Recenze: Strašidla jsou jen další film Zdeňka Trošky. Jako příběh pro celou rodinu totálně selhávají

Strašidla Zdeňka Trošky vyprávějí o rodině aristokratických strašidel, která se musí zapojit do pracovního procesu, aby mohla platit daně.
19.08.2016 15:00 |

Strašidla Zdeňka Trošky se představují. Do kin půjdou o prázdninách

Nová rodinná komedie Zdeňka Trošky Strašidla vstoupí do kin 18. srpna. První ukázky představují hvězdné obsazení, velkolepou výpravu a to, co u Trošky máme nejradši – vtip.
12.05.2016 16:40 |

STRAŠIDLA - Rodinná komedie Zdeňka Trošky

Ve středu 23. září začalo natáčení nové české rodinné komedie režiséra Zdeňka Trošky Strašidla. Příběh plný fantazie chce navázat na slavnou tradici českých trikových komedií, jako Dívka na koštěti nebo Jak utopit doktora Mráčka, v nichž se potkávala moderní současnost s pohádkovým světem nadpřirozených bytostí.
30.09.2015 10:31 |

Nová česká rodinná komedie režiséra Zdeňka Trošky Strašidla je dotočena

Po 30 natáčecích dnech se uzavřelo natáčení nové rodinné komedie Zdeňka Trošky Strašidla. Během září a října vystřídal štáb několik lokací převážně ve Středočeském kraji. Příběh plný fantazie, v němž se potkává moderní současnost s pohádkovým světem nadpřirozených bytostí, se točil na uzavřeném zámku Líšno, dále na zámku v Lítni, v bývalém cukrovaru v lázních Toušeň, v kině v Řevnicích, řevnické ZUŠ a také v základní škole v Lítni.
29.10.2015 07:31 |

Režisér Zdeněk Troška o chystané pohádce Strašidla: Carmen létá na motorce! A upír Dobrý se vznáší

Pohádkovou podívanou slibují Strašidla Zdeňka Trošky (63). Film se právě dokončuje v trikovém studiu, aby mohla Carmen Mayerová (71) létat na motorce a Karel Dobrý (47) se vznášet jako upír.
31.05.2016 13:30 |

Osobnosti: Zdeněk Troška (407 článků) , Karel Dobrý (33 článků) , Carmen Mayerová (45 článků)

Rodinná komedie Strašidla má zajímavý jídelníček nejen pro upíra

Nová rodinná komedie režiséra Zdeňka Trošky Strašidla vstoupí do kin již za necelý měsíc. Premiéra v Čechách i na Slovensku je naplánována na 18. srpna, již od počátku srpna se pak představí film herecká delegace spolu s režisérem na několika regionálních předpremiérách.
22.07.2016 16:30 |

Zemřel Václav TROŠKA ze SLUNCE, SENO... Otec režiséra Zdeňka Trošky

Letní košilaté komedie Zdeňka Trošky Slunce, seno přišly o další své představitele. Po herci Pavlu Vondruškovi, který má ve čtvrtek pohřeb, zemřel i Václav Troška – představitel starého Konopníka a otec autora komedií, režiséra Zdeňka Trošky.
17.02.2011 09:15 |

Osobnosti: Václav Troška (22 článků)

Mateřství ji připravilo o kšeft: Roli Lucky Vondráčkové v dalším filmu Zdeňka Trošky dostala tahle herečka

Zářila ve třech dílech divácky úspěšných potrhlých komedií s názvem Babovřesky, v nově chystaném bijáku Zdeňka Trošky  (62) Strašidla, které má mít podobnou poetiku jako třeba již nesmrtelná komedie Jak utopit doktora Mráčka aneb Konec vodníků v Čechách, si ale Lucie Vondráčková  (35) nezahraje. Může za to její mateřství .
10.08.2015 16:00 |

Osobnosti: Lucie Vondráčková (1089 článků)

Zdeněk Troška (63) o nové pohádkové komedii Strašidla!

