RECENZE: S Křišťálovým glóbem z Karlových Varů jde do kin Domácí péče

Křišťálovým glóbem za nejlepší ženský herecký výkon Aleny Mihulové odměnila mezinárodní porota karlovarského festivalu český soutěžní film Domácí péče debutujícího scenáristy a režiséra Slávka Horáka.
16.07.2015 11:15 |

Osobnosti: Alena Mihulová (82 článků)

Filmové premiéry: Domácí péče, Ant-Man, Bez kalhot XXL a další

Křišťálovým glóbem za nejlepší ženský herecký výkon Aleny Mihulové odměnila porota MFF KV český film Domácí péče. Nová marvelovka Ant-Man je inspirovaná comicsovou postavou z roku 1962. Děj filmu Bez kalhot XXL navazuje na první film tři roky poté, co Mike ukončil svou vrcholnou kariéru striptéra. Dokument Nekonečný příběh Posledního z Aporveru je o jednom dosud nenatočeném filmu. V hlubinách je příběh z doby norského ropného boomu v 80. letech minulého století.
16.07.2015 07:10 |

Osobnosti: Alena Mihulová (82 článků)

Svěrákové i Travolta si z Varů odvezli stejnou modelku!

Vlastní ji Miloš Forman (84), John Travolta (62) i otec a syn Svěrákové. Dívka s křišťálovým glóbem je symbolem karlovarského festivalu, jehož 51. ročník dnes večer začíná. Kde a jak tato cena vzniká?
01.07.2016 16:15 |

Osobnosti: John Travolta (297 článků) , Miloš Forman (237 článků)

Buddhista Gere ocenil Česko a dojal vírou v konec bezpráví

Richard Gere, oceněný na karlovarském festivalu Křišťálovým glóbem za mimořádný přínos světové kinematografii, se nikdy nedíval na svou práci jako na kariéru, řekl na setkání v Karlových Varech.
04.07.2015 16:36 |

Osobnosti: Richard Gere (148 článků)

Iva Janžurová (74): O šokujícím telefonátu od Jiřího Bartošky!

Filmová legenda Iva Janžurová (74) ztvárnila za svou kariéru nespočet vynikajících rolí. Proto se na jubilejním ročníku Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech rozhodli ocenit ji Křišťálovým glóbem za mimořádný přínos české kinematografii. V rozhovoru pro deník Aha! promluvila o tom, jakých cen si nejvíce váží, i své lásce k filmu, zesnulém bratrovi a vnoučatech.
11.07.2015 05:15 |

Osobnosti: Iva Janžurová (354 článků)

Češi o Oscara nezabojují, drama Domácí péče se do finálové nominace nedostalo

Český snímek Domácí péče režiséra a scenáristy Slávka Horáka se nedostal do finálové nominace na Oscara v kategorii Nejlepší cizojazyčný film. Z osmdesátky kandidujících zahraničních filmů jich podle portálu americké filmové akademie zůstalo ve hře už jen devět a Domácí péče mezi nimi není. Českému komediálnímu dramatu se přitom dávaly dobré šance. Domácí péče získala v Karlových Varech cenu pro Alenu Mihulovou jako nejlepší herečku. Dostalo se jí i mezinárodního uznání, například nejvlivnější americký filmový časopis Variety vidí ve filmu pokračovatele tradice započaté Milošem Formanem a Jiřím Menzelem.
18.12.2015 15:20 |

Osobnosti: Alena Mihulová (82 článků) , Miloš Forman (237 článků) , Jiří Horák (22 článků)

