Retro je všechno! Recenze 5 Neo Geo klasik pro Nintendo Switch

S příchodem každé nové herní konzole se hráči těší nejvíce na nové a exkluzivní tituly. Jenže i na nové mašince si můžete zahrát řadu klasických a roky prověřených pařeb. Hned při startu originálního Nintendo Switch bylo v internetovém obchodě Nintendo Shop vydáno hned pět 2D retro her z Neo Geo coin-opů. Nemáte chuť si připomenout dvě super střílečky nebo jednu ze tří bojovek?
23.03.2017 21:35 |

Co děláte pro své oči? Ostrovidky Neo

Představujeme vám novinku pro vaše oči s vyváženým obsahem vitamínů a minerálů pro zdravý zrak  – Ostrovidky Neo Doplněk stravy Ostrovidky Neo bude dostupný na lékárnách nejdříve od srpna 2011, v eshopu výrobce, společnosti Noventis s.r.o., ho zakoupíte exkluzivně již nyní s dárkem v balení: http://www.noventis.cz/1229-ostrovidky-neo/Komu jsou Ostrovidky Neo určeny? Zejména lidem, kteří pracují dlouhé [...]
20.07.2011 12:40 |

Nintendo jde na to zase jinak. Hybridní konzoli Switch vezmete všude s sebou

Nintendo vždy umělo přinést na trh něco nevšedního, zajímavého a unikátního. Tam, kde Microsoft a Sony berou zákazníky útokem s co nejvýkonnější konzolí, volí Nintendo cestu originality. To platí i pro jeho nejnovější výtvor - hybridní konzoli Switch. Ta je jednou z již představených technologických novinek, které se dostanou na trh v příštím roce. A čím že je tak unikátní?
08.01.2017 16:05 |

Masakr na moři plný vyhřezlých vnitřností! Recenze Resident Evil Revelations pro Switch

Původně exkluzivní akční horor pro Nintendo 3DS se postupem času dočkal mnoha konverzí. Nyní se Resident Evil Revelations prostřílel konečně i na hybridní konzoli Nintendo Switch. Nebo tam spíše připlul? Jde totiž o díl, který se většinu času odehrává na zaoceánské lodi uprostřed moře. A ke smutku fanoušků v něm nejsou žádné zombie.
09.12.2017 19:20 |

Nemrtví vás budou chtít roztrhat i v autobuse! Recenze Resident Evil Revelations 2 pro Switch

Zatímco první díl Resident Evil Revelations byl původně exkluzivním titulem pro Nintendo 3DS a později byl zkonvertován i na Wii U, o druhý díl byli dosud fanoušci velkého N ochuzeni. To se nyní změnilo, protože Resident Evil Revelations 2 zamířil i s prvním dílem na hybridní konzoli Nintendo Switch. Zombie tak na vás budou útočit nejenom doma v televizi, ale i na cestách, v autobuse nebo při čekání ve frontě.
10.12.2017 12:45 |

10 nejlepších her pro Nintendo 3DS: Handheld nasbíral za sedm let existence přehršel hitů

Nintendo 3DS je neuvěřitelná platforma. Od vydání původního handheldu uplynulo již téměř sedm let, přesto ho samotné Nintendo i další vývojáři stále zásobují novými tituly. Přenosné konzoli se podařilo rozdrtit konkurenční a o mnohem výkonnější PlayStation Vita. Po úspěšném Nintendu DS udrželo Nintendo na poli handheldů opět svou dominanci. Letos se hráči dokonce dočkali nového modelu New Nintendo 2DS XL. My jsme se poohlédli za těmi nejlepšími hrami, které pro tuto konzoli do kapsy se dvěma displeji vyšly.
12.12.2017 19:35 |

Nejoriginálnější herní konzole, nebo průšvih? Nintendo odhalilo detaily Switch

Japonský gigant Nintendo odhalil na konferenci detaily svého nadcházejícího herního zařízení Switch. To láká především na originální způsob hraní. Jde totiž o hybrida stolní konzole a handheldu. A to vypadá zatraceně zajímavě! Výkonnosti starších konzolí jako PlayStation 4 nebo Xbox One však nedosahuje a odhalené hry jsou rozporuplné.
13.01.2017 18:35 |

Konzole, která se vejde do dlaně: SNES Mini je pecka pro všechny fandy retra

Oblíbenost retro videoher je u pařanů obrovská a nostalgie stále táhne. A kdo má v katalogu víc klasických pecek než Nintendo? Konzole Nintendo Classic Mini: Super Nintendo Entertainment System (zkráceně SNES Mini) je miniaturizovaná verze klasické 16bitové herní mašinky, která v Evropě vyšla v roce 1992. Jde prostě o povinnost pro všechny, kteří retro videohry milují. Má vůbec tenhle prcek, který se vejde do ruky, nějaké slabiny?
06.01.2018 20:05 |

Nejbrutálnější řežba na cesty plná utrhaných končetin: Recenze Doom pro Switch

Když v roce 2001 vyšla konverze legendy Doom pro Game Boy Advance, byla to jedna z nejdůležitějších herních událostí roku. Největší klasika žánru FPS, které se právě po této kultovní hře přezdívá doomovka, hratelná na přenosném handheldu, to bylo něco! Nyní se píše rok 2017, od vydání restartu značky Doom neuplynul ani rok a půl a máme zde jeho přenosnou verzi. Doom pro Nintendo Switch je tu.
29.11.2017 13:15 |

Dvojitá recenze Fire Emblem Warriors: Podívali jsme se na zoubek verzi pro Switch i N3DS

