Recenze: Seriál HBO Vinyl se vrací do časů, kdy heslo Sex, drogy a rock’n’roll nebylo jen bublinou

Jeden z nejočekávanějších seriálů letošního roku, který producentsky i autorsky zaštítili režisér Martin Scorsese a zpěvák skupiny The Rolling Stones
15.02.2016 09:45 |

Osobnosti: Martin Scorsese (90 článků)

Hudba, sex a drogy. Scorsese a Jagger zavedou diváky seriálem Vinyl do New Yorku 70. let

Společnost HBO představila na projekci v Praze americký desetidílný seriál Vinyl producentů Martina Scorseseho a Micka Jaggera. Diváky přenese na počátek éry punku, diska a hip hopu v New Yorku 70. let, kdy scéně vládla nejen hudba, ale i drogy a sex. Vinyl připomene prostředí showbyznysu, ve kterém kapely jako Rolling Stones a Led Zeppelin bojovaly o místo na výsluní.
11.02.2016 18:35 |

Osobnosti: Mick Jagger (231 článků) , Martin Scorsese (90 článků) , Led Zeppelin (17 článků)

Sex, drogy, vinyl. Seriál od Jaggera a Scorseseho začne v únoru

S nadějemi očekávaný seriál Vinyl z prostředí rockových producentů a umělců, za kterým stojí dvojice Mick Jagger - Martin Scorsese, se začne vysílat v únoru na HBO.
18.12.2015 11:00 |

Osobnosti: Mick Jagger (231 článků) , Martin Scorsese (90 článků)

Olda Říha: Katapult vždycky vzbuzoval emoce

Skupina Katapult vydala nové album Made In Rock’n’roll. "Na albu Made In Rock’n’roll jsou staré pecky, písně z alba Radosti života a dvě nové – Made In Rock’n’roll a Oči. Tím pádem je to vlastně řadová deska, protože na ní jsou dvě skladby, které ještě nebyly nahrané," řekl v rozhovoru pro Právo Olda Říha.
31.05.2012 11:15 |

Osobnosti: Oldřich Říha (33 článků)

RECENZE: Kdyby všechny seriály vypadaly jako Vinyl, kina mohou skončit

Dlouho očekávaný retro seriál Vinyl z dílny HBO je tu a pověsti nelhaly. Pilotní díl se vyrovná lepším americkým filmům.
15.02.2016 14:35 |

Stojí nezávazný sex skutečně za to?

Nezávazný sex je častým snem nejen mužů, ale i žen. Stojí ale sex na jednu noc skutečně za to? Možná se i vám tu a tam zdá o sexu s mužem, kterého sotva znáte – ráno se probudíte plná rozpačitých dojmů a s myšlenkou v hlavě, zda byste se odvážila podobnou zkušenost zažít. Pravdou je, že nezávazný sex má něco do sebe, ale ne v případě, kdy se k němu přistoupí zodpovědně. Jestliže máte nutkavou chuť tento zážitek okusit na vlastní kůži, pak si rozhodně nenechte ujít dnešní článek! Troufnete si na nezávazný sex? Mnoho žen o sexu na jednu noc sní, často o něm mluví s kamarádkami, ale pokud by mělo dojít na věc, vystrašeně by vycouvaly. A teď ruku na srdce: našla byste v sobě dostatek odvahy odvázat se s neznámým mužem, jehož jméno byste ani nemusela znát, nebo byste vyplašeně zařadila zpátečku? Nezávazný sex totiž není pro každého a byť se to zdá banální, ne každý na to dokáže najít dostatek odvahy… Chce to myslet na zodpovědnost I přesto, že se s dotyčným uvidíte jen jeden večer případně s ním strávíte jen jednu noc a ráno se oba dva rozejdete bez svých domovů, neměla byste zapomínat na zodpovědnost. Váš vyvolený se může jevit jako solidní muž, ale i zdání mnohdy klame. Jestli se k nezávaznému sexu rozhodnete, myslete na ochranu – bez kondomu nespěte s mužem, o kterém nic nevíte. Mohla byste na to šeredně doplatit… I nezávazný sex má svá pravidla Nezávazný sex razí jasné heslo: nezávazně! To znamená, že do této zkušenosti nesmíte vkládat city, na to se v tomto případě rozhodně nehraje. Uvědomte si, že jde jen o pokušení a ukojení tělesných potřeb, láska zde nemá co dělat. Jestliže si nejste jistá sama sebou, že se zvládnete do dotyčného muže nezakoukat, pak do nezávazného... Čtěte více Příspěvek Stojí nezávazný sex skutečně za to? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
06.12.2015 06:35 |

