RECENZE: Smith nebude Clooney, ani kdyby se rozkrájel

Režisérské duo Glenn Ficarra - John Requa v roce 2011 okouzlilo svět vtipným a citlivým příběhem Bláznivá, zatracená láska. Ve filmu Focus se pokusili skloubit několik ne zcela kompatibilních žánrů.
25.02.2015 17:06 |

Osobnosti: Glenn Ficarra (2 články) , John Requa (2 články)

George Clooney: Bral jsem koks a hodně pil

Padesátiletý George Clooney přiznal, že měl problém s drogami, alkoholem a trpí nespavostí. Herec dokázal propít celou noc a občas k tomu přimíchal i drogy. Clooney ale tvrdí, že závislým se nestal, protože se mu stavy po kokainu nelíbily. Další články k tématu: RECENZE: Clooney si rejdí bahnem politiky jako ryba ve vodě Clooney: Vždy jsem chtěl být malou Němkou, chtěl bych hrát Merkelovou Clooney: Prodávat dámské boty byla dřina, herectví není těžká práce Uvažoval jsem o sebevraždě, přiznal George Clooney Canalisová o vztahu s Clooneym: Byli jsme jako otec a dcera
20.02.2012 12:35 |

Osobnosti: George Clooney (692 článků)

Uvažoval jsem o sebevraždě, přiznal George Clooney

Herec George Clooney měl před šesti lety pocti, že už nemůže dál žít. V roce 2005 si totiž vážně poranil páteř při natáčení filmu Syriana a vypadalo to, že bude ochrnutý. Takový život si nedovedl představit a pomýšlel na jeho ukončení. Další články k tématu: Clooney chce víc režírovat než hrát, jen tak se prý udrží v branži Clooney poprvé pózoval s novou přítelkyní, je to bývalá zápasnice Canalisová už má za Clooneyho náhradu, chodí se svalnatým hercem Canalisová o vztahu s Clooneym: Byli jsme jako otec a dcera Clooney si střílí ze Schwarzeneggera, v hotelech používá jeho jméno Clooney chce svůj popel odkázat přátelům, aby ho rozvezli po světě
12.11.2011 11:45 |

Osobnosti: George Clooney (692 článků)

Lásku svého života jsem ještě nepotkal, říká George Clooney

Když se letos George Clooney rozešel s přítelkyní Stacy Keiblerovou, stal se opět jedním z nejžádanějších svobodných mládenců. Dvaapadesátiletý herec přiznal, že na tu pravou pořád čeká. Další články k tématu: George Clooney se prý s Keiblerovou rozešel po telefonu George Clooney: I když umřu, lidi budou tvrdit, že jsem gay Efekt George Clooneyho: nezávislé ženy chtějí starší a přitažlivé muže George Clooney není gay, tvrdí jeho kamarád Fešák Clooney je zase volný, opustil modelku Canalisovou
13.02.2012 17:25 |

Osobnosti: George Clooney (692 článků) , Carla Bruni (175 článků)

George Clooney: I když umřu, lidi budou tvrdit, že jsem gay

Padesátiletý herec George Clooney neustále čelí nařčením, že je gay. Pomohl tomu i jeho kamarád Brad Pitt, který před pár lety ze žertu prohlásil, že se znova ožení jedině tehdy, pokud si bude moct George vzít svého partnera. Od té doby si údajně všichni myslí, že starý mládenec odmítající svatby a děti je gay, ale Clooneymu je to prý jedno. Další články k tématu: Efekt George Clooneyho: nezávislé ženy chtějí starší a přitažlivé muže George Clooney: Bral jsem koks a hodně pil Clooney: Vždy jsem chtěl být malou Němkou, chtěl bych hrát Merkelovou Clooney: Prodávat dámské boty byla dřina, herectví není těžká práce Uvažoval jsem o sebevraždě, přiznal George Clooney Canalisová o vztahu s Clooneym: Byli jsme jako otec a dcera
03.03.2012 19:10 |

Osobnosti: Brad Pitt (1523 článků) , George Clooney (692 článků)

George Clooney se prý s Keiblerovou rozešel po telefonu

Žádaný krasavec George Clooney se prý znovu zalekl vážného vztahu a dal přednost single životu. Podle magazínu People se po dvou letech rozešel se Stacy Keiblerovou. Potvrzuje to i jeho dovolená v Itálii, na kterou vyrazil sám. Další články k tématu: George Clooney: I když umřu, lidi budou tvrdit, že jsem gay Efekt George Clooneyho: nezávislé ženy chtějí starší a přitažlivé muže Canalisová o vztahu s Clooneym: Byli jsme jako otec a dcera Clooney poprvé pózoval s novou přítelkyní, je to bývalá zápasnice Canalisová po rozchodu s Clooneym stále hubne, dietu ale nedrží George Clooney není gay, tvrdí jeho kamarád Fešák Clooney je zase volný, opustil modelku Canalisovou
12.07.2013 17:00 |

