RECENZE: V Captain America: Občanská válka stojí superhrdinové proti sobě

Uplynuly pouhé dva roky a opět jsou tu zpátky: komiksoví a následně filmoví superhrdinové studia Marvel se vracejí ve třetím dílu série. Tu zahájil před pěti lety film Captain America: První Avenger, předloni následoval Návrat prvního Avengera a ve čtvrtek vstupuje do kin Captain America: Občanská válka.
05.05.2016 14:00 |

V novém Spider-Manovi se může objevit Captain America a Iron Man

Studio Sony, které chystá filmový restart Spider-Mana, si zaregistrovalo doménu SpiderManHomecomingTheMovie.com. Podle časopisu Empire to může být podtitul filmu, který byl doposud tajen. Homecoming znamená "návrat domů" a zároveň jde o stejnojmenný komiks Marvelu z roku 1980, v němž se vyskytují Iron Man a Captain America. Vzhledem k dohodě, kterou studio Sony uzavřelo s Marvelem, je nyní možné, aby se ve Spider-Manovi tyto postavy v podání Roberta Downeyho Jr. a Chrise Evanse objevily. Dohoda také funguje obráceně, takže jsme v traileru filmu Captain America: Občanská válka z tzv. Marvel Cinematic Universe mohli poprvé vidět Spider-Mana (Tom Holland). Pavoučí muž dorazí do kin v létě 2017.
06.04.2016 09:25 |

Osobnosti: Chris Evans (83 článků) , Chris Evans (83 článků) , Chris Evans (83 článků) , Robert Evans (5 článků) , Robert Evans (5 článků)

Občanská válka superhrdinů se blíží. Zachrání svět Kapitán Amerika, nebo Iron Man?

Ukázka z filmu Captain America: Občanská válka byla odvysílána před začátkem finále amerického fotbalu. Skrze hashtagy #TeamCap nebo #TeamIronMan diváky vybízela, ať se přidají k jedné ze stran. Ve filmu se totiž střetnou dva přístupy k fungování Avengers. Jeden tábor vede Captain America (Chris Evans), druhý Iron Man (Robert Downey Jr.). V dalších rolích uvidíme Scarlett Johansson, Paula Rudda, Elizabeth Olsen nebo Jeremyho Rennera. Film podle komiksové předlohy vydavatelství Marvel režírují bratři Russoové, kteří natočili už druhý díl z roku 2014 s podtitulem Návrat prvního Avengera. Film dorazí do českých kin 5. května.
09.02.2016 09:20 |

Osobnosti: Scarlett Johansson (288 článků) , Paul Rudd (4 články) , Jeremy Renner (19 článků) , Elizabeth Olsen (3 články)

Captain America je kasovní trhák, Občanská válka vydělala za víkend čtyři miliardy

Captain America s podtitulem Občanská válka vydělal za uplynulý víkend v přepočtu 4,3 miliardy korun.
09.05.2016 13:20 |

Recenze: Nový Captain America soutěží ve hře "kolik hrdinů se může poprat, aby to ještě byla zábava"

Do kin vstoupil další film z velkého marvelovského univerza, je jím superhrdinská novinka Captain America: Občanská válka. Jde o třetí film s Captainem Amerikou v názvu, ale klidně by se mohl jmenovat Avengers Extra, protože se v něm objevuje přinejmenším tucet různých superhrdinů. Snímek se tak podle recenzenta Aktuálně.cz Tomáše Stejskala snaží překonat rekord ve hře „Kolik superhrdinů se může poprat v jediném filmu, aby to stále byla zábava“.
06.05.2016 14:30 |

Na nenávist jsem byla připravena, říká Miss America s indickými kořeny

Po získání titulu Miss America 2014 musela Nina Davuluri čelit různým útokům. Některým Američanům se nelíbilo, že má indické kořeny a dokonce si na protest "zvolili" vlastní blonďatou Miss. Čtyřiadvacetiletá královna krásy prý byla na podobné útoky připravena. Další články k tématu: Nová Miss America má indické kořeny, některým Američanům se to nelíbí Kritiky zlobí snědá Miss America. Natruc „zvolili“ blonďatou seržantku ZÁPISNÍK. Miss America a vůdkyně Bobo. Papež poskytl interview OBRAZEM: Modelky se stále víc prosazují v seriálech, nejvíc Prachařová
24.09.2013 13:20 |

