Řidič dostal pokutu za převážení osmi dinosaurů

Kuriózní případ řešili nedávno policisté v čínském městě Čchung-čching. Pokutovali tam totiž řidiče, který převážel na návěsu osm velkých modelů dinosaurů, uvedla čínská média.
22.02.2015 13:45 |

Dinosauří roboti vystřídají v O2 Aréně rockové dinosaury

Rockových dinosaurů už se v O2 (Sazka) Aréně v Praze vystřídalo dost a tentokrát chce české publikum zaujmout firma The Creature Production Company pomocí dinosaurů téměř opravdových. Monstrózní show s velkými chodícími replikami dinosaurů k nám dorazí v roce 2010.
28.05.2009 11:20 |

Řidič dostal pokutu za rychlost v Anglii a Novém Zélandu od stejného policisty

Je to příběh, nad kterým by člověk v knize asi jen pokrčil obočí. V momentě, kdy dostal britský řidič pokutu za nepřiměřenou rychlost na Novém Zélandu, dostal pocit déjà vu. Strážník Andy Flitton, který mu pokutu udělil, stál již za pokutou, kterou obdržel v severní části Londýna na silniční komunikaci A5.
09.12.2010 08:25 |

Jak správně vybrat přívěs?

Běžný kutil se neobejde bez nářadí, kutil zapálený, který se pouští i například do stavebních prací, potřebuje přívěs. Hodí se nejen na převážení materiálu, ale také při úklidu zahrady, sklepa nebo půdy, při stěhování či převážení větších strojů.
03.10.2015 10:15 |

Redaktorovi z Novy hrozí v Thajsku pět let za převážení vojenského materiálu. Měl přilbu a neprůstřelnou vestu

Thajské úřady zatkly minulý týden českého novináře Radana Šprongla. Novinář měl u sebe neprůstřelnou vestu a přilbu, což je v Thajsku trestné. Tamní zákony to považují za převážení vojenského materiálu.
04.06.2017 09:40 |

OBJEV: obří stopy dinosaurů. Až třicetimetroví "drobečci"

Stopy dinosaurů, které jsou staré až 150 milionů let, nalezli ve Francii. Patřili sauropodům, kteří měřili až 30 metrů.
07.10.2009 08:45 |

Mamuti by mohli znovu ožít díky experimentu z Jurského parku

Podle vědců není vyloučené, že by mamuti mohli znovu chodit po naší planetě. K jejich vzkříšení by mohl pomoci experiment z filmu Jurský park. Právě v tomto sci-fi thrilleru z roku 1993 biologové použili DNA vyhynulých dinosaurů a dokázali je znovu probudit k životu. Tento pokus je sice u opravdových dinosaurů nemožný, ale na tisíce let vyhynulé mamuty by údajně zafungovat mohl.
03.05.2010 09:35 |

Vědci našli v Utahu fosilie neznámých druhů býložravých dinosaurů

Fosilie dvou neznámých druhů rohatých dinosaurů příbuzných se známým triceratopsem objevili paleontologové v americkém státu Utah. Oba býložravé druhy obývaly tuto oblast koncem období křídy před 76 miliony let, napsala agentura AFP.
23.09.2010 11:05 |

Ženu otravuje řev dinosaurů! Stěžuje si u soudu

Řev dinosaurů obtěžuje jistou ženu z jihopolského městečka Zator. Její pozemek sousedí se zábavním parkem, v němž jsou vystaveny pohyblivé figury těchto prehistorických živočichů. Neobvyklý sousedský spor řeší soud v Krakově.
14.04.2011 17:50 |

Rozpuštěné Věci veřejné rehabilitují svět politických dinosaurů

Věci veřejné končí. Znamená to rehabilitaci světa politických dinosaurů, jimž vyhlásily před rokem a půl válku, ptá se na úvod svého komentáře v týdeníku Reflex Bohumil Pečinka. Připomíná, že oprávněné rozčilení na poměry vydávané za program se stalo pro VV mimořádně účinným ve chvíli, kdy dostalo tvář Radka Johna.
19.05.2011 11:20 |

Osobnosti: Radek John (2461 článků)

K vyhynutí mořských dinosaurů mohla přispět i kyselost oceánů

S novou teorií možné příčiny vyhynutí dinosaurů i dalších živočišných druhů v oceánech v důsledku dopadu asteroidu před více než 65 miliony let přišli vědci z univerzity v severošpanělské Zaragoze. Informoval o tom španělský list El Mundo.
02.01.2012 08:10 |

