RECENZE: Seal zpívá o lásce. Bez překvapení

Na svém devátém studiovém albu nazvaném 7 zůstal Brit Seal tím, kým byl na deskách předešlých. Romantickým soulovým zpěvákem, jehož písně přesahují do oblasti r’n’b a míří k poklidnému, převážně baladickému popu.
08.12.2015 13:50 |

Klumová přiznala vztah s bodyguardem, je prý teprve v začátku

Heidi Klumovou pobouřilo, když ji její manžel Seal nepřímo obvinil z nevěry s bodyguardem Martinem Kirstenem a ani jeho následná omluva ji neobměkčila. Nyní ale přiznala, že se zmíněným mužem skutečně randí. Je to ale velmi čerstvé. Další články k tématu: Seal nejdřív Klumovou obvinil, že ho podváděla, pak se jí omluvil Seal už má za Klumovou náhradu, s krásnou brunetkou si užívá na jachtě Seal podal vlastní žádost o rozvod, chce střídavou péči o děti Heidi Klumová sundala snubní prsten a Seala vystřihla ze své show Seal o Heidi Klumové: Jsme od sebe, ale nerozvádíme se Sídlo Heidi Klumové a Seala. Podívejte se, jak se žije za 284 milionů Potvrzeno: zpěvák Seal a Heidi Klumová jdou po sedmi letech od sebe
13.09.2012 10:10 |

Osobnosti: Heidi Klum (531 článků) , Seal (181 článků)

Seal už má za Klumovou náhradu, s krásnou brunetkou si užívá na jachtě

V dubnu se zpěvák Seal rozešel s manželkou Heidi Klumovou, s níž má čtyři děti. Ačkoli po rozvodu tvrdil, že Klumovou stále miluje, dlouho po jejím odchodu netruchlil. Blond modelku vyměnil za neznámou brunetku, s níž trávil dovolenou v Itálii. Další články k tématu: Seal podal vlastní žádost o rozvod, chce střídavou péči o děti Heidi Klumová sundala snubní prsten a Seala vystřihla ze své show Seal o Heidi Klumové: Jsme od sebe, ale nerozvádíme se Potvrzeno: zpěvák Seal a Heidi Klumová jdou po sedmi letech od sebe Heidi Klumová prý chce požádat o rozvod se Sealem
17.07.2012 00:35 |

Proč dát šanci letní lásce?

Léto je nejteplejší období v roce, kdy jsou večery dlouhé a noci příjemně vlahé – a to je přesně to, co hraje do karet letní lásce. Vzhledem k tomu, že sluníčko zapadá až pozdě večer, máte nespočet dokonalých příležitostí k romantickým procházkám ve dvou, nemluvě o skutečnosti, že je přece doba prázdnin a ty po letní lásce doslova volají! Hoďte předsudky za hlavu a nechte se vtáhnout do nezávazného vztahu, který skončí s úderem posledního letního dne – není na tom nic špatného! Jestliže jste single a nemáte se ke komu vracet domů, proč si letošní léto trochu neužít? Prozradíme vám, proč dát šanci letní lásce! V letní lásce jde především o zábavu Možná jste se na grilovačce u vašich přátel seznámila s krásným a sympatickým mužem, se kterým jste strávila celý večer, jenže se vám už neozval. Zapomeňte na smutnění a pusťte ho z hlavy! Jestliže vám nezavolal, pak to asi nebyl muž pro vás a proč nad takovým ztrácet čas? Při letní lásce jde především o zábavu, závazky zde nemají své místo! Hlavně na nic netlačte Ačkoli by se na letní lásku mělo hledět jako na zábavný flirt, který nemá budoucnost, je samozřejmé, že se po celé léto nedokážete jen bavit. Jestliže vám to nepůjde od srdíčka a budete se do schůzek s pohledným mladíkem doslova nutit, netlačte na pilu a skončete to dříve, než vám z toho přeskočí. Ve chvíli, kdy budete v křeči, si to stejně moc neužijete… Nebojte se experimentů Strávit celé léto s romantickými filmy v televizi a miskou popcornu na klíně? Ale no tak, vždyť tohle přece není váš styl! Nebojte se proto experimentovat, protože i o to jde v letní lásce. Proč tedy nepřijmout pozvání od muže, který sice na první pohled není tak úplně váš typ? Dostala jste nabídku okusit noční koupání... Čtěte více Příspěvek Proč dát šanci letní lásce? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
21.11.2015 06:55 |

