Recenze: Sedmero krkavců je feministická vánoční klasika

Adaptace pohádky Boženy Němcové nabízí správný mix napětí a humoru a lze ji považovat za budoucí televizní vánoční klasiku, píše v recenzi Jan Gregor.
04.06.2015 09:45 |

Osobnosti: Božena Němcová (78 článků)

RECENZE: Sedmero krkavců je moderní klasika

Scénář pro filmovou adaptaci pohádky Boženy Němcové Sedmero krkavců napsala Alice Nellis původně pro režiséra Jana Svěráka. Líbil se mu, ale s pocitem, že se hodí spíše pro ni, se sám rozhodl pro Tři bratry. A Nellis natočila Sedmero krkavců.
04.06.2015 13:26 |

Osobnosti: Božena Němcová (78 článků) , Jan Svěrák (151 článků) , Alice Nellis (106 článků) , Jana Němcová (84 článků)

Cenu Oty Hofmana na dětském filmovém festivalu získalo Sedmero krkavců a Jak jsme hráli čáru

Cenu Oty Hofmana na 47. ročníku dětského filmového festivalu v Ostrově získaly v hlavní soutěži snímky Sedmero krkavců režisérky Alice Nellis a Jak jsme hráli čáru Juraje Nvoty. Ze studentské tvorby porota ocenila film One Square story režiséra Martina Kostelníka. Hlavní cenu dětské poroty získaly filmy Sedmero krkavců a Andílek na nervy režiséra Juraje Šajmoviče, cenu dětského diváka v hlasování získala pohádka režiséra Karla Janáka Princezna a písař. Tématem letošního ročníku Festivalu Oty Hofmana byla kouzla a čáry se zaměřením na Otu Hofmana a Pana Tau.
15.10.2015 13:41 |

Osobnosti: Ota Hofman (5 článků) , Karel Janák (53 článků) , Alice Nellis (106 článků) , Juraj Nvota (11 článků)

Opravilová (KSČM): Spolu máme šanci měnit Evropu

Za sedmero horami a sedmero řekami konají se volby. Konají se i před sedmero horami a před sedmero řekami. Ale podle průzkumů se volby před a za sedmero horami a sedmero řekami významně liší volební účastí. Budou takové i blížící se volby do Evropského parlamentu, které jsou přitom tentokrát tolik důležité? Milí voliči, nenechte se demotivovat nedůvěrou v nás politiky. Nejsme všichni stejní.
12.04.2014 17:20 |

Alice Nellis točí Sedmero krkavců

Výpravnou pohádku Sedmero krkavců natáčí v těchto dnech režisérka Alice Nellis v romantickém prostředí hradu Zvíkov a okolí. Přesunula se sem s herci a štábem ze slovenského Zuberce, kde se natáčely mnohé exteriérové i interiérové scény.
19.06.2014 08:40 |

Osobnosti: Alice Nellis (106 článků)

Filmové premiéry: Sedmero krkavců, Insidious 3: Počátek, Druhá míza, Slepá, Špion a Dior a já

Nejen děti potěší nová česká filmová pohádka Sedmero krkavců v režii Alice Nellis. Novou kapitolu děsivé hororové série Insidious 3: Počátek napsal a režíroval Leigh Whannell. Al Pacino hraje stárnoucí rockovou hvězdu ve filmu Druhá míza. Slepá je norský film, dráždivá sonda do vnitřního světa slepé ženy. Francouzský dokument Dior a já otevírá divákům dveře do mýty opředeného světa slavného módního domu. Špion není strhující thriller, ale komedie.
04.06.2015 07:10 |

Osobnosti: Alice Nellis (106 článků) , Leigh Whannell (1 článek)

Nová DVD: Sedmero krkavců, Daleko od hlučícího davu, Školní sraz a Maggie

Tento týden vychází pohádka Sedmero krkavců v originálním, zábavném podání režisérky Alice Nellis s Marthou Issovou v hlavní roli. Podle slavné předlohy Thomase Hardyho natočil dánský režisér Thomas Vinterberg film Daleko od hlučícího davu. Jack Black organizuje abiturientský večírek v komedii Školní sraz. Arnold Schwarzenegger zachraňuje svou dceru v zombíckém hororu Maggie.
10.11.2015 07:05 |

Osobnosti: Arnold Schwarzenegger (532 článků) , Jack Black (20 článků) , Thomas Hardy (2 články) , Alice Nellis (106 článků) , Martha Issová (261 článků) , Thomas Vinterberg (4 články) , Black Jack (7 článků) , Jack Hardy (1 článek)

Nová DVD: Sedmero krkavců, Cesta vzhůru, Kolekce Sám doma – 4DVD a Mission Impossible – Národ grázlů

Celá rodina se může potěšit jednou z nejkrásnějších pohádek posledních let, kterou podle předlohy Boženy Němcové Sedmero krkavců natočila Alice Nellis. O cestě Radka Jaroše na vrchol bájné K2 vypráví dokument Cesta vzhůru. K 25. výročí prvního filmu o klukovi, který zůstal na Vánoce Sám doma, vychází kolekce všech čtyř dílů. S vytrvalostí hodnou elitního agenta se letos už popáté vrátil na plátna Tom Cruise jako Ethan Hunt ve filmu Mission Impossible – Národ grázlů.
08.12.2015 07:05 |

