránila ledvina od mámy!

Láska rodičů a perfektní práce lékařů v motolské nemocnici. To zachránilo život Báře Jarešové (14) z Putimi u Písku, která se nakazila vražednou bakterií E.coli. Hrozila jí smrt, nyní je po transplantaci a konečně může žít normální život.
20.06.2013 16:40 |

Muž spáchal sebevraždu utopením v gigantické nádrži s whisky

V palírně whisky Glenfiddich Distillery pracoval šestačtyřicetiletý Brian Ettles od svých třiadvaceti let. Minulý víkend se sám rozhodl, že práce s hektolitry pálenky bude jeho osudnou. Skočil do obřího sudu s padesáti tisíci litry whisky a utopil se v něm. Pomoci mu nedokázali ani přivolaní hasiči a zdravotníci.
12.01.2012 13:05 |

Skot spáchal sebevraždu skokem do sudu s whisky

Šestačtyřicetiletý Brian Ettles pracoval v palírně whisky Glenfiddich Distillery půl života. Minulý víkend se rozhodl, že tam svůj život i ukončí. Skočil do obřího sudu s padesáti tisíci litrů whisky a utopil se v něm. Pomoci mu nedokázali ani přivolaní hasiči a zdravotníci. Další články k tématu: Sinéad O’Connor se prý pokusila o sebevraždu, pak vyhledala psychiatra Uvažoval jsem o sebevraždě, přiznal George Clooney
12.01.2012 16:45 |

Osobnosti: George Clooney (731 článků) , Sinéad O’Connor (51 článků)

Panika v Česku: 106 okurek s vražednou bakterií v prodeji!

A je to jasné! V Česku se skutečně prodávaly okurky kontaminované vražednou enterohemoragickou bakterií Escherichia coli. 120 kusů podezřelé šarže okurek skončilo v  prodejnách sítě zdravé výživy Country Life a dalších obchodech.
30.05.2011 12:05 |

SMRT PŘIŠLA Z HAMBURKU, tvrdí vědci o PRŮJMOVÉ BAKTERII!

Nebezpečná nákaza enterohemoragickou střevní bakterií E.coli, která zabila již nejméně 19 lidí, se mohla rozšířit z Hamburku. Informuje o tom v sobotu agentura AFP.
04.06.2011 18:20 |

ÚSPĚCH LÉKAŘŮ: Zachránili život Báře (14), která se nakazila smrtící bakterií! Ledvinu jí darovala máma

Čeští lékaři si připsali další unikátní zákrok. Vůbec poprvé transplantovali ledvinu od žijícího dárce, aniž by pacient předtím musel podstoupit dialýzu. Výrazně se tak zvyšuje šance na úplné uzdravení Báry (14), která se jako malá nakazila smrtící bakterií Escherichia coli.
20.06.2013 19:40 |

6 rad, jak vyčistit kuchyňská prkénka. Je na nich víc bakterií než na tom záchodovém!

V kuchyni se bez něj neobejdeme. Víte ale, na čem krájíte? Průměrné kuchyňské prkénko totiž na sobě má o 200 procent více fekálních bakterií, než to záchodové. Najdete na něm salmonelu, E. coli i listerii. Všechny vám mohou pěkně znepříjemnit život, protože způsobují průjmová a infekční onemocnění. Poradíme vám proto, jak se jich efektivně zbavit.
28.06.2015 06:05 |

Na Antarktidě chtějí vyzvednout 100 let ztracené přepravky s whisky

Výrobce nápojů požádal tým polárníků, aby provedl pár vrtů a pokusil se vyzvednout whisky, která už sto let leží v antarktickém ledu. Tým se má pokusit najít a vyzvednout dvě přepravky whisky McKinlay and Co. Do Antarktidy si je dal v roce 1909 poslat britský objevitel Sir Ernest Shackleton v rámci expedice, od které nakonec upustil.
16.11.2009 16:00 |

Vědci na Novém Zélandu rozmrazují stoletou whisky z Antarktidy

Skotská whisky, kterou v únoru novozélandští polárníci vysekali z antarktického ledu, v němž byla zamrzlá více než sto let, je pod odborným dohledem postupně rozmrazována. Po otevření lahví si ale výzkumníci nejspíš nebudou moci dát skleničku. Nápoj je určen k chemickým výzkumům, na jejichž základě chtějí výrobci namíchat whisky podle původní receptury, která se nepoužívá již řadu let.
22.07.2010 14:05 |

NEUVĚŘITELNÉ: Whisky podle STOLETÉHO RECEPTU!

Milovníky kvalitní whisky čeká historický okamžik. Na trhu se objeví skotská whisky značky Mackinlay's vyrobená podle receptury z konce 19. století.
07.04.2011 14:20 |