11 nejhezčích květnových výroků o lásce

A je tu květen – měsíc, který je především o lásce. Zvláště dnes, na prvního máje, chodí zamilované dvojice pod rozkvetlý strom, aby se zde políbili. Možná i vy prožíváte velkou lásku a na první květnový den tak chystáte něco více, nežli jen romantickou procházku. Proč tedy své lásce neudělat radost a nenapsat jí milou smsku nebo vzkaz na ledničku? Pokud nemáte inspiraci, čtěte dál. Našli jsme pro vás 11 výroků o lásce, kterými se můžete inspirovat! Výroky o lásce, aneb udělejte své polovičce radost! Miluju tě a nemusí být Prvního máje, abychom se spolu vydali do ráje, pro mě je to totiž každá vteřina, která s tebou končí a další začíná. Láskou k tobě planu, snad jednou se stanu tím, co po tvém boku nejkrásnější den roku – První máj – bude stát a tvou něhou se hřát. Krásný První máj od někoho, kdo tě miluje. Je první máj, ten lásky čas, slyším teď svého srdce hlas a píši přání své princezně, ať se má dneska líbezně. Byl pozdní večer – první máj, večerní máj – byl lásky čas. Hrdliččin zval ku lásce hlas, kde borový zaváněl háj. O lásce šeptal tichý mech, kvetoucí strom lhal lásky žel, svou lásku slavík růži pěl, růžinu jevil vonný vzdech. Jezero hladké v křovích stinných, zvučelo temně tajný bol, břeh objímal kol a kol, a slunce jasná světů jiných bloudila blankytnými pásky planoucí tam, co slzy lásky. Jsem moc ráda, že tě mám, přání z lásky posílám, užívej si První máj, ať svět je pro tebe ráj. První máj se dneska slaví, tak ať tě to se mnou baví, já si neumím představit hezčí den, být s tebou je prostě sen. Ať na Prvního máje vaše láska zraje, nic ten plamen neuhasí, naopak, ať ho pěkné počasí pořádně rozdmýchá a koření přimíchá.... Čtěte více Příspěvek 11 nejhezčích květnových výroků o lásce pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
05.05.2017 17:55 |

Seal podal vlastní žádost o rozvod, chce střídavou péči o děti

Minulý pátek podala u soudu v Los Angeles žádost o rozvod modelka Heidi Klumová. Její manžel zpěvák Seal zareagoval v úterý po Velikonocích. Podepsal vlastní verzi. Zatímco Klumová by chtěla mít děti u sebe s tím, že Seal by je mohl kdykoli navštěvovat, zpěvák žádá střídavou péči. Rozdíly v žádostech jsou ale spíš drobnosti a manželé se podle všeho na péči o děti dohodnou. Další články k tématu: Heidi Klumová už podala žádost o rozvod, děti chce mít u sebe Heidi Klumová sundala snubní prsten a Seala vystřihla ze své show Potvrzeno: zpěvák Seal a Heidi Klumová jdou po sedmi letech od sebe Heidi Klumová prý chce požádat o rozvod se Sealem
11.04.2012 11:20 |

Heidi podívej, Seal už líbá jinou!

Zpěvák Seal (49) se ke své milence Deltě Goodrem (27) má už i na veřejnosti vřele. Svou náklonost a city k nové lásce už na veřejnosti netají. Zatímco se Seal rozvádí s manželkou Heidi Klum (38), randí s další blondýnou.
16.04.2012 15:30 |

Osobnosti: Heidi Klum (531 článků) , Seal (181 článků) , Delta Goodrem (4 články)

Seal chce s manželkou Heidi Klumovou adoptovat dítě

Zpěvák Seal chtěl mít vždy velkou rodinu. S německou modelkou Heidi Klumovou mají už čtyři děti, touží ovšem po dalším. A tentokrát ho chtějí adoptovat. Seala k tomu inspirovala herečka Sandra Bullocková, která sama vychovává adoptovaného syna Louise. Další články k tématu: AUDIO: Seal oprášil evergreeny od Witherse s Greenem a vydává Soul 2 Nejhrůznější kostým na Halloween má Klumová: je z ní tělo bez kůže Klumová se ráda opaluje nahoře bez, v Arizoně to považovali za skandál Čtyřnásobná matka Klumová se ráda svléká, nafotila další sexy snímky
24.11.2011 09:15 |

Osobnosti: Sandra Bullock (263 článků) , Heidi Klum (531 článků) , Seal (181 článků)

Seal věnuje Heidi k Vánocům adopci její prvorozené dcery

Zpěvák Seal dostal vánoční dárek několik týdnů před tím, než vůbec největší svátky roku začaly. Jeho manželka Heidi rozená Heidi rozená Heidi rozená Heidi rozená Heidi rozená Heidi rozená Heidi rozená Heidi rozená Klum přijala jeho příjmení a jmenuje se nově Samuel . Seal teď chce symbol její oddanosti oplatit stejnou mincí a ještě do Vánoc hodlá adoptovat její prvorozenou dceru Leni, kterou počala s Flaviem Briatorem.
27.11.2009 11:00 |

Osobnosti: Seal (181 článků) , Heidi Klum (531 článků)

Seal chránil rodinu: Vystartoval na dotěrného fotografa

Seal (48) je výbušné povahy, o čemž se teď mohl přesvědčit jeden z amerických fotografů. Když se pokoušel vyfotit zpěváka s rodinou na obědě, Seal po něm vystartoval a pěkně od plic mu řekl, co si o něm myslí.
27.01.2012 17:30 |

Osobnosti: Seal (181 článků)

Seal: S Heidi se nerozvádíme

Byl to právě zpěvák Seal (48), který v několika televizních pořadech osobně potvrdil, že se s manželkou Heidi Klum  (38) rozešli. Ovšem ani jeden z nich si nesundal z ruky snubní prsten a zpěvák teď navíc přišel s prohlášením: Nerozvádíme se. Seal prý odmítá přijmout, že jen kvůli dočasnému odcizení by mělo skončit jejich sedmileté manželství.
28.01.2012 16:25 |

Ulítlý trend celebrit! Seal i Johnny Depp si lakují nehty!