Sága tahových strategií se silnými RPG prvky Fire Emblem patří k největším tahákům konzolí od Nintenda. Tentokrát se však herní pojetí úplně změnilo. Fire Emblem Warriors je totiž klasickou rubačkou ve stylu série Dynasty Warriors se známými postavami z legendární série strategií. Testu jsme přitom podrobili obě vydané verze – pro Switch i New Nintendo 3DS.
26.10.2017 14:20 |

Jedna, dva, ne! 1-2-Switch je sbírka miniher, kterou na party nevytahujte

Podobně jako tomu bylo i u revolučního Wii, které přineslo zábavné pohybové ovládání pro masy, i start konzole Switch doprovází vydání videohry, která ukazuje všechny její možnosti. Jenže kompilace 1-2-Switch není přibalena ke konzoli zdarma a navíc je na tom se zábavností hodně špatně. Vážně nebrat.
13.03.2017 18:35 |

Stříkám, stříkáš, stříkáme! Recenze Nintendo šílenosti Splatoon 2

Barevná grafika jako po pozření LSD, rychlá a originální hratelnost, líté online boje a hlavně zábava na dlouho. Jo, to je přesně Splatoon 2 pro Nintendo Switch, pokračovatel jedné z nejúspěšnějších her pro Wii U. Ten staví na základech vystříkaných prvním dílem, ale přináší i řadu nových cákanců. Jasně, opět je celá hra o malování, stříkání a cákání barvou.
25.07.2017 19:50 |

Bomba jako za starých časů? Recenze Super Bomberman R

Jedna z nejznámějších herních retro postaviček Bomberman slaví letos 33. narozeniny. K této příležitosti hlásí kdysi hodně populární robot s helmou na hlavě návrat. Tentokrát zamířil na novou konzoli Nintendo Switch, kde naprosto vynikají možnosti hry více hráčů. Je ale nový Super Bomberman R taková bomba jako původní a několik dekád staré díly?
09.03.2017 16:10 |

Nadcházející víkend ve Foru Nová Karolina patří retro stylu Retro

Návštěvníci se mohou těšit na retro taneční show, na níž vystoupí i mistři České republiky či účastníci pořadu StarDance. Protože ke každé podobné akci patří i retro hity, z reproduktorů zazní písně od Elvise či Beatles. Po celý víkend budou pro návštěvníky rovněž připraveny slevy na zboží, které je ve stylu retro. Speciální menu pro tuto příležitost nabídnou i vybrané kavárny a restaurace.
18.03.2014 15:50 |

Staňte se drakobijcem i v tramvaji! Recenze The Elder Scrolls V: Skyrim pro Switch

Switch už dávno není platformou prosperující výhradně z her od Nintenda. Milovníci RPG si na této originální hybridní konzoli mohou konečně zahrát i legendární The Elder Scrolls V: Skyrim. Bez dlouhých fantasy řečí lze jásat, protože tahle konverze se vážně povedla.
22.12.2017 17:50 |

Fotografická soutěž s Nintendo 3DS

Haló! Je tam někdo? Voláme majitele handheldu 3DS, pro které Nintendo (a Conquest) pořádá fotografickou soutěž o hezké ceny. Podstatou soutěže je vyfotit něco zajímavého v rámci šesti stanovených témat (příroda, lidé, místa, zvířata a další) a uploadovat fotku do správného chlívku na této stránce. Soutěž už běží, potrvá do 17. června a ve hře je šest Nintendo...
10.12.2010 18:10 |

Blesk.cz testoval 3D hry na Nintendo: Které vybrat?

Společně s handheldem Nintendo 3DS dorazily na trh i první videohry. Jak se tyto tituly hrají na zařízení, které je schopno zobrazit trojrozměrný prostorový obraz i bez speciálních brýlí? Blesk podrobil osm videoher pro Nintendo 3DS testu, který ukázal nejenom, jak hry vypadají, ale jestli jsou opravdu zábavné!
12.04.2011 07:10 |

Už i Nintendo začne do Maria prodávat DLC

Nintendo stálo vždycky tak trochu stranou aktuálních trendů a jelo si to svoje - vytvářelo si trendy vlastní. Zatímco pro PS3 a X360 je online funkcionalita a aplikace s ní spojené důležitá, Nintendo na to peče a Wiičko do neherních online funkcí nikdy moc netlačilo. Stejně jako DLC, které se vylouplo před pár lety a dnes je v podstatě standardem u každé druhé hry. A teď,...
22.06.2012 19:25 |

Okrade vás o 70 hodin života! Recenze výpravného JRPG Xenoblade Chronicles 2

Rozsáhlé a proklatě dlouhé hry na hrdiny alias RPG nejsou v žádném případě tituly pro každého. Vyžadují odhodlání je dohrát, zanícení pro dotažení všech úkolů do konce i spoustu volného času, kterého jim musíte věnovat. A bizarní japonské variace jsou ještě specifičtější, šílenější a ujetější. Taková je i novinka Xeboblade Chronicles 2 pro Nintendo Switch, která se hned po vydání zařazuje k cenným exkluzivitám a zároveň nejlepším hrám pro tuto hybridní platformu.
07.12.2017 21:35 |

Funkce kill-switch zablokuje telefon na dálku, nově bude pro Android a Windows

Operační systémy pro chytré telefony Android od Googlu a Windows od Microsoftu budou mít funkci kill-switch. Ta má zabránit krádežím mobilních telefonů. Díky ní může majitel telefon na dálku zablokovat. Krádež tak bude pro zloděje zbytečná.
20.06.2014 11:25 |