RECENZE: Slash přivezl krásu i klišé devadesátek

Ve čtvrtek večer přilákal diváky do Malé sportovní haly na Výstavišti v Praze vynikající americký kytarista Slash, jinak bývalý člen skupiny Guns N’Roses. Přestože by asi oněch tři tisíce lidí přišlo na jeho koncert, i kdyby přijel jen on sám, měl s sebou výtečné parťáky.
20.11.2015 09:30 |

Pár dobrých rad pro letní krásu

Léto tu opravdu bude co nevidět! Ošklivé měsíce jsou naštěstí za námi a my se tak můžeme těšit na horké léto. Proto jsme se rozhodli zpříjemnit vám čekání článkem, do kterého jsme ukryli pár dobrých rad pro letní krásu. Jestliže si letošní léto chcete užít opravdu na maximum, určitě vám naše rady pro letní krásu přijdou vhod. Tak už na nic nečekejte a pojďme si je prozradit! Tipy pro letní krásu Léto právem patří mezi nejoblíbenější roční období, troufneme si dokonce tvrdit, že ho mají lidé ze všech ročních období nejraději. Léto je totiž příslibem příjemných teplot, hřejivých slunečních paprsků, nebe bez jediného mráčku a dovolených. Zamyslete se nad šatníkem Do začátku léta ještě pár dní zbývá, proto rozhodně na nic nečekejte a zamyslete se nad obsahem vašeho šatníku. Buďte před horkými měsíci o krok napřed a vybavte se tím správným oblečením! Chybět vám nesmí vzdušné šaty, pohodlný overal a stylové sandálky. Dejte si detox Jaké by to byly tipy  pro letní krásu, pokud bychom mezi ně nezařadili i tip na rychlé snížení hmotnosti. Zdravou cestou může být detox organismu. Ten je sice spojován s jarem, ale rozhodně nic nezkazíte, pokud na něho vsadíte i teď. Očistná kůra zbaví vaše tělo nejen usazených škodlivin, ale i pár centimetrů. A která žena by takovou příležitost odmítla. Hladké oholení V létě nejraději nosíme krátké svršky, ať už to jsou šaty, sukně či kraťasy. Mezi naše tipy pro letní krásu tedy zařazujeme i hladké oholení, které je především u žen v letních měsících nepsanou nutností. Hladkého oholení můžete dosáhnout vícero způsoby a záleží tedy pouze na vás, pro který se rozhodnete. Jako první zmíníme oholení žiletkou, které vám skutečně poskytne pocit hladké kůže, ale pouze na pár hodin. Lepší avšak mnohem bolestivější variantou je oholení pomocí epilátoru nebo za pomoci voskových pásků. V... Čtěte více Příspěvek Pár dobrých rad pro letní krásu pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
04.06.2017 18:25 |

Kytarista Slash: Na své sólové desce jsem nechtěl hosty nijak omezovat

Muž považovaný za jednoho z nejlepších rockových kytaristů na světě, zakladatel skupiny Guns N’Roses Slash (44) vydává své první sólové album jednoduše nazvané Slash. Myšlenka desky je postavená na přizvání legendárních rockerů a přátel.
06.03.2010 08:00 |

Slash v Praze představí nový projekt

Rockový kytarista Slash vystoupí v úterý 8. června na pražském Výstavišti. Představí svoji sólovou desku, která nese jen jeho jméno. Slash je spojován především s Guns N´Roses, protože se podílel na zvuku jejich klíčových alb. V roce 1995 se však vydal na sólovou dráhu. V poslední době působil ve skupině Velvet Revolver.
07.06.2010 16:05 |

Americký rockový kytarista Slash vydá nové album v květnu

V těchto dnech dokončuje americký rockový kytarista Slash své nové album. Deska, která vzniká ve studiích v Los Angeles a zatím nemá název, bude druhá v jeho sólové diskografii. Slash už oznámil, že kolekce vyjde 21. května letošního roku.
09.02.2012 14:05 |

ANKETA: Hledáme největší klišé v rocku a popu

Pokud často pozorujete svět rocku a popu, jistě jste si všimli mnoha humorných klišé. Jaká jsou nejoblíbenější klišé kapel a jejich fanoušků? K seznamu TOP 20 čtenáři mohou jako vždy posílat další klišé na známou adresu: dvorak-ankety@seznam.cz. Vlastní hlasování začne tuto sobotu dopoledne.
10.08.2010 12:35 |

