RECENZE: Teorie všeho je film o životě, který měl dávno skončit

Životní příběh geniálního britského astrofyzika Stephena Hawkinga je sám o sobě mnohem dramatičtější a napínavější, než může být jakýkoli film. Přesto se snímek Jamese Marshe Teorie všeho vyrovnal s tímto předem daným handicapem vcelku se ctí a Eddie Redmayne v hlavní roli podal oscarový výkon v nejširším slova smyslu.
02.03.2015 09:16 |

Osobnosti: Stephen Hawking (72 článků) , Eddie Redmayne (44 článků) , James Marsh (6 článků)

Teorie všeho, film o ikoně naděje

Pět oscarových nominací si vysloužil film Teorie všeho, který ve čtvrtek vstupuje do českých kin. Scenárista Anthony McCarthen a režisér James Marsh v něm adaptovali biografickou knihu Cesta do nekonečna manželky Stephena Hawkinga, astrofyzika, který se zásadně podílel na rozpracování teorie velkého třesku.
26.02.2015 15:41 |

Osobnosti: James Marsh (1 článek) , Stephen Hawking (72 článků) , James Marsh (6 článků) , James Marsh (1 článek) , Anthony Marsh (1 článek) , Anthony Marsh (1 článek)

Leslie z Teorie velkého třesku: Že jsem lesba, jsem poznala s Leonardem

Osmatřicetiletá herečka Sara Gilbertová přiznala, že svou odlišnou sexuální orientaci si uvědomila, když randila s hereckým kolegou Johnnym Galeckim. Dohromady se dali v 90. letech při natáčení seriálu Roseanne a později si zahráli také v Teorii velkého třesku. Další články k tématu: Zpěvačka Linda Perry se zasnoubila s herečkou ze seriálu Roseanne Penny z Teorie velkého třesku vyměnila Supermana za tenistu Potvrzeno: Superman sbalil Penny z Teorie velkého třesku Věda v Big Bang Theory: Leonard balí Penny na holografický princip Teorie velkého třesku se vrací, Leonarda čeká citová maturita s Penny Profesor Proton se vrátí do Teorie velkého třesku. I s hereckou cenou
14.09.2013 13:05 |

Osobnosti: Linda Perry (13 článků) , Roseanne Barr (29 článků) , Johnny Galecki (9 článků) , Sara Gilbert (10 článků) , Linda Perry (13 článků) , Linda Leonard (1 článek)

Kaley Cuoco z Teorie velkého třesku se na Silvestra vdala

Výročí svatby si budou herečka Kaley Cuoco a tenista Ryan Sweeting dobře pamatovat a bude ho s nimi slavit celý svět. Vzali se totiž poslední den roku. Další články k tématu: Kaley Cuoco z Teorie velkého třesku je zasnoubená, vezme si tenistu Penny z Teorie velkého třesku vyměnila Supermana za tenistu Potvrzeno: Superman sbalil Penny z Teorie velkého třesku Teorie velkého třesku se vrací, Leonarda čeká citová maturita s Penny
02.01.2014 09:40 |

Osobnosti: Kaley Cuoco (68 článků) , Ryan Sweeting (20 článků)

Amy z Teorie velkého třesku se rozvedla. Bylo to těžké pro děti, říká

Sedmatřicetiletá Mayim Bialiková se proslavila rolí podivínské neurobioložky Amy Farrah Fowlerové v seriálu Teorie velkého třesku. Herečka, která i ve skutečnosti má doktorát z neurobiologie, se nyní po deseti letech rozvedla. Další články k tématu: Teorie velkého třesku se vrací, Leonarda čeká citová maturita s Penny Fanoušci se mohou na dálku ptát hrdinů Teorie velkého třesku
29.05.2013 16:40 |

P. C. Roberts: Spiklenecká teorie

Ve Spojených státech byl termín „spiklenecká teorie“ přidělen těm vysvětlením, která se liší od vysvětlení, sloužícím vládnoucí oligarchii a establishmentu. Přičemž skutečné spiklenecké teorie jsou právě vysvětlení, předkladána nám vládnoucí třídou. Jsou to to spiklenecké teorie, vytvořené s tím cílem, aby zakryly ono skutečné spiknutí, se kterým naši vládci operují.
29.08.2017 08:50 |