Johnny Depp, zpěvák Seal i sympatický manžel Jessicy Alby, Cash Warren. Všechny tyto tři slavné muže spojuje podivná úchylka - lakování nehtů!  Seal se vzhlédl v neonově žluté a hnědé barvě, Johnny zase zvolil námořnickou modř. Nejodvážnější Cash Warren vyrazil rovnou v růžové.
24.02.2012 11:30 |

Osobnosti: Jessica Alba (143 článků) , Johnny Depp (691 článků) , Seal (181 článků) , Cash Warren (25 článků)

Seal po rozvodu netruchlí: Našel si tuhle sexy dvojnici Heidi Klum v mladším vydání!

Od oznámení rozchodu zpěváka Seala  (49) a topmodelky Heidi Klum  (38) neuplynuly ani dva měsíce a Seal už podle všeho vrká jako holub u jiné krásky... Podle zahraničních médií se objektem jeho zájmu měla stát australská zpěvačka a pianistka Delta Goodrem (27), s níž je Seal v častém kontaktu díky společnému porotcování v australské verzi pěvecké soutěže „The Voice“.
14.03.2012 16:20 |

Heidi Klumová už podala žádost o rozvod, děti chce mít u sebe

Před téměř třemi měsíci oznámili osmatřicetiletá Heidi Klumová a její o jedenáct let starší manžel Seal, že se rozcházejí. Teď se modelka rozhodla manželství ukončit oficiálně. V pátek v Los Angeles podala žádost o rozvod a jako důvod uvedla neslučitelnou rozdílnost povah. Další články k tématu: Heidi Klumová sundala snubní prsten a Seala vystřihla ze své show Potvrzeno: zpěvák Seal a Heidi Klumová jdou po sedmi letech od sebe Heidi Klumová prý chce požádat o rozvod se Sealem Seal podal vlastní žádost o rozvod, chce střídavou péči o děti
08.04.2012 10:30 |

Seal nejdřív Klumovou obvinil, že ho podváděla, pak se jí omluvil

Zpěvák Seal nezvládl své emoce a manželku Heidi Klumovou, se kterou se rozvádí, obvinil z nevěry. Prý ho podváděla s bodyguardem ještě v době, kdy byli spolu. To však modelka popírá a zpěvák pak svoje tvrzení zmírnil. Další články k tématu: Heidi Klumová už podala žádost o rozvod, děti chce mít u sebe Heidi Klumová sundala snubní prsten a Seala vystřihla ze své show Potvrzeno: zpěvák Seal a Heidi Klumová jdou po sedmi letech od sebe Heidi Klumová prý chce požádat o rozvod se Sealem
04.09.2012 13:15 |

Seal vydá v listopadu nové album

Před čtyřmi lety vydal britský soulový zpěvák Seal své dosud poslední album Soul 2. Potom ze scény prakticky zmizel a zdálo se, že jeho hvězdné dny jsou sečteny. Nyní ale ohlásil, že se vrátí. Jeho nové album nazvané prostě Seal 7 vyjde 6. listopadu.
15.09.2015 16:35 |

Prasečí chřipka překazila svatební slib Heidi Klum a Sealovi!

Heidi Klum a Seal měli v plánu obnovit svůj manželský slib v Mexiku. Prasečí chřipka je donutila vše zrušit. Modelka a zpěvák obnovují svůj slib pravidelně každý rok v Costa Careyes v Mexiku. Letos jim v jejich plánu zabránil virus A/H1N1. Pár očekává letos svého čtvrtého potomka. Brali se 10. května v roce 2005. Od té doby obnovují svůj slib každý rok na tom samém místě. Letos si svůj obřad zopakují v LA, podle Life & Style. „Heidi měla strach z uzavření hranic a o své tři malé děti,“ uvedl zdroj magazínu. „A samozřejmě, je těhotná.“ Mluvčí Heidi vše potvrzuje: „Heidi a Seal se rozhodli letos obnovit svůj svatební slib doma v LA.“
03.05.2009 08:25 |

»Bezdomovci« Heidi Klum a Seal: Čekáme holčičku!

LOS ANGELES – Německá topmodelka Heidi Klum (35) a britský zpěvák Seal (46) patří k nejlépe oblékaným párům Hollywoodu a zároveň k hrstce celebrit, které si dokážou udělat legraci samy ze sebe. Důkazem je nevšední párty spojená se znovuobnovením manželského slibu (svoji jsou už 4 roky).
12.05.2009 02:25 |

Seal & Heidi Klum: Děti je dohánějí k slzám

Manželský pár Heidi Klum a Seal (46) má dům plný dětí. Světově uznávané topmodelce a soulovému zpěvákovi to ale zjevně nestačí a plodí další a další caparty.