RECENZE: Vtipná Anistonová a Wilson pod vrstvou retro prachu

Pokud si nepřečtete plakát k americké komedii Je prostě báječná, můžete snadno získat dojem, že se nějaký mladý a docela talentovaný začátečník snaží napodobit filmy Woodyho Allena. Překvapení - natočil to 75letý stařík Peter Bogdanovich, o kterém se mnozí domnívali, že už je v důchodu.
29.04.2015 13:46 |

Osobnosti: Woody Allen (242 článků) , Peter Bogdanovich (1 článek)

Jennifer Anistonová o Angelině Jolie: Není pravda, že ji nenávidím

Dvaačtyřicetiletá Jennifer Anistonová poprvé po šesti letech od rozvodu promluvila o svém vztahu k Angelině Jolie. Mezi exmanželkou a současnou partnerkou Brada Pitta prý není žádná nevraživost. Další články k tématu: Anistonová je podle pánského časopisu nejpřitažlivější ženou všech dob Nejkrásnější těla po čtyřicítce mají Brad Pitt a Jennifer Anistonová Jennifer Anistonová už bydlí se svým milencem Anistonová na rok končí s herectvím, chce být hlavně s milencem Anistonová je stejná jako Jolie, přebrala zadaného muže Jennifer Anistonová ukázala nového přítele, je to vousatý kolega
08.02.2012 16:25 |

Osobnosti: Brad Pitt (1584 článků) , Jennifer Aniston (682 článků) , Angelina Jolie (1963 článků)

Prostě jsem přibrala, vyvrací spekulace o těhotenství Anistonová

Není týden, aby se v zahraničních médiích neobjevila zpráva o tom, že se Jennifer Anistonová další víkend vdává nebo že je těhotná. Sama herečka nechápe, proč se stále spekuluje o datu svatby. U těhotenství jí to je jasnější. Přibírá totiž nejdřív na břiše. Další články k tématu: Anistonová: Už žijeme jako manželé, tak na svatbu nespěcháme Jennifer Anistonová se na jaře vdávat nebude, svatbu prý odložila Jennifer Anistonová dokončila rekonstrukci svého nového panství OBRAZEM: Pittovy ženy vydělávají miliony. Jolie je lepší než Anistonová Jennifer Anistonová předvedla na červeném koberci fleky po baňkování Anistonová si užila Vánoce v plavkách, na těhotenství to nevypadá Britský moderátor se bavil s Anistonovou o striptýzu v Praze
22.08.2012 12:40 |

Osobnosti: Usain Bolt (366 článků)

Anistonová: Už žijeme jako manželé, tak na svatbu nespěcháme

O svatbě Jennifer Anistonové a Justina Therouxe se spekuluje už druhým rokem. Bulvární novináři se snaží vypátrat tajné datum veselky hollywoodského páru a několik zaručených informací včetně místa obřadu už proletělo zahraničními médii. Anistonová teď ale prohlásila, že na svatbu nespěchá. Další články k tématu: Jennifer Anistonová dokončila rekonstrukci svého nového panství Jennifer Anistonová se na jaře vdávat nebude, svatbu prý odložila Jennifer Anistonová předvedla na červeném koberci fleky po baňkování Anistonová si užila Vánoce v plavkách, na těhotenství to nevypadá Jennifer Anistonová se bude vdávat, zasnoubila se s Justinem Therouxem Jennifer Anistonová o Angelině Jolie: Není pravda, že ji nenávidím
29.07.2013 12:50 |

Osobnosti: Jennifer Aniston (682 článků) , Angelina Jolie (1963 článků) , Justin Theroux (149 článků)

Anistonová je podle pánského časopisu nejpřitažlivější ženou všech dob

Čtenáři magazínu Men's Health zvolili dvaačtyřicetiletou herečku Jennifer Anistonovou nejpřitažlivější ženou všech dob. Porazila Marilyn Monroe i svou sokyni v lásce Angelinu Jolie, která v hlasování skončila až na desátém místě. Další články k tématu: Nejkrásnější těla po čtyřicítce mají Brad Pitt a Jennifer Anistonová Jennifer Anistonová natočila lechtivé scény v prádle Nejžádanější svobodnou ženou světa je Jennifer Anistonová Anistonová se v kampani na svůj parfém oblékla jen do vůně Jennifer Anistonová oslavila 41. narozeniny v bikinách Nahá Jennifer Anistonová v GQ magazínu: dokázala, že není těhotná
11.12.2011 00:25 |

