RECENZE: Třetí z cyklu detektivek napravila nevalný dojem

Nedělní premiérou Případu pro lyžaře uzavřela Česká televize trojici adaptací detektivních povídek Hany Proškové. Závěrečným titulem se jí povedlo vyhovět zákonitostem žánru mnohem líp než v předešlém příběhu, a tak do třetice aspoň částečně zachránila dosud nevalný dojem.
25.01.2016 10:40 |

Většina stran napravila chyby na kandidátkách

Většina stran už chyby na kandidátkách pro sněmovní volby napravila, zbývající mají čas do neděle. Všech 18 kandidujících uskupení bude zaregistrováno například ve Zlínském a Karlovarském kraji. Vyřazení naopak hrozí zejména brněnské straně Aktiv nezávislých občanů, která se do voleb přihlásila jen v dalších devíti krajích a mnohde zatím nedoložila zaplacení volebního příspěvku. Vyplývá to z informací ČTK od krajských úřadů a pražského magistrátu.
27.09.2013 18:05 |

Rowlingová slibuje smršť detektivek

Spisovatelka J. K. Rowlingová už nechce psát knížky s Harrym Potterem, který z ní udělal světovou hvězdu, ale plánuje sérii detektivek, kterých bude údajně nakonec víc než všech dílů potterovské série, informovala BBC.
21.07.2014 10:50 |

Osobnosti: Harry Potter (1203 článků)

Zemřel severský detektivkář Henning Mankell

Ve věku 67 let v pondělí zemřel proslulý švédský autor detektivek Henning Mankell. Informovala o tom agentura AFP s odvoláním na jeho nakladatele. Jeden z nejprodávanějších současných světových autorů detektivek Mankell proslul především příběhy spojenými postavou inspektora Kurta Wallandera.
05.10.2015 13:05 |

Osobnosti: Henning Mankell (3 články)

Zemřel mistr detektivek Henning Mankell. Spisovatel bojoval s rakovinou

Ve věku 67 let dnes zemřel švédský spisovatel Henning Mankell. Oznámilo to jeho nakladatelství Leopard Förlag. Jeden z nejprodávanějších současných světových autorů detektivek Mankell proslul především příběhy spojenými postavou inspektora Kurta Wallandera. Mankellova díla byla přeložena do více než čtyř desítek světových jazyků, včetně češtiny (mimo jiné Číňan, Vrazi bez tváře).
05.10.2015 14:05 |

Osobnosti: Henning Mankell (3 články)

Petr Zahradník: Data ČSÚ, srpen zásadně lepší ve všech směrech

Sada makroekonomických dat, publikovaných v závěru týdne, zásadním způsobem napravila umělecký dojem ze zveřejnění údajů v měsíci předchozím.
07.10.2016 19:35 |

RECENZE: Skupina All Saints si napravila reputaci

Londýnská dívčí popová čtveřice All Saints je na hudební scéně už od roku 1993. Největší úspěchy žala v devadesátých letech, aby se roku 2001 na pět let odmlčela. Její návrat pak vydržel jen tři roky, zato třetí comeback je stále platný.
12.04.2016 15:00 |

Jiřina Bohdalová - Dá zabrat »Talentům«!

Herečka Jiřina Bohdalová (79) je hlavním tahákem, který má České televizi pomoci zabodovat v nedělních soubojích s Primou a Novou a jejich pořady Česko Slovensko má talent a Talentmanií. Bohdalová je totiž hvězdou nového pětidílného cyklu detektivek.
08.10.2010 12:05 |

Osobnosti: Jiřina Bohdalová (752 článků)

RECENZE: Režisér Pachl okouzlil Zábranou i Hrabalem

Konec dobrý, všechno dobré? V případě cyklu Škoda lásky to bohužel neplatí. Lze totiž jen litovat, že se nedostal mnohem dřív na úroveň, kterou do komediálního cyklu podle povídek známých českých spisovatelů přinesl na rozloučenou režisér Jan Pachl. Tedy už loni, kdy ČT odvysílala jeho větší část.
16.03.2015 12:00 |

Osobnosti: Jan Zábrana (3 články)

