Recenze: Sezn@mka chce být český Sex ve městě. Místo toho prohlubuje dno českého filmu

Film Zity Marinovové netrpí jen příšerným scénářem a nesnesitelným vedením herců, ale i nedodržováním základních technických standardů obrazu a zvuku.
30.07.2016 08:00 |

PREMIÉRA FILMU SEZN@MKA: Komu z VIP hostů to seklo a kdo vypadal jako z domu hrůzy?

Další úspěšnou premiéru filmu máme za sebou. Teď se jednalo o dlouho očekávanou letní komedii Sezn@mka, která rozesmála celou Lucernu. Jenže bohužel i některé celebrity se svými oblečky byly dost k smíchu. Komu se výběr šatníku povedl a kdo by naopak mohl strašit malé děti?
28.07.2016 20:45 |

Negativní recenze diváky neodradily, česká komedie Sezn@mka vede návštěvnost kin

Do čela žebříčku víkendové návštěvnosti tuzemských kin se hned po svém uvedení dostala nová česká komedie Sezn@mka vyprávějící o jednom z fenoménů současné doby, internetové seznamce. Film režisérky Zity Marinovové s Jiřím Langmajerem v hlavní roli šéfa seznamky čelícího stížnostem nespokojených dam o víkendu přilákal do kin přes 30 tisíc diváků, kteří v pokladnách kin nechali více než 4,1 milionu korun.
01.08.2016 15:00 |

Osobnosti: Jiří Langmajer (408 článků) , Jiří Zita (9 článků)

Mladou Carrie v Sexu ve městě bude hrát Fialka z Burtonova Karlíka

Osmnáctiletá AnnaSophia Robbová si zahraje středoškolačku Carrie Bradshawovou. Půjde o příběhy, které dějově předcházejí seriálu Sex ve městě, tedy době, než Carrie objevila Manhattan a stala se novinářkou. Robbová si zahrála rozmazlenou přebornici ve žvýkání ve filmu Tima Burtona Karlík a továrna na čokoládu. Další články k tématu: Kristin Davisová ze Sexu ve městě adoptovala holčičku Decentní Kim Cattrallová: Samantha ze Sexu ve městě je minulostí Miranda ze Sexu ve městě: Být lesbou jsem si zvolila RECENZE: Kdepak komedie s Parkerovou, spíše Sex ve městě bez sexu Filmovým průšvihem roku je Poslední vládce větru i Sex ve městě 2 OBRAZEM: Sex je zase ve městě. Tentokrát dorazil do Londýna Recenze před evropskou premiérou: Sex ve městě dospěl, jen Carrie pořád blázní
28.06.2010 12:24 |

Osobnosti: Tim Burton (140 článků) , Jakub Prachař (844 článků) , Kim Kim (1154 článků)

01.03.2012 14:41 |

Osobnosti: Kim Cattrall (61 článků) , Tim Burton (140 článků) , Kristin Davis (25 článků) , AnnaSophia Robb (5 článků) , Kim Kim (1154 článků)

Jak získat zpět ztracenou chuť na sex?

