RECENZE: Vítěz Zlaté Palmy z Cannes sází na emoce

Zlatou palmu za nejlepší film udělila porota letošního canneského festivalu francouzskému filmu Jacquese Audiarda Dheepan, příběhu uprchlíka ze Srí Lanky, který se snaží zakotvit v novém životě i světě.
23.10.2015 15:15 |

OBRAZEM: Modelky v Cannes sází na hluboké výstřihy a vysoké rozparky

Na filmovém festivalu v Cannes nemohou chybět ani slavné modelky. Přestože většina se v žádném filmu neobjeví, zvou si je zástupci kosmetických nebo šperkařských firem a krásky jim dělají reklamu. Zatímco Adriana Sklenaříková odhalila své superdlouhé nohy v šatech s třásněmi, čerstvě zamilovaná Petra Němcová nešetřila úsměvy a přítelkyně Cristiana Ronalda Irina Šaiková okouzlila výstřihem. Další články k tématu: Na filmovém festivalu v Cannes se střílí, loupí i žasne OBRAZEM: Úlety v Cannes. Úl a větve ve vlasech a odhalené vetřelkyně Keanu Reeves pořádně přibral a v Cannes ukázal dvojitou bradu V Cannes ukradli šperky pro filmové hvězdy za miliony OBRAZEM: Spielberg, DiCaprio. Festival v Cannes tleskal prvním hostům ANKETA: Česká krása v Cannes. Líbí se vám Karolína, Eva, nebo Petra? Polanského žena ukázala v Cannes obří dekolt i kalhotky
23.05.2013 16:40 |

Osobnosti: Keanu Reeves (57 článků) , Ronaldo Luiz Nazário de Lima (399 článků) , Petra Němcová (507 článků) , Adriana Sklenaříková (115 článků)

Polanského žena ukázala v Cannes obří dekolt i kalhotky

Hvězdou mezinárodního filmového festivalu v Cannes se v závěru stala manželka režiséra Romana Polanského Emmanuelle Seignerová. Předvedla nejen nejhlubší dekolt, ale ještě se pochlubila spodním prádlem. Další články k tématu: ANKETA: Česká krása v Cannes. Líbí se vám Karolína, Eva, nebo Petra? V Cannes řádil falešný rapper PSY, užíval si život celebrit OBRAZEM: Modelky v Cannes sází na hluboké výstřihy a vysoké rozparky Keanu Reeves pořádně přibral a v Cannes ukázal dvojitou bradu OBRAZEM: Úlety v Cannes. Úl a větve ve vlasech a odhalené vetřelkyně
26.05.2013 15:05 |

Osobnosti: Keanu Reeves (57 článků) , Emmanuelle Seigner (7 článků)

Nebezpečný rozparek: manželka Umělce Dujardina ukázala v Cannes prádlo

Manželka herce Jeana Dujardina Alexandra Lamy přišla na červený koberec filmového festivalu v Cannes v originálních modrých šatech. Rozparek vpředu ale sahal tak vysoko, že herečka fotografům předvedla i své prádlo. Další články k tématu: ANKETA: Která česká topmodelka v Cannes se vám líbí víc? Cannes: Fondová zastínila mladší herečky, Herzigová by mohla přibrat OBRAZEM: V Cannes to žije. Na červeném koberci i v Baldwinově náruči Červený koberec je připraven, Cannes zahajuje Bruce Willis Diktátor dorazil do Cannes: Baron Cohen sehrál pro paparazzi vraždu V Cannes frčí odhalená záda, předvedly je Kidmanová, Klumová i Kurková
23.05.2012 17:30 |

Osobnosti: Bruce Willis (304 článků) , Jean Dujardin (5 článků) , Alexandra Lamy (3 články) , Alexandra Cohen (2 články)

Manželka herce Jeana Dujardina Alexandra Lamy přišla na červený koberec filmového festivalu v Cannes v originálních modrých šatech. Rozparek vpředu ale sahal tak vysoko, že herečka fotografům předvedla i své prádlo. Další články k tématu: ANKETA: Která česká topmodelka v Cannes se vám líbí víc? Cannes: Fondová zastínila mladší herečky, Herzigová by mohla přibrat OBRAZEM: V Cannes to žije. Na červeném koberci i v Baldwinově náruči Červený koberec je připraven, Cannes zahajuje Bruce Willis Diktátor dorazil do Cannes: Baron Cohen sehrál pro paparazzi vraždu
23.05.2012 10:50 |

Festival v Cannes vrcholí: Který film získá Zlatou palmu?

