RECENZE: Sex ve městě a dítě ve zkumavce

Zatímco devadesátá léta okouzleně objevovala fenomén bezdětných třicátnic vymetajících bary a reagovala na to zpočátku zábavným a později už zoufale protahovaným seriálem Sex ve městě, 21. století je z toho všeho tak trochu unavené.
28.04.2016 15:20 |

Mladou Carrie v Sexu ve městě bude hrát Fialka z Burtonova Karlíka

Osmnáctiletá AnnaSophia Robbová si zahraje středoškolačku Carrie Bradshawovou. Půjde o příběhy, které dějově předcházejí seriálu Sex ve městě, tedy době, než Carrie objevila Manhattan a stala se novinářkou. Robbová si zahrála rozmazlenou přebornici ve žvýkání ve filmu Tima Burtona Karlík a továrna na čokoládu. Další články k tématu: Kristin Davisová ze Sexu ve městě adoptovala holčičku Decentní Kim Cattrallová: Samantha ze Sexu ve městě je minulostí Miranda ze Sexu ve městě: Být lesbou jsem si zvolila RECENZE: Kdepak komedie s Parkerovou, spíše Sex ve městě bez sexu Filmovým průšvihem roku je Poslední vládce větru i Sex ve městě 2 OBRAZEM: Sex je zase ve městě. Tentokrát dorazil do Londýna Recenze před evropskou premiérou: Sex ve městě dospěl, jen Carrie pořád blázní
28.06.2010 12:24 |

Osobnosti: Tim Burton (140 článků) , Jakub Prachař (805 článků) , Kim Kim (1079 článků)

01.03.2012 14:41 |

Osobnosti: Kim Cattrall (60 článků) , Tim Burton (140 článků) , Kristin Davis (25 článků) , AnnaSophia Robb (5 článků) , Kim Kim (1079 článků)

Autorka Sexu ve městě: Carrie a Božský by se v reálném životě rozvedli

Čtyřiapadesátiletá spisovatelka Candace Bushnellová se nedávno rozpovídala o své hrdince Carrie Bradshawové ze seriálu Sex ve městě. Autorce předlohy se nelíbil druhý film o newyorské novinářce a jejích trampotách s láskou. Další články k tématu: Filmovým průšvihem roku je Poslední vládce větru i Sex ve městě 2 Příští Sex ve městě se může odehrávat i v Praze, tvrdí režisér King Sex ve městě 2 zavál hrdinky mezi cudně zahalené ženy. A řeší hlavně děti Proč diváci milují Sex ve městě?
30.03.2013 14:40 |

Jak získat zpět ztracenou chuť na sex?

Chuť na sex se tu a tam vytratí ze života snad každé ženy. Ne vždy je ale na místě svádět tento stav na stres v práci, únavu ze všech povinností či nepříznivé počasí. Faktorů, díky kterým doslova ze dne na den ztratíte chuť na sex či jakékoli jiné intimní aktivity, je daleko více a pokud tuto situaci chcete řešit, je potřeba jim přijít na kloub. Pokud i vy postrádáte chuť na sex, určitě si nenechte ujít následující řádky. Prostřednictvím dnešního článku vám poradíme, jak ztracenou chuť na intimnosti s přítelem, partnerem, manželem či milencem znovu objevit a třeba se i po dlouhé době konečně oddat nekonečné rozkoši. Jdete s námi do toho? Co nejčastěji zabije chuť na sex? Antikoncepce! Antikoncepce by se jinak dala nazvat i největší zabiják jakýchkoli sexuálních chutí. V dnešní době je užívání pilulek velice moderní a tento způsob ochrany před nechtěným početím volí nespočet žen či dívek. Pokud chuť na sex postrádáte, vaše pozornost by se měla v první řadě ubírat směrem antikoncepčního platíčka. Podívejte se na nežádoucí účinky a pokud vás nechuť k sexu trápí již delší dobu, rozhodně nebude od věci poradit se s gynekologem o jiné variantě. Sex jako políčko na seznamu Napsat si sex na seznam? Jasně, proč ne! Samozřejmě po vás nechceme, abyste si tuto příjemnou povinnost zaznamenali jako upozornění do mobilu či diáře – co kdyby si toho někdo všiml – ale určitě není špatné na něj pamatovat. Zkuste se jeden den dostat do postele o něco dříve – nebudete tak unavené a možná, že si s partnerem užijete tolik očekávané chvilky ve dvou. Nestresujte se O chuť na sex můžete přijít i tehdy, kdy se vystavíte zbytečnému stresu. Nejlepší, co můžete udělat, je dopřát si příjemný relax před sexem s partnerem. Ať už to bude vana plné horké vody, chvilka strávená... Čtěte více Příspěvek Jak získat zpět ztracenou chuť na sex? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
05.11.2015 07:25 |

Stojí nezávazný sex skutečně za to?