Piráti přivážejí srandu, sex a rock'n'roll

Scénárista a režisér Richard Curtis dodal do kin po Lásce nebeské další zdařilou oddechovou komedii Piráti na vlnách. Nedá velkou práci poznat jeho rukopis - vtipy jsou stejně břitké a nechybí ani roztomilý zvrhlík Bill Nighy (vyžilý rocker z Lásky nebeské) v roli šéfa ilegálního rádia. Oddechovka podle hesla sranda, sex a rock'n'roll by vás neměla zklamat.
20.07.2009 15:15 |

Osobnosti: Bill Nighy (3 články) , Richard Curtis (5 článků)

Mezi uchazeči o Rock and Roll Hall of Fame jsou Nine Inch Nails i Lou Reed

Nine Inch Nails, Lou Reed, The Smiths, Green Day, Kraftwerk, N.W.A., Joan Jett and the Blackhearts, Chic nebo Sting. Ti všichni mají šanci vstoupit příští rok do Rock and Roll Hall of Fame (Rock’n’rollové síně slávy).
11.10.2014 15:51 |

Osobnosti: Lou Reed (39 článků) , Joan Jett (2 články) , Green Day (59 článků)

Mike Zero oživuje ducha rock´n´rollu

Mike Zero sice začínal s punkem, elektronikou a industriálem, nakonec však v sobě odhalil pravověrného rockera. Jeho krédo jasně vyjadřuje název písně Rock´n´Roll Junkie. Od čtvrtku je na turné po Čehách. Mike Zero spojuje rock´n´roll s punkem i hard rockem a glamem.
15.04.2015 08:45 |

Televize HBO začíná natáčet nový seriál s Rodenem v hlavní roli

Herec Karel Roden ztvární hlavní roli v novém seriálu Terapie, který jako vůbec první hraný seriál ve své produkci natočí česká pobočka televize HBO. Seriál, který připravuje režisér Petr Zelenka ve spolupráci s kolegou Markem Najbrtem, se začíná natáčet právě v pondělí v ateliérech v Barrandově. Na obrazovkách by se měl objevit na podzim příštího roku, řekla mluvčí HBO Pavla Brožková.
27.09.2010 11:35 |

Osobnosti: Karel Roden (376 článků) , Petr Zelenka (99 článků) , Marek Najbrt (46 článků) , Karel Roden (376 článků) , Karel Zelenka (6 článků) , Pavel Marek (162 článků)

Jak získat zpět ztracenou chuť na sex?

Chuť na sex se tu a tam vytratí ze života snad každé ženy. Ne vždy je ale na místě svádět tento stav na stres v práci, únavu ze všech povinností či nepříznivé počasí. Faktorů, díky kterým doslova ze dne na den ztratíte chuť na sex či jakékoli jiné intimní aktivity, je daleko více a pokud tuto situaci chcete řešit, je potřeba jim přijít na kloub. Pokud i vy postrádáte chuť na sex, určitě si nenechte ujít následující řádky. Prostřednictvím dnešního článku vám poradíme, jak ztracenou chuť na intimnosti s přítelem, partnerem, manželem či milencem znovu objevit a třeba se i po dlouhé době konečně oddat nekonečné rozkoši. Jdete s námi do toho? Co nejčastěji zabije chuť na sex? Antikoncepce! Antikoncepce by se jinak dala nazvat i největší zabiják jakýchkoli sexuálních chutí. V dnešní době je užívání pilulek velice moderní a tento způsob ochrany před nechtěným početím volí nespočet žen či dívek. Pokud chuť na sex postrádáte, vaše pozornost by se měla v první řadě ubírat směrem antikoncepčního platíčka. Podívejte se na nežádoucí účinky a pokud vás nechuť k sexu trápí již delší dobu, rozhodně nebude od věci poradit se s gynekologem o jiné variantě. Sex jako políčko na seznamu Napsat si sex na seznam? Jasně, proč ne! Samozřejmě po vás nechceme, abyste si tuto příjemnou povinnost zaznamenali jako upozornění do mobilu či diáře – co kdyby si toho někdo všiml – ale určitě není špatné na něj pamatovat. Zkuste se jeden den dostat do postele o něco dříve – nebudete tak unavené a možná, že si s partnerem užijete tolik očekávané chvilky ve dvou. Nestresujte se O chuť na sex můžete přijít i tehdy, kdy se vystavíte zbytečnému stresu. Nejlepší, co můžete udělat, je dopřát si příjemný relax před sexem s partnerem. Ať už to bude vana plné horké vody, chvilka strávená... Čtěte více Příspěvek Jak získat zpět ztracenou chuť na sex? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
05.11.2015 07:25 |

HBO musela zastavit natáčení seriálu Luck. Zemřeli při něm už 3 koně

Televizní stanice HBO se ve středu rozhodla zastavit seriál Luck z dostihového prostředí poté, co při natáčení zahynul už třetí kůň. Za to se na hlavu stanice snesla vlna kritiky nejen od ochránců zvířat. Seriál, v němž hraje mimo jiné i Dustin Hoffman či Nick Nolte , vysílala HBO v České republice letos od 6. února.
18.03.2012 14:15 |

Osobnosti: Dustin Hoffman (53 článků) , Nick Nolte (6 článků)

Máme pro vás dobrou zprávu! Seriál Hra o trůny se bude vysílat ještě minimálně dva další roky!