Tipy jak si co nejdéle udržet svou krásu

Krásu posuzujeme nejen podle dokonale nalíčené tváře nebo perfektního účesu. Pokud na nás člověk dobře působí, krásně voní a je upravený, pak si říkáme, jak to asi dělá?! Určitě i vy máte ve svém okolí ženy, které jsou upravené za jakékoli situace, mají bezchybný make-up, účes bez jediné vady a když kolem vás projdou, zanechají za sebou tak silnou pachovou stopu, že jejich vůni v nose cítíte po celý den. Možná jim jejich krásu závidíte. Možná byste chtěli vypadat jako oni. Možná si lámete hlavu nad otázkou, jak to dělají a snažíte se jejich tajemství rozlousknout. Tak jo, pojďme tuhle záhadu vyřešit spolu! Chcete si udržet svou krásu? Ženy chtějí být krásné, upravené a přitažlivé za každé situace. Nezáleží na tom, zda jdou do práce, chystají se na večerní tah s kamarádkou nebo si pouze odběhnou pro něco do obchodu. Tak či onak touží po tom, aby je jejich okolí vidělo v tom nejlepším světle. Často se snažíme, ráno strávíme u zrcadla dlouhé minuty a ve finále už po obědě zjišťujeme, že něco není v pořádku. Jak si tedy udržet svou krásu? Vůně parfému po celý den! Také se rádi otočíte za mužem či ženou, kteří kolem vás projdou a vy ucítíte jejich vůni? Taky byste si přáli, aby se lidé díky vašemu parfému za vámi otáčeli? Pak jej musíte nanášet na správná místa! Parfém nejdéle vydrží na krku, zápěstí a za ušima. Nedoporučuje se aplikovat jej na oblečení, mohl by zanechat fleky a kromě toho jeho vůně rychle vyprchá. Dokonalý účes od rána do večera! Dáváte si ráno záležet na svém účesu? Strávíte česáním dlouhé minuty? Pak určitě nechcete, aby vám v poledne při pohledu do zrcadla klesla brada zklamáním, že z vašeho perfektního účesu a půlhodinového snažení zbylo jen pár pramínků. Co s tím? Zafixujte jej lakem. Pokud... Čtěte více Příspěvek Tipy jak si co nejdéle udržet svou krásu pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
08.02.2017 09:25 |

3 jednoduché recepty na krásu

Snad každá žena chce být krásná, přitažlivá, v očích mužů neodolatelná a zároveň představovat cíl, kterého by chtěli dosáhnout. Zatímco některým byla přirozená krása štědrou přírodou nadělena do vínku, jiné si k té troše krásy musí dopomoci sami. Není proto od věci znát recepty na krásu, které vám s tímto úkolem pomohou. Mít po ruce recepty na krásu – no řekněte samy, milé ženy, dá se snad taková příležitost odmítnout? No jasně, že ne! Každá přece chceme mít eso v rukávu. Tak se pohodlně usaďte a přečtěte si dnešní článek, ve kterém si tyhle recepty společně odhalíme! Recepty na krásu pro každou z vás Ačkoli se velmi často říká, že každá žena je krásná, akorát svým jedinečným způsobem, my ženy o tom máme svou jasnou představu. Nám prostě ke štěstí nestačí nějaké tvrzení, které se sice traduje už po mnoho let, ale ve své podstatě pro nás nemá vůbec žádnou váhu. My chceme jasný důkaz, něco, co si můžeme ohmatat. Tak už na nic nečekejme a pojďme na to! Hodně spánku Možná se teď chytáte za hlavu, co je to za nesmysl. Jak nám ke kráse může pomoci dostatek spánku?! Jenže ono je to vcelku logické, tak poslouchejte proč. Je totiž vědecky potvrzeno, že má spánek výrazný vliv na to, jak vypadáme. A mimo to, pokud se dobře vyspíme, pak máme dobrou náladu a to se na naší vizáži taky projeví. Pitný režim A jsme zase u toho – tolikrát omílaný pitný režim. Jenže i on má své místo na našem seznamu jednoduchých receptů pro krásu, tak mu věnujte pozornost. Naše tělo je z velké části tvořeno vodou, což znamená, že pokud chcete být krásné, pak musíte hodně pít. Výrazně tak oddálíte vznik vrásek, které jsou pro ženy noční můrou, vaše pokožka bude vypnutá a svěží na pohled. Zdravý pohyb... Čtěte více Příspěvek 3 jednoduché recepty na krásu pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
28.04.2017 05:25 |

ANKETA: Zvolte největší klišé v rocku a popu

Kliknutím ve sloupci vpravo můžete zvolit největší klišé ze světa rocku a popu. Seznam klišé pochází od redakce i čtenářů Novinek.
14.08.2010 05:00 |