Nezávazný sex je častým snem nejen mužů, ale i žen. Stojí ale sex na jednu noc skutečně za to? Možná se i vám tu a tam zdá o sexu s mužem, kterého sotva znáte – ráno se probudíte plná rozpačitých dojmů a s myšlenkou v hlavě, zda byste se odvážila podobnou zkušenost zažít. Pravdou je, že nezávazný sex má něco do sebe, ale ne v případě, kdy se k němu přistoupí zodpovědně. Jestliže máte nutkavou chuť tento zážitek okusit na vlastní kůži, pak si rozhodně nenechte ujít dnešní článek! Troufnete si na nezávazný sex? Mnoho žen o sexu na jednu noc sní, často o něm mluví s kamarádkami, ale pokud by mělo dojít na věc, vystrašeně by vycouvaly. A teď ruku na srdce: našla byste v sobě dostatek odvahy odvázat se s neznámým mužem, jehož jméno byste ani nemusela znát, nebo byste vyplašeně zařadila zpátečku? Nezávazný sex totiž není pro každého a byť se to zdá banální, ne každý na to dokáže najít dostatek odvahy… Chce to myslet na zodpovědnost I přesto, že se s dotyčným uvidíte jen jeden večer případně s ním strávíte jen jednu noc a ráno se oba dva rozejdete bez svých domovů, neměla byste zapomínat na zodpovědnost. Váš vyvolený se může jevit jako solidní muž, ale i zdání mnohdy klame. Jestli se k nezávaznému sexu rozhodnete, myslete na ochranu – bez kondomu nespěte s mužem, o kterém nic nevíte. Mohla byste na to šeredně doplatit… I nezávazný sex má svá pravidla Nezávazný sex razí jasné heslo: nezávazně! To znamená, že do této zkušenosti nesmíte vkládat city, na to se v tomto případě rozhodně nehraje. Uvědomte si, že jde jen o pokušení a ukojení tělesných potřeb, láska zde nemá co dělat. Jestliže si nejste jistá sama sebou, že se zvládnete do dotyčného muže nezakoukat, pak do nezávazného... Čtěte více Příspěvek Stojí nezávazný sex skutečně za to? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
06.12.2015 06:35 |

Sex po porodu – znáte nejdůležitější pravidla?

Dlouho očekávaný uzlíček štěstí už máte konečně u sebe a stejně jako si zvykáte na nové povinnosti a starosti, přichází mezi vámi a partnerem i řeč na sex po porodu. Mnoho čerstvých maminek má s touto manželskou povinností tak trochu problémy. Přeci jen se jejich tělo během dlouhých devíti měsíců značně změnilo a co si budeme nalhávat – sexuální aktivita během tohoto období ženy u mnoha párů značně poklesne. Sex po porodu má svá určitá pravidla, kterých je třeba se držet, aby vaše opětovné znovuzrození sexuchtivé ženy, která dokáže vyslyšet své potřeby a která se nestydí za své tělo. Pojďte si je společně s námi představit! Pravidlo první: Předehra Sex po porodu má jednu nevýhodu: dítě spící ve vedlejší místnosti. Nejedna maminka si prostě neumí představit, že by se s manželem či přítelem v jedné místnosti snažila navodit tu správnou atmosféru, zatímco by miminko plakalo ve vedlejší místnosti. Proč tedy na předehře nezapracovat přes den? Jedna SMS zpráva či příjemně naladěný email a půjde to samo! Pravidlo druhé: Plán Sex po porodu nezná slovo jako „nahodilost“ nebo „náhoda“. Jestliže si chcete společně užít pár příjemných chvilek, pak si to budete chtě nechte muset naplánovat. Ano, na jednu stranu je to zvláštní dávat si erotiku na plán dne, ale jestliže budete spoléhat jen na souhru náhod a budete doufat, že během dne dostanete příležitost jen tak, pak váš sexuální život bude stejně vyhaslý, jako během těhotenství. Pravidlo třetí: Forma sexu Jestliže jste během těhotenství ztratila veškerou chuť na sex, nezlobte se sama na sebe. Hormony dokážou hotové divy. Podobné je to i s ženskou lubrikací, která po porodu není taková, jaká bývala dříve. Sex po porodu proto může být nepříjemný, ovšem vy se rozhodně nemusíte omezovat pouze na klasiku. Nežli se situace uklidní, užívejte si navzájem orálního sexu, který bude pro... Čtěte více Příspěvek Sex po porodu – znáte nejdůležitější pravidla? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
17.12.2015 22:06 |