Po rušných dnech promítání se na 68. ročníku filmového festivalu v Cannes už začalo s napětím čekat na nedělní vyhlášení jména vítěze Zlaté palmy a držitelů dalších cen. V soutěži opět plné zvučných jmen nejsou jednoznační favorité. Zkušenosti minulých let navíc ukazují, že pokud média na nějaké snímky více sází, stejně nakonec porota rozhodne jinak.
23.05.2015 12:00 |

ANKETA: Která česká topmodelka v Cannes se vám líbí víc?

Filmový festival v Cannes je pro mnohé celebrity příležitostí ukázat se v společnosti, případně předvést co nejzajímavější šaty na červeném koberci. Pravidelným návštěvníkem festivalu je česká topmodelka Eva Herzigová. Letos se v Cannes ukázala také Petra Němcová po boku herce Seana Penna, s nímž údajně opět randí. Další články k tématu: Cannes: Fondová zastínila mladší herečky, Herzigová by mohla přibrat Eva Herzigová chce prorazit jako herečka, točí film v Římě Dlouhonohá Herzigová dva měsíce po porodu ukázala sexy postavu Petra Němcová hledá po rozchodu útěchu v náruči herce Seana Penna Česká topmodelka Petra Němcová zrušila dlouho plánovanou svatbu Všichni jste se na Haiti vykašlali, plísnil Sean Penn novináře v Cannes Nebezpečný rozparek: manželka Umělce Dujardina ukázala v Cannes prádlo
07.10.2011 16:45 |

Osobnosti: Sean Penn (199 článků) , Petra Němcová (507 článků) , Eva Herzigová (389 článků) , Iveta Lutovská-Vítová (387 článků)

20.05.2012 17:00 |

Osobnosti: Sean Penn (199 článků) , Petra Němcová (507 článků) , Eva Herzigová (389 článků)

V neděli bude znám 69. laureát Zlaté palmy z Cannes. Filmy zdobily hlavně herecké výkony

V neděli večer se naposledy v 69. ročníku nejslavnějšího z filmových festivalů rozzáří palmy na nábřeží Croisette, luxusní limuzíny přivezou do Velkého sálu bratří Lumiérů porotce, organizátory a hvězdy slavnostního zakončení a Zlatá palma i další ceny najdou své laureáty.
20.05.2016 14:05 |

21.05.2016 16:20 |

V Cannes frčí odhalená záda, předvedly je Kidmanová, Klumová i Kurková

Červený koberec filmového festivalu v Cannes je každoročně přehlídkovým molem, na kterém jsou k vidění originální večerní róby. Letos slavné krásky nesázejí tolik na hluboké dekolty, v kurzu jsou spíš vysoké rozparky a odhalená záda. Další články k tématu: Nebezpečný rozparek: manželka Umělce Dujardina ukázala v Cannes prádlo ANKETA: Která česká topmodelka v Cannes se vám líbí víc? Zmoklá slepice Cannes na své zlaté vejce ještě čeká
25.05.2012 16:10 |

Filmové Vary uvidí to nejlepší z Cannes, včetně šokujícího Antikrista

MFF Karlovy Vary představí ty nejlepší i nejkontroverznější filmy z letošního festivalu v Cannes. V sekci Otevřené oči se bude promítat Antikrist Larse von Triera, nový snímek Pedra Almodóvara a téměř jistě i vítěz Zlaté palmy, film Michaela Hanekeho Bílá stuha.
16.06.2009 12:55 |

Osobnosti: Michael Haneke (27 článků)

Festival Kamera Oko zahájí vítězný film z Cannes

Druhý ročník mezinárodního filmového festivalu zaměřeného na kameramanskou tvorbu Ostrava Kamera Oko se bude konat od 23. září do 3. října a zahájí jej vítěz letošní Zlaté palmy z Cannes, thajský film Strýček Búnmí.
17.08.2010 17:55 |

ANKETA: Česká krása v Cannes. Líbí se vám Karolína, Eva, nebo Petra?