Čtvrtá série "Hry o trůny":http://www.extra.cz/tema/hra-o-truny na HBO boří rekordy ve sledovanosti a opět jde o pirátsky nejstahovanější seriál vůbec. Není tedy divu, že je "HBO":http://www.extra.cz/tema/hbo velmi spokojena a objednala si další dvě série seriálu, ačkoli patří mezi výrobně vůbec nejdražší.
14.04.2014 21:55 |

HBO natočí "česko-polské Twin Peaks". Režii svěří Ivanu Zachariášovi a Alici Nellis

HBO Europe natočí seriál z česko-polského pomezí Pustina. Hlavním režisérem série bude jeden z uznávaných reklamních režisérů Ivan Zachariáš. Natáčet se má od listopadu do května příštího roku. Seriál ukazuje příběh vesnické komunity zasažené řadou záhadných událostí. Pro Zachariáše, který bude hlavním režisérem projektu, půjde o první hraný projekt. Po jeho boku se objeví režisérka Alice Nellis, která natočí čtyři epizody osmidílného seriálu.Pustina znamená pokračující spolupráci HBO se scenáristou Štěpánem Hulíkem a produkčními společnostmi Nutprodukce a Etamp, které se podílely na historické minisérii Hořící keř. Dílo bylo oceněno jedenácti Českými lvy.
09.11.2015 14:55 |

Osobnosti: Alice Nellis (106 článků) , Ivan Ivan (594 článků)

Špinavý rock´n ´roll Turbonegro míří do Akropole

Kontroverzní norská skupina Turbonegro, hrající špinavý rock´n´roll vystoupí v sobotu v pražském Paláci Akropolis v rámci turné k albu Retox. Skupina, která svůj styl označuje za death punk, si získali za skoro dvacet let své existence tisícovky věrných fanoušků, kteří se sdružují v klubech nazývaných Turbojugend. Mnozí však jimi opovrhují pro povrchnost.
12.08.2009 10:15 |

Pavel Bobek: Rock’n’roll už není, zadusili ho Beatles

Zpěvák Pavel Bobek (73) vydal v minulém roce dvě významné desky. Jednak kolekci hitů amerického písničkáře Johnyho Cashe Víc nehledám a pak retrospektivní dvoualbum Když na ta léta vzpomínám. Za první počin převzal zlatou desku. Berme ji jako symbol ocenění pro muže, který sice nebyl nikdy „in“, ale pro tuzemský rock’n’roll a country udělal opravdu mnoho.
07.01.2011 09:05 |

Osobnosti: Pavel Bobek (113 článků)

Skupina Mr. Big: Rock’n’roll je na úrovni mluveného slova

Američtí Mr. Big zahrají na Noci plné hvězd v Třinci. "Dřív se víc hrála naše hudba a to nám vyhovovalo. Dnes je ale divné podívat se na iTunes, otevřít si žánrové menu a zjistit, že rock’n’roll je někde dole vedle mluveného slova," řekl v rozhovoru pro Právo zpěvák Eric Martin z kapely Mr. Big.
22.06.2011 15:40 |

Osobnosti: Eric Martin (3 články) , Martin Eric (2 články)

Kasabian tvrdí, že rock’n’roll vymírá

Britská rocková skupina Kasabian vydá 9. června své nové studiové album. Bude se jmenovat 48:13 a v její diskografii je páté v pořadí. Kytarista Sergio Pizzorno mu dává velkou důležitost, neboť se obává, že rock’n’roll vymírá.
31.05.2014 14:50 |

Osobnosti: Sergio Pizzorno (2 články)

Ježíšek má rád rock’n’roll: Síň slávy bude mít o jednoho „člena“ navíc

Rock’n’roll má v tuzemsku silnou tradici, a tak i v Česku vznikla jeho Síň slávy. K legendám Mikimu Volkovi, Pavlu Bobkovi či Petru Jandovi se tento pátek přidá baskytarista Jiří „Kuzma“ Dospěl a mladé trio Slapdash Rockabilly.
15.12.2016 19:55 |

Osobnosti: Petr Janda (670 článků) , Petr Janda (670 článků) , Petr Janda (212 článků)

RECENZE: Když byl rock’n’roll ještě rock’n’rollem

Každá generace má své mýty a báje, ve kterých se ráda identifikuje s danými hrdiny. Lidé, kteří zažili beatovou erupci v šedesátých letech minulého století a stáli přímo či nepřímo u zrodu rock’n’rollu, si tyto časy pamatují jako romantickou dobu svého mládí.
12.05.2015 08:41 |