Článek

SČS: Přihlaste svého favorita do soutěže Spokojený zákazník

 
Cenu Spokojený zákazník Moravskoslezského kraje vyhlásilo už popatnácté Předsednictvo Sdružení českých spotřebitelů (SČS).
02.04.2016 16:05 |

podobné články

Podobné články

SČS: Cena „SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK“ nachází dostatek příkladů férových služeb

 
Sdružení českých spotřebitelů (SČS) tradičně vyhlašuje a organizuje předání ceny Spokojený zákazník kraje. Tradice vyhlašování ceny je ve většině regionů již více než desetiletá. Na rok 2013 bylo udělování cen vyhlášeno (opět) v šesti regionech.
17.01.2014 12:35 |

podobné články

SČS: První ceny „Spokojený zákazník v krajích“ předány

 
Sdružení českých spotřebitelů tradičně vyhlašuje a organizuje předání ceny Spokojený zákazník kraje. Tradice vyhlašování ceny je v některých regionech již více než desetiletá. Na rok 2012 bylo udělování cen vyhlášeno (opět) v šesti regionech.
10.10.2012 16:25 |

podobné články

V Jihomoravském kraji mohou navrhovat na cenu Spokojený zákazník

 
Již po čtrnácté v Jihomoravském kraji vyhlašuje představenstvo Sdružení českých spotřebitelů (SČS) Cenu sdružení českých spotřebitelů pro rok 2015 Spokojený zákazník Jihomoravského kraje. Cílem je dále rozvíjet platformu pro propagaci firem uspokojujících spotřebitele.
15.06.2015 16:11 |

podobné články

SČS: Děti a (ne)bezpečná dětská hřiště

 
Bezpečnost dětí jedna z trvalých priorit Sdružení českých spotřebitelů (SČS), ovšem spolu s ostatními skupinami „zvláště zranitelných spotřebitelů“. A specificky se SČS zaměřuje na bezpečnost hřišť a sportovišť.
31.03.2014 10:40 |

podobné články

SČS: Energie ke spotřebiteli – jaká práva, jaká rizika?

 
Sdružení českých spotřebitelů (SČS) vydává další ze svých publikací, kterými se snaží přispívat ke správné a účinné funkci vnitřního trhu EU. Publikace se týká práv spotřebitelů ve styku s dodavateli energií, kdy jsou spotřebitelé častokrát obětí mnohých nekalých praktik ze strany dodavatelů energií. SČS nadále eviduje vzrůstající počet takových stížností od spotřebitelů.
18.09.2016 12:45 |

podobné články

Cenu Spokojený zákazník Jihočeského kraje letos převzalo jednadvacet podnikatelů

 
Celkem 21 nejférovějších podnikatelů regionu v pondělí obdrželo z rukou hejtmana Jihočeského kraje Jiřího Zimoly titul Spokojený zákazník Jihočeského kraje 2016. Tuto cenu uděluje Sdružení českých spotřebitelů podnikatelům, které vybrala odborná porota nejen na základě vzorného plnění všech závazných předpisů, ale i s přihlédnutím k pověsti firmy mezi zákazníky z řad běžných spotřebitelů i místní a podnikatelské samosprávy. Nejlepší podnikatelé se stávají držiteli ocenění s chráněnou značkou po dobu dvou let, tj. do konce roku 2018. Osvědčení potvrzuje, že firma trvale poskytuje služby v oboru svého podnikání v souladu s očekáváním spotřebitele.
27.09.2016 14:15 |

podobné články

Jihočeský kraj předal ceny Spokojený zákazník 2015

 
Cena Spokojený zákazník Jihočeského kraje 2015, kterou vyhlašuje Sdružení českých spotřebitelů, byla udělena v Českých Budějovicích 9. prosince 2015 na Krajském úřadu Jihočeského kraje.
11.12.2015 12:05 |

podobné články

Moravskoslezský kraj: Ocenění Spokojený zákazník si letos odneslo třináct podnikatelů

 
Prestižní ceny Spokojený zákazník Moravskoslezského kraje byly uděleny už popatnácté. Celkem třinácti vítězům předal ohodnocení Svatomír Recman, náměstek hejtmana pro sociální záležitosti a kulturu. Realizaci projektu pod záštitou hejtmana Miroslava Nováka finančně podpořil Moravskoslezský kraj.
19.09.2016 22:05 |

podobné články

Sdružení českých spotřebitelů: Spokojený zákazník Královéhradeckého kraje

 
Dne 9. listopadu 2017 byly v 10:00 hod. slavnostně vyhlášeny výsledky a deseti podnikatelům předáno ocenění Spokojený zákazník Královéhradeckého kraje 2017. Ocenění firmy převzaly z rukou hejtmana Královéhradeckého kraje pana PhDr. Jiřího Štěpána, PhD. Jejich seznam je uveden v příloze této tiskové zprávy.
13.11.2017 15:30 |