Filmový životopis Freddieho Mercuryho našel scenáristu. Zpěváka ztvární Q z bondovky Spectre

Na životopisném snímku o Freddiem Mercurym se pracuje již několik let. Web Collider teď informoval, že projekt se výrazně posunul kupředu a film má konečně scenáristu. Bude jím Anthony McCarten, který napsal scénář k dramatu Teorie všeho, jež vyprávěl životní příběh Stephena Hawkinga. Frontmana skupiny Queen by si měl zahrát Ben Whishaw, který byl pro roli vybrán už před dvěma lety. Podle webu Cinemabland by to bylo pro LGBT komunitu významným momentem, neboť herec je stejně jako Mercury homosexuál. Původně měl zpěváka ztvárnit Sacha Baron Cohen, ale s tvůrci měl umělecké neshody, protože trval na ratingu R, což znamená pro film přístupnost až od 17 let nebo v doprovodu rodiče.
02.12.2015 14:55 |

Osobnosti: Freddie Mercury (168 článků) , Ben Whishaw (17 článků) , Stephen Hawking (72 článků)

Filmové premiéry: Teorie všeho, Ghoul, Focus, Violette a Fénix

Oscara za nejlepší herecký výkon v hlavní roli dostal v neděli v noci Eddie Redmayne, který hraje astrofyzika Hawkinga ve filmu Teorie všeho. Petr Jákl natočil se zahraničními herci horor Ghoul. Ve světě podvodníků se odehrává komedie Focus. Violette je životopisný portrét spisovatelky Violette Leducové. V poválečném Berlíně se odehrává drama Christiana Petzolda Fénix.
26.02.2015 07:11 |

Osobnosti: Petr Jákl (191 článků) , Eddie Redmayne (44 článků)

Na světě je další teorie, proč tragicky zahynul Paul Walker. Po spekulacích o vraždě se objevila další děsivá zjištění

Tragická smrt "Paula Walkera":http://www.extra.cz/tema/paul-walker (†40) zasáhla nejen jeho blízké, ale také všechny "fanoušky":http://www.extra.cz/10-fotografii-zesnuleho-herce-paula-walkera-ktere-vyfotili-jeho-fanousci série filmů Rychle a zběsile. Herec "zahynul letos 30. listopadu":http://www.extra.cz/rychle-a-zbesile-se-mu-stalo-osudnym-hvezda-serie-paul-walker-se-zabil-v-aute v "porsche":http://www.extra.cz/30-minut-jej-deli-od-tragicke-smrti-fanousek-vyfotil-paula-walkera-jak-si-seda-do-cerveneho-porsche, které řídil jeho kamarád. Na veřejnost se stále dostávají "možné teorie":http://www.extra.cz/byl-paul-walker-zavrazden-konspiracni-teorie-mluvi-o-tom-ze-jeho-smrt-nebyla-nahoda-co-mel-herec-vedet o tom, co přesně vedlo k tragické autonehodě.
12.12.2013 09:45 |

Osobnosti: Paul Walker (176 článků) , Paul Walker (77 článků)

Potvrzeno: Superman sbalil Penny z Teorie velkého třesku

Třicetiletý Henry Cavill, který je nejnovějším představitelem filmového Supermana, opět randí. Pár týdnů po rozchodu s kolegyní se jeho vyvolenou stala další herečka, o tři roky mladší Kaley Cuoco. Blondýnku proslavila role servírky Penny z oblíbeného seriálu Teorie velkého třesku. Další články k tématu: Vrací se nebojácný hrdina s pláštíkem, Supermana si zahraje Tudorovec Cavill Teorie velkého třesku se vrací, Leonarda čeká citová maturita s Penny
04.07.2013 16:40 |

Osobnosti: Henry Cavill (38 článků) , Kaley Cuoco (68 článků)

