Recenze: Stránky světa vás zavedou do fantaskního světa, kde z knih prýští magie

Kniha stránky světa v sobě spojuje příběh o magii, knihách a fantastických dobrodružstvích v nich. Ač se může zdát, že dílo z pera Kaie Meyera je určené pro děti a mladistvé, rozhodně si ho užijí i dospělí milovníci knih.
18.09.2016 11:50 |

Osobnosti: Kai Meyer (1 článek)

Výhody a nevýhody e-knížek

Ve světě moderních technologií je více než jasné, že pokrok se nedá jen tak zastavit. Postupně se některé věci stávají zastaralými a jsou nahrazeny novými postupy. To však neplatí ve všech případech. Někdy mohou vedle sebe existovat staré i nové metody a obě mají něco do sebe. To se týká například knih. V dnešním článku si popíšeme výhody a nevýhody elektronických knih. Zatímco jeden dává přednost modernímu pojetí, druhý má pocit, že nic nenahradí starou dobrou tištěnou knihu. Osobně preferuji obě varianty, podle situace. Jak jste na tom se čtením knih vy? A ke které verzi se přikláníte? Stručný popis e-knihy Tento pojem je dost obsáhlý, protože pojem elektronické knihy se od sebe liší v mnohém. Pojem e-kniha může představovat podobu knihy, kterou si přečtete například v PDF na svém počítači, tabletu, chytrém telefonu, ale také zařízení, které slouží k četbě knih v digitální podobě. Při nákupu e-knihy musíme mít na paměti především formát, ve kterém bude. Ty nejenže nemusí na některých čtecích zařízeních fungovat, protože daný formát nepodporují, ale ovlivněn je i vzhled textu – požitek s četby. Formáty e-knih lze rozdělit do několika skupin. Do první se řadí speciální formáty určené právě pro e-čtečky. Výhodou tady je, že dokážou přizpůsobit rozložení textu podle velikosti displeje. Mezi nevýhody patří, že e-čtečky nepodporují zároveň všechny formáty, a je tady nutné hlídat si daný formát. Další skupinu tvoří běžné formáty DOC, DOCX, RTF, TXT, HTML. I tady platí, že se umí přizpůsobit velikosti displeje. Poslední skupinu tvoří nejběžněji využívaný formát PDF. Ten má tu výhodu, že jej otevřete téměř všude, pokud však není kódovaný a nemusí se zobrazovat v plné kvalitě. Je dobré si hlídat, zda PDF není opatřeno DRM kódem či jiným. Pokud jej vaše čtečka nepodporuje – knihu si nepřečtete. Výhody a nevýhody e-knih Mezi nevýhody patří to, že jen stěží si někde na pláži přečtete... Čtěte více Příspěvek Výhody a nevýhody e-knížek pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
12.10.2015 21:00 |

Recenze: Temnější tvář magie otvírá dveře do čtyř alternativních Londýnů

Temnější tvář magie představuje dokonalé propojení historického románu a klasické fantasy s příměsí toho nejvýbušnějšího dobrodružství. Kell je mocný čaroděj, který dokáže otvírat „dveře“ do alternativních Londýnů. Slouží jako cestovatel, který mezi městy předává zprávy jejich králům. Když ale do svého domova přinese zhoubný kámen, plný té nejtemnější magie, jeho doposud snadný život se od základů změní.
07.12.2016 15:20 |

Čarodějky a magie ve filmu. Připravte se na nedělní slet

Kouzla, čáry a magie... to vše se nám vybaví, když se řekne čarodějnictví. Ve většině kultur je spojováno především s ženami a také s působením zla pomocí magie. V neděli nás čeká tradiční pálení čarodějnic a proto vám přinášíme snímky všech možných žánrů, které mají společnou právě přítomnost čarodějnic a nadpřirozena.
28.04.2017 10:55 |

USA zavedou nové poplatky i pro Čechy. Skrytá víza, tvrdí Okamura

USA zavedou od 8. září 2010 poplatek za registraci do elektronického systému cestovní autorizace (ESTA); poplatek se ročně dotkne více než 50 tisíc českých turistů.
25.08.2010 11:15 |

Microsoft a Toyota zavedou do aut společné internetové služby

Americký Microsoft a japonská Toyota Motor budou spolupracovat a do toyot zavedou služby s připojením na internet.
07.04.2011 13:30 |