Výtečný recept na domácí kečup

Dáte přednost kupovanému kečupu plnému nejrůznějších éček, sladidel, umělých barviv a jiných nezdravých látek, nebo si raději svépomocí připravíte chutný domácí kečup, u kterého si budete jisti jeho složením? Opomeňme na chvíli skutečnost, že nás výroba domácího kečupu pravděpodobně vyjde o něco levněji – domácí kečup jednoduše má něco do sebe, i když vás jeho výroba bude stát o něco více času, nežli jedna návštěva supermarketu a cesta do příslušné uličky… Máte-li letos slušnou úrodu rajčat a nevíte si rady s jejich šikovným využitím, pak je příprava domácího kečupu více než ideální volbou. Nejenže tak svou úrodu zužitkujete, ale navíc získáte zásobu vynikajícího kečupu, se kterým můžete v kuchyni doslova kouzlit – použijte jej na přípravu omáček, domácí pizzy, potřete si s ním langoše, dejte si ho k párku! Je domácí kečup opravdu tak zdravý? Většina lidí si myslí, že co je vyrobené podomácku, to je automaticky zdravé. Bohužel tomu tak v mnoha případech není a i u kečupu si musíte dát pozor, aby váš domácí výrobek skutečně zdravý byl. Nepohlídáte-li si správný obsah soli, cukru a rajčat, pak ani vaše dílo připravované s láskou a pečlivostí nebude mít co do kvality nějak navrch oproti kupovaným výrobkům. Recept na domácí kečup Nyní se již společně dostáváme k jádru věci – tedy receptu na domácí kečup, který si okamžitě zamilujete a po kupovaném sáhnete jen v případě, kdy vám dojde poslední domácí zásoba! Potřebujete: 1,5 kg rajčat 5 jablek 3 větší cibule 1 lžíci soli 4 hřebíčky 1/4 lžičky skořice 1 bobkový list 250 g cukru 1/8 l octu Postup: Všechny suroviny pečlivě omyjte, rajčata zbavte stopky a nakrájejte je na čtvrtiny. Jablka oloupejte, zbavte je jadřinců a nakrájejte na drobnější kousky, cibuli rovněž oloupejte a nakrájejte na větší půlměsíce. Všechny nakrájené suroviny nyní dejte do většího hrnce, přidejte zbylé ingredience... Čtěte více Příspěvek Výtečný recept na domácí kečup pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
19.07.2016 16:45 |

Péče o pokožku v zimním období

Šetrná a pravidelná péče o pokožku celého těla patří k součásti každodenní hygieny. S minimálním úsilím, které do péče o svou pleť vložíte, získáte pěstěnou, zdravou a krásnou pokožku, jež se stane vaší ozdobou. Dostatečná péče o samu sebe se vyplatí. Naše kůže je první linie obrany proti různým nečistotám a infekcím. Je-li tato obrana prolomena, ať už bodnutím hmyzu, alergií, spálením či vlivem extrémního počasí, potřebuje pokožka speciální péči k povzbuzení hojivých procesů a vyhnutí se případným infekcím. Každé roční období je něčím specifické, proto i péče o pokožku se liší. A protože nám na dveře zaklepala paní zima, prozradíme si v dnešním článku, jak pečovat o svou pleť během zimy. Péče o pokožku v zimě Zima představuje pro naši pokožku zatěžkávací zkoušku, proto je na místě speciální péče. Studený vzduch, chlad, nedostatek denního světla a vitamínu D ze sluníčka a štiplavý vítr naši pokožku oslabují. K nejvíce zatěžovaným partiím patří obličej, rty a ruce. Střídání tepla a zimy zatěžuje tepelnou regulaci a rovnováha se takto snadno naruší. Ztrátu vody zvyšuje suchý mráz a omezeno je také vylučování kožního mazu. Pokožka se tak stává křehčí, méně hydratovaná, objevují se různá podráždění a zčervenání. V zimním období je nutné pokožku chránit a obnovit její ochrannou vrstvu. BIODERMA pomocník na všechny neduhy S tímto krokem vám pomohou kosmetické přípravky BIODERMA, doporučují je i experti na krásu a zdraví pokožky. Výrobky jsou určeny pro dehydratovanou, suchou, citlivou, mastnou a dokonce i dětskou pokožku. V řadách této značky naleznete krémy, čistící mléka, přípravky proti stárnutí pleti a mnoho dalších. Nezapomínejte vždy před ráno a večer před nanesením přípravku pokožku předem očistit. Jen tak mohou výživné látky proniknout hluboko do vrstev pokožky a obnovit rovnováhu. Příspěvek Péče o pokožku v zimním období pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
17.12.2015 22:06 |

Vonnová vyhrála suverénně sjezd SP ve Svatém Mořici

Americká lyžařka Lindsey Vonnová vyhrála ve Svatém Mořici po páteční superkombinaci i dnešní sjezd. Díky osmému vítězství v sezoně zvýšila své už tak výrazné vedení ve Světovém poháru a míří za čtvrtým velkým křišťálovým glóbem.
28.01.2012 13:55 |

Hvězdou karlovarského festivalu bude Oliver Stone

Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary ocení Křišťálovým glóbem za mimořádný umělecký přínos světové kinematografii amerického filmaře, oscarového Olivera Stonea. Stejnou cenu dostane i akademický malíř, Formanův a Vláčilův dvorní kostýmní výtvarník Theodor Pištěk. Festival se bude konat od 28. června do 6. července.
23.04.2013 11:20 |

