RECENZE: Vánoční romantická, přesto slušná komedie

Zkušenost napovídá, že americká romantická komedie uváděná před Vánocemi musí být příšerná. Milenci těch druhých režisérky Leslye Headlandové příšerní nejsou. Připomínají ledacos, co jsme viděli, ale i přes námitky je scénář inteligentnější než hollywoodský průměr.
14.12.2015 15:05 |

Nakupte dárky na Vánoce na největším předvánočním veletrhu STŘÍBRNÉ VÁNOČNÍ DNY

Chcete pořídit svým nejbližším pod stromeček dárky, které je opravdu potěší? Potom zavítejte na největší předvánoční veletrh STŘÍBRNÉ VÁNOČNÍ DNY. Vybrat si zde budete moci z více než šesti tisíc dárků rozmanitých druhů. Těšit se můžete na dárkové zboží, hračky, módu, dekorace, potřeby do domácnosti nebo potraviny a nápoje. Veletrh se uskuteční od 8. do 11. prosince 2016 na výstavišti PVA EXPO PRAHA v Letňanech. Připraveno je více než šest tisíc dárků z rozmanitých oblastí Pro návštěvníky bude na veletrhu STŘÍBRNÉ VÁNOČNÍ DNY připraveno tisíce tipů na vánoční dárky všeho druhu, konkrétně se bude jednat o dárkové zboží, dekorace, hračky a hry, módu, dětský a sportovní sortiment, potřeby do domácnosti nebo potraviny a nápoje. Veletrh nabídne také čtyři speciální zóny, a to FASHION ZÓNU, ČESKÝ JARMARK, SPORTOVNÍ A ZÁŽITKOVOU ZÓNU a VÁNOČNÍ HODY. Ve FASHION ZÓNĚ se bude prezentovat šedesát nezávislých návrhářů a designérů, kteří zde nabídnou originální módu, šperky a doplňky. V rámci ČESKÉHO JARMARKU se představí padesát uměleckých řemeslníků a lidových tvůrců, kteří předvedou rukodělnou přehlídku dekorativních a užitkových předmětů z keramiky, skla, dřeva, rostlin, papíru a textilií. Nebude chybět ani ruční výroba svíček a mýdel netradičních tvarů. VÁNOČNÍ HODY nabídnou delikatesy a gurmánské speciality s ochutnávkami pochutin. Na veletrhu STŘÍBRNÉ VÁNOČNÍ DNY se vystavovatelé a návštěvníci mohou těšit i na soutěže o ceny, a to NEJKRÁSNĚJŠÍ VÁNOČNÍ STROMEK nebo NEJLÉPE NADEKOROVANÝ STŮL. „Největším kladem veletrhu je nabídka několika tisíc dárků různorodého sortimentu na jednom místě. Na veletrhu pořídí návštěvníci i originály od výtvarníků a designérů, které v obchodním centru neseženou. Veletrh je koncipován nejen k nakupování dárků, ale také jako příjemný prožitek strávený u doprovodného programu, soutěží, kreativních workshopů a ochutnávek delikates a nápojů,“ říká manažerka veletrhu Jindra Konečná. Pomáháme dětem o Vánocích Projekt POMÁHÁME DĚTEM O VÁNOCÍCH představí tři charitativní projekty ULICE DĚTEM ON TOUR, DEJME ŠANCI DĚTEM a pomoc FOD KLOKÁNEK v rámci doprovodného programu veletrhu. Vystoupí zde desítky souborů, organizací a škol, proběhnou soutěže pro návštěvníky i vystavující. Nezisková organizace ULICE DĚTEM vystoupí s projektem ULICE DĚTEM ON TOUR s dynamickým tanečním, pěveckým i sportovním vystoupením... Čtěte více Příspěvek Nakupte dárky na Vánoce na největším předvánočním veletrhu STŘÍBRNÉ VÁNOČNÍ DNY pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
14.11.2016 06:00 |

