RECENZE: Strhující hlas, rafinovanost i rozervané emoce

Zpěvačka afro-španělského původu Buika, která je v zahraničí vnímána jako fenomén desetiletí, se poprvé ukázala v Praze. Festival Struny podzimu zahájila v pondělí ve Státní opeře.
06.10.2015 10:15 |

Otestujte svůj zpěv a můžete být v televizní show Hlas ČeskoSlovenska

Televize Nova a Markíza už 12. února spustí novou talentovou soutěž Hlas ČeskoSlovenska. Na internetových stránkách soutěže si můžete otestovat svůj zpěv a nechat se ohodnotit. Vítěz pak vystoupí v televizní show. Další články k tématu: Televize vsadily na osvědčené duo, Hlas budou moderovat Mareš a Tina Potvrzeno: David, Vojtek, Rolins a Rytmus budou hledat nejkrásnější Hlas Michal David bude jedním z koučů pěvecké soutěže Hlas ČeskoSlovenska Do poroty Hlasu ČeskoSlovenska může zasednout Dyk, Žbirka i Vondráčková Revue iDNES.cz udělilo divoké karty do soutěže Hlas ČeskoSlovenska Nejkrásnější hlasy si střihly hvězdné duety s Duffy, Adele i Levinem Mexiko nadchla nevidomá zpěvačka, uspěla v soutěži o nejkrásnější hlas Poslechněte si nejkrásnější hlasy ze zahraničí, u nás to můžete být vy Hledáme nejkrásnější hlas Česka a Slovenska, posílejte své nahrávky Nova a Markíza hledají nejkrásnější hlas Česka a Slovenska
17.01.2012 16:25 |

Osobnosti: Michal David (1191 článků)

Potvrzeno: David, Vojtek, Rolins a Rytmus budou hledat nejkrásnější Hlas

Televize Nova a slovenská Markíza budou na jaře hledat nejkrásnější Hlas Česko Slovenska. Po spekulacích, kdo se zhostí rolí koučů, je definitivně rozhodnuto. Zpěvákům se zlatem v hrdle budou pomáhat Michal David, Josef Vojtek, Dara Rolins a rapper Rytmus. Další články k tématu: Michal David bude jedním z koučů pěvecké soutěže Hlas Česko Slovenska Do poroty Hlasu Česko Slovenska může zasednout Dyk, Žbirka i Vondráčková Revue iDNES.cz udělilo divoké karty do soutěže Hlas Česko Slovenska Nejkrásnější hlasy si střihly hvězdné duety s Duffy, Adele i Levinem Mexiko nadchla nevidomá zpěvačka, uspěla v soutěži o nejkrásnější hlas Poslechněte si nejkrásnější hlasy ze zahraničí, u nás to můžete být vy Hledáme nejkrásnější hlas Česka a Slovenska, posílejte své nahrávky Nova a Markíza hledají nejkrásnější hlas Česka a Slovenska Pády a vzestupy roku: Rolins zažila obojí, Pomeje oproti Bartošové slavil Televize vsadily na osvědčené duo, Hlas budou moderovat Mareš a Tina RECENZE: Rytmusovy schody nevedou do nebe, ale do slepé ulice
28.12.2011 14:35 |

Osobnosti: Dara Rolins (2057 článků) , Michal David (1191 článků) , Josef Vojtek (539 článků)

Rafinovanost a erotično na Plese v Opeře: Horké chvilky i originální šperky

Dámy se snaží na největší událost plesové sezóny vždy náležitě obléknout. Některým to ale i přes snahu nevyjde a pak není nouze o horké chvilky. Tu si zažila i topmodelka Pavlína Němcová nebo Míša Štoudková. Rafinovanost naopak předvedla Iva Pazderková.
09.02.2014 01:30 |

Osobnosti: Iva Pazderková (197 článků)

Televize vsadily na osvědčené duo, Hlas budou moderovat Mareš a Tina

Novou pěveckou soutěž Hlas Česko Slovenska budou moderovat Leoš Mareš a zpěvačka Tina. Televizím Nova a Markíza se dvojice osvědčila už při moderování SuperStar. Mareš se zatím k novému projektu nevyjádřil, účast Tiny iDNES.cz potvrdila její manažerka. Další články k tématu: Potvrzeno: David, Vojtek, Rolins a Rytmus budou hledat nejkrásnější Hlas Michal David bude jedním z koučů pěvecké soutěže Hlas Česko Slovenska Do poroty Hlasu Česko Slovenska může zasednout Dyk, Žbirka i Vondráčková Revue iDNES.cz udělilo divoké karty do soutěže Hlas Česko Slovenska Nejkrásnější hlasy si střihly hvězdné duety s Duffy, Adele i Levinem Mexiko nadchla nevidomá zpěvačka, uspěla v soutěži o nejkrásnější hlas Poslechněte si nejkrásnější hlasy ze zahraničí, u nás to můžete být vy Nova a Markíza hledají nejkrásnější hlas Česka a Slovenska
02.01.2012 14:40 |