Chuť na sex se tu a tam vytratí ze života snad každé ženy. Ne vždy je ale na místě svádět tento stav na stres v práci, únavu ze všech povinností či nepříznivé počasí. Faktorů, díky kterým doslova ze dne na den ztratíte chuť na sex či jakékoli jiné intimní aktivity, je daleko více a pokud tuto situaci chcete řešit, je potřeba jim přijít na kloub. Pokud i vy postrádáte chuť na sex, určitě si nenechte ujít následující řádky. Prostřednictvím dnešního článku vám poradíme, jak ztracenou chuť na intimnosti s přítelem, partnerem, manželem či milencem znovu objevit a třeba se i po dlouhé době konečně oddat nekonečné rozkoši. Jdete s námi do toho? Co nejčastěji zabije chuť na sex? Antikoncepce! Antikoncepce by se jinak dala nazvat i největší zabiják jakýchkoli sexuálních chutí. V dnešní době je užívání pilulek velice moderní a tento způsob ochrany před nechtěným početím volí nespočet žen či dívek. Pokud chuť na sex postrádáte, vaše pozornost by se měla v první řadě ubírat směrem antikoncepčního platíčka. Podívejte se na nežádoucí účinky a pokud vás nechuť k sexu trápí již delší dobu, rozhodně nebude od věci poradit se s gynekologem o jiné variantě. Sex jako políčko na seznamu Napsat si sex na seznam? Jasně, proč ne! Samozřejmě po vás nechceme, abyste si tuto příjemnou povinnost zaznamenali jako upozornění do mobilu či diáře – co kdyby si toho někdo všiml – ale určitě není špatné na něj pamatovat. Zkuste se jeden den dostat do postele o něco dříve – nebudete tak unavené a možná, že si s partnerem užijete tolik očekávané chvilky ve dvou. Nestresujte se O chuť na sex můžete přijít i tehdy, kdy se vystavíte zbytečnému stresu. Nejlepší, co můžete udělat, je dopřát si příjemný relax před sexem s partnerem. Ať už to bude vana plné horké vody, chvilka strávená... Čtěte více Příspěvek Jak získat zpět ztracenou chuť na sex? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
05.11.2015 07:25 |

Autorka Sexu ve městě: Carrie a Božský by se v reálném životě rozvedli

Čtyřiapadesátiletá spisovatelka Candace Bushnellová se nedávno rozpovídala o své hrdince Carrie Bradshawové ze seriálu Sex ve městě. Autorce předlohy se nelíbil druhý film o newyorské novinářce a jejích trampotách s láskou. Další články k tématu: Filmovým průšvihem roku je Poslední vládce větru i Sex ve městě 2 Příští Sex ve městě se může odehrávat i v Praze, tvrdí režisér King Sex ve městě 2 zavál hrdinky mezi cudně zahalené ženy. A řeší hlavně děti Proč diváci milují Sex ve městě?
30.03.2013 14:40 |

Tajný život mazlíčků porazil i Strašidla. Troškovu komedii vidělo 30 tisíc lidí

Žebříček víkendové návštěvnosti českých kin vede druhý týden po sobě animovaná komedie Tajný život mazlíčků. Americký snímek o uplynulém víkendu přilákal téměř 60 tisíc diváků. Na druhé místo se o premiérovém víkendu vyhouplo třetí filmové zpracování kultovního seriálu Star Trek s podtitulem Do neznáma, na třetí pozici vyskočila z předchozího 18. místa pohádková komedie Zdeňka Trošky Strašidla. Z českých filmů je v první dvacítce víkendové tabulky návštěvnosti ještě na sedmém místě komedie Sezn@mka se zhruba 6000 diváků a na 13. pozici komedie Teorie tygra, na kterou vyrazilo celkem přes 310 tisíc lidí. Čtrnácté drama Učitelka režiséra Jana Hřebejka přilákalo téměř 39 tisíc diváků.
22.08.2016 16:55 |

Osobnosti: Jan Hřebejk (312 článků)

Žebříček víkendové návštěvnosti českých kin vede druhý týden po sobě animovaná komedie Tajný život mazlíčků. Americký snímek o uplynulém víkendu přilákal téměř 60 tisíc diváků. Na druhé místo se o premiérovém víkendu vyhouplo třetí filmové zpracování kultovního seriálu Star Trek s podtitulem Do neznáma, na třetí pozici vyskočila z předchozího 18. místa pohádková komedie Zdeňka Trošky Strašidla. Z českých filmů je v první dvacítce víkendové tabulky návštěvnosti ještě na sedmém místě komedie Sezn@mka se zhruba 6000 diváky a na 13. pozici komedie Teorie tygra, na kterou vyrazilo celkem přes 310 tisíc lidí. Čtrnácté drama Učitelka režiséra Jana Hřebejka přilákalo téměř 39 tisíc diváků.
22.08.2016 22:00 |

Osobnosti: Jan Hřebejk (312 článků)

23.08.2016 03:05 |