Recenze: V moderní Polednici exceluje Geislerová, jako horor film selhává

Recenze hororu Polednice na motivy Karla Jaromíra Erbena, ve kterém hrají Aňa Geislerová a Daniela Kolářová.
02.03.2016 09:45 |

Osobnosti: Daniela Kolářová (106 článků)

Premiéru filmu Líbánky režiséra Jana Hřebejka v Karlových Varech Aňa Geislerová nestihla, protože právě rodila své třetí dítě. Na novinářskou projekci v Praze se ale přišla aspoň ukázat. Objevila se v hučce a černém roláku, který by dokázal zakrýt poporodní kila, kdyby Geislerová nějaká měla. Další články k tématu: Aňa Geislerová je trojnásobnou matkou, porodila syna VIDEO: Vilhelmová před porodem dováděla s Geislerovou a ukázaly břicha PRVNÍ DOJMY: Hřebejkovy slibné Líbánky zničí sázka na festivalové úchylky VIDEO: Geislerová s Vilhelmovou jako prodavačky. Přispěl také Liška Geislerová je těhotná a vdává se. Hřebejk točí na Třeboňsku Líbánky
13.08.2013 17:25 |

Osobnosti: Jan Hřebejk (299 článků)

Trojnásobná matka Aňa Geislerová přiznává, že žije tak, jak si přeje, i když jí pětiměsíční syn Max dává hodně zabrat. Na křtu kalendáře Stock, jehož je novou tváří, působila lehce unaveně, což sama přiznala i na kameru iDNES.cz. "Být v klidu, za pět minut bych usnula," říká. Další články k tématu: Proměny v kalendáři pokračují: Geislerová jako anděl, Sokol na šibenici VIDEO: Geislerová poprvé po porodu na veřejnosti. Přišla podpořit film Aňa Geislerová je trojnásobnou matkou, porodila syna VIDEO: Vilhelmová před porodem dováděla s Geislerovou a ukázaly břicha
05.11.2013 00:25 |

Aňa Geislerová je trojnásobnou matkou, porodila syna

Herečka Aňa Geislerová v pátek porodila své třetí dítě. Syn dostal jméno Max. Herečka má s manželem Zdeňkem Janáčkem dvě děti. Další články k tématu: VIDEO: Vilhelmová před porodem dováděla s Geislerovou a ukázaly břicha Geislerová je těhotná a vdává se. Hřebejk točí na Třeboňsku Líbánky Narozeniny Bohdalové: Dyk, Vilhelmová a Geislerová skočili do Vltavy Geislerovou ocenili v Thajsku za Želary Geislerová: Mám hospodský sklony. Přijde má chvilka a dávám páku Vary podruhé: Sobota vyladěná na erotickou strunu
29.06.2013 16:25 |

Zákulisí natáčení hororu Polednice: Geislerová v karavanu, Kolářová utřela!

Ukrojil si pořádné sousto! Jako režisér debutuje! A vybral si hned Polednici, zásadní a známé dílo české literatury, Erbenovu baladu na pomezí hororu. A navíc obsadil uznávané herečky Danielu Kolářovou (69) a Aňu Geislerovou (39). Výzva jako hrom. Jak si s ním Jiří Sádek (26) poradil? Za necelý měsíc jde Polednice do kin, přičemž hororové snímky bývají ve srovnání s americkými nahlíženy skepticky. Tohle by ale mohl být zlom, nejen díky atraktivnímu obsazení a příběhu přeneseném do moderní doby se čeká zajímavý biják!
07.02.2016 12:10 |

10.02.2016 10:10 |

Poslední foto před porodem? Nahá Aňa Geislerová se položila do vany a ukázala jen obří pupek

Herečka "Aňa Geislerová":http://www.extra.cz/tema/ana-geislerova (37) pilně připravuje kampaň na "charitativní Vánoční bazar":http://www.extra.cz/vilhelmova-a-geislerova-ukazaly-tehotenske-pupky-divejte-jak-ve-videu-poskakuji-s-obnazenym-brichem, jenž se stal už tradicí, kterou si málokdo nechá ujít. Na rozdíl od své kolegyně "Táni Vilhelmové":http://www.extra.cz/tema/tatiana-vilhelmova (34) ještě neporodila, a tak se v rámci focení ještě pochlubila těhotenským bříškem.
11.06.2013 14:35 |

Největší trapka v dějinách talkshow: Geislerová si v televizi u Krause dělala zadarmo reklamu, sledujte, co jí padalo z pusy