Nový živočišný druh v Indii: slizká háďátka z dob dinosaurů

Pohybují se v zemi severovýchodní Indie zcela nerušeně už od dob dinosaurů. Až doposud se stvoření úspěšně vyhýbala vědeckému světu a místní vesničané je mylně pokládali za jedovaté miniaturní hady. Ve skutečnosti jde však o zcela novou čeleď obojživelníků označenou jako chikilidae.
22.02.2012 16:40 |

Australský miliardář po Titaniku II. chystá park obřích dinosaurů

Excentrický australský miliardář Clive Palmer, který už staví přesnou repliku Titaniku, zveřejnil další ze svých plánů. Tentokrát chce vybudovat park obřích robotických dinosaurů, napsala agentura AFP.
31.03.2013 15:30 |

V Praze bude otevřena výstava pozůstatků dinosaurů

V polovině března bude na pražském Výstavišti zahájena expozice Dinosaurium, která představí část jedné z největších světových sbírek pravých koster a zkamenělin dinosaurů.
23.01.2014 08:30 |

Letošní volby budou střetem zkušených dinosaurů s nezkušenými dravci, myslí si hradecký lídr ODS Martin Soukup

ROZHOVOR S kandidátem na hradeckého primátora Martinem Soukupem, současným náměstkem primátora, si ParlamentníListy.cz povídaly o kauzách, dvanácti letech života ve vedení města, změnách v ODS i o tom, proč leckomu vadí. „Letošní volby budou, s nadsázkou řečeno, střetem zkušených dinosaurů s nezkušenými dravci. Jinými slovy – budou zde stát letití, možná okoukaní politici, proti neokoukaným, ambiciózním, ale politicky nezkušeným kandidátům," řekl v rozhovoru pro ParlamentníListy.cz.
06.10.2014 16:31 |

Dinosauři začali vymírat miliony let před úderem obřího asteroidu

Jednou z nejpravděpodobnějších teorií o vymření dinosaurů se jevila ta, která předpokládala devastující následky srážky Země s obřím asteroidem. Jenže než k ničivému střetu tělesa s naší planetou došlo, byli už dinosauři zřejmě miliony let na ústupu. Nové výzkumy zabývající se stářím ostatků dinosaurů naznačují, že většina druhů už byla na pokraji extinkce či přímo vymřelá.
21.04.2016 17:05 |

Osud dinosaurů zpečetilo zaniklé dvojče Slunce

Tým amerických fyziků z Kalifornie a Massachusetts tvrdí, že za vymřením dinosaurů nestojí jen asteroid. K vyhlazení obřích plazů zřejmě došlo po katastrofickém střetu Země s asteroidem, ale viníkem je vlastně ještě třetí těleso. Ďábelské dvojče naší hvězdy. Slunce mělo po svém vzniku menší dvojče zvané Nemesis, jehož gravitační síly vystřelily obří asteroid na oběžnou dráhu Země a rozhodly o srážce.
19.06.2017 20:05 |

Unikátní objev fosílie predátorů s obludnými zuby

Od vymření dinosaurů uběhlo 65 milionů let. Po éře dinosaurů přišla éra savců. Trvalo však ještě dlouho, než se savčí společenstva začala podobat těm dnešním. Významnou úlohu ve společenstvu mají predátoři, kteří stojí na vrcholku potravního řetězce.
26.06.2017 17:45 |

VIDEO: Řidič polského autobusu zkolaboval, vůz museli řídit cestující

Jen krůček od tragédie se nacházeli pasažéři na palubě polského autobusu. Uprostřed cesty totiž jejich řidič znenadání zkolaboval, a autobus se tak nekontrolovatelně řítil dál po silnici. Situaci zachránila dvojice žen, která se pohotově chopila volantu. Další články k tématu: Řidič autobusu boural kvůli mrtvici, tvrdí dopravce. Policie to prověří Za srážku drezíny s autobusem mohli řidič i výpravčí, zjistila policie Při srážce autobusů v Brně se zranilo devatenáct lidí, nejhůř řidič Dodávka dvakrát narazila do autobusu plného dětí, spolujezdec zemřel Oceněný řidič autobusu najel v Hradci 1,5 milionu kilometrů bez nehody Za nehodu českého autobusu může řidič, tvrdí chorvatská média Horší už je snad jen válka, říká o nehodách autobusů šéf záchranky
01.03.2013 18:20 |

Řidič dostal pokutu za smrkání za volantem, ohrožoval prý provoz v zácpě

Devětatřicetiletý Michael Mancini ze skotského Prestwicku dostal pokutu za to, že při zácpě na silnici v centru města Ayr začal smrkat do kapesníku. Tvrdí, že ho okamžitě obklopila hlídka čtyř policistů a udělila mu pokutu za to, že se nevěnoval řízení.
29.01.2010 05:55 |