Zástupce seniorů: Začíná totální bída. Jestli ti debilové zavedou euro, Bůh nám pomáhej

„Začíná totální bída… Pokud tady ti debilové zavedou euro, tak nám pánbůh pomáhej,“ uvedl pro ParlamentníListy.cz v reakci na zdražování potravin Pavel Ján Buvala, který provozuje web na pomoc seniorům. Podle něj hrozí nárůst počtu bezdomovců a sebevražd. K situaci se vyjádřil i prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu Zdeněk Juračka.
21.01.2014 14:15 |

ČD od nového grafikonu zavedou přímé noční spojení z Prahy přes České Budějovice do Curychu

Od nového jízdního řádu 2016/17, který začne platit od 11. prosince 2016, zavedou České dráhy přímé noční spojení z Prahy přes České Budějovice a Linec do švýcarského Curychu. Tento spoj nahradí dosavadní noční vlak trasovaný přes Drážďany a Frankfurt nad Mohanem. Jízdenky z Prahy do Curychu budou stát od 497 Kč, s rezervací do lůžkového vozu od 994 Kč.
22.09.2016 16:10 |

České dráhy zavedou mimořádné vlaky z nedělních Čarodějnic ve Zbraslavicích

České dráhy v souvislosti s nedělní akcí v obci Zbraslavice na Kutnohorsku Čarodějnice 2017 zavedou 30. dubna mimořádné vlaky do Kutné Hory, Kolína a Zruče nad Sázavou. Odjezd vlaků je plánován v nočních hodinách po ukončení programu, jehož vyvrcholením má být po desáté hodině ohňostroj.
28.04.2017 10:15 |

Apokalypsa v krabici od bot

Kdo si hraje, nezlobí. Pokud to opravdu platí, tak musí být Graeme Webb (60) ten nejhodnější muž v Londýně. Všechen volný čas věnuje výrobě takzvaných dioramat, detailně propracovaných výjevů z fantaskního světa. Doma v zájmu svého umění sebere všechno, na co přijde. Dětem zabavil hračky, manželce kuchyňské přísady…
11.10.2012 11:15 |

Malá škola magie: Trápí vás nespavost a noční můry? Klidný spánek si přičarujte!

Chybí vám energie? Cítíte se každé ráno vyčerpaní, ale prášky na spaní odmítáte? Dobře děláte! Pomoci vám může trocha magie. Vyzkoušejte některý z rituálů, lektvarů, kouzel či zaříkávadel pro klidný spánek a načerpání nové síly.
14.10.2013 15:45 |

Sexuální magie v praxi: Umíte čarovat v posteli? A opravdu víte, co chcete?

Zajímá vás, co je to sexuální magie? Víte o tom, že máte tu moc přičarovat si větší a intenzivnější prožívání svých orgasmů? Jak na to? Odpověď hledejte v sexuální magii a magických školách.
07.11.2015 23:16 |

Anonymous splnili hrozby a zablokovali stránky čtyř politických stran

VÍME PRVNÍ Slibovali, že zablokují v 11 hodin v sobotu stránky politickým stranám jako podporu protestu, jež v sobotu dopoledne začala. Slib dávala skupina Anonymous, která podporuje akci Occupy Prague. Jak se ParlamentnímListům.cz podařilo zjistit, dopoledne opravdu byly zablokovány stránky čtyř politických stran - ODS, TOP 09, ČSSD a KSČM. Stránky Věcí veřejných a NS-LEV21 zablokovány nebyly.
28.04.2012 11:20 |

Karlovarský festival zahájí Michel Gondry svou všemi vyhlíženou Pěnou dní

Zahajovacím snímkem 48. ročníku MFF v Karlových Varech bude 28. června Pěna dní, jehož projekci uvede oscarový francouzský scenárista a režisér Michel Gondry. V hlavních rolích poetického a fantaskního příběhu o schopnosti a odhodlání přinést pro lásku jakoukoliv oběť se objeví Audrey Tautouová a Romain Duris. Na setkání s novináři v Praze to dnes oznámil prezident přehlídky Jiří Bartoška. Tato přehlídka potrvá do 6. července.
04.06.2013 14:00 |

Osobnosti: Audrey Tautou (21 článků) , Jiří Bartoška (563 článků) , Michel Gondry (19 článků) , Romain Duris (3 články)