Nová DVD - Pan Popper a jeho tučňáci, Captain America, Byt

Společně s Jimem Carreym se můžete potěšit partičkou roztomilých tučňáků ve filmu Pan Popper a jeho tučňáci, na akční výpravu do dob 2. světové války se zase můžete vydat s Chrisem Evansem ve filmu Captain America: První Avenger. V kolekci Největší filmové klenoty vychází nestárnoucí komedie Billyho Wildera Byt s Jackem Lemmonem a kolekce historických filmů nabízí tři v jednom balení: Jih proti Severu, Doktor Živago a Jméno růže.
22.11.2011 09:55 |

Osobnosti: Jack Lemmon (1 článek) , Chris Evans (83 článků) , Billy Wilder (5 článků) , Chris Evans (83 článků) , Chris Evans (83 článků)

Filmové premiéry: Captain America: Návrat prvního Avengera, Liv & Ingmar, Eugéniové a další

Nový akční film z dílny Marvel Studios je Captain America: Návrat prvního Avengera. Dokumentem Liv & Ingmar vzdává indický režisér Dheeraj Akolkar poctu herečce Liv Ullmannové a filmovému géniovi Ingmaru Bergmanovi. Celovečerní hraný portrét Walesa: člověk naděje natočil největší polský režisér Andrzej Wajda. Dokument Pavla Štingla Eugéniové mapuje nauku, která se stala zločinem proti lidskosti.
03.04.2014 09:05 |

Osobnosti: Ingmar Bergman (5 článků) , Andrzej Wajda (13 článků) , Pavel Štingl (4 články) , Pavel Nový (347 článků)

Filmové premiéry - Šéfové na zabití a Captain America: První Avenger

Tento týden mají premiéru jen dva filmy – skvěle obsazená komedie Šéfové na zabití a filmová adaptace comicsu Captain America: První Avenger.
04.08.2011 07:15 |

FOTO Druhý Captain America jde do kin, třetí potká Batmana

Podívejte se na fotografie z hollywoodské premiéry filmu Captain America: Návrat prvního Avengera se Scarlett Johansson, Chrisem Evansem i Jeremy Rennerem.
14.03.2014 16:25 |

Osobnosti: Scarlett Johansson (288 článků) , Chris Evans (83 článků) , Jeremy Renner (19 článků) , Chris Evans (83 článků) , Chris Evans (83 článků)

14.03.2014 16:25 |

Chris Evans se vrací jako Captain America

Po katastrofických událostech, které prožil v New Yorku, žije Captain America ve filmu s podtitulem Návrat prvního Avengera v ústraní a snaží se přizpůsobit modernímu světu. Že se to brzy změní, poznal představitel Capa Chris Evans velmi dobře.
31.03.2014 07:05 |

Osobnosti: Chris Evans (83 článků) , Chris Evans (83 článků) , Chris Evans (83 článků) , Evans Evans (150 článků)

ŽEBŘÍČEK: Captain America vzal kina útokem

Americký akční komiksový film Captain America: Návrat prvního Avengera ovládl o víkendu česká kina. Nalákal celkem 36 862 diváků.
07.04.2014 16:15 |

FANOUŠCI se bouří: Z Captain America je černoch!