Osobnosti: Brad Pitt (1584 článků) , Jennifer Aniston (682 článků) , Angelina Jolie (1963 článků) , Marilyn Monroe (402 článků)

Jennifer Anistonová se bude vdávat, zasnoubila se s Justinem Therouxem

Třiačtyřicetiletá americká herečka Jennifer Anistonová je zasnoubená. V pátek souhlasila s nabídkou k sňatku od svého přítele, kterým je herec, režisér a scenárista Justin Theroux. Další články k tématu: Jennifer Anistonová o Angelině Jolie: Není pravda, že ji nenávidím Jennifer Anistonová už bydlí se svým milencem Anistonová na rok končí s herectvím, chce být hlavně s milencem Anistonová je stejná jako Jolie, přebrala zadaného muže Jennifer Anistonová ukázala nového přítele, je to vousatý kolega
13.08.2012 09:40 |

Jennifer Anistonová předvedla na červeném koberci fleky po baňkování

Herečka Jennifer Anistonová nezvolila právě nejvhodnější oděv na červený koberec. Ne snad, že by jí neslušel, zepředu vypadala úžasně jako vždy. Zezadu ale byla na její kůži vidět světlá kola po baňkování. Další články k tématu: Celé tělo se uvolní pomocí speciálních baněk Velký přehled masážních technik Krása je drahá, vzhled Anistonové stojí přes 200 tisíc měsíčně Anistonová o botoxu: Neříkám, že jsem si to nevyzkoušela Anistonová je podle pánského časopisu nejpřitažlivější ženou všech dob Nejkrásnější těla po čtyřicítce mají Brad Pitt a Jennifer Anistonová Jennifer Anistonová oslňuje i po čtyřicítce. Buďte jako ona Anistonová se stane režisérkou, natočí krátký film o rakovině
17.04.2013 16:25 |

Osobnosti: Brad Pitt (1584 článků) , Jennifer Aniston (682 článků)

Jennifer Anistonová se na jaře vdávat nebude, svatbu prý odložila

Svatba čtyřiačtyřicetileté herečky Jennifer Anistonové s o tři roky mladším kolegou Justinem Therouxem měla být už na jaře. Pár se ale rozhodl ji odložit na léto. Nestihli ji totiž připravit. Další články k tématu: Jennifer Anistonová předvedla na červeném koberci fleky po baňkování Anistonová si užila Vánoce v plavkách, na těhotenství to nevypadá Jennifer Anistonová se bude vdávat, zasnoubila se s Justinem Therouxem Jennifer Anistonová o Angelině Jolie: Není pravda, že ji nenávidím Anistonová o botoxu: Neříkám, že jsem si to nevyzkoušela Anistonová je podle pánského časopisu nejpřitažlivější ženou všech dob
24.04.2013 13:00 |

Fázi ošklivky mám už za sebou, říká Jennifer Anistonová

Jennifer Anistonová v únoru oslaví 45. narozeniny. Herečka se stárnutí nebojí a dokonce prohlásila, že nyní zažívá nejlepší období svého života. Další články k tématu: Nejpřeplácenější hvězdou je Sandler, v žebříčku je i Anistonová Prostě jsem přibrala, vyvrací spekulace o těhotenství Anistonová Anistonová: Už žijeme jako manželé, tak na svatbu nespěcháme Jennifer Anistonová předvedla na červeném koberci fleky po baňkování Anistonová si užila Vánoce v plavkách, na těhotenství to nevypadá
11.12.2013 14:45 |

Osobnosti: Jennifer Aniston (682 článků)

Krása je drahá, vzhled Anistonové stojí přes 200 tisíc měsíčně

Některé hollywoodské hvězdy prostě nestárnou. Třeba Jennifer Anistonové je třiačtyřicet let a vypadá lépe než ve dvaceti. Je to v genech, v sebekontrole i odhodlání, ale ani to nestačí. Jestli chcete vypadat jako Anistonová, dávejte si stranou 7 tisíc korun denně. Další články k tématu: Anistonová o botoxu: Neříkám, že jsem si to nevyzkoušela Anistonová je podle pánského časopisu nejpřitažlivější ženou všech dob Nejkrásnější těla po čtyřicítce mají Brad Pitt a Jennifer Anistonová Anistonová se v kampani na svůj parfém oblékla jen do vůně Jennifer Anistonová oslavila 41. narozeniny v bikinách
16.03.2012 15:30 |