Osobnosti: Tom Cruise (871 článků) , Božena Němcová (78 článků) , Alice Nellis (106 článků) , Ethan Hunt (6 článků) , Ethan Hunt (1 článek) , Radek Jaroš (31 článků)

Pohádka Sedmero krkavců okouzlila svět, míří do ruských kin

Filmová pohádka Sedmero krkavců režisérky Alice Nellis má úspěchy doma i v zahraničí. Po uvedení v hlavní soutěži festivalu pro děti v německém městě Chemnitz byla uvedena v Bombaji, kde získala ocenění za nejlepší kameru a hudbu. V tomto měsíci dostala prestižní cenu Evropské dětské filmové asociace na přehlídce Olympia v Aténách. Byla uvedena i na festivalu v Rumunsku a v příštím roce ji čeká MFF v Montrealu, sdělil ČTK Vojtěch Marek z produkční společnosti Bohemia Motion Pictures.
14.12.2015 10:30 |

Osobnosti: Alice Nellis (106 článků)

Nic pro děti! Princ z pohádky Sedmero krkavců ukázal penis

V pohádce Sedmero krkavců si slovenský herec Juraj Hrčka (36) zahrál prince, v nově připravovaném filmu Únos se objeví zcela nahý a pomlácený. Dokonce před kamerou ukáže své mužství.
12.12.2016 22:55 |

Osobnosti: Juraj Hrčka (1 článek)

Je jí 34, ale hraje o patnáct let mladší dívku: Jak to Martha Issová dělá, že vypadá pořád jako holka?

Hlavní postavou ve známé pohádce Boženy Němcové Sedmero krkavců je dívka Bohdanka, která zachrání svojí láskou své bratry, které matka nechtíc proměnila v hejno krkavců. V novém zfilmování pohádky hraje Bohdanku herečka Martha Issová.
12.05.2015 18:55 |

Osobnosti: Božena Němcová (78 článků) , Martha Issová (261 článků)

Bohdanka ze Sedmera krkavců v síti Chytré horákyně: Takhle to seklo na předávání cen nejdrobnější české herečce

Herečka Martha Issová byla v rámci Cen české filmové kritiky nominována za nejlepší ženský herecký výkon v pohádce Sedmero krkavců. Její partner, režisér a producent David Ondříček, zase za snímek Ztraceni v Mnichově. Zatímco on nominace proměnil, ona nikoliv. Ale aspoň nějaká ta cena doma je.
24.01.2016 13:25 |

Osobnosti: David Ondříček (126 článků) , Martha Issová (261 článků)

Nejpoctivější americký politik je po smrti

Začíná to jako v pohádce, ale tahle je spíš pro dospělé, protože má smutný konec. Bylo nebylo. Za sedmero skalami, sedmero ledovci a sedmero závějemi v jedné vesničce na Aljašce měli tuze hodného starostu. Ale tenhle starosta nebyl jako ostatní starostové. Moc toho nenamluvil… vlastně v životě neřekl ani slovo. Byl to takový tichošlápek. Rád si pospal… vlastně spal skoro pořád. Říkali mu Stubbs. Nikdo nikdy nevěděl, jestli to bylo jméno, příjmení nebo přezdívka. Prostě Stubbs. Teď po dvaceti letech věrné služby zemřel a vesničany to zarmoutilo natolik, že se rozhodli už nikdy nepostavit žádného nového kandidáta na starostu. Stejně by nemohl být lepší než pan Stubbs.
27.07.2017 21:55 |