To, že "Aňa Geislerová":http://www.extra.cz/tema/ana-geislerova (37) už dlouho nerada mluví o čemkoliv jiném než jen o svém charitativním projektu, je známo. Její snaha získat peníze pro potřebné se cení, ale to, co předvedla herečka v Show Jana Krause, už přesahovalo "všechny meze":http://www.extra.cz/to-jsou-manyry-geislerova-dorazila-na-svou-akci-dost-pozde-tipnete-si-jak-dlouho-nechala-novinare-cekat.
23.11.2013 09:12 |

Osobnosti: Jan Kraus (980 článků)

Vrchovský (SZ): Okamžitě přijdete o končetinu nebo se můžete otrávit

Podivné machinace se skládkou odpadu z ostravských lagun, který je pravděpodobně toxický neřeší nikdo již 4 roky. Selhává místní samospráva, selhává stát, selhává celý systém. Naučí se někdy obyvatelé Ostravy, kterým lokální politici doporučují, aby v jedovatém prostředí neplodili děti, bránit? A je to vůbec v prostředí absolutní dystopie možné? Podívejte se na reportáž České televize, na celý případ upozorňuje Ladislav Vrchovský z ostravské Strany zelených.
21.12.2015 14:10 |

Vrchovský (SZ): Podivné machinace se skládkou odpadu z ostravských lagun nikdo neřeší

Podivné machinace se skládkou odpadu z ostravských lagun, který je pravděpodobně toxický neřeší nikdo již 4 roky. Selhává místní samospráva, selhává stát, selhává celý systém.
23.12.2015 10:20 |

RECENZE: Jana Husa srážejí zbytečná klišé i ambice tvůrců

Ambiciózní projekt České televize s rozpočtem přes 45 milionů korun skončil rozpačitě. V trilogii Jan Hus exceluje Matěj Hádek, v ostatních rovinách ale film Jiřího Svobody selhává.
29.05.2015 17:31 |

Osobnosti: Matěj Hádek (46 článků) , Jan Hus (130 článků) , Jiří Svoboda (227 článků) , Jiří Svoboda (227 článků)

Jak připravit moderní štedrou večeři

Vánoce se kvapem blíží a s nimi i neodmyslitelná štědrovečerní večeře, během které se rodina sejde u jednoho stolu a alespoň na pár minut nechá všechny starosti za dveřmi kuchyně či jídelny. Recepty pro tento večer se zpravidla dědí z generace na generaci a hospodyňky se rok co rok drží osvědčeného postupu na bramborový salát, zelnou polévku nebo kapra. Proč to ale letos nezkusit jinak a nepřipravit si moderní štědrou večeři? Možná i vy děláte na Vánoce rok co rok to samé jídlo. Nenapadlo vás někdy, že tomu nemusí tak být? Že lze vánoční jídlo pojmout trochu netradičně? My jsme se rozhodli, že letos dáme přednost moderní štědré večeři inspirované světem. Zkusíte to taky? Připravte si moderní štědrou večeři! Vánoce se slaví snad všude ve světě a všude mají své tradice. Proto se můžeme o letošních svátcích těmito státy inspirovat a zkusit si na Štědrý den připravit pokrmy, které jsou jinde tradicí. Na čem si pochutnávají v Austrálii? U protinožců mají v prosinci teplo, ale rozhodně jim panující počasí nebrání v tom, aby si na Štědrý den nepřipravili tradiční mňamky. V této zemi je naprostou klasikou grilování na zahradě, ale drží se zde i tradiční způsoby. V rodinách, kde slaví Vánoce tradičně, si večer prostřou pečeného krocana nebo velice oblíbenou medovou šunku. Co se na Vánoce hoduje v Peru? Pokud byste se chtěli nechat inspirovat krásnou zemí Peru, pak byste si na Štědrý den k večeři museli udělat krocana, který se zde velice často nadívá čerstvým ovocem. Chybět samozřejmě nesmí omáčka z jablek a tradiční tamales, což jsou listy z kukuřice uvařené v páře a plněné mletým masem se zeleninou. Na Vánoce do Ruska! V Rusku sice Vánoce slaví až začátkem ledna, ale i tak si zde dávají do nosu. Pochutnávají si slavnostních jídlech, které se možná netváří jako vánoční,... Čtěte více Příspěvek Jak připravit moderní štedrou večeři pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
15.12.2016 19:55 |

Aňa Geislerová: Musela prodat cukrárnu!