Osobnosti: Michal David (1191 článků) , Leoš Mareš (2745 článků)

Pepa Vojtek o pěveckých soutěžích: Bál bych se, že mě nevyberou

Šestačtyřicetiletý Pepa Vojtek se už déle než 20 let živí zpěvem. Lídr skupiny Kabát se teď chystá na roli porotce a kouče v televizní soutěži. Kvůli obavám, že pohoří, by se ale sám jako soutěžící do podobného programu nikdy nepřihlásil. Další články k tématu: Otestujte svůj zpěv a můžete být v televizní show Hlas ČeskoSlovenska Televize vsadily na osvědčené duo, Hlas budou moderovat Mareš a Tina Potvrzeno: David, Vojtek, Rolins a Rytmus budou hledat nejkrásnější Hlas Michal David bude jedním z koučů pěvecké soutěže Hlas ČeskoSlovenska Revue iDNES.cz udělilo divoké karty do soutěže Hlas ČeskoSlovenska Nejkrásnější hlasy si střihly hvězdné duety s Duffy, Adele i Levinem Mexiko nadchla nevidomá zpěvačka, uspěla v soutěži o nejkrásnější hlas Poslechněte si nejkrásnější hlasy ze zahraničí, u nás to můžete být vy Nova a Markíza hledají nejkrásnější hlas Česka a Slovenska
28.01.2012 00:15 |

Osobnosti: Michal David (1191 článků) , Josef Vojtek (539 článků)

Blondýnka Lucia Molnárová: V Hlasu nechám se sebou udělat téměř cokoliv

Pětadvacetiletá Lucia Molnárová vypadá jako andílek. Kudrnatá blond hříva a nevinný pohled jsou pro ni charakteristické. Herečka, která hrála v slovenské verzi seriálu Ordinace v růžové zahradě, je ochotná v show Hlas ČeskoSlovenska podstoupit i změnu image. Další články k tématu: Pavlovčinová si domů nastěhovala soutěžícího z Hlasu ČeskoSlovenska Hlasem ČeskoSlovenska chce být i dcera Petry Černocké Pepa Vojtek o pěveckých soutěžích: Bál bych se, že mě nevyberou Otestujte svůj zpěv a můžete být v televizní show Hlas ČeskoSlovenska Televize vsadily na osvědčené duo, Hlas budou moderovat Mareš a Tina Potvrzeno: David, Vojtek, Rolins a Rytmus budou hledat nejkrásnější Hlas Revue iDNES.cz udělilo divoké karty do soutěže Hlas ČeskoSlovenska Nova a Markíza hledají nejkrásnější hlas Česka a Slovenska Martin a Veronika: Divoké karty iDNES.cz v Hlasu ČeskoSlovenska Zpěvačka Tina před Hlasem zhubla a těší se na Leoše Mareše Hlas ČeskoSlovenska byl v neděli nejsledovanější, dívaly se hlavně ženy
10.02.2012 00:10 |

Osobnosti: Josef Vojtek (539 článků) , Petra Černocká (247 článků) , Petra Molnárová (10 článků) , Tina Martin (28 článků) , Martin Vojtek (16 článků) , David Martin (80 článků)

Další slavná bývalá narkomanka po Pergnerové a Penkovi: Lo Hrůzová prozradila, proč začala brát perník

"Jedna z nejexcentričtějších zpěvaček":http://www.extra.cz/lo-hruzova-porazila-tremu-a-stala-se-vitezkou-hlasu-ceskoslovenska "Lenka Lo Hrůzová":http://www.extra.cz/tema/lenka-hruzova (24), kterou do šoubyznysu hodila soutěž "Hlas ČeskoSlovenska":http://www.extra.cz/tema/hlas-ceskoslovenska, zaujala nejen svým hlasovým projevem, ale s jejím "příběhem rozervané teenagerky":http://www.extra.cz/neuveritelna-promena-lo-hruzove-v-hlasu-po-minulosti-plne-drog-a-alkoholu-vypada-jak-svetova-star, která utekla od rodičů, se samozřejmě ztotožnila spousta holek.
01.07.2014 18:40 |