Osobnosti: George Clooney (692 článků) , Stacy Keibler (54 článků)

Clooney by adoptoval děti Brada Pitta

George Clooney si zažertoval o tom, jak je ochoten stát se tátou. Adoptoval by děti Brada Pitta. Prohlásil to na tiskové konferenci k filmu Fantastický pan Lišák (Fantastic Mr. Fox) na Londýnském filmovém festivalu. Ve filmu propůjčil Clooney svůj hlas tátovi lišáka Ashe (Jason Schwartzman). „Jen to, že jsem měl Jasona vedle sebe, cítil jsem se jako otec,“ říká herec. „Zrovna se oženil a mimochodem, ve spoustě věcech si spíše připadám jako dědeček a ne otec.“ Na otázku Billa Murraye, zda zvažuje adopci, odpovídá Clooney: „Ano. Adoptuji nějaké děti Brada Pitta“, zažertoval odvolávajíc se na šest dětí, které má Pitt s Angelinou Jolie. „Něco málo mu totiž dlužím.“
16.11.2009 07:10 |

Osobnosti: Brad Pitt (1523 článků) , George Clooney (692 článků) , Angelina Jolie (1905 článků) , Bill Murray (27 článků)

Musíte vidět: George Clooney vzal poprvé do společnosti krásnou novou přítelkyni, bývalou wrestlerku

Herec George Clooney (50) přišel konečně na oficiální společenskou událost s novým doprovodem. Přestože se o vztahu s bývalou zápasnicí ve wrestlingu Stacy Keibler (32) mluví již několik měsíců, sám Clooney se ke svému soukromí po rozchodu s Elisabettou Canalis odmítal vyjadřovat. Nyní se konečně atraktivní blondýnka dočkala, Clooney ji totiž vzal v rámci New York filmového festivalu na premiéru Clooneyho nového filmu The Descendants.
17.10.2011 18:45 |

Osobnosti: George Clooney (692 článků) , Stacy Keibler (54 článků) , Elisabetta Canalis (79 článků)

Canalisová už má za Clooneyho náhradu, chodí se svalnatým hercem

Moderátorka Elisabetta Canalisová po rozchodu s Georgem Clooneym také dlouho nezůstala sama. Zatímco herec chodí s bývalou zápasnici, Italka si začala s hercem a modelem Mehcadem Brooksem. Další články k tématu: Canalisová o vztahu s Clooneym: Byli jsme jako otec a dcera Canalisová po rozchodu s Clooneym stále hubne, dietu ale nedrží Clooney poprvé pózoval s novou přítelkyní, je to bývalá zápasnice Clooney chce svůj popel odkázat přátelům, aby ho rozvezli po světě George Clooney není gay, tvrdí jeho kamarád Fešák Clooney je zase volný, opustil modelku Canalisovou
04.11.2011 14:40 |

Osobnosti: Mehcad Brooks (5 článků) , Elisabetta Canalis (79 článků)

Konec celoživotního starého mládence: Clooney už je ženáč, za kolik prodal svou svatbu?

Po svém kamarádovi Bradu Pittovi se "do chomoutu (ne)čekaně vrhnul":http://www.extra.cz/prilis-sobecti-na-zavazek-10-slavnych-vysvetluje-proc-nikdy-nemeli-a-nikdy-nebudou-mit-deti i herec "George Clooney (53)":http://www.extra.cz/tema/george-clooney, včera si v Benátkách vzal svou snoubenku, "právničku Amal Alamuddin (36)":http://www.extra.cz/tohle-vsechno-mel-v-posteli-george-clooney-nez-se-rozhodl-konecne-ozenit-mrkejte-na-ta-luxusni-tela, a to na přísně tajné svatbě, o které ale věděl celý svět.
28.09.2014 13:25 |

Osobnosti: Brad Pitt (1523 článků)

První svatební foto George Clooneyho a jeho Amal za 35 milionů: Právnička se inspirovala u Kate Middleton

Kdo by to byl řekl, že se "George Clooney (53)":http://www.extra.cz/tema/george-clooney opravdu na stará kolena ožení. A přitom mu k tomu stačil necelý jeden rok. Na konci toho minulého potkal "britskou právničku Amal Alamuddin (36)":http://www.extra.cz/tohle-vsechno-mel-v-posteli-george-clooney-nez-se-rozhodl-konecne-ozenit-mrkejte-na-ta-luxusni-tela, v dubnu ji požádal o ruku a "tento víkend proběhla v Benátkách svatba":http://www.extra.cz/konec-celozivotniho-stareho-mladence-clooney-uz-je-zenac-za-kolik-prodal-svou-svatbu.
30.09.2014 13:45 |

Osobnosti: George Clooney (692 článků)

Clooney vzpomíná, jak žádal Amal o ruku: Klečel před ní a žebral!

