Recenze: Straight Outta Compton nabízí životopis ve stylu videohry GTA

Celovečerní film o známé hiphopové skupině N. W. A. je energickým životopisným dramatem, které se vzdaluje pojetí akademické honby za výročními cenami. Straight Outta Compton ukazuje, že i z...
18.09.2015 12:31 |

Filmové premiéry: Očima fotografky, Labyrint: Zkoušky ohněm, Love a Straight Outta Compton

Režisér Matej Mináč natočil o své matce Zuzaně Mináčové dokument s hranými dotáčkami Očima fotografky. Akční sci-fi Labyrint pokračuje druhým filmem s podtitulem Zkoušky ohněm. Provokativní francouzský režisér Gaspar Noé natočil film s všeříkajícím názvem Love. O jedné z nejkontroverznějších hudebních sestav historie, skupině N.W.A., je film Straight Outta Compton.
17.09.2015 07:10 |

Osobnosti: Gaspar Noé (2 články)

Charlie Straight mají nové šéfy, Felixe Slováčka a objevitele Sáblíkové

Osmašedesátiletý Felix Slováček se upsal novému podnikání. Se sportovním manažerem Pavlem Zíkou rozjel novou firmu, která se bude mimo jiné soustředit na uměleckou branži. Obchodní partneři teď nejvíc sází na českou skupinu zpívající výhradně anglicky Charlie Straight. Další články k tématu: RECENZE: S Charlie Straight má zdejší hudba budoucnost VIDEO: Je to prestiž, děkují po obhajobě ceny MTV Charlie Straight Charlie Straight promítnou klipy na dům v Olomouci, přijďte na festival světla
16.03.2012 10:00 |

Osobnosti: Felix Slováček (813 článků)

Hip hop jako zbraň. Stará garda N.W.A. opět budí vášně

Jedna z nejslavnějších hiphopových skupin všech dob opět dobývá USA. V minulém týdnu bodoval v tamních kinech film Straight Outta Compton popisující vzestup N.W.A.
17.08.2015 14:55 |

N.W.A. udělali z protestu proti policejní brutalitě byznys

Ze snímku Straight Outta Compton se během prvního víkendu v amerických kinech stal trhák. Policie přitom kvůli premiéře posilovala hlídky. Kritici snímku vyčítají zamlčená místa ze života Dr. Dre.
21.08.2015 11:01 |

Komici Key a Peele míří na plátna kin. Gangsteři jim ukradli kocourka

Známá komediální dvojice Key & Peele (Keegan-Michael Key a Jordan Peele) se společně objeví v celovečerním filmu Keanu. Trailer naznačuje, že jde o odlehčenou krimi komedii, v níž hlavní roli hraje roztomilý kocour Keanu, který je Peelemu ukraden gangstery. Dvojice "slušňáků" se vydá na nebezpečnou záchrannou misi, při níž létají kulky i drsná slova. Režisérem filmu je Peter Atencio, který s herci točil už jejich skečový pořad Key & Peele. Scénář napsal Peele společně s Alexem Rubensem, jenž s komiky také na pořadu spolupracoval. Ve vedlejších rolích se objeví Jason Mitchell (Straight Outta Compton) nebo Luis Guzmán (seriál Narcos). Keanu dorazí do českých kin 21. dubna.
26.01.2016 12:30 |

Osobnosti: Luis Guzmán (1 článek) , Mitchell Jason (1 článek) , Jordan Peele (1 článek) , Peter Atencio (1 článek) , Michael Michael (1054 článků) , Michael Alex (3 články)

Rychlá a zběsilá Charlize Theron dostala nabídku na záporačku ve filmu s Vinem Dieselem

Herečka Charlize Theron dostala nabídku, aby ztvárnila zápornou postavu v osmém dílu akční série Rychle a zběsile, informoval web Variety. Zatím není známo, v jaké fázi vyjednávání je. Zdroj blízký Variety tvrdí, studio Universal, které film produkuje, má o herečku velký zájem. Jistý je návrat Vina Diesela, Dwayna Johnsona nebo Jasona Stathama. Film bude režírovat F. Gary Gray, který naposled točil životopisné drama Straight Outta Compton (2015). To získalo nominaci na Oscara za Nejlepší původní scénář. Osmý díl Rychle a zběsile dorazí do českých kin 13. dubna 2017, poté budou následovat ještě dva díly uvedené v roce 2019 a 2021, jak potvrdil producent série Vin Diesel.
12.02.2016 07:15 |

Osobnosti: Charlize Theron (127 článků) , Vin Diesel (58 článků) , Jason Statham (32 článků) , Gary Gray (2 články) , Gary Gray (2 články) , Gary Johnson (5 článků) , Gary Johnson (5 článků)