Upír, vodník, hejkal, víla a další pohádkové bytosti na nás vybafnou z filmového plátna již ve čtvrtek 18. srpna, kdy se uskuteční premiéra nového filmu Zdeňka Trošky s příznačným názvem Strašidla. A právě známého režiséra a spoluautora scénáře jsme na téma jeho úsměvné pohádkové komedie vyzpovídali.
07.08.2016 05:10 |

Osobnosti: Zdeněk Troška (407 článků)

11.08.2016 14:55 |

Osobnosti: Zdeněk Troška (407 článků)

Rodinná komedie Strašidla představuje trailer

Nová rodinná komedie Zdeňka Trošky Strašidla vstoupí do kin 18. srpna, ale již nyní představuje trailer. V hlavních rolích se představí řada známých českých herců – Tereza Kostková, Jiří Dvořák, Vladimír Polívka, Bronislav Kotiš, Carmen Mayerová, Matěj Hádek, Petr Nárožný, Václav Postránecký nebo Karel Dobrý.
12.05.2016 11:40 |

Osobnosti: Matěj Hádek (46 článků) , Petr Nárožný (69 článků) , Karel Dobrý (33 článků) , Jiří Dvořák (188 článků) , Václav Postránecký (150 článků) , Tereza Kostková (666 článků) , Carmen Mayerová (45 článků) , Vladimír Polívka (68 článků) , Vladimír Polívka (59 článků) , Bronislav Kotiš (2 články) , Karel Dvořák (41 článků) , Karel Dvořák (41 článků) , Karel Dvořák (41 článků)

Rodinná komedie Strašidla – kouzla z trikového kufru

Nová rodinná komedie režiséra Zdeňka Trošky Strašidla vstoupí do kin již 18. srpna.
29.07.2016 14:25 |

Rodinná komedie Strašidla má písničku a videoklip

03.08.2016 14:45 |

Tajný život mazlíčků porazil i Strašidla. Troškovu komedii vidělo 30 tisíc lidí

Žebříček víkendové návštěvnosti českých kin vede druhý týden po sobě animovaná komedie Tajný život mazlíčků. Americký snímek o uplynulém víkendu přilákal téměř 60 tisíc diváků. Na druhé místo se o premiérovém víkendu vyhouplo třetí filmové zpracování kultovního seriálu Star Trek s podtitulem Do neznáma, na třetí pozici vyskočila z předchozího 18. místa pohádková komedie Zdeňka Trošky Strašidla. Z českých filmů je v první dvacítce víkendové tabulky návštěvnosti ještě na sedmém místě komedie Sezn@mka se zhruba 6000 diváků a na 13. pozici komedie Teorie tygra, na kterou vyrazilo celkem přes 310 tisíc lidí. Čtrnácté drama Učitelka režiséra Jana Hřebejka přilákalo téměř 39 tisíc diváků.
22.08.2016 16:55 |

Osobnosti: Jan Hřebejk (312 článků)

Žebříček víkendové návštěvnosti českých kin vede druhý týden po sobě animovaná komedie Tajný život mazlíčků. Americký snímek o uplynulém víkendu přilákal téměř 60 tisíc diváků. Na druhé místo se o premiérovém víkendu vyhouplo třetí filmové zpracování kultovního seriálu Star Trek s podtitulem Do neznáma, na třetí pozici vyskočila z předchozího 18. místa pohádková komedie Zdeňka Trošky Strašidla. Z českých filmů je v první dvacítce víkendové tabulky návštěvnosti ještě na sedmém místě komedie Sezn@mka se zhruba 6000 diváky a na 13. pozici komedie Teorie tygra, na kterou vyrazilo celkem přes 310 tisíc lidí. Čtrnácté drama Učitelka režiséra Jana Hřebejka přilákalo téměř 39 tisíc diváků.
22.08.2016 22:00 |

Osobnosti: Jan Hřebejk (312 článků)

23.08.2016 03:05 |