Hollywoodský švihák George Clooney (54) konečně odhalil, jak před dvěma roky žádal britskou právničku Amal Alamuddin (37) o ruku. Pustil prý desku své tety, pak poklekl a vyhrkl nečekané: »Vezmeš si mě?« „Dlouho jen opakovala »Ach můj bože!«, »Wow!« a tak...,“ popsal Clooney. „Po chvíli jí tedy říkám: Hele, mně je dvaapadesát a klečím tady už asi osmadvacet minut. Odpověz, nebo mi vyskočí kyčel a už nevstanu!“ zavzpomínal Clooney zvesela. Jak jistě víte, už jsou manželé...
30.05.2015 05:00 |

Osobnosti: George Clooney (692 článků) , Amal Alamuddin (17 článků)

30.05.2015 13:20 |

Herec Will Smith a jeho krásná Jada: Rozvod!

V Hollywoodu se vždy mělo za to, že herec Will Smith (45) a Jada Pinkett Smith (42) mají ničím nezlomitelné manželství. Myslel si to i sám Will, když o jejich vztahu říkal: „Rozvod nikdy nebude alternativou. Věřím, že nikde není lepší žena než Jada.“ Teď se ale zdá být všechno jinak...
03.11.2013 15:55 |

Osobnosti: Will Smith (113 článků) , Jada Pinkett Smith (8 článků) , Will Smith (113 článků)

Dva roky zasnoubená Angelina Jolie se nechce vdávat? George Clooney se ožení dříve než Brad Pitt, řekla

Angelina Jolie  (38) opět naznačila, že se navzdory zásnubám ani letos nestane manželkou Brada Pitta  (50) . I když v minulosti připustila, že se nakonec vezmou, asi to nebude tohle léto, jak média často spekulují. Herečka na premiéře filmu Maleficent v Los Angeles totiž prohlásila, že se podle ní dříve než Brad Pitt ožení George Clooney  (53) . A Clooney plánuje svatbu na září.
02.06.2014 12:10 |

Osobnosti: Brad Pitt (1523 článků) , George Clooney (692 článků) , Angelina Jolie (1905 článků)

Angelina Jolie si zoufá: George Clooney se ožení dříve než já!

Angelina Jolie opět naznačila, že se navzdory zásnubám ani letos nestane manželkou Brada Pitta. I když v minulosti připustila, že se nakonec vezmou, asi to nebude tohle léto, jak média často spekulují. Herečka na premiéře filmu Maleficent v Los Angeles totiž prohlásila, že se podle ní dříve než Brad Pitt ožení George Clooney. A Clooney plánuje svatbu na září.
06.06.2014 11:00 |

Will Smith se soudí, jeho film nevydělal ani korunu

Will Smith se snažil udělat manželce radost a pomohl jí sehnat sponzory pro její vlastní film. K němu Jada Pinkett Smith napsala scénář a navíc se ve snímku zhostila hlavní role. Jenže, z filmu je totální propadák, který vůbec nešel do kin, ale byl rovnou vydán na DVD. A investoři teď chtějí své miliony dolarů zpět. Will ovšem odmítá, že by jim návrat vložených financí slíbil.
07.02.2010 21:05 |

ŠOK! Will Smith končí s herectvím! Je na mateřskou!

Will Smith (40) se rozhodl, že na nějakou dobu opustí herectví a bude se věnovat rodině. Umožní tak své manželce Jadě Pinkett-Smith (37), aby se mohla naplno věnovat natáčení nového seriálu.
23.06.2009 01:00 |

Osobnosti: Will Smith (113 článků) , Will Smith (113 článků)

ŠOK! Will Smith končí s herectvím! Jde na mateřskou!

23.06.2009 01:15 |

Will Smith chce být americkým prezidentem

Ve šlépějích Ronalda Reagana chce kráčet také herec Will Smith . Hollywoodský akční hrdina věří, že až ho přestane herectví bavit, vrhne se do politiky a bude úspěšný i v ní. Jeho manželka Jada Pinkett Smith přiznala, že dokonce kouká na úplný vrchol – na post prezidenta USA.
29.01.2010 08:00 |

Osobnosti: Will Smith (113 článků) , Jada Pinkett Smith (8 článků) , Ronald Reagan (88 článků) , Will Smith (113 článků)