Signály, že by vám prospěla změna zaměstnání

Chodíte-li do práce s odporem, každé ráno se probouzíte s bolestmi žaludku, nerozumíte si s kolegy a vaše pracovní náplň vás upřímně ani moc nebaví, pak by vám možná prospěla změna zaměstnání, se kterou by se do vašeho života vnesl úplně nový nádech. Nikde není psáno, že na tomtéž místě musíte zůstat věčně. Pokud se trápíte, práce vám nejde, nebaví vás nebo se na pracovišti jednoduše necítíte dobře, nemá cenu čekat na zázrak, že se to třeba jednoho dne změní. S největší pravděpodobností ne. Jestliže se poznáte v následujících signálech, pak byste se měli vážně zamyslet, jestli by nebylo od věci odejít. Uvidíte, že vám změna zaměstnání jedině prospěje! Jak poznáte, že by vám prospěla změna zaměstnání? Našli jsme pro vás několik signálů, které naznačují, že vaše stávající práce není nic pro vás. Nebojte se tedy upřímně zamyslet nad tím, jestli má vaše aktuální zaměstnání právě ve vašem případě dobré vyhlídky do budoucna. Vaše pracovní náplň vás nenaplňuje Den co den děláte tu samou činnost, kterou vykonáváte tak nějak ze setrvačnosti. Pracovní náplň vám vůbec nic neříká, nebaví vás a zadané úkoly plníte spíše s odporem, což se mnohdy projeví i na výsledcích. Zkrátka to není to pravé ořechové, čemu byste se chtěli věnovat. Tak proč setrváváte na místě, které je pro vás spíše přítěží? Má cenu chodit každý den do práce, kde vás nutí dělat to, čemu nerozumíte, v čem se neorientujete a co vás nenaplňuje? My říkáme jednoznačné ne! Nekomunikujete s kolegy Nezáleží na tom, zda pracujete jednotlivě nebo jste součástí nějakého týmu. Se svými kolegy zkrátka vycházet musíte, protože v práci je to především o lidech. Pokud ve vás vaši kolegové vzbuzují špatní pocity, nerozumíte si s nimi a v podstatě spolu v práci ani nekomunikujete, pak je více než logické, že se vám v zaměstnání nelíbí.... Čtěte více Příspěvek Signály, že by vám prospěla změna zaměstnání pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
04.08.2016 05:00 |

Drtí vás letošní vedra? S Electro Antiperspirantem budete v suchu celé léto na 1 použití!

Celé léto z vás prýští pot a nedá vám pokoj nejen v podpaží, ale ani na dlaních, chodidlech, čele, zádech a dalších částech těla? Teploty překračující 30°C způsobují problémy nemalému procentu populace. Přitom být v suchu nejen v podpaží, ale v podstatě kdekoli na těle je snadné. Nejen na pár hodin, ale i na celé měsíce! Stačí jen přestat používat konvenční antiperspiranty a vyzkoušet Electro Antiperspirant.
09.06.2015 09:00 |

RECENZE: Royal Republic hrají rock s lehkostí a nadhledem

Švédská čtveřice Royal Republic je zábavná. Na svém novém řadovém albu Weekend Man přináší lehké rockové písně, ze kterých prýští nečekaný nadhled, lehkost provedení a stejně tak schopnost napsat pasáže i celé kusy melodické, úderné a zapamatovatelné.
21.04.2016 16:00 |

