Recenze: Springsteenova biografie je pocta rock‘n‘rollu a povinnost pro každého fanouška hudby

Bruce Springsteen je pojem – nemusíte milovat jeho alba, ale s největší pravděpodobností nepopřete, že to, co dělá, dobře dělá.
18.10.2015 09:05 |

Osobnosti: Bruce Springsteen (51 článků)

V Praze vystoupí Jerry Lee Lewis, jeden z posledních pamětníků dřevního rock'n'rollu

Čtyřiasedmdesátiletá ikona rock'n'rollu Jerry Lee Lewis vystoupí 9. listopadu v pražské Tesla Aréně. Muž, který patří k hudební generaci dávno zesnulého Elvise Presleyho, či bluesmana B.B. Kinga, prakticky nikdy nepřestal koncertovat.
03.06.2009 16:15 |

Osobnosti: Elvis Presley (150 článků) , B.B. King (4 články) , Jerry Lee Lewis (6 článků) , Jerry Lewis (8 článků) , Jerry King (1 článek)

Piráti na vlnách vysílají v rytmu rock'n'rollu

Po loňském hitu Mamma mia! s písničkami skupiny ABBA se letošní filmové léto rozezní rytmem rock’n’rollu. Film Piráti na vlnách, který právě přichází do kin, uvedla jako závěrečný film karlovarského festivalu jeho producentka Hilary Bevan Jonesová, s níž vznikl následující rozhovor.
01.08.2009 08:00 |

Vydražili Presleyho kolt a diamantový prsten, hitem byla kytara krále rock'n'rollu

V úterý vydražili kytaru krále rock'n'rollu Elvise Presleyho. Její cena vystoupala na 370 000 korun (18 125 dolarů). Aukce v Memphisu se konala u příležitosti 35. výročí Presleyho smrti, které připadá na čtvrtek. Informovala o tom agentura DPA.
15.08.2012 10:40 |

Osobnosti: Elvis Presley (150 článků)

Děti Rock'n'Rollu: Born to be wild!

Tak tyhle děti se narodili pěkně divoké. Z jejich gest je patrné, že nikdy není moc brzo na to, žít ve jménu Rock'n'Rollu. Jen místo láhví s vysokoprocentním alkoholem, dávají zatím přednost mléku.
21.08.2012 19:15 |

RECENZE: Když byl rock’n’roll ještě rock’n’rollem

Každá generace má své mýty a báje, ve kterých se ráda identifikuje s danými hrdiny. Lidé, kteří zažili beatovou erupci v šedesátých letech minulého století a stáli přímo či nepřímo u zrodu rock’n’rollu, si tyto časy pamatují jako romantickou dobu svého mládí.
12.05.2015 08:41 |

Recenze: Kniha o Mikim Volkovi se brodí morálním bahnem, obstojí jen jak příloha bulváru

Miki Volek, jedna z nejzářivějších hvězd českého bigbítu, se dočkal dvacet let po své smrti vlastní biografie nazvané Miki Volek – Nespoutaný život krále českého rock and rollu. „Kříženecký totiž svou knihu pojal jako opus magnum člověka, který se celý život snaží stát se hvězdou Blesku, ale zatím to dotáhl jen do Story, potažmo české verze Playboye,“ píše v recenzi Boris Hokr.
20.09.2016 20:05 |

Osobnosti: Miki Volek (19 článků)

21.09.2016 01:10 |