Aňa Geislerová (34) je ženou mnoha tváří, exceluje na poli herectví i módního návrhářství a doposud se do jejího majetku počítala i cukrárna.
15.02.2011 07:15 |

Trailer: Aňa Geislerová a Daniela Kolářová svedou boj o dítě v hororu Polednice

Za měsíc se do kin dostane původní český horor Polednice, ve kterém se setkaly Aňa Geislerová a Daniela Kolářová. Film pochází z dílny autorsko-producentského dua Matěj Chlupáček - Michal Samir, které na sebe upozornilo debutem Bez doteku či generační výpovědí Hany. K realizaci přizvali debutujícího režiséra Jiřího Sádka, který má na kontě krátké snímky Neříkej hop a Pan Pozdě. Kolářové se prý předchozí pokusy o Erbena nelíbily. "Tohle je volně na motivy Polednice, v jiném pojetí. Je to trochu moralita, ale posunutá do 21. století. U čtení jedné z prvních verzí scénáře jsem měla strach - i to mě zaujalo," dodala.
03.02.2016 10:10 |

Osobnosti: Daniela Kolářová (106 článků) , Matěj Chlupáček (6 článků) , Michal Samir (8 článků)

Polednice. Český horor má trailer

Trailer představuje český horor s názvem Polednice, ve kterém si zahrály mimo jiné slavné herečky Aňa Geislerová a Daniela Kolářová. Film pochází z dílny autorsko-producentského dua Matěj Chlupáček–Michal Samir a souvislost s básní Karla Jaromíra Erbena je prý jen volná.
03.02.2016 12:25 |

To je nádhera: Takhle vypadá podzimní módní kolekce, kterou navrhla herečka Aňa Geislerová

Herečka Aňa Geislerová  (35) se díky tomu, že je označována jako módní ikona českého šoubyznysu, dostala k super kšeftu. Už několikátou sezónu navrhuje svoji vlastní řadu oblečení pro jednu módní značku. Geislerová představila svoji aktuální kolekci pro nadcházející podzim. "Je to jen pár kousků, ale už jsem začala i s doplňky," pochlubila se.
10.09.2011 09:20 |

Proměny v kalendáři pokračují: Geislerová jako anděl, Sokol na šibenici

Kalendář Proměny 2014 Nadace Archa Chantal od autorů Petra Kurečky a Marka Škarpy přináší další sérii neuvěřitelných příběhů a póz. Inspirací pro pátý ročník kalendáře se staly tarotové karty, díky nimž se v netradičních pózách představují i herci Aňa Geislerová a Ondřej Sokol. Další články k tématu: Proměny v kalendáři: poznáte, kdo hraje Addamsovu rodinu a Pulp Fiction? Lejla Abbasová, jak ji určitě neznáte: dechberoucí proměny ve slavné černochy OBRAZEM: Ze Chantal Poullain v Bohnicích kvůli charitě udělali blázna VIDEO: Být chvíli v klidu, do pěti minut spím, říká matka Geislerová
03.11.2013 15:56 |

Osobnosti: Lejla Abbasová (397 článků) , Ondřej Sokol (245 článků) , Chantal Poullain (187 článků) , Marek Škarpa (27 článků) , Petr Marek (140 článků)

Vilhelmová a Geislerová ukázaly těhotenské pupky: Dívejte, jak ve videu poskakují s obnaženým břichem!

Herečky "Aňa Geislerová":http://www.extra.cz/tema/ana-geislerova (37) a "Tatiana Vilhelmová":http://www.extra.cz/tema/tatiana-vilhelmova (34) využily toho, že jsou obě ve stejný čas těhotné, a pod taktovkou režiséra Petra Sergeje Butky natočily videoklip, ve kterém se obě aktérky přetahují, která má větší pupek, a dovádějí jako malé holky.
10.05.2013 17:40 |

Osobnosti: Tatiana Vilhelmová (390 článků)

Zrzka Geislerová dočista zešílela: Zcela nahá běhala po Lucerně!

Čtyři měsíce po porodu herečka Aňa Geislerová (37) už zase řádí jako černá ruka. Zdárně se zbavila svých těhotenských kil a své nahé tělo ukazuje přímo v centru Prahy. Nahá pobíhá v Lucerně, intimní partie ji kryje jen papírová krabice. Opravdu Geislerová dočista zešílela?
28.10.2013 18:50 |

To jsou manýry! Geislerová dorazila na svou akci dost pozdě. Tipněte si, jak dlouho nechala novináře čekat!

K dobru budiž "Anně Geislerové":http://www.extra.cz/tema/ana-geislerova (37) angažovanost v projektu, na kterém se už několikátý rok podílí, a to je charitativní vánoční bazar. Herečce se dokonce podařilo přemluvit jednu firmu, pro kterou se nechala nafotit do kalendáře, aby výtěžek z jeho prodeje šel právě na její projekt. Když měla ale Geislerová dorazit jako hlavní hvězda křtu právě tohoto kalendáře, dala si pořádně na čas.
05.11.2013 17:05 |

Osobnosti: Anna Geislerová (60 článků)