Madonna režíruje svůj druhý film

Madonna si nedá pokoj a přes nevalný úspěch svého prvního pokusu se pouští podruhé do režie filmu. Jako autorka se hodlá podepsat pod další snímek, tentokráte půjde o drama založené na životě britského krále Edwarda VIII.
15.02.2010 19:00 |

Osobnosti: Madonna (950 článků)

Nováková (TOP 09): Circulus vitiosus aneb zpátky radši „ni krok“

Také máte raději kruhový objezd než náročnou křižovatku? Jako nevalný řidič vítám, že nemusím bleskově vyhodnotit situaci, opakovat si, kdo má přednost.
21.09.2012 22:30 |

Na Zlínsku a Uherskohradišťsku pokračují volby senátora

Na Zlínsku a Uherskohradišťsku se dnes v 08:00 opět otevřely volební místnosti. Lidé vybírají senátora, který nahradí v obvodě 80 nahradí Tomia Okamuru, jemuž mandát zanikl poté, co se loni stal poslancem. Lidé budou moci odevzdat svůj hlas až do 14:00. Vybírají z devíti kandidátů. Zájem o volby je zatím nevalný, v pátek v některých městech nehlasovalo ani 15 procent voličů. Výsledky by měly být známy v podvečer.
11.01.2014 08:40 |

Soudruzi, vaše strana je prý komplet nemocná... Toto nám řekli komunisté k brutální kritice jejich někdejšího předáka

Představitelé KSČM tento týden ParlamentnímListům.cz řekli, že za jejich nevalný výsledek v komunálních a senátních volbách může především odliv voličů k Andreji Babišovi. I média prý za to mohou, neboť komunistům nedávala příznivý prostor. Bývalý první místopředseda partaje Vlastimil Balín ale chyby vidí jinde: KSČM nikdo dnes podle něj neřídí, předseda Filip to ani neumí, předvolební kampaň komunistů byla špatná a také strana jako celek je dlouhodobě nemocná. Souhlasí ale s Balínem alespoň někdo z bývalých čelních partajníků?
17.10.2014 07:25 |

Osobnosti: Vlastimil Balín (17 článků)

Ekonomka Šichtařová láme hůl nad EU: Zabedněnec zůstane zabenděncem. A jestli si místo Británie přivedou Ukrajinu...

Máme se obávat Brexitu, vývoje na krajině a s tím souvisejícího přílivu davů gastarbaiterů, nebo spíše nových zemí, které EU bude zřejmě v brzké době přijímat – například Černou Horu či Bosnu a Hercegovinu? Na tyto a ještě další otázky, mj. také týkající se dopadu sankcí na ruské hospodářství, které jsou sice opět prodlouženy, ale výsledek zdá se nevalný, odpovídá pro ParlamentníListy.cz ekonomka Markéta Šichtařová.
28.05.2016 11:15 |

Koudelka (ČSSD): Žárlivý Chovanec

Ministr vnitra a statutární místopředseda sociální demokracie Milan Chovanec předvedl na jednání Ústředního výkonného výboru sociální demokracie 10. 12. 2016 veletoč. Ministr, který se označuje jako zrádce zrádců ve vztahu ke své úloze při pokusu o vyvození odpovědnosti předsedy sociální demokracie Bohuslava Sobotky za nevalný výsledek strany ve volbách 2013, ještě nedávno hovořil o podpoře Miloše Zemana na druhé funkční období prezidenta republiky. Nyní zase otočil a uvedl, že nezbude nic jiného než hledat jiného prezidentského kandidáta kvůli údajnému sbližování Miloše Zemana a Andreje Babiše.
17.12.2016 15:40 |

Osobnosti: Andrej Babiš (9391 článků) , Miloš Zeman (17468 článků) , Milan Chovanec (1262 článků)

Uloupili 890 000 korun, našli se jen jejich věci!