Sex, sex, sex, rozchod, sex, alkohol, alkohol, sex, sex... To je stručný přehled hlavních témat posledního alba Marka Ztraceného V opilosti. Potvrzuje to i jeho nový videoklip ke skladbě Sex s ex .
02.04.2013 14:05 |

Osobnosti: Marek Ztracený (178 článků)

Další Sex ve městě? Bylo by to úžasné, míní Sarah Jessica Parkerová

Role novinářky Carrie Bradshawové hledající v New Yorku lásku proslavila Sarah Jessiku Parkerovou. Osmačtyřicetiletá herečka přiznala, že touží po třetím filmovém zpracování osudů její hrdinky, přestože předchozí díly nebyly kritiky přijaty s nadšením. Další články k tématu: Carrie ze Sexu ve městě uvede Chaku Khan do newyorské síně slávy Autorka Sexu ve městě: Carrie a Božský by se v reálném životě rozvedli Filmovým průšvihem roku je Poslední vládce větru i Sex ve městě 2 OBRAZEM: Sex je zase ve městě. Tentokrát dorazil do Londýna
07.05.2013 13:20 |

Osobnosti: Sarah Jessica Parker (131 článků) , Chaka Khan (4 články)

Decentní Kim Cattrallová: Samantha ze Sexu ve městě je minulostí

Pětapadesátiletá herečka Kim Cattrallová, kterou proslavila hlavně role Samanthy Jonesové v seriálu Sex ve městě, vsadila na decentní vzhled. Na tiskové konferenci k nové divadelní hře se objevila bez vyzývavého výstřihu a vypadala jako opravdová dáma. Další články k tématu: Přibrat 9 kilo kvůli roli bylo skvělé, říká Cattrallová ze Sexu ve městě Cattrallová ze Sexu ve městě šokuje gesty i punkovým outfitem Cattrallová: Po čtyřicítce mě baví sex Kim Cattrallová miluje sex i viagru
05.11.2011 19:30 |

Osobnosti: Kim Cattrall (60 článků) , Kim Kim (1079 článků)

Za dítě ze zkumavky zaplatila sedmdesátnice už 900 tisíc

Dvaasedmdesátiletá Britka Jenny Brownová už utratila v přepočtu více než 900 000 korun za asistované početí metodou in vitro, tedy ve zkumavce. Počít už se pokoušela v USA a v Itálii a teď je připravena znovu cestovat do zahraničí, aby se svěřila do péče některé z klinik, které dosud oplodnění in vitro ženám jejího věku nabízejí.
14.07.2009 18:15 |

4 věci, které očekává muž od ženy v posteli

Každý člověk je jiný, a zatímco jeden by mohl mít sex denně, druhému stačí jednou za týden či dva. Ale byl omyl se domnívat, že si po dobu vaše vztahu vystačíte pouze s jednou či dvěma polohami. Muži mají své erotické představy, touhy a potřeby stejně, jako ženy. Pokud si myslíte, že jim jde pouze o jedno a je fuk, jak se to odehraje, pak se mýlíte. I muži si touží hrát, experimentovat a většinou očekávají, že jim to jako jejich partnerka splníte. Kratší předehra Milostná předehra je bezesporu důležitou součástí, ale hlavně pro ženy. Muž nepotřebuje tak dlouho ladit strunu. Předehru určitě nezapuzujte, ale uvědomte si, že hodina je až příliš. Za předehru lze považovat společná koupel, hlazení, líbání, příjemná masáž a mnoho dalšího. Jestliže však předehru občas úplně vynecháte, nic hrozného se nestane. I vášnivý, bouřlivý a žhavý sex má něco do sebe. Více aktivity Občas je líný sex fajn, ale všeho moc škodí. Sem tam převezměte aktivitu a ukažte mu, že nejste žádná puťka. Muži nemají rádi, když musí partnerku k milování přemlouvat nebo jen nečinně čekáte, co zase vymyslí. Zkuste praktikovat nějakou novou polohu, zahrajte si erotickou hru, pořiďte si „rajcovní“ sporní prádlo, erotické hračky. Možná vás to ze začátku bude stát velké úsilí, ale uvidíte, že se vám to vyplatí. Orální sex Tak k tomuto tématu není snad nutné psát dlouhé story. Jestliže si přejete, aby si i váš milý užil sexuální hrátky, dopřejte mu orální sex. Pokud se stále zdráháte, odhoďte zábrany a vyjděte partnerovi vstříc. Nejeden muž má orální sex raději než klasické milování. Nikdo vás nenutí dělat to proto své vlastní vůli a nejlépe uděláte, když si tuto sexuální aktivitu něčím zpříjemníte. Zkusit můžete šlehačku, med a jiné pochutiny, které vám pomohou odbourat zábrany. Pojměte to, jako zábavnou hru. Odhoďte stud Co má sebevědomí společného... Čtěte více Příspěvek 4 věci, které očekává muž od ženy v posteli pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
12.10.2015 09:06 |