Britský moderátor se bavil s Anistonovou o striptýzu v Praze

Moderátor, který se proslavil tím, že během rozhovoru pozval herečku Milu Kunisovou na kamarádovu svatbu, zase perlil. S Jennifer Anistonovou začal rozebírat, co zažil v Praze při návštěvě striptýzového baru. Herečku překvapil. Další články k tématu: Prostě jsem přibrala, vyvrací spekulace o těhotenství Anistonová OBRAZEM: Pittovy ženy vydělávají miliony. Jolie je lepší než Anistonová Anistonová: Už žijeme jako manželé, tak na svatbu nespěcháme Jennifer Anistonová se na jaře vdávat nebude, svatbu prý odložila Jennifer Anistonová předvedla na červeném koberci fleky po baňkování Anistonová si užila Vánoce v plavkách, na těhotenství to nevypadá
16.08.2013 15:00 |

Osobnosti: Jennifer Aniston (682 článků) , Mila Kunis (224 článků)

Nová alba: Brian Wilson, Steven Wilson i Asaf Avidan

Brian Wilson a Steven Wilson nejsou příbuzní. Oba jen přicházejí s novými alby v tomto čase, a oba počiny rozhodně stojí za poslech. Stejně tak i novinka Izraelce Asafa Avidana či druhá nahrávka britských Turbowolf.
08.04.2015 08:51 |

Osobnosti: Steven Wilson (6 článků) , Brian Wilson (13 článků) , Asaf Avidan (9 článků)

Anistonová si zahrála na Streisandovou, chce být jako ona

Hvězda seriálu Přátelé Jennifer Anistonová se pro americký módní časopis nechala nafotit jako dvojnásobná držitelka Oscara Barbra Streisandová. Anistonová ji obdivuje jako zpěvačku, herečku i režisérku.
14.08.2010 08:44 |

Osobnosti: Jennifer Aniston (682 článků) , Barbra Streisand (57 článků)

Nadcházející víkend ve Foru Nová Karolina patří retro stylu Retro

Návštěvníci se mohou těšit na retro taneční show, na níž vystoupí i mistři České republiky či účastníci pořadu StarDance. Protože ke každé podobné akci patří i retro hity, z reproduktorů zazní písně od Elvise či Beatles. Po celý víkend budou pro návštěvníky rovněž připraveny slevy na zboží, které je ve stylu retro. Speciální menu pro tuto příležitost nabídnou i vybrané kavárny a restaurace.
18.03.2014 15:50 |

Šílený Zoolander se vrací. Brzy, slíbil Owen Wilson

Jedna z vynikajících úchylných komedií, které jsou spojeny s dvojicí Ben Stiller - Owen Wilson, se dočká druhého dílu. Potvrdila to podle serveru Cinemablend jak společnost Viacom, tak sám Wilson.
13.12.2010 17:10 |

Osobnosti: Owen Wilson (40 článků) , Ben Stiller (88 článků)

14.12.2010 13:00 |

14.12.2010 18:35 |

Proč se líčí, jako když malují chodskou truhlu? Krásná Válková je pod vrstvou make-upu k nepoznání

Modelka a zpěvačka Jitka Válková  (23) je krásná holka. Ostatně jinak by se jen těžko stala Českou Miss. Má ale jednu slabost. Hodně ráda se líčí. A to opravdu hodně. Když vyrazila na Ples jako Brno, pod vrstvou make-upu jsme ji málem nepoznali.
20.01.2015 10:01 |

Osobnosti: Jitka Válková (524 článků)

Retro City Rampage "předvede" GTA, jak se dělá sandbox

Aby měli nárok na pořádnou novou retro gamesu jenom hráči na WiiWare a Xbox Live Arcade? Nikdy! Retro City Rampage, 8bitově se tvářící reminiscence Grand Theft Auto či River City Ransom, vyjde letos v květnu i na PS3, PS Vita a hlavně i na PC, jak oznámil nový trailer se záběry ze hry. Pokud se Retro City Rampage doposavad vyhýbala vašemu zraku přesně v tom místě, kde je nos,...
03.12.2010 18:25 |

Italský retro koncept jde do výroby

Retro je moderní a ve sportovním zaměření automobilovéo průmyslu to platí obvzlášť. Škoda, je že mnoho automobilů o nichž se hovoří jako o retro modelech, vlastně již téměř žádné retro prvky nemají.