RECENZE: Žena v hrůzách i krásách století. Film očima fotografky je příběh nejen Zuzany Mináčové

Snad každý, kdo někdy profesionálně fotil na karlovarském festivalu, tu situaci zažil: víceméně sešikovaný houf fotografů, nachystaná hvězda.
17.09.2015 10:55 |

Očima fotografky: energická žena čelící se smíchem hrůzám 20. století

Životní příběh slovenské fotografky Zuzany Mináčové vydal na tlustou knihu, část z něj na jeden slavný český film. Teď se její neméně známý syn Matěj rozhodl věnovat mámě dokument Očima fotografky. Novináři jej mohli vidět v úterý na karlovarském festivalu.
07.07.2015 16:06 |

Co platí na tmavé kruhy pod očima?

Tmavé kruhy pod očima zná snad každá žena. Většina z nás s nimi již měla tu čest a při pohledu do zrcadla se nám naskytl odraz tmavých fleků, kvůli kterým naše oči působily unavené a naše tvář zašlá. Kruhy pod očima vznikají propadem tkáně nacházející se pod vnitřním očním koutkem a mnohdy mohou zasahovat až do úrovně lícních kostí. Tmavé kruhy pod očima nevypadají vůbec dobře, někdy se k nim přidají ještě nevzhlednější váčky vznikající otoky v očním okolí. Jak proti těmto kruhům bojovat? Dá se jim nějak zabránit? A jak se jich zbavit, když nám budou hyzdit tvář? Jak na tmavé kruhy pod očima? Příčin, kvůli kterým vznikají tmavé kruhy pod očima, může být hned několik. Často je tato vada na kráse spojována s nezdravým životním stylem, především pak s nedostatkem spánku. I to je samozřejmě jeden z důvodů, za jejich vznikem ale může stát i stres nebo dědičné indispozice. Nás však dnes neznamená, proč kruhy pod očima vznikají. My se dnes společně zaměříme na to, jak se kruhů zbavit. Poradíme vám několik tipů, triků a fíglů, s jejichž pomocí můžete na tmavé kruhy pod očima vyzrát. Tak jdeme na to! První pomocí na kruhy pod očima je pořádně studený obklad. Měl by být tak studený, jak jen vaše citlivé oční okolí dokáže snést. Snažte se studený obklad přikládat pouze na okolí pod očima, nikoli přímo na oční víčka. Jedna z babských rad říká, že na tmavé kruhy pod očima skvěle fungují vychlazené sáčky čaje, nejlépe pak zeleného neb heřmánkového. Zkuste to, nemůžete nic ztratit. Prevencí proti vzniku kruhů pod očima je dostatek vody. Jak jistě víte, naše tělo je tvořeno vodou, proto je potřeba vodu neustále doplňovat. Kromě kruhů pod očima působí pozitivně i na další tělesné pochody. Vracíme se k radám našich babiček, které nedaly dopustit na... Čtěte více Příspěvek Co platí na tmavé kruhy pod očima? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
20.08.2017 20:15 |

Filmové premiéry: Očima fotografky, Labyrint: Zkoušky ohněm, Love a Straight Outta Compton

Režisér Matej Mináč natočil o své matce Zuzaně Mináčové dokument s hranými dotáčkami Očima fotografky. Akční sci-fi Labyrint pokračuje druhým filmem s podtitulem Zkoušky ohněm. Provokativní francouzský režisér Gaspar Noé natočil film s všeříkajícím názvem Love. O jedné z nejkontroverznějších hudebních sestav historie, skupině N.W.A., je film Straight Outta Compton.
17.09.2015 07:10 |

Osobnosti: Gaspar Noé (2 články)

OBRAZEM: Podívejte se na svatbu Terezy Kerndlové očima fotografky

Zpěvačka Tereza Kerndlová dva týdny po svatbě v Las Vegas uspořádala pořádnou moravskou veselku. Podívejte se na ni očima fotografky Lenky Hatašové. Další články k tématu: Kerndlová a Mayer uspořádali moravskou svatbu, přišel i prezident Kerndlová se vdala, místo moravského mejdanu byla svatba ve Vegas Bude to velký moravský mejdan, říká o svatbě Tereza Kerndlová Striptér, rodiče i plyš. Tereza Kerndlová natočila klip plný klišé VIDEO: Přišlo to v nejlepší dobu, říká o zásnubách Tereza Kerndlová
26.08.2013 01:25 |

Osobnosti: Tereza Kerndlová (360 článků)

Sociální demokraté mluvili před lidmi o hrůzách minulých vlád a výhodách smlouvy s USA

REPORTÁŽ Kandidáti ČSSD do Evropského parlamentu přijeli dnes do Valašského Meziříčí představit své priority, které chtějí prosadit v případě, že obhájí svá europoslanecká křesla. Libor Rouček vyzdvihl výhody Transatlantické dohody a připomněl, proč je podle něj důležité zachovat Evropskou unii. Vystoupit zde měl i lídr kandidátky Jan Keller, který však na akci nedorazil. Místopředsedkyně Senátu Alena Gajdůšková promluvila o hrůzách minulých vlád. Řeč byla také o tom, kde strana vezme peníze na své sliby.
20.05.2014 14:30 |

Osobnosti: Alena Gajdůšková (219 článků) , Libor Rouček (202 článků)

Flirtování očima muže: co je naprosté tabu?

Zkusili jste se někdy podívat na flirtování očima muže? Napadlo vás někdy popřemýšlet nad tím, co mužům na ženách připadá hloupé? Pokud ne, pak uděláte dobře, když si přečtete dnešní článek! Flirtování je vzrušující činnost, které se s chutí oddávají muži i ženy. I když by si člověk mohl myslet, že je vlastně úplně jedno, jak na to jdete a co při tom děláte, protože muži i ženy používají stejnou techniku, ve skutečnosti to není pravda. Dnes se společně podíváme na flirtování očima muže a řekneme si, čím opačné pohlaví během koketování rozčilujeme. Flirtování očima muže – podívejme se pravdě do očí! Co děláte, když se snažíte udělat na muže dojem? Čím na sebe upoutáte pozornost? Jak se chováte? Možná totiž máte pocit, že všechno děláte dobře a že tím u dotyčného muže bodujete. A víte co? Pravda může být úplně jiná! Obležení několika muži Když se žena snaží muži ukázat, že na to má a že je žádaná, často se obklopí několika dalšími muži, kterými se nechá obletovat, i když to jsou třeba jen kamarádi. Například si v baru vyhlédnete pohledného sympaťáka a abyste mu dokázala, že je o vás zájem, budete se před jinými muži předvádět v domnění, že to v něm snad vzbudí žárlivost nebo co. A víte, jak tohle vnímají muži? S největší pravděpodobností si o vás bude myslet, že jste holka pro každého. A to je vaším cílem? Asi ne! Falešné náznaky Další věc, kterou muži fakt nesnáší, jsou falešné náznaky. Jak to vypadá? Koketujete v baru s nějakým mužem, možná už jste se dostali na další metu a povídáte si. Pak mu náznaky těla nebo dvojsmyslnými řečmi dáváte najevo, že byste se klidně posunula ještě o něco dál, i když v hlavě víte, že nejste holka, která s mužem hupsne do postele po prvním... Čtěte více Příspěvek Flirtování očima muže: co je naprosté tabu? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
05.11.2017 08:15 |

Černé roky fotografky Libuše Jarcovjákové

Kniha Černé roky přináší fotografické a literární deníky z let 1971-1987 významné undergroundové fotografky Libuše Jarcovjákové.