Uznávaný doktor sexuálně zneužil desítky svých pacientek

Známý brazilský lékař Roger Abdelmassih (66) a majitel jedné z nejvýznamnějších klinik v Brazílii provádějících oplodnění ve zkumavce byl zatčen. Je obviněn ze sexuálního zneužití více než pěti desítek svých pacientek.
18.08.2009 21:05 |

Nobelovu cenu za medicínu získal průkopník umělého oplodnění

Letošní Nobelovu cenu za fyziologii a medicínu získal v pondělí britský embryolog Robert Edwards, který patří k průkopníkům umělého oplodnění ve zkumavce.
04.10.2010 12:25 |

Osobnosti: Robert Edwards (2 články)

Děti ze zkumavky jsou vyšší než "normální". Důvod? Neznámý

Děti, které byly počaty uměle ve zkumavce, jsou vyšší než ty, jejichž zárodky vznikly přirozenou cestou. Příčinu zatím lékaři neodhalili.
15.10.2010 02:10 |

Konec chlapů?! Vědci vypěstovali spermie ve zkumavce!

Vědci z Francie oznámili, že se jim podařilo vypěstovat první zralé spermie in vitro – tedy v laboratorních podmínkách bez použití živého organismu. Hovoří tak o průlomu, který by mohl jednou zajistit produkci spermií těm mužům, kteří jsou neplodní nebo po léčené rakovině varlat. Skeptikové ale dodávají, že k cíli vede ještě mnohaletá cesta a že je navíc nejistá.
22.09.2015 21:00 |

Soundtrack Sex ve městě 2 s Aliciou Keysovou a Jennifer Hudsonovou

Premiéru dalšího filmu z až nestoudně protahované série Sex ve městě si asi málokterý filmový nadšenec zaškrtne v kalendáři červeným fixem, ale i málo slibné filmy mohou mít nadprůměrnou hudbu. Bylo to tak v případě prvního celovečerního filmu Sex ve městě a snad to tak dopadne znovu.
12.05.2010 10:25 |

Osobnosti: Jennifer Hudson (48 článků)

Trailer: Sex ve městě 2

Zábava, móda, přátelství, a nejen to znovu přínáší Sex ve městě 2, ve kterém se vrací Carrie (Sarah Jessica Parker), Samantha (Kim Cattrall), Charlotte (Kristin Davis) a Miranda (Cynthia Nixon). Poznejte jejich životy a lásky po dvou letech v pokračování, které doslova září. Co se stane po tom, co řeknete své „Ano“? Život je takový, jaký si ho dámy vždycky přály, ale nebyl by to „Sex ve městě”, kdyby život neměl v záloze pár překvapení...
27.05.2010 13:15 |

Pan Božský: Sex ve městě je mrtvý!

Chris Noth (55) zuří. Herec známý především rolí Pana Božského v seriálu Sex ve městě řekl americkému magazínu New York, že kritici vůbec nepochopili smysl filmu Sex ve městě 2.
06.10.2010 09:35 |

Osobnosti: Chris Noth (24 článků)

Sex ve městě 3 možná bude. Má co vyprávět, míní producent seriálu

Filmová pokračování seriálu Sex ve městě se nesetkala s velkou oblibou u diváků. Zatímco jednička byla celkem úspěšná, druhý film o novinářce Carrie Bradshawové a jejích třech kamarádkách nenadchnul kritiky ani fanoušky. Vypadá to ale, že se bude točit Sex ve městě 3.
24.02.2014 10:05 |