Osobnosti: Theodor Pištěk st. (13 článků) , Oliver Stone (76 článků)

William Friedkin dostal globus a uvedl svůj oblíbený film

Režiséra Vymítače ďábla a Francouzské spojky ocenil karlovarský festival Křišťálovým globem za celoživotní dílo.
10.07.2014 08:05 |

Osobnosti: William Friedkin (9 článků)

Hvězda filmu Učitelka Zuzana Mauréry: Před 20 lety skotačila ve Cvičme v rytme! Bylo to soft porno

Ve filmech Jana Hřebejka se zpravidla objevují pořád ty samé tváře, Aňa Geislerová, Jiří Macháček nebo Ivan Trojan. V posledním snímku Učitelka ale režisér vsadil na slovenskou herečku Zuzanu Mauréry (47) a udělal dobře. Porota karlovarského festivalu ji ocenila Křišťálovým glóbem za nejlepší ženský výkon v hlavní roli.
25.07.2016 22:15 |

Osobnosti: Jan Hřebejk (299 článků) , Ivan Trojan (188 článků) , Jiří Macháček (205 článků) , Zuzana Mauréry (5 článků) , Zuzana Geislerová (2 články)

Policisté honili řidiče z Chebu až do Karlových Varů, museli i střílet

Nehodou skončila ranní honička policie s řidičem osobního auta Daewoo, který neuposlechl výzvy policistů k zastavení a ujížděl z Chebu až do Karlových Varů. Jízdu ukončila až střelba, po které řidič u Karlových Varů havaroval. Byl lehce zraněn, stejně jako jeden ze zasahujících policistů, řekla dnes krajská policejní mluvčí Kateřina Böhmová.
25.07.2013 09:55 |

8 nejkrásnějších rób z Karlových Varů! Kdo nejvíce zazářil?

"49. Filmový festival v Karlových Varech":http://www.extra.cz/tema/t49-filmovy-festival-v-karlovych-varech je už (konečně) za námi a to znamená, že je čas na závěrečné zhodnocení všech celebrit a jejich (ne)povedených outfitů. "O nejhorších šatech festivalu":http://www.extra.cz/7-nejhorsich-vip-modelu-z-varu-tyhle-saty-udelaly-z-jejich-nositelek-strasidla jsme už psali a teď je čas se podívat na opačnou stranu mince a tou jsou nejkrásnější šaty, které se v Karlových Varech objevily.
14.07.2014 18:00 |

Domácí manikúra – tipy a triky

Jestliže nechcete utrácet peníze za návštěvy v nehtovém studiu, kde by o vaše ruce bylo patřičně postaráno, pak je domácí manikúra skvělým způsobem, jak si nehty upravit k obrazu svému. Ačkoli se zdá, že nehty představují pouze zanedbatelnou část našeho těla, která na sebe nedokáže strhnout příliš pozornosti, opak je pravdou. Ruce jsou nástrojem komunikace a není nic horšího, než když musíte podat ruku někomu, kdo má okousané nehty, na nich zbytečky starého laku a místo kůžičky nevzhledné záděry. Je pravda, že domácí manikúra chce možná zpočátku trochu cviku, než dané fígle, postupy a triky dostanete do rukou, ovšem na druhou stranu je zdarma – a to určitě stojí minimálně za zkoušku. Snad každá žena by chtěla mít dokonale upravené ruce, které by ji prezentovaly v tom nejlepším světle. Nemusíte vyhazovat peníze oknem, i když nechat se hýčkat je určitě příjemné. S našimi tipy na domácí manikúru se o své ruce zvládnete hravě postarat i vy! Domácí manikúra – tipy a triky Tip první: Péče o nehtovou kůžičku Jako první by měla vaše pozornost směřovat na nehtovou kůžičku a okolí okolo nehtů. Pamatujte, že se kůžička okolo nehtů nesmí zastřihovat, ale zatlačovat pomocí tzv. pomerančového dřívka. Před tím doporučujeme namočit si ruce alespoň na 5 minut do mýdlové vody, což kůži příjemně zjemní a zvláční, díky čemuž se s ní bude mnohem lépe pracovat. Tip druhý: Zastřihnutí nehtů Domácí manikúra zahrnuje i rozhodnutí, jaký tvar svým nehtům vykouzlíte. V současné době jsou do ústraní extravagantní tvary a do popředí se dostává klasika v podobě přirozeného vzhledu. Rozhodnutí je samozřejmě na vás. K vytvarování nehtů radíme používat kvalitní pilník, u kterého nebude hrozit, že se vám nehty začnou třepit a lámat. Tip třetí: Přírodní nebo umělé? Určitě ani vám neunikl trend v podobě umělých nehtů – ať už gelových nebo akrylových.... Čtěte více Příspěvek Domácí manikúra – tipy a triky pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
21.10.2016 18:45 |