Češky patří mezi nejkrásnější ženy na světě a mohli se o tom přesvědčit také návštěvníci filmového festivalu ve francouzském Cannes. Na červeném koberci se předvedly hned tři české topmodelky. Karolína Kurková, Petra Němcová a dorazila také Eva Herzigová, která teprve před měsícem porodila. Další články k tématu: OBRAZEM: Modelky v Cannes sází na hluboké výstřihy a vysoké rozparky Nejžádanější modelky současnosti, po kterých svět šílí, jsou Češky Petra Němcová našla novou lásku, chodí s premiérem Haiti Polanského žena ukázala v Cannes obří dekolt i kalhotky
24.05.2013 13:20 |

Osobnosti: Karolína Kurková (337 článků) , Petra Němcová (507 článků) , Eva Herzigová (389 článků)

V Cannes řádil falešný rapper PSY, užíval si život celebrit

Na mezinárodní filmový festival v Cannes dorazil i populární jihokorejský rapper PSY. Užíval si na luxusních večírcích a ochotně pózoval s fanoušky. Problém ale je, že PSY je v Singapuru. Falešnou celebritou se ale nechali všichni napálit. Podvodníka odhalil až manažer skutečného rappera. Další články k tématu: Po špercích pro hvězdy nyní zmizel u Cannes náhrdelník za miliony eur Na filmovém festivalu v Cannes se střílí, loupí i žasne Komiks zkoumá, zda PSY spadl z nebe nebo povstal ze země Polanského žena ukázala v Cannes obří dekolt i kalhotky
25.05.2013 11:50 |

5. módní speciál z Cannes: Kanárkově žlutá Uma rozzářila závěrečný ceremoniál! Kdo je vaší favoritkou?

"Festival v Cannes 2014":http://www.extra.cz/tema/festival-v-cannes nám skončil a my konečně můžeme sesumírovat výsledky. Pátý, poslední díl našeho "módního speciálu z Cannes":http://www.extra.cz/3-dil-modniho-specialu-z-cannes-8-satu-ktere-vam-rozhodne-nesmi-ujit-vedla-anticka-bohyne-v-modrem je ze závěrečného ceremoniálu a premiéry filmu Clouds of Sils Maria.
27.05.2014 09:55 |

OBRAZEM: Na megaparty Chopard se objevila komplet famílie Hiltonů!

Jak už jsme psali, festival na jihofrancouzské Riviéře, to nejsou jen filmy, ale i spousta večírků. Ovšem party k 150letému výročí švýcarské firmy Chopard, proslulé luxusními a mimořádně kvalitními (taktéž ovšem náležitě nákladnými) šperky i hodinkami, byla přece jen výjimečná a nechal se tu vidět takřka kompletní výčet smetánky, v Cannes nyní přítomné. Takže nemohla chybět královna všech party, Paris Hilton, tentokráte překvapivě doprovázená celou rodinou. Ani naše Eva Herzigová pochopitelně neseděla na hotelu – k mezinárodní směsce celebrit, která se na takovýchto akcích schází, už nějaký ten pátek patří! Mimochodem, firma Chopard má s MFF Cannes už 13 let „družbu“, jak bychom řekli my dříve narození. Jednak se podílela v roce 1998 na redesignu hlavní ceny, Zlaté palmy, a pak také udělují cenu vlastní, the Chopard Trophy, pro mladé herce a herečky. No a samozřejmě půlka celebrit, promenujících se po červeném koberci, má od nich zapůjčené šperky a hodinky…
18.05.2010 22:50 |

Osobnosti: Paris Hilton (579 článků) , Eva Herzigová (389 článků)

22.05.2010 20:40 |

Režisér Michael Haneke si z Cannes odnáší již druhou Zlatou palmu

Hlavní cenu mezinárodního filmového festivalu v Cannes v podobě Zlaté palmy si odnáší Rakušan Michael Haneke za film Amour (Láska). Na závěr 65. ročníku festivalu to v neděli večer oznámila porota vedená italským režisérem Nannim Morettim.
27.05.2012 20:15 |

Osobnosti: Michael Haneke (27 článků)

Režisér Michael Haneke si z Cannes odnáší druhou Zlatou palmu