Nakupte dárky na Vánoce na největším předvánočním veletrhu STŘÍBRNÉ VÁNOČNÍ DNY

Chcete pořídit svým nejbližším pod stromeček dárky, které je opravdu potěší? Potom zavítejte na největší předvánoční veletrh STŘÍBRNÉ VÁNOČNÍ DNY. Vybrat si zde budete moci z více než šesti tisíc dárků rozmanitých druhů. Těšit se můžete na dárkové zboží, hračky, módu, dekorace, potřeby do domácnosti nebo potraviny a nápoje. Veletrh se uskuteční od 8. do 11. prosince 2016 na výstavišti PVA EXPO PRAHA v Letňanech. Připraveno je více než šest tisíc dárků z rozmanitých oblastí Pro návštěvníky bude na veletrhu STŘÍBRNÉ VÁNOČNÍ DNY připraveno tisíce tipů na vánoční dárky všeho druhu, konkrétně se bude jednat o dárkové zboží, dekorace, hračky a hry, módu, dětský a sportovní sortiment, potřeby do domácnosti nebo potraviny a nápoje. Veletrh nabídne také čtyři speciální zóny, a to FASHION ZÓNU, ČESKÝ JARMARK, SPORTOVNÍ A ZÁŽITKOVOU ZÓNU a VÁNOČNÍ HODY. Ve FASHION ZÓNĚ se bude prezentovat šedesát nezávislých návrhářů a designérů, kteří zde nabídnou originální módu, šperky a doplňky. V rámci ČESKÉHO JARMARKU se představí padesát uměleckých řemeslníků a lidových tvůrců, kteří předvedou rukodělnou přehlídku dekorativních a užitkových předmětů z keramiky, skla, dřeva, rostlin, papíru a textilií. Nebude chybět ani ruční výroba svíček a mýdel netradičních tvarů. VÁNOČNÍ HODY nabídnou delikatesy a gurmánské speciality s ochutnávkami pochutin. Na veletrhu STŘÍBRNÉ VÁNOČNÍ DNY se vystavovatelé a návštěvníci mohou těšit i na soutěže o ceny, a to NEJKRÁSNĚJŠÍ VÁNOČNÍ STROMEK nebo NEJLÉPE NADEKOROVANÝ STŮL. „Největším kladem veletrhu je nabídka několika tisíc dárků různorodého sortimentu na jednom místě. Na veletrhu pořídí návštěvníci i originály od výtvarníků a designérů, které v obchodním centru neseženou. Veletrh je koncipován nejen k nakupování dárků, ale také jako příjemný prožitek strávený u doprovodného programu, soutěží, kreativních workshopů a ochutnávek delikates a nápojů,“ říká manažerka veletrhu Jindra Konečná. Pomáháme dětem o Vánocích Projekt POMÁHÁME DĚTEM O VÁNOCÍCH představí tři charitativní projekty ULICE DĚTEM ON TOUR, DEJME ŠANCI DĚTEM a pomoc FOD KLOKÁNEK v rámci doprovodného programu veletrhu. Vystoupí zde desítky souborů, organizací a škol, proběhnou soutěže pro návštěvníky i vystavující. Nezisková organizace ULICE DĚTEM vystoupí s projektem ULICE DĚTEM ON TOUR s dynamickým tanečním, pěveckým i sportovním vystoupením... Čtěte více Příspěvek Nakupte dárky na Vánoce na největším předvánočním veletrhu STŘÍBRNÉ VÁNOČNÍ DNY pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
14.11.2016 06:00 |

VIDEOANKETA: Vyberte nejhezčí vánoční znělky českých televizí

Vánoční schéma českých televizních stanic provází jako každoročně sada svátečních znělek. Přestože si na nich stanice dávají vždy záležet, v jednom mají pech: advent a zimní svátky jsou časově ohraničeny. Za shlédnutí ale rozhodně stojí. Hlasujte pro tu, která se vám líbí nejvíc. Další články k tématu: Vánoce budou mimo hory na blátě, předvídají meteorologové i pozorovatelé Čtenářky si přes Vánoce chtějí udržet linii, mají tipy na recepty Vánoční dárky, které nadchnou sportovní hračičky a fajnšmekry Nejlepší česká vánoční píseň? Purpuře šlape na paty Neckářova Půlnoční RECENZE: Vánoční pohádka televizi rozsvítí, ale do kin jít nemusela Vánoce se blíží a s nimi opět Popelka. Co dalšího televize nabídnou? V anketě o nej vánoční znělky vítězí Prima, pomohly jí nové kanály
18.12.2011 00:05 |

Issová: Skloubení výchovy se životem se mi momentálně jeví nemožné

Herečka Martha Issová (34) má tříletou dceru Františku, která už dobře poznala filmový svět. S maminkou totiž jezdila na natáčení pohádky Sedmero krkavců. O její výchově a taky o dlouhé cestě do Států promluvila herečka v rozhovoru pro iDNES.cz.
08.10.2009 16:40 |

Osobnosti: Petr Vondráček (113 článků)

České pohádky na internetu volně

V čase předvánočním zpřístupnila Městská knihovna v Praze na adrese www.mlp.cz/pohadky volně ke stažení výběr klasických českých pohádek. K nejznámějším z dvaceti šesti, které tam návštěvníci najdou, patří Čert a Káča, O dvanácti měsíčkách, Pohádka o perníkové chaloupce, Princ Bajaja, Sůl nad zlato či Sedmero krkavců.
18.12.2009 09:10 |

Issová dotočila s Alicí Nellis pohádku podle Boženy Němcové

Poslední klapka pohádky Sedmero krkavců podle předlohy Boženy Němcové padla o víkendu na hradě Zvíkov. Režisérka Alice Nellis ji natáčela v Česku i na Slovensku v atraktivních exteriérech.
23.09.2014 16:55 |

Osobnosti: Božena Němcová (78 článků) , Alice Nellis (106 článků)

Ester Honysová: Je to velká a krásná škola života

Ještě poslední dotáčka na letos nedostatkovém sněhu a filmová pohádka scenáristky a režisérky Alice Nellis Sedmero krkavců bude připravena na letní premiéru. Její producentka, čtyřiadvacetiletá Ester Honysová dokončí diplomku a státnice na Vysoké škole ekonomické v Praze a bude moci v klidu představit svou první velkou práci.
01.02.2015 07:01 |

Osobnosti: Alice Nellis (106 článků) , Ester Honysová (1 článek)

Martha Issová: Z ošklivky sexy princezničkou s neuvěřitelně nadupaným dekoltem! FOTO UVNITŘ