Policisté honili řidiče z Chebu až do Varů. Museli i střílet!

Nehodou skončila ranní honička policie s řidičem osobního auta Daewoo, který neuposlechl výzvy policistů k zastavení a ujížděl z Chebu až do Karlových Varů. Jízdu ukončila až střelba, po které řidič u Karlových Varů havaroval.
25.07.2013 07:45 |

Jiří Mádl přijel do Karlových Varů bez přítelkyně. Proč zůstala doma?

Do Karlových Varů dorazil také herec Jiří Mádl. Představil zde film Vlk z Královských Vinohrad a zašel na sklenku s přáteli. Mnozí čekali, že do Varů dorazí s přítelkyní, ale nakonec přijel sám. Jeho láska prý o publicitu moc nestojí.
05.07.2016 19:55 |

Osobnosti: Jiří Mádl (353 článků)

Domácí hamburger z mletého masa

Domácí hamburger z mletého masa bude pod vaší kulinářskou taktovkou daleko chutnější a po potravinové stránce i kvalitnější, nežli jeho kupované variace, které jsou dnes k dostání prakticky na každém kroku. Jen málokdo by odolal chutné kombinaci grilovaného pečeného masa, křupavé bulky, zeleniny a dresinku, který si můžete připravit dle vlastních chutí tak, jak je vám libo. Jestliže si i vy rádi pochutnáte na hamburgeru, ale chcete si být skutečně jistí tím, co doopravdy jíte, pak si připravte domácí hamburger z mletého masa podle našeho receptu, který pro vás ukrýváme v dnešním článku. Nejenže tak budete vědět, z čeho si svůj hamburger vlastně připravujete, ale navíc vám i díky času strávenému jeho přípravou bude daleko více chutnat! Jak si připravit domácí hamburger z mletého masa Níže jsme pro vás připravili několik užitečných tipů, díky kterým se vám podaří vykouzlit ten nejlepší domácí hamburger z mletého masa. Tuto dobrotu si můžete připravit jak doma na pánvi, tak i při pěkném počasí venku na grilu – a snad se toho pěkného počasí dočkáme co nejdříve. Uvidíte, že s naším receptem sklidíte úspěch! Abyste si byli jistí, z jakého masa si svůj domácí hamburger vlastně připravujete, doporučujeme vám koupit si kousek nějakého pěkného masíčka v celku u řezníka. Maso si pak doma můžete namlet, díky čemuž budete mít příležitost určit si jeho hrubost. Jakmile si maso namelete, můžete si do něho přimíchat jakékoli koření. Každý z nás má jiné chutě, proto záleží zcela na vás, jaká dochucovadla použijete. Samozřejmě že úplně nejlepší jsou čerstvé bylinky, které masu dodají úplně nový rozměr. Někdo rovněž dává přednost čisté chuti masa a přidává tak jen sůl a pepř. Maso přes přípravou placiček doporučujeme nechat odpočinout alespoň 20 minut v lednici. Z vytvořené masové směsi si můžete vytvořit placičky takové hmotnosti, jak se vám bude hodit. Můžete... Čtěte více Příspěvek Domácí hamburger z mletého masa pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
09.04.2016 02:35 |

Radnici Karlových Varů se nelíbí záměr vztyčit sochu Petra Velikého

Ruští usedlíci v Karlových Varech chtějí v příštím roce vztyčit v centru lázeňského města bronzovou sochu Petra Velikého v životní velikosti. Má se tak stát ku příležitosti jeho druhého léčebného pobytu v západočeské lázeňské metropoli před třemi sty lety. Plány ruských obyvatel Karlových Varů ovšem narážejí na zamítavé stanovisko vedení města.
07.10.2011 08:40 |

Rusové chtějí v centru Karlových Varů vztyčit sochu Petra Velikého

07.10.2011 09:00 |