Pavlovčinová si domů nastěhovala soutěžícího z Hlasu ČeskoSlovenska

Po boku třiadvacetileté herečky Radky Pavlovčinové se poslední dobou objevuje pohledný mladík. Muzikálová zpěvačka s ním dokonce žije pod jednou střechou. Je to totiž její mladší bratr Adam, který zkouší štěstí v pěvecké soutěži Hlas ČeskoSlovenska. Nová show odstartuje v neděli 12. února na Nově a Markíze. Další články k tématu: Hlasem ČeskoSlovenska chce být i dcera Petry Černocké SOUTĚŽ: Vyhrajte vstupenky na neveřejné natáčení Hlasu ČeskoSlovenska Otestujte svůj zpěv a můžete být v televizní show Hlas ČeskoSlovenska Televize vsadily na osvědčené duo, Hlas budou moderovat Mareš a Tina Potvrzeno: David, Vojtek, Rolins a Rytmus budou hledat nejkrásnější Hlas Revue iDNES.cz udělilo divoké karty do soutěže Hlas ČeskoSlovenska Blondýnka Lucia Molnárová: V Hlasu nechám se sebou udělat téměř cokoliv Martin a Veronika: Divoké karty iDNES.cz v Hlasu ČeskoSlovenska Zpěvačka Tina před Hlasem zhubla a těší se na Leoše Mareše Hlas ČeskoSlovenska byl v neděli nejsledovanější, dívaly se hlavně ženy
09.02.2012 00:20 |

Osobnosti: Petra Černocká (247 článků) , Radka Pavlovčinová (89 článků) , Lucia Molnárová (2 články) , Petra Molnárová (10 článků) , Tina Martin (28 článků) , David Martin (80 článků)

Do poroty Hlasu Česko Slovenska může zasednout Dyk, Žbirka i Vondráčková

Už na jaře spustí televize Nova a Markíza soutěž Hlas Česko Slovenska. U soutěžících bude nejdůležitější zpěv, ne vzhled či věk. Do hvězdné poroty by podle informací iDNES.cz mohli zasednout třeba frontman skupiny Nightwork Vojtěch Dyk, zpěvačky Tina, Dara Rolins nebo Helena Vondráčková. Další články k tématu: Revue iDNES.cz udělilo divoké karty do soutěže Hlas Česko Slovenska Nejkrásnější hlasy si střihly hvězdné duety s Duffy, Adele i Levinem Mexiko nadchla nevidomá zpěvačka, uspěla v soutěži o nejkrásnější hlas Poslechněte si nejkrásnější hlasy ze zahraničí, u nás to můžete být vy Hledáme nejkrásnější hlas Česka a Slovenska, posílejte své nahrávky Nova a Markíza hledají nejkrásnější hlas Česka a Slovenska
07.12.2011 19:00 |

Osobnosti: Dara Rolins (2057 článků) , Helena Vondráčková (819 článků) , Vojtěch Dyk (664 článků)

Hlasem ČeskoSlovenska chce být i dcera Petry Černocké

Dvaatřicetiletá Bára Vaculíková je jednou ze soutěžících nové show Hlas ČeskoSlovenska, kterou televize Nova a Markíza začnou vysílat už v neděli 12. února. Dcera Petry Černocké má však roční dceru Olivii Coco, o kterou se během soutěže bude muset postarat babička. Další články k tématu: Černocká je coby babička bez práce, dcera vozí miminko i na koncerty Petra Černocká je babička, její dcera porodila holčičku Otestujte svůj zpěv a můžete být v televizní show Hlas ČeskoSlovenska Michal David bude jedním z koučů pěvecké soutěže Hlas ČeskoSlovenska SOUTĚŽ: Vyhrajte vstupenky na neveřejné natáčení Hlasu ČeskoSlovenska Televize vsadily na osvědčené duo, Hlas budou moderovat Mareš a Tina Potvrzeno: David, Vojtek, Rolins a Rytmus budou hledat nejkrásnější Hlas Nejkrásnější hlasy si střihly hvězdné duety s Duffy, Adele i Levinem Pavlovčinová si domů nastěhovala soutěžícího z Hlasu ČeskoSlovenska Blondýnka Lucia Molnárová: V Hlasu nechám se sebou udělat téměř cokoliv Martin a Veronika: Divoké karty iDNES.cz v Hlasu ČeskoSlovenska Zpěvačka Tina před Hlasem zhubla a těší se na Leoše Mareše
08.02.2012 09:20 |

Osobnosti: Michal David (1191 článků) , Petra Černocká (247 článků) , Lucia Molnárová (2 články) , Petra Molnárová (10 článků) , Tina Martin (28 článků)