Vánoční dekorace – rampouchy

Mnoho lidí má Vánoce spojené se zasněženou krajinou a zimními radovánkami, které si pamatují hlavně ze svého dětství. Bílé Vánoce a s nimi zimní pohádková krajina se však stávají čím dál vzácnějšími.  Nemusíte ale věšet hlavu. Poradíme Vám, jak vyzrát na globální oteplování a přesto si užít zimní ledové atmosféry. Světelné řetězy s rampouchy Iluzi zimy nevytvoří nic tak dokonale jako vánoční osvětlení led ve tvaru rampouchů. Světelné řetězy s blikajícím a stékajícím efektem v kombinaci se sněhem vytvoří krásnou vánoční světelnou dekoraci jako z horské chaty. Světle a teple bílé varianty vánočních světelných rampouchů jsou vhodné do interiéru i k lemování střech budov. Výhody LED vánočního osvětlení Váš dům či zahradu krásně rozzáří stylové dekorativní LED osvětlení určené pro venkovní použití. Navíc s ním ušetříte až 90% nákladů na energii oproti klasickým žárovkám a můžete je proto nechat svítit celou noc bez obav z vysokého účtu za elektřinu nebo brzkého opotřebování. Některé druhy led rampouchů disponují až 8 různými funkcemi, např. efektem padání meteorů nebo vodopádu. Nabízíme různé délky světelných řetězů a velikosti krápníků  8,5 – 30 cm, každý z nich je napájen trafem IP 44 pro venkovní použití s GS testem bezpečnosti. Samozřejmostí v našem e-shopu je vysoká kvalita za příznivé ceny. Solární venkovní vánoční osvětlení Naší speciální nabídkou je solární řetěz s ledovými rampouchy, který lze nabíjet na solární panel, tudíž Vám ušetří podstatnou část nákladů na vánoční osvětlení. Přesto vytvoří z vaší zahrady originální zimní království, a to bez zbytečného odběru energie. Také proto se stal v kategorii dekorativního osvětlení nejprodávanějším produktem. Stejně jako ostatní podobné produkty i tento ledový řetěz s rampouchy můžete mít během krátké doby u Vás doma a být tak včas připraveni na zimní sezónu. Příspěvek Vánoční dekorace – rampouchy pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
04.10.2015 09:21 |

VIDEOANKETA: Vyberte nejhezčí vánoční znělky českých televizí

Vánoční schéma českých televizních stanic provází jako každoročně sada svátečních znělek. Přestože si na nich stanice dávají vždy záležet, v jednom mají pech: advent a zimní svátky jsou časově ohraničeny. Za shlédnutí ale rozhodně stojí. Hlasujte pro tu, která se vám líbí nejvíc. Další články k tématu: Vánoce budou mimo hory na blátě, předvídají meteorologové i pozorovatelé Čtenářky si přes Vánoce chtějí udržet linii, mají tipy na recepty Vánoční dárky, které nadchnou sportovní hračičky a fajnšmekry Nejlepší česká vánoční píseň? Purpuře šlape na paty Neckářova Půlnoční RECENZE: Vánoční pohádka televizi rozsvítí, ale do kin jít nemusela Vánoce se blíží a s nimi opět Popelka. Co dalšího televize nabídnou? V anketě o nej vánoční znělky vítězí Prima, pomohly jí nové kanály
18.12.2011 00:05 |

Do kin míří romantická komedie Jak se zbavit nevěsty. Tvůrci představují film v první upoutávce

Jak se zbavit nevěsty se v nové české komedii bude ptát Lenka Vlasáková, David Matásek, Andrea Kerestešová nebo Jana Švandová. Hlavní postavou bude moderní dynamická žena v podání Lenky Vlasákové, která bude řešit trable s láskou, životem i jednou nepohodlnou nevěstou. Romantická komedie Jak se zbavit nevěsty bude mít premiéru „v předvečer“ prvního máje, do kin půjde 28. dubna 2016.
26.02.2016 11:16 |

Osobnosti: Jana Švandová (186 článků) , David Matásek (93 článků) , Andrea Kerestešová (284 článků) , Lenka Vlasáková (104 článků)

Smolařka Bridget Jonesová přitáhla do českých kin přes 160 tisíc diváků

V čele víkendové návštěvnosti tuzemských kin je druhý týden po sobě komedie Dítě Bridget Jonesové. Na humorné pokračování průšvihů smolařky v podání Renée Zellwegerové dorazilo do kin přes 50 700 diváků. Druhé místo obsadila americká animovaná komedie Čapí dobrodružství. Příběh čápa Juniora a jeho kamaráda Tulipa, jediného člověka na Čapí hoře, kteří se snaží co nejrychleji doručit zásilku, o víkendu vidělo na 15 800 lidí. V těsném závěsu za tímto snímkem skončila s 15 300 diváky česká komedie Prázdniny v Provence. Z českých filmů skončily v první dvacítce ještě drama popisující události roku 1968 Krycí jméno Holec, komedie Zdeňka Trošky Strašidla a komedie Teorie tygra.
26.09.2016 15:50 |

26.09.2016 20:50 |

27.09.2016 01:55 |