Penny z Teorie velkého třesku vyměnila Supermana za tenistu

Sedmadvacetiletá Kaley Cuoco má nového přítele. Jen před měsícem se ukazovala po boku Henryho Cavilla, který je nejnovějším představitelem filmového Supermana, ale jejich románek vydržel jen dva týdny. Herečka je už opět zadaná a chodí s tenistou Ryanem Sweetingem. Další články k tématu: Potvrzeno: Superman sbalil Penny z Teorie velkého třesku Věda v Big Bang Theory: Leonard balí Penny na holografický princip Teorie velkého třesku se vrací, Leonarda čeká citová maturita s Penny
05.08.2013 15:05 |

Osobnosti: Henry Cavill (38 článků) , Kaley Cuoco (68 článků) , Ryan Sweeting (20 článků)

Penny ze seriálu Teorie velkého třesku se bude vdávat! Zasnoubila se po třech měsících vztahu

"Kaley Cuoco":http://www.extra.cz/tema/kaley-cuoco-1 (30), seriálovým fanouškům známá hlavně jako Penny z "Teorie velkého třesku":http://www.extra.cz/tema/teorie-velkeho-tresku, se bude vdávat. Po pouhých třech měsících vztahu se zasnoubila s přítelem Ryanem Sweetingem, který se živí jako tenista.
27.09.2013 20:45 |

Osobnosti: Ryan Sweeting (20 článků)

Takhle vypadá Penny z Teorie velkého třesku, když ji ráno načapáte u popelnic! Ta odulá tvář snad ani není její

Herečka "Kaley Cuoco":http://www.extra.cz/tema/kaley-cuoco (30), která se proslavila rolí Penny v seriálu "Teorie velkého třesku":http://www.extra.cz/tema/teorie-velkeho-tresku (Big Bang Theory), se díky své kráse několikrát objevila na stránkách "pánských magazínů":http://www.extra.cz/penny-z-big-bang-theory-se-nechala-nafotit-jen-v-pradle-tahle-sexy-kraska-o-sobe-rika-ze-je-tlusta, když ale herečku zahlédnete rozespalou, nenalíčenou, budete se hodně divit.
28.12.2013 19:48 |

Exkluzivní scény ze svatebních příprav hvězdy seriálu Teorie velkého třesku: Představitelka Penny dělala obličeje jako zpitá a zfetovaná Courtney Love

Herečka "Kaley Cuoco":http://www.extra.cz/tema/kaley-cuoco (28), kterou všichni známe jako představitelku Penny ze seriálu Teorie velkého třesku, "se na Silvestra vdala":http://www.extra.cz/penny-z-teorie-velkeho-tresku-je-uz-pod-cepcem-mrknete-na-silvestrovske-svatebni-fotky.
15.01.2014 20:35 |

Osobnosti: Courtney Love (161 článků)

Penny z Teorie velkého třesku se svlékla do bikin, sledujte, kam nasoukala svoje sexy tělíčko

Penny z Teorie velkého třesku "Kaley Cuoco":http://www.extra.cz/tema/kaley-cuoco (28) by se měla vůbec víc svlékat. Fanoušci jsou samozřejmě šťastni za každou sexy fotku, i když jejich plané naděje, že by si třeba někdy půvabná herečka vybrala někoho z nich, vyprchaly, když si na Silvestra 2013/2014 "vzala po půl roce chození za manžela":http://www.extra.cz/penny-z-teorie-velkeho-tresku-je-uz-pod-cepcem-mrknete-na-silvestrovske-svatebni-fotky profesionálního tenistu "Ryana Sweetinga":http://www.extra.cz/tema/ryan-sweeting (26).
14.04.2014 09:25 |

Hrdinové kultovních seriálů spolu: Herci z Přátel se dali dohromady s hrdiny Teorie velkého třesku

Hlavní hrdinové televizního seriálu Přátelé se setkali s hrdiny seriálu Teorie velkého třesku. Obě party dorazily na slavnostní setkání televize NBC. Hvězdy se vyfotily společně a Kaley Cuoco alias Penny z Teorie velkého třesku neskrývala radost.
25.01.2016 21:40 |

Osobnosti: Kaley Cuoco (68 článků)

Prestižní ceny BAFTA mají vítěze: Dominoval jim snímek Chlapectví!