Oscarová herečka Helen Mirren šlápne na plyn. Zahraje si v novém dílu Rychle a zběsile

Britská herečka Helen Mirren potvrdila v rozhovoru pro časopis Elle, že se má objevit v osmém díle filmové série Rychle a zběsile. Držitelka Oscara řekla, že vyjednávání o smlouvě jsou téměř u konce. Spolu s Mirren nové postavy v sérii ztvární také Charlize Theron a Scott Eatswood, syn Clinta Eastwooda. Připojí se k tak již hvězdnému obsazení, které čítá Vina Diesela, Dwayna „The Rocka“ Johnsona, Kurta Russella nebo Jasona Stathama. Režisérem filmu je F. Gary Gray, který naposledy natočil u diváků i kritiků úspěšné drama Straight Outta Compton o hiphopvé skupině N.W.A. Americká premiéra snímku Rychle a zběsile 8 je naplánovaná na 14. dubna 2017.
16.06.2016 15:00 |

Osobnosti: Charlize Theron (127 článků) , Kurt Russell (27 článků) , Jason Statham (32 článků) , Clint Eastwood (124 článků) , Helen Mirren (135 článků) , Gary Gray (2 články) , Gary Gray (2 články) , Scott Johnson (4 články) , Scott Johnson (4 články) , Gary Johnson (5 článků) , Scott Johnson (4 články) , Gary Johnson (5 článků) , Scott Gray (1 článek) , Scott Johnson (3 články) , Scott Gray (1 článek) , Gary Scott (1 článek)

Série GTA se konečně dostane i na Macy

Starší trilogie GTA brzy vyjde na počítače od Applu, o GTA 4 ale stále ticho po pěšině.
13.09.2010 22:30 |

GTA V: sněžný pluh, lanovky, velrybářská loď?

Pokud nevěříte na úniky, raději ani nečtětě dál. Jeden z údajných prvních majitelů Max Payne 3 nicméně na diskusních fórech tvrdí, že mezi herními soubory zapomněl Rockstar "uklidit" seznam všech vozidel, které se objeví v GTA V. Celkově ve fajlu nazvaném příznačně "GTA Vehicles" padá zmínka o 48 autech, 5 motorkách, 10 helikoptérách, 1 letadlu,...
10.12.2010 16:20 |

Osobnosti: Michal Hašek (2269 článků)

Lego City Undercover vypadá v novém traileru jako GTA

Sice takové GTA pro mladší, ale pořád GTA. Nenásilné, ale s otevřeným světem, vozidly, policejní i špinavou prací, humorem... Po pěkném a už tehdy hodně odhalujícím E3 2012 traileru tu máme na Lego City Undercover další, tentokrát spíše příběhovější, trailer. I ten je ale plný herních záběrů, které víc než připomínají Grand Theft Auto. Dojde i na průlet helikoptérou,...
14.09.2012 16:55 |

GTA: Vice City vyjde pro iPhone a Android ještě letos

29. října 2002 vyšlo Grand Theft Auto: Vice City. Už je to deset let. Po GTA III, prvním vážněji pojatém 3D dílu s mlčenlivým hrdinou, přišla rozjuchaná a veselá taškařice stylizovaná do roztančených osmdesátek. Ukecaný hrdina, havajské košile, výborné dialogy a špičková hudba. Rockstar teď na svém webu čerstvě oznámil, že výroční edici GTA: Vice City vyjde...
26.10.2012 15:35 |

Charlie Straight kopírují Helenu Vondráčkovou: Málo nás hrajete, vzkazují rádiím

Kapela Charlie Straight, která v roce 2009 získala tři hudební ceny Anděl za debutovou desku She´s a Good Swimmer, si zoufá. Stejně jako zpěvačka Helena Vondráčková je nespokojená s tím, jak málo je hrají v rádiích. Na rozdíl od modly českých gayů se ale kluci z Charlie Straight rozhodli řešit vše mimosoudně. Apelují totiž na své fanoušky, aby se za ně bili o jejich práva na trhu českého showbyznysu.
16.08.2011 15:25 |

Osobnosti: Helena Vondráčková (853 článků)

Charlie Straight zahráli fanouškům na zahradě. Mezi ovcí a kozou

Kapela Charlie Straight, která v roce 2009 získala tři hudební ceny Anděl za debutovou desku She´s a Good Swimmer, zahrála v neděli 14. srpna na dvorku rodinného domu ve Stříbrné Skalici u Sázavy. Jejich diváky byli výherci soutěže Hrejte víc Charlie Straight bratři Senftovi, jejich přátelé a hospodářská zvířata.
16.08.2011 17:00 |

LIVE: Labutí píseň Charlie Straight

Víte, co má společného skupina  Charlie Straight  a  Nightwork ? Ač se to na první pohled nemusí zdát, tak v poslední době velmi mnoho: sedm let úspěšné kariéry a koncerty, kterými obě kapely v těchto dnech uzavírají svou existenci.  Charlie Straight  se včera loučili s Brnem na Flédě.
07.12.2013 13:20 |

Golfista Eric Compton proháněl Woodse: Má už třetí srdce!