Striptér, rodiče i plyš. Tereza Kerndlová natočila klip plný klišé

Šestadvacetiletá Tereza Kerndlová brzy představí videoklip k novému singlu Klišé z Plyše. Podle všeho půjde o nablýskanou podívanou, která zmapuje jednu z nejdivočejších narozeninových oslav mladé zpěvačky. Záměrně nebude chybět ani klišé. Další články k tématu: VIDEO: Kerndlové měl cenu předat fanoušek, ale nedorazil Diváci Óčka chtějí ocenit Kluse, Dyka, Langerovou či Kerndlovou VIDEO: Přišlo to v nejlepší dobu, říká o zásnubách Tereza Kerndlová VIDEO: Kerndlová promluvila o mindrácích, nohy jí zdobil tuk i spálenina
09.07.2011 13:45 |

Osobnosti: Tereza Kerndlová (342 článků)

Slash nezklamal, Axla strčí do kapsy

Vyhladovělí fanoušci Guns n Roses si po rozporuplné Chinese Democracy snad konečně smlsnou. Metal i doteky jižanského rocku servíruje jejich bývalý kytarista na své sólo desce nazvané prostě Slash.
15.04.2010 10:45 |

Kytarista Slash se do Guns N’Roses nevrátí

Fanoušci původní sestavy americké skupiny Guns N’Roses zatím nemohou počítat s tím, že se do nynější sestavy vrátí její spoluzakladatel, kytarista Slash.
13.05.2010 12:00 |

Rocková legenda Slash si chce podmanit Prahu. Už večer

Jeden z nejlepších rockových kytaristů světa a bývalý člen legendární formace Guns N´ Roses Slash vystoupí v úterý v pražské Tesla Aréně. Uvedl to Jiří Sedlák ze společnosti ArtsMarketing.
08.06.2010 07:45 |

Slash se našel – v hardrockové minulosti

Jeden z nejlepších rockových kytaristů dneška, bývalý člen Guns N´Roses a Velvet Revolver Slash začal letos vystupovat pod vlastním jménem s vlastní doprovodnou kapelou. Koncert v hokejové hale pražské Sparty na Výstavišti ukázal, že to bylo správné rozhodnutí. Koncert se vydařil, což ocenilo i pár tisícovek diváků.
09.06.2010 07:35 |

Glee je horší než Pomáda a i ta je dost špatná, říká Slash z Guns N' Roses

Bývalý kytarista Guns N' Roses Slash striktně odmítá použití jejich starých hitů v komerčně úspěšném seriálu Glee. Podle něj je hrozný.
23.01.2011 08:35 |

Slash rozprodal kytary a bude točit horory

Světoznámý kytarista Slash z Guns'n'Roses a Velvet Revolver udělal doma pořádek a o víkendu nabídl k prodeji své staré kytary, sportovní automobil Corvette a další osobní věci. V rozhovoru pro americký časopis Rolling Stone v té souvislosti zmínil, že hodlá dál koncertovat a také natáčet horory.
28.03.2011 15:25 |

Slash točí s Mary J. Blige, Velvet Revolver jsou mrtví

Bývalý kytarista Guns N' Roses Slash už návrat své skupiny Velvet Revolver neřeší a natáčí sólo album s hosty, jako je například americká zpěvačka Mary J. Blige.
12.08.2011 10:10 |

Osobnosti: Mary J. Blige (7 článků) , Mary Mara (302 článků)

Slash měl svatbu jako řemen: Černá kytice, zdvižený prostředník

Kytarista Guns N`Roses Slash (46) obnovil svazek manželský se svou ženou Perlou Ferrar. A nezapřel srdce rockera. Nevěsta měla černou kytici, stejné šaty, v jakých se vdávala s muzikantem před deseti lety, a roztomilý bílý klobouček. Společně pak na fotografa ukazovali zdvižený prostředník.
31.08.2011 21:00 |

Nová alba: Slash, Stromboli nebo Tom Jones

Tento týden se ke slovu hlásí především legendy. Slash je legenda rocková a nabízí své druhé sólové dílko. Stromboli existovali pár měsíců, ale zbyla po nich skvělá muzika, kterou nyní připomínají. Tom Jones a Pavel Bobek mají rádi coververze a své oblíbené vydávají ve svém podání. Pozoruhodné je jistě i staré album Pantery, které vychází dvacet let poté, co se tak stalo poprvé.
23.05.2012 07:40 |

Osobnosti: Tom Jones (90 článků) , Pavel Bobek (114 článků)

Axl Rose má zase "bebíčko". Slash ho ponižoval, tak nemohl skládat

Konečně se vysvětlila záhada, proč Axl Rose nedokázal léta dokončit album Chinese Democracy. Můžou za to jeho kolegové Slash a Duff McKagan, kteří ho prý pořád sráželi a nic, co udělal, se jim nelíbilo. Alespoň to Axl tvrdí.
01.11.2012 09:25 |

Osobnosti: Axl Rose (51 článků)