Relaxace ve výškách

Toužíte se vznést k výškám a pohlédnout na svět z jiné perspektivy, ale nejste schopni nastoupit do letadla? Pak vyzkoušejte jinou možnost. Let balónem patří mezi nejoblíbenější adrenalinové zážitky a je velmi častým dárkem. Jedinou překážkou, která vás může v letu balónem zastavit je strach z výšek, proto zvažte, zda je let balónem ideální aktivitou, pokud si nejste ve výškách jistí. Pokud se ale rozhodnete letět, pak zejména v letním období může být let balónem nezapomenutelným zážitkem, protože pohled na probouzející se krajinu je jedním z nekrásnějších momentů, které vás mohou v životě potkat. Neméně zajímavý je však i pohled na krajinu, která se začíná halit do podzimního hávu. Pokud i vy toužíte zažít takovéto okamžiky, pak se podívejte na stránky www.firmanazazitky.cz , kde si právě tento zážitek můžete objednat. Dárkový poukaz na let balonem může být ideálním dárkem k výročí, k narozeninám nebo klidně i k Vánocům. Zejména, pokud hledáte romantický vánoční dárek okořeněný kapkou adrenalinu, pro vašeho partnera nebo partnerku pak je let balónem tou správnou volbou. Let balónem udělá radost každému, kdo miluje relaxaci v přírodě. Obdarovanému dopřejete hodinový let v oblacích a absolutním klidu. Kromě mimořádného zážitku mu také doplníte energii. Nelamte si složitě hlavu při přemýšlení, jaké pořídíte letos vánoční dárky, podívejte se na stránky Allegrie a určitě si vyberete dárky podle vašich představ. Tipy na dárky jsou přehledně členěné do kategorií, nemusíte tedy zdlouhavě procházet stovky stran. Jednoduše si najdete kategorii, která vás zajímá, například dárky pro děti, dárky pro ženy nebo dárky pro celou rodinu a pak už si jen vyberete ty dárky, které vás nejvíce zaujmou a u kterých si budete jistí, že jimi obdarované potěšíte, Navíc darovaný zážitek je tím nejlepším dárkem. Nejen, že šetří místo, ale zaručeně na něj nikdo jen tak nezapomene. Příspěvek Relaxace ve výškách pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
28.09.2016 06:15 |

Ranní cviky, které vás postaví na nohy

Vstáváte každé ráno rozmrzelí, bez energie, cítíte se unavení a nemáte na nic náladu? Postrádáte onu potřebnou hnací sílu, která by vás po ránu dokonale nastartovala? Pak vyzkoušejte naše ranní cviky, které vás postaví na nohy. Nikdo po vás nechce, abyste hned po probuzení běhali trasu dlouhou několik kilometrů, ještě před začátkem pracovní směny pospíchali do fitka nebo plavali dlouhé tratě v bazénu. Máme pro vás osvědčené ranní cviky, které vaše tělo rozehřejí, nabudí organismus a skvěle vás nastartují do nového dne. Ranní cviky, které vás postaví na nohy Ještě než začnete namítat, že po ránu rozhodně nemáte času na rozdávání a nedokážete se tak najít chvilku na provedení našich cviků, dovolíme si vás uklidnit: naše ranní cviky vám zaberou jen několik málo minut. Předklony Postavte se a jednou nohou vykročte vpřed, druhou zase vzad. Nohu, kterou jste vykročili vpřed, mírně pokrčte a zadní naopak propněte. Ruce dejte před sebe s rovnými zády se předklánějte vpřed, dokud se rukama nedotknete země. Kliky Kliky známe všichni, možná jste k nim měli ve škole odpor, ale věřte, že vás po ránu dokážou skvěle nabudit. Pamatujte, že u provádění tohoto cviku musíte tělo udržet rovné a zpevněné, jinak nedosáhnete kýžených výsledků a spíše si ublížíte. Dřepy Dřepy snad ani netřeba dlouze představovat. Jedná se o rychlý a účinný cvik, který zvládnete za pár minut. U dřepů mějte nohy rozkročené na šíři vašich ramen, ruce před sebou a vždy jděte tak nízko, dokud se pánev nedostane do úrovně kolen. Kočičí hřbet Mezi ranní cviky pro nabuzení zařazujeme i dobře známý kočičí hřbet, který slouží především k protažení těla. A to po ránu taky není na škodu. Při tomto cviku klečíte, dlaněmi se opíráte o zem. Nejdříve se prohnete v zádech a bradu vystrčíte vpřed, poté hlavu zabalíte pod sebe a vykulíte záda. Příspěvek Ranní cviky, které vás postaví na nohy pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
20.06.2017 06:40 |

PRAKTICKÁ MAGIE: Věštění z vosku vás chytne! Po které barvě svíčky sáhnout?

Zajímá vás, co vás čeká a nemine v následujících dnech a měsících? Napadlo vás někdy, že svíčka se dá využít i jinak než jako dekorace, která vám provoní celý byt? Věštění z vosku svíček není novinkou, přišlo k nám z Ameriky. Zajímá vás tedy, jaká tajemství vám prozradí rozehřátý vosk? Kdy jindy se ponořit do tajemné atmosféry zapálených svící než právě teď, v čase předvánočním. My vám prozradíme, jak na to!
20.12.2015 14:45 |