Recenze: Zmizel Putin, papež a 140 milionů lidí. Pozůstalí jsou působivou mozaikou lidských traumat

23.08.2016 11:35 |

23.08.2016 16:35 |

23.08.2016 21:35 |

24.08.2016 02:40 |

24.08.2016 07:40 |

Papež František normálně nabral do svého exkluzivního papamobilu stopaře a pěkně ho povozil! Podívejte se na to!

Papež František prostě není jako žádný jiný "papež":http://www.extra.cz/tema/papez-frantisek. Stačí se podívat na všechno, co udělal v poslední době: Nejprve objal a políbil těžce znetvořeného muže a "obrázek z toho proběhl celým světem":http://www.extra.cz/dojemny-obrazek-papez-frantisek-objal-a-polibil-tezce-znetvoreneho-muze. Pak se ukázalo, že je něco jako superhrdina a v přestrojení se po nocích plíží z Vatikánu do ulic Říma, aby dával "jídlo bezdomovcům":http://www.extra.cz/papez-frantisek-je-neco-jako-superhrdina-v-prestrojeni-se-plizi-z-vatikanu-a-dava-jidlo-bezdomovcum. Nebo "osobně zavolal jeptiškám":http://www.extra.cz/tomu-rikame-pech-zivota-papez-osobne-volal-jeptiskam-k-novemu-roku-ty-prosvihly-telefonat-kvuli-modlitbe, aby jim popřál vše nejlepší do nového roku.
09.01.2014 19:35 |

A tyhle ženy slouží dobru? Irské jeptišky údajně pohřbívaly stovky dětí do odpadní jímky!

Katolická církev "se poslední dobou snaží":http://www.extra.cz/celosvetove-silenstvi-jmenem-papez-frantisek-mezi-lidmi-je-tak-obliben-ze-ho-namalovali-na-zed-jako-komiksoveho-superhrdinu, seč to jen jde. "Papež František":http://www.extra.cz/tema/papez-frantisek (77) žehná nesezdaným párům, podporuje homosexualitu, tvrdě trestá zneužívání a reorganizuje celou církev. "Dokonce byl zvolen":http://www.extra.cz/papez-frantisek-se-stal-podle-vlivneho-casopisu-time-osobnosti-roku-6-duvodu-proc-je-tento-muz-verejnosti-tak-oblibeny významnými periodiky "jako osobnost":http://www.extra.cz/svet-ma-novou-hvezdu-nejstylovejsim-a-nejlepe-oblekanym-muzem-roku-jen-ten-u-nehoz-by-vas-to-vubec-nenapadlo-papez-vali nebo "muž roku":http://www.extra.cz/rockeri-nechapou-papez-frantisek-se-usmiva-z-obalky-kultovniho-casopisu-rolling-stone.
05.06.2014 18:20 |

Papež František je něco jako superhrdina! V přestrojení se plíží z Vatikánu a dává jídlo bezdomovcům!

O krásných činech, které "papež":http://www.extra.cz/tema/papez František činí, jsme už "mnohokrát psali":http://www.extra.cz/tema/papez. A teď musíme přidat další. Papež František totiž skutečně není jako ostatní papežové, kteří se jenom vozili v papamobilu a mávali na lidi. František se snaží skutečně pomáhat. Skoro jako nějaký "superhrdina":http://www.extra.cz/tema/superhrdina z komiksů.
04.12.2013 14:25 |

Papež přijal ve Vatikánu prezidenta Klause

Prezidenta Václava Klause v sobotu dopoledne přijal ve Vatikánu papež Benedikt XVI. Vatikán v sobotu současně potvrdil, že papež přijede do Česka na třídenní návštěvu, a to 26. září letošního roku. Po formálním setkání se papež s českým prezidentem spolu odebrali k privátnímu rozhovoru do papežovy soukromé knihovny. Rozhovor trval asi 20 minut, poté papež přivítal celou českou delegaci včetně prezidentovy manželky Livie Klausové.
30.05.2009 15:40 |

Osobnosti: Václav Klaus (8369 článků) , Livia Klausová (298 článků)

Můžeš mi tykat, řekl papež František 19letému studentovi

Papež František zatelefonoval 19letému studentovi, který mu předtím napsal dopis, a osm minut si s ním uvolněně povídal. "Jsem papež František, můžeš mi tykat," představil se papež studentovi Technické vysoké školy z Padovy. Nešlo přitom o první případ, kdy nynější papež zavolal obyčejnému smrtelníkovi, píše v této souvislosti agentura APA.
22.08.2013 14:35 |

Haló, tady papež! František po telefonu utěšoval ženu, znásilněnou policistou

Haló, tady papež. Papež František. I to se může doslechnout běžný smrtelník ve svém telefonu. Na veřejnost pronikly příběhy, jak nový papež volal devatenáctiletému studentovi a nabízel mu tykání, nebo oslovil po telefonu policistou znásilněnou Argentinku. Způsobilo to pozdvižení. A italské deníky již začaly radit, jak reagovat, pokud právě vám papež zavolá!
28.08.2013 08:25 |

Němečtí pozůstalí po obětech pádu boeingu chtějí odškodné od Kyjeva

Němečtí pozůstalí po obětech tragédie malajsijského boeingu, který se zřítil letos v červenci na východě Ukrajiny, mají o vině jasno. V nejbližší době hodlají žalovat u Evropského soudu pro lidská práva Kyjev za nezajištění bezpečnosti ve vzdušném prostoru Ukrajiny. Pozůstalí chtějí za každou ze tří německých obětí jako odškodnění nejméně milion eur (v přepočtu 28 milionů korun).
21.09.2014 16:01 |

Pozůstalí po obětech letu MH17 žalují velitele separatistů

Pozůstalí po obětech z malajsijského boeingu z letu MH17, který se před rokem zřítil na východní Ukrajině, podali žalobu na bývalého ruského velitele separatistů Igora Girkina, zvaného Igor Strelkov, jako na člověka zodpovědného za sestřelení civilního stroje. Pozůstalí požadují 900 milionů dolarů (asi 22,3 miliardy dolarů), napsal dnes britský list The Telegraph na svém webu.
16.07.2015 11:32 |

Osobnosti: Igor Girkin (10 článků)

Populární, ne populistický papež: Proč František patří k nejvlivnějším lidem planety

Papež František má status globální celebrity. Potvrdil to letošní žebříček nejvlivnějších lidí na světě, ale i jeho nedávná návštěva Afriky. Mše v keňském hlavním městě Nairobi se zúčastnilo neuvěřitelných 400 tisíc lidí, čekajících mnoho hodin v prudkém dešti a blátu na to, aby mohli papeže zahlédnout a poslechnout si jeho poselství. Tisíce z nich zpívaly, tancovaly, mávaly žlutými vatikánskými vlajkami a skandovali: "Papež František! Papež František!"
04.12.2015 21:01 |

Papež František přijal v přísně střeženém soukromí oběti pedofilních kněží

Papež František v pondělí jako první papež v historii přijal na půdě Vatikánu skupinu obětí pedofilních kněží. Aféry, v nichž byly zneužívány především děti zástupci katolické církve, otřásly v základech s důvěrou veřejnosti v církev. Papež zorganizoval soukromou audienci a ještě před ní odsloužil mši za lidi, kterým sexuální zneužívání ze strany duchovenstva ovlivnilo život. Setkání mělo přísně soukromý ráz.
07.07.2014 08:50 |