Recenze: Základní průvodce pro všechny budoucí hvězdy na YouTube

Na pulty knihkupectví se před Vánocemi dostala kniha „Já, JůTuber“, kterou vaše ratolesti určitě ocení. Tedy alespoň ty, které televize neláká a namísto toho tráví hodiny sledováním videí na YouTube. Zábava pro mladé se přesouvá z obrazovek na internet a natáčení videí si může na vlastní kůži zkusit každý. Bude-li úspěšný, kromě slávy si může přijít i na velice slušné peníze. Jak na to a čemu se vyhnout? Právě o tom tato kniha je.
12.12.2015 18:10 |

Britský vynálezce vymyslel obrovskou zadnici, která prdí na Francii. A je to dost slyšet!

Colin Furze je čtyřiatřicetiletý vynálezce a celebrita YouTube, který vymýšlí všechny myslitelné šílenosti, které pak skutečně realizuje. Vynalezl například "tryskově poháněné kolo":https://www.youtube.com/watch?v=D1EHZPjLNHk&list;=PLGjbAdaOBLBnIoUrJqPAuRe38kvcQ9_V7, "nejrychlejší záchod na celém světě":https://www.youtube.com/watch?v=J3766FEkaqQ nebo magnetické boty "umožňující chození po stropě":https://www.youtube.com/watch?v=uRKHCRR9-C4&list;=UUp68_FLety0O-n9QU6phsgw.
09.08.2014 11:10 |

YouTube je naprostý fenomén, říká režisér Tomáš Vorel. Umístil na něj film Vejška

Tomáš Vorel umístil na YouTube zdarma ke zhlédnutí i svůj další film Vejška. „YouTube je naprostý fenomén, pomalu se stává hlavním distribučním kanálem současného světa. Proto nyní takto zveřejňujeme i Vejšku,“ vysvětlil Vorel, který již dříve nabídl zdarma k vidění své předchozí filmy Gympl, Ulovit miliardáře a Skřítek. „A do Vánoc 2016 tam budou k dispozici všechny moje filmy. Stanou se tak společným vlastnictvím všech lidí na celém světě. Kdykoliv a kdekoliv k dispozici. O co se marně snažil komunismus, tak já dokážu pomocí kapitalistického kanálu YouTube,“ dodal Vorel.
03.03.2016 08:55 |

Osobnosti: Tomáš Vorel (85 článků)

Nejzajímavější reklamy na Super Bowl – 2. díl

Máme pro vás druhou várku televizních reklam od automobilek pro finále amerického fotbalu. Jak vidno, tak Chevrolet se hodně snaží a vyprodukoval hned několik různých reklam. www.youtube.com/watch?v=Fe1cJPD_ZbA www.youtube.com/watch?v=5Pkl_briuB0 www.youtube.com/watch?v=lHZbXvts0LE www.youtube.com/watch?v=TDKTdYKjt3s
03.02.2012 14:45 |

YouTube se mění. Nyní mu vládne hudba

Léto na YouTube je plné novinek. Po projektech YouTube Play (pro nadané grafiky) nebo Život v jednom dni (Life in a day), do kterých se mohli zapojit i čeští uživatelé, jsou na YouTube zpřístupněny nové funkce určené zejména hudebním fanouškům.
06.08.2010 12:05 |

YouTube spouští televizi přes internet

Google prostřednictvím YouTube razantně vstupuje do světa televizního vysílání přes internet a spouští YouTube TV. Zatím pochopitelně jen v USA. Nejde o vysílání YouTube klipů, ale plnohodnotnou náhradu kabelového TV operátora.
11.03.2017 16:15 |

Recenze: Průvodce rody seriálu Hra o trůny nadchne všechny fanoušky

Obrazový průvodce Hra o trůny: Vznešené rody Západozemí je malou encyklopedií pro všechny nadšené fanoušky tohoto seriálu. Provede vás jedenácti nejvýznamnějšími rody Západozemí, vždy přehledně s fotkami a mapou umístění jejich sídla.
22.06.2016 07:30 |

Režisér Vorel dá na YouTube všechny své filmy. Reaguje tak na internetové piráty

Už přes milion lidí vidělo během šesti měsíců na internetu celovečerní snímek Gympl režiséra Tomáše Vorla, který se rozhodl jako první český producent umístit na YouTube zdarma svůj divácky nejúspěšnější film v nejvyšší kvalitě. Postupně dá na internet všechny své snímky, oznámila jeho mluvčí Martina Chvojka Reková. "Jako druhý film Vorel nyní zveřejňuje na You Tube snímek Ulovit miliardáře a v nejbližších týdnech svým fanouškům takto poskytne i Vejšku," uvedla mluvčí. Vorla prý donutil na poskytování vlastních starších filmů na internetu fakt, že se tam objevovaly a objevují ilegálně a ve špatné kvalitě. "Filmy umístěné na YouTube znamenají pro Vorla i nezanedbatelný příjem z reklamy.“
19.11.2015 10:15 |

Osobnosti: Tomáš Vorel (85 článků)

MFF KV 2015: Praktický průvodce filmovým festivalem

Praktický průvodce 50. ročníkem mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech. Přehled nejzajímavějších filmů, tipy na koncerty a párty, průvodce nákupem vstupenek.
03.07.2015 06:25 |

Praktický průvodce festivalem v Karlových Varech: Tipy na filmy, koncerty i večírky