Společné bydlení a dítě s Patrikem? Proč ne, říká Dara Rolins

Zpěvačka Dara Rolins a její přítel Patrik "Rytmus" Vrbovský uvažují o společné budoucnosti. Momentálně jsou nerozlučná dvojka v práci i mimo ní. Kromě natáčení soutěže Hlas ČeskoSlovenska si spolu užijí i dovolenou. Další články k tématu: Patrika miluji, ale mám v plánu ho porazit, říká Dara Rolins OBRAZEM: Jak v Hlasu poznat, když to soutěžícím (ne)ladí Hlas ČeskoSlovenska byl v neděli nejsledovanější, dívaly se hlavně ženy Otestujte svůj zpěv a můžete být v televizní show Hlas ČeskoSlovenska Potvrzeno: David, Vojtek, Rolins a Rytmus budou hledat nejkrásnější Hlas Televize vsadily na osvědčené duo, Hlas budou moderovat Mareš a Tina Zákulisí Hlasu: diváci jako školáci, polibky Dary i akrobacie Tiny
17.02.2012 00:10 |

Osobnosti: Dara Rolins (2057 článků)

Vyhrajte vstupenky na strhující show skupiny YAMATO – The Drummers Of Japan

Zapojte se do naší SMS soutěže o vstupenky na věhlasný soubor japonských bubeníků ve zcela nové, strhující show. Bubeníci objíždí svět již 10 let s tradičními japonskými bubny „Wadaiko“.
27.04.2009 10:58 |

STRHUJÍCÍ ZÁVĚR! Ve francouzském Superpoháru padlo 5 gólů za 5 minut! VIDEO

Lille vedlo nad Marseille ještě v 85. minutě 3:1, nakonec prohrálo 4:5. Vychutnejte si na videu strhující závěr zápasu.
28.07.2011 10:55 |

Markéta Procházková se stane sestrou Romana Vojtka! Muzikál Rocky míří do Prahy!

Strhující příběh podle legendárního filmu Rocky, o životní šanci Sylvestra Stallona uspět a osudové lásce Adrianě, míří do Prahy. Muzikál Rocky už v podstatě obletěl celý svět a nyní se představí i u nás v Čechách. Už na jaře 2017 se můžete těšit na strhující příběh, který inspiroval milióny lidí po celém světě.
05.11.2016 08:35 |

Osobnosti: Roman Vojtek (469 článků) , Markéta Procházková (62 článků)

Potvrzeno! Muži neumí přečíst ženské emoce

Nový výzkum odhalil, že muži mají problémy se čtením ženských emocí z jejich očí. Podle nového výzkumu trvá mužům dvakrát déle dešifrovat emoce z ženských očí než z očí mužských. Části mozku, které vnímají emoce, se aktivovaly výrazně slaběji, když muži pozorovali ženské oči.
29.04.2013 21:30 |

Vědci šokují: Vyzáblé anorektičky jsou na »chrastící kosti« hrdé!

Hubnutí je dnes tak vysoce ceněno, že ho provázejí pozitivní emoce. Bohužel i v případě, když člověk trpí poruchou příjmu potravy známou jako anorexie. Vědci se dosud domnívali, že tuto psychickou chorobu podporují negativní emoce jako smutek, úzkost či hněv. Nové výzkumy ale naznačují, že motivem jsou naopak pozitivní emoce, které jedinec zažívá při pocitu, že hubne.
08.08.2014 14:00 |

Vylepšený obojek dokáže analyzovat emoce psů

Většina zdatných chovatelů psů už pozná, kdy má jejich svěřenec radost, kdy je smutný nebo nemá náladu si hrát. Nebyli by to ale Japonci, kdyby se nepokusili emoce přeložit do lidské řeči pomocí technologie. A tak tamní technický expert Džodži Jamaguči přišel s obojkem, který prý psí emoce rozpoznává a vysílá o nich informace do mobilu majitele.
24.10.2016 16:00 |

Naléhavý a rozervaný Tom

Nová tvář na britské scéně razantně vstupuje do hitparád. Mladíček Tom Odell vydal teenagersky rozervané album Long Way Down a kritiku docela zaujal.
27.06.2013 16:10 |

Osobnosti: Tom Odell (12 článků)

Extravagantní režisér Burton přilákal příšerky: Tepláky, mrtvá nevěsta, Nosková a krásná Kuchařová

Zlatavé mokasíny, třpytivé tepláky, pavučina na obličeji či rozervané punčocháče. Takovou módní halucinaci zažil Obecní dům v Praze snad poprvé. České hvězdy se oblékly do těch nejhorších modelů, aby se aspoň trochu přiblížily příšerkám z filmů podivínského režiséra Tima Burtona (55). Ten včera vystoupil na koncertě svého dvorního skladatele Dannyho Elfmana (60).
26.03.2014 13:10 |

Osobnosti: Tim Burton (139 článků) , Danny Elfman (9 článků)