podobné články

SČS: Změna názvu naší asociace

 
Valná hromada Společenství čerpacích stanic schválila v souvislostí s platností Nového občanského zákoníku v březnu tohoto roku změnu stanov a při té příležitosti i změnu svého názvu. Nový plný název našeho spolku zní "SČS - Unie nezávislých petrolejářů ČR, z.s.".
17.07.2014 15:10 |

podobné články

Dealer marihuany si stěžoval na policii, že mu zákazník nezaplatil

 
Nepříliš důvtipu projevil drogový dealer, který si šel na policii stěžovat, že mu jeho zákazník nezaplatil za marihuanu. Teď ho čeká soud. Útěchou mu budiž to, že oplétačky bude mít ale i nepoctivý zákazník.
06.06.2012 17:00 |

podobné články

SČS: Bude s novým zákonem o potravinách spotřebiteli lépe?

 
Pro Sdružení českých spotřebitelů (dále SČS) je bezpečnost a kvalita potravin trvalou prioritou, na níž se soustřeďuje dlouhodobě a systematicky. V minulých letech jsme sledovali vývoj v EU zejména ohledně legislativy značení potravin, což nyní vyústilo v návrh novely českého zákona o potravinách.
16.11.2012 09:55 |

podobné články

SČS: Nová evropská regulace bankovních účtů - šance pro spotřebitele

 
„Finanční služby jsou z hlediska ochrany spotřebitele prioritou Sdružení českých spotřebitelů,“ uvádí téma Libor Dupal, předseda Sdružení českých spotřebitelů (SČS), člen Skupiny uživatelů finančních služeb při Evropské komisi - DG pro vnitřní trh a služby a pokračuje: „Evropská komise zveřejnila návrh na novou regulaci bankovních účtů, která je „v zájmu levnějších, transparentnějších a dostupnějších účtů“. Který občan EU by to nechtěl a nevítal?“
17.05.2013 10:20 |

podobné články

SČS: Varování seniorů před nabídkovými akcemi

 
Sdružení českých spotřebitelů (SČS) se ve svých aktivitách zaměřuje na ty skupiny spotřebitelů, které jsou obzvlášť zranitelné v některých situacích na trhu. Jsou to především děti, osoby se zdravotním postižením a senioři.
01.07.2013 17:50 |

podobné články

SČS: Pokud kosmetický přípravek nesplňuje některý z požadavků na označení, nemá na trhu co dělat

 
Bezpečnost výrobků je prioritou Sdružení českých spotřebitelů (SČS), nejstaršího sdružení, které se zabývá spotřebitelskými tématy u nás.
02.08.2013 14:50 |

podobné články

SČS: Ochrana osobních údajů klientů bank před úniky. Jaké jsou šance pro spotřebitele?

 
„Finanční služby jsou z hlediska ochrany spotřebitele prioritou Sdružení českých spotřebitelů,“ uvádí téma Libor Dupal, předseda Sdružení českých spotřebitelů (SČS), člen Skupiny uživatelů finančních služeb při Evropské komisi - DG pro vnitřní trh a služby.
05.08.2013 15:25 |

podobné články

SČS: Mechanismus rychlé reakce schválen. Kauce pro distributory nejsou nezbytné!

 
Jedním z argumentů, kterými SČS zpochybňovalo zavádění vysokých kaucí pro distributory pohonných hmot, byla blížící se možnost zažádat a následně zavést pro výběr DPH systém přenesené daňové povinnosti, tzv. „reverse charge“. Tento systém je považován za nejefektivnější nástroj pro zastavení daňových úniků.
10.08.2013 09:25 |

podobné články

SČS: Obouváme správně své děti?

 
Zas a znovu, každoročně připomíná Sdružení českých spotřebitelů, o. s. (SČS) rodičům a všem dospělým, kteří pečují o děti, aby si uvědomili svoji odpovědnost za správné „obutí“ svých ratolestí. Mnoho rodičů přesto stále neví, jak mají dětskou obuv vybírat; a dokonce výběr obuvi podceňují.
30.09.2013 20:15 |

podobné články

SČS: Varování seniorů před nabídkovými akcemi

 
Sdružení českých spotřebitelů (SČS) se ve svých aktivitách zaměřuje na ty skupiny spotřebitelů, které jsou obzvlášť zranitelné v některých situacích na trhu. Jsou to především děti, osoby se zdravotním postižením a senioři.
02.10.2013 10:55 |

podobné články