Praktický průvodce 51. ročníkem mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech. Přehled nejzajímavějších filmů, tipy na koncerty a párty, průvodce nákupem vstupenek.
01.07.2016 06:05 |

Mikulášek (ČSSD): Turistický průvodce není Charlie Hebdo

Nový oficiální turistický průvodce Brna, placený z veřejných peněz, si dělá nemístnou, až urážlivou legraci z jihomoravských měst. Nejsem žádný „suchopár“, ale průvodce není „kniha humoresek“ ani satirický časopis.
03.04.2017 17:40 |

Recenze: Objevte vesmír, jak ho neznáte! Vychází průvodce s dechberoucími snímky

Podívali jste se někdy na oblohu a přemýšleli, co nás obklopuje? Vesmír je tajemný a plný dechberoucích a zajímavých míst, o kterých jste nejspíš neměli ani tušení. Pokud se o vesmíru chcete dozvědět více, sáhněte po nové knize Hvězdy: Úplný obrazový průvodce vesmírem.
22.09.2017 17:20 |

Před nějakým časem se objevil na YouTube mladík, fanoušek hip hopu, který se rozhodl vytvořit fanouškům metalu "takový sveřepý vzkaz":http://www.youtube.com/watch?v=_KWidj2v07c. Vyvolalo to docela dost reakcí, video už vidělo na českém YouTube přes 30 tisíc lidí, a tak se dalo očekávat, že dříve nebo později vznikne v podobném duchu nějaká odpověď od metalistů. Vzniklo jich několik, ale tahle je jednoduše nejlepší.
05.06.2013 20:50 |

Susan Boyle plakala, když slyšela své album

Hvězdě Britain´s Got Talent Susan Boyle se začaly koulet po tváři slzy, když jí pustili její nové album. Susan přemohly emoce, když jí přehráli její I Dreamed a Dream. Slyšela se takto ze záznamu poprvé. „Myslím si, že ve chvíli, kdy nevyhrála, zmocnil se jí velký strach, že všechno, čeho doposud dosáhla, ztratí. A vrátí se zpátky do svého malého domu,“ říká Susanin rádce a porotce Simon Cowell. „Ona se ke svému předchozímu životu ale nechtěla vrátit.“ Boyle se nedávno otevřela magazínu Harper´s Bazaar. Promluvila o tom, jak se její život změnil v okamžiku, kdy se z ní stala senzace na serveru YouTube. „YouTube? Co to je? Je to trubička bonbónů? Nemyslím si!“ žertovala Susan. „Byl to šok. YouTube je jako demoliční koule.“ „Bylo to ničící – štáby televizních kamer kempovaly před dveřmi a telefon zvonil 24 hodin denně,“ pokračuje zpěvačka, které pro prohře v show skončila na klinice v Londýně. „Bylo to dobré, ale ubíjející.Bylo by to příliš velké sousto pro každého.“
28.10.2009 07:55 |

Osobnosti: Simon Cowell (113 článků) , Susan Boyle (296 článků)

RECENZE: Průvodce protektorátní Prahou nabízí stovky stran zajímavostí

Mohutná publikace Jiřího Padevěta Průvodce protektorátní Prahou (Academia) přináší na osmi stovkách stran nesmírně podrobný obraz hlavního města mezi lety 1939-1945. Neobsahuje souvislý výklad dějin, spíše knižní mapu města se spoustou zajímavostí vztahujících se k jednotlivým ulicím a budovám.
25.10.2013 15:35 |

Čech, který svými videi na YouTube baví tisíce lidí, je novou pěveckou hvězdou. Holky, z toho omdlíte!

Jmenují se Petr Lexa a Lukáš Bundil a oba jsou novým zjevením na české hudební scéně. I když pro někoho tak noví nejsou. Milovníci humoru totiž budou znát Petra Lexu pod přezdívkou Hoggy. Tak se totiž jmenuje i jeho "YouTube kanál":http://www.extra.cz/tema/youtube, kde má už přes sto tisíc odběratelů a kde baví Česko svými videi.
20.10.2014 15:16 |

Osobnosti: Petr Lexa (36 článků)

Server YouTube prý chystá placenou službu pro televizní vysílání

Server YouTube připravuje placenou službu, která by nabízela vysílání vybraných kabelových televizí streamované přes internet. S odvoláním na nejmenované zdroje o tom dnes informovala agentura Bloomberg. Projekt prý nese název Unplugged. Premiéru by údajně mohl mít již příští rok. YouTube, který stejně jako Google patří do skupiny Alphabet, jednal o svých plánech s většinou mediálních společností, například s americkou společností Twenty-First Century Fox nebo s mediálním konglomerátem CBS Corporation. Práva však ještě musí získat, tvrdí také Bloomberg. Alphabet ani zmíněné mediální společnosti se k věci zatím nevyjádřily.
04.05.2016 21:10 |

Tom Cruise natočí Mission Impossible 4

Třikrát a dost herci Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Mission Impossible . Sám se počtvrté zhostí role neohroženého Ethana Hunta. Do kin by měl snímek vstoupit v květnu 2011 a na produkci se bude podílet také J. J. Abrams .
12.02.2010 18:30 |

Osobnosti: Tom Cruise (882 článků)

Jedete na Euro? Průvodce pro vás: stadion, hospody, MHD