Golf hraje opravdu srdcem. A ne prvním. Profesionální golfista Eric Compton (33) už prodělal dvě transplantace, přesto o víkendu proháněl legendárního Tigera Woodse.
30.01.2013 05:10 |

Osobnosti: Tiger Woods (311 článků)

Zbraně, auta, přestřelky a dudy: Takhle vypadá sexy GTA ve skutečném životě!

Zbraně, drogy, přestřelky, násilí, honičky a smršť nadávek. Náplň kultovní série gangsterek Grand Theft Auto zná každý, ať už hraje videohry, nebo ne. Jak by ale taková GTA vypadala ve skutečném životě? Zvláště kdyby se náplň ještě trochu sexuálně opepřila?
07.01.2014 16:50 |

Obrazy do každé domácnosti

Hezké a útulné bydlení, kde se cítíme pohodově, patří k základním prioritám většiny z nás. Důležité je i prostředí, kde se nemovitost nachází. Pokud je to jen trochu možné snažíme se zúhlednit již přístupovou cestu k domu, bytu. Stejně důležité je i celkové vybavení interiéru. Vše se odvíjí od podlahy, která hraje při zařizování nemalou roli, až po nábytek a další interiérové dekorace. Než začneme vybavovat domácnost, je důležité si promyslet, jaký styl zvolíme. Jelikož od toho se dále odvíjí i nákup dalších doplňků. Doplňky do domácnosti Jednou z oblíbených dekorací, jsou obrazy. Ty se dnes nabízí v nepřeberném množství různých stylů. Navíc jsou ve srovnání s policemi a vitrínami mnohem praktičtější. U obrazů bohatě stačí otřít rám, kdežto při utírání prachu na policích musíme sundat všechen obsah, který čistíme také. Nákup obrazů podle stylu Výběr obrazů se dnes dá doladit do jakéhokoliv stylu. Dnešní nabídka přeje jak historickým tak moderním stylům včetně možnosti originálního rámování. Obrazy lidská obydlí zdobí již od nepaměti a rozhodně se jedná o součást vybavení, která by neměla chybět v žádné domácnosti. Na světlé stěně vynikne obraz s tmavým podkladem a opačně na tmavé zdi obraz světlý. Pozor si dejte na přímé denní světlo, které by obraz mohlo poškodit. Jeho krásu naopak můžete podpořit šikovně umístěnou zářivkou, která jej ozáří. Správné osvětlení Lustr mnoho lidí při začátku zařizování neřeší, což se může ukázat, jako fatální chyba. Tento nepostradatelný interiérový doplněk neslouží pouze k osvětlení, ale může být dominantou místností. Jestliže předem víme, že budeme interiér zařizovat v duchu retro nakoupíme v tomto stylu i lustry. Avšak mnohdy se i více stylů hezky doplňuje. Ke stylu retro může skvěle ladit i moderní či vintage lustr a další doplňky. Ideální je sepsat si předem seznam věcí, které chceme nakoupit a zkusit si je vedle sebe představit. V jiném případě by vybavení mohlo působit chaoticky.     Příspěvek Obrazy do každé domácnosti pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
26.09.2015 09:35 |

Víte, jak správně napsat životopis? Nabízíme 5 tipů,se kterými můžete ohromit personalisty!

Pokud chcete napsat dobrý životopis, vžijte se do role zaměstnavatele. Správné CV by mělo být hlavně stručné, ale úderné. Personalisté se shodují na jedné věci – pročtení jednoho životopisu jim v průměru trvá 30 – 60 vteřin. Měli byste se tedy zamyslet především nad tím, jak životopis správně strukturovat a zvýšit tím tak jeho přehlednost. O pár řádek níže se pak dozvíte i další důležité aspekty, kterými byste se při psaní vašeho CV měli řídit.
01.06.2015 10:35 |

Spekulace - Polský promo plakát posílá GTA V do jara 2013

Kdy že vyjde Grand Theft Auto V? Letos ne holenkové, to už je jisté. Takže příští rok. A prý na jaře, pokud internetem kolující fotka promo „plakátů“ není podvrhem někoho z polských fór GTA-FIve.pl. Na hodně amatérsky slepených předobjednávkových plakátech (dívejte se po rozkliku, takovou hrůzu na HP nechci dávat :) se píše, že hra vyjde pro PS3, X360 (žádná...
24.12.2010 13:40 |