Časosběrný snímek Chlapectví získal při udílení britských filmových cen BAFTA cenu za nejlepší film. Filmař Richard Linklater, jenž strávil natáčením Chlapectví 12 let, obdržel cenu pro nejlepšího režiséra. Zabodoval i biografický film Teorie všeho o Stephenu Hawkingovi, který dostal cenu za nejlepší britský film.
09.02.2015 00:20 |

Osobnosti: Richard Linklater (19 článků) , Stephen Hawking (72 článků)

Oscara za nejlepší film získal Birdman

Oscara za nejlepší režii převzal v noci na pondělí Alejandro González Iňárritu za film Birdman, který byl vyhlášen nejlepším filmem a získal i cenu za původní scénář a kameru. Nejlepším hercem v hlavní roli byl vyhlášen Eddie Redmayne za film Teorie všeho, nejlepší herečkou v hlavní roli Julianne Mooreová za výkon ve filmu Still Alice.
23.02.2015 05:05 |

Rajesh z Teorie velkého třesku chystá svůj vlastní film

Indický herec Kunal Nayyar se proslavil jako patologicky nesmělý "nerd" Rajesh v seriálu Teorie velkého třesku. Kromě toho, že je komikem, vystudoval univerzitu v Portlandu, věnuje se psaní a plánuje celovečerní film.
24.08.2009 16:15 |

Osobnosti: Kunal Nayyar (6 článků)

Proč by mateřství mělo být nejhezčím obdobím v životě ženy

Odjakživa v nás společnost buduje myšlenku, že mateřství je nejkrásnějším obdobím v životě každé ženy. Jakmile se tedy ženě blíží datum porodu a tím pádem příchodu jejího miminka na svět, začne se okamžitě těšit na nadcházející měsíce, které by podle všeho měly být těmi nejúžasnějšími, jenž za svůj život vůbec bude moci prožít. Teď ale ruku na srdce milé dámy, je tomu i ve skutečnosti opravdu tak, jak se všude kolem nás říká, nebo je pravda úplně, ale úplně někde jinde? Opravdu je mateřství tak úžasným obdobím, které si chtě nechtě musíte užívat plnými doušky? Mateřství není vždy zalité sluncem Snad každá maminka nám bez rozmyslu potvrdí, že domněnka, že je mateřství období zalité sluníčkem, je opravdu mylná. Ačkoli si celé těhotenství představujeme něco jiného, realita je tak úplně o něčem jiném. Před porodem si v myšlenkách barvitě vykreslujeme čas strávený s naším miminkem, sníme o tom, že to bude to nejhodnější dítko pod sluncem a nad články kolující mi na internetu, které píšou o mateřské bezmoci, jen nevěřícně vezme hlavou. Tohle se přece zrovna nám rozhodně stát nemůže – nebo ano? Pořád jen pláče a pláče Miminka jsou uplakaná, to je dávno známý fakt. Tato malá stvoření zatím neumí dát najevo, že mají hlad, chtějí spinkat, mají počůranou plenku nebo je jim zima, jinak nežli právě pláčem. Je sice pravda, že některá miminka jsou více plačtivá a některá naopak méně, ale pláčou úplně všechna.  A právě neutichající a neutišitelný pláč bývá tím prvním kamenem úrazu, na který čerstvé maminky narazí. Prosím, já chci spát! Že mateřství rozhodně není procházkou růžovým sadem se přesvědčíte i ve chvíli, kdy se několik prvních měsíců prakticky vůbec nevyspíte a po bytě tak budete ploužit doslova jako mrtvola. Některé maminky se nevyspí ani tehdy, kdy jsou jejich dítku třeba tři nebo čtyři roky, protože... Čtěte více Příspěvek Proč by mateřství mělo být nejhezčím obdobím v životě ženy pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
04.06.2017 18:25 |