Jen pár hodin poté, co Marvel Comics oznámilo, že z boha Thóra učinilo bohyni, rozhodlo se zásadně změnit další výraznou postavu svých příběhů. Captain America, jehož ve filmové podobě hraje modrooký blonďák Chris Evans, bude černoch. Zatímco USA vládne Afroameričan už druhé volební období, trikot s barvami vlajky Spojených států začne nosit černošský svalovec od podzimu letošního roku.
24.07.2014 08:20 |

Nová DVD: Volný pád, Vášeň mezi řádky a Captain America: Návrat prvního Avengera

Za jedno z nejlepších gay dramat je považován film Volný pád. Ralph Fiennes hraje Charlese Dickense a zároveň je režisérem životopisného filmu Vášeň mezi řádky. Další dobrodružství muže řečeného Captain America má podtitul Návrat prvního Avengera.
12.08.2014 07:10 |

Osobnosti: Ralph Fiennes (15 článků) , Charles Dickens (18 článků)

Recenze: Do sbírky komiksovek přibyl nový kousek. Captain America: Občanská válka patří k těm lepším

Jste připraveni vybrat si svou stranu? V téhle „marvelovce“ se proti sobě postaví neohrožený Kapitán Amerika Steve Rogers a mistr vkusu i ironie Tony Stark / Iron Man.
06.05.2016 13:55 |

Osobnosti: Steve Rogers (2 články) , Tony Rogers (1 článek)

Trailer: Kdo dostane superhrdiny pod kontrolu? Do občanské války se zapojí i Spider-Man

Souboj superhrdinů se blíží, Iron Man a Kapitán Amerika se proti sobě postaví už 5. května a do „občanské války“ se zapojí i další postavy ze světa Marvelu. Nový trailer prozradil, že se ve filmu Captain America: Občanská válka objeví i Ant-Man nebo Spider-Man, kterému „šéfuje“ Iron Man. Právě tým Tonyho Starka bude ve filmu hájit myšlenku vládního dozoru nad Avengers. Za jejich svobodu naopak bojuje Kapitán Amerika.
11.03.2016 11:00 |

6 herců, kteří skoro hráli slavné marvelovské hrdiny

Nejnovější marvelovský snímek Captain America: Občanská válka je tu, a spolu s ním i ultimativní zápas Týmu Iron Man proti Týmu Cap! Obě skvadry superhrdinů jsou ikonicky spjaté s tvářemi svých představitelů, jenom pár let nazpět mohlo být ale vše jinak. Robert Downey Jr. či Chris Evans totiž rozhodně nebyli první vlnou slavných charakterů. Poznejte marvelovské hrdiny, kteří mohli vypadat dočista jinak!
09.05.2016 10:25 |

Osobnosti: Chris Evans (83 článků) , Chris Evans (83 článků) , Chris Evans (83 článků) , Chris Evans (49 článků) , Robert Evans (5 článků) , Evans Evans (150 článků) , Robert Evans (5 článků)

Marvel chystá film s černošským superhrdinou. Černého pantera natočí režisér Rockyho

Režisér filmu Creed Ryan Coogler natočí nový film Black Panther studií Marvel a Disney. Do hlavní role Černého pantera byl obsazen Chadwick Boseman. Ten se v této postavě objeví už ve filmu Captain America: Občanská válka, který půjde do kin letos v květnu. Film Black Panther, který má mít premiéru v únoru 2018, bude prvním snímkem, v němž se studio Marvel soustředí primárně na černošského superhrdinu. Kolem osoby režiséra filmu panovalo mnoho spekulací. Výběr nakonec padl na teprve 29letého Cooglera, který si už vysloužil ocenění za průlomový snímek Fruitvale a v loňském roce rozvířil vlny sportovním dramatem Creed, které navazuje na sérii Rockyho.
12.01.2016 11:25 |

Osobnosti: Chadwick Boseman (3 články) , Ryan Coogler (2 články)

Filmové premiéry: Jak přežít single, Kluk ve světě příšer a další

Skupina osamělých lidí v New Yorku hledá ve filmu Jak přežít single vhodný protějšek za účelem flirtu, manželství či něčeho mezi tím. Film studia Marvel Captain America: Občanská válka se odehrává v době, kdy Steve Rogers převzal vedení nově zformovaného týmu Avengers. Premiéru má i japonský animovaný Kluk ve světě příšer. Do historie i současnosti zve film Tajemství divadla Sklep aneb Manuál na záchranu světa.
05.05.2016 07:10 |

Osobnosti: Steve Rogers (2 články)