Pátrání po ozbrojených lupičích, kteří na Slovensku, pět kilometrů od hranic s Českem, přepadli poštovní vůz a ukryli se na Zlínsku, přinesl nevalný výsledek. Našlo se jen několik věcí, které zřejmě odhodili. Zato uloupili 34 tisíc eur (890 000 Kč).
22.06.2017 12:05 |

Česká televize: Tři želízka v ohni na festivalu Prix Europa

Česká televize získala tři nominace na prestižním festivalu Prix Europa. Jednu nominaci v kategorii hraná tvorba získal film Klukovina z cyklu televizních filmů Nevinné lži a druhou, v kategorii dokument, film Život a smrt v Tanvaldu z dokumentárního cyklu Český žurnál režisérské dvojice Vít Klusák a Filip Remunda. Oba cykly odvysílala Česká televize letos na jaře. Třetí nominace v kategorii „Online“ byla udělena dětskému webu stanice ČT :D, www.decko.cz.
20.09.2013 15:05 |

Osobnosti: Vít Klusák (59 článků) , Filip Remunda (24 článků)

5 tipů jak zapůsobit na prvním rande

Chystáte se na první schůzku, která zpravidla hodně napoví o dalším vývoji vztahu, přípravy postupně vrcholí, přemýšlíte nad účesem i vhodným oblečením a mimo jiné si kladete otázku, jak zapůsobit na prvním rande. Chcete udělat ten nejlepší dojem a žaludek se vám stahuje představou, že něco pokazíte nebo se dokonce jakýmkoli způsobem ztrapníte. Pokud se chystáme na rande, zpravidla na tento den máme velké plány. Vybíráme oblečení, snažíme se zvolit vhodný účes, často si i před zrcadlem trénujeme různé grimasy. Hlavou nám běhají různé otázky a přemýšlíme, jak zapůsobit na prvním rande. Jak tedy? Jak zapůsobit na prvním rande? Ačkoli si to možná neuvědomujete, na prvním rande záleží mnohem více, než si většina z nás vůbec připouští. V případě, kdy bude rande ok a vše se vyvede podle plánu, pak je to předzvěstí fungujícího vztahu. V opačném případě to může být obrovské fiasko. Máme pro vás několik tipů, jak zapůsobit na prvním rande a udělat ten nejlepší dojem. Tip první: Vyberte vhodné místo Jednou z nejdůležitějších věcí je místo pro první schůzku, které by tomuto okamžiku mělo odpovídat. Hodně záleží na tom, jestli se už znáte, nebo jestli se vidíte poprvé. Pokud jste se již viděli, můžete vyrazit třeba na procházku s výhledem nebo na večeři do restaurace. Pokud se uvidíte prvně v životě, radíme zajít si třeba do kavárny. Tip druhý: Témata pro rozhovor Cílem prvního rande je poznat toho druhého, dozvědět se o něm nějaké informace a popovídat si. Zamyslet byste se proto měli i nad tématy vhodnými pro váš první rozhovor, kdy se rozhodně nehodí mluvit o bývalých partnerech, politice, sexu nebo financích. Tip třetí: Oblečení Šaty dělají člověka, říká jedno známé rčení. Proto si několik dní předem udělejte jasnou představu o tom, co si vezmete na sebe. Nebojte se zvýraznit své ženské přednosti a vsaďte na... Čtěte více Příspěvek 5 tipů jak zapůsobit na prvním rande pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
30.11.2016 06:35 |

Slavia porazila v derby Duklu 2:1 a napravila debakl z Olomouce

Fotbalisté Slavie porazili v pražském derby třetí Duklu 2:1, napravili úvodní jarní debakl 1:5 z Olomouce a vzdálili se na čtyři body sestupovému pásmu. Svěřenci Miroslava Koubka ovládli domácí předehrávku 18. kola první ligy díky gólům zimních posil Michala Smejkala a Tomáše Necida z prvního poločasu, až v závěru snížil desátým gólem v sezoně Zbyněk Pospěch. Slávisté znovu dohrávali deseti, tentokrát byl po dvou žlutých kartách vyloučen Jan Vošahlík.
28.02.2014 22:35 |

Osobnosti: Tomáš Necid (84 článků) , Jan Vošahlík (8 článků)

Recenze: V klubu Zapadákov zabíjela panika kvůli neexistujícímu požáru

Jeffery Deaver je známým autorem thrillerů a detektivek – napsal jich už desítky, a přesto jsou pořád jiné a jiné. Jeho nejnovější knihou je Zapadákov, příběh paniky a smrti, která až nepříjemně připomíná skutečné události.
28.11.2015 17:45 |

Osobnosti: Jeffery Deaver (12 článků)