RECENZE: Rihanna by mohla z experimentování ubrat, ztrácí tvář

Fanoušci zpěvačky Rihanny, která pochází z Barbadosu, byli v minulých letech zvyklí na její pracovitost a dynamičnost. Od roku 2005, kdy se na scéně objevila, vydávala novinky (vyjma roku 2008) každý rok. Dělala to tak až do listopadu 2012, potom se odmlčela.
09.02.2016 12:05 |

Rihanna si udržuje postavu cvičením, stačí jí třikrát týdně půlhodinka

Když se Rihanna objevila v sobotu na předávání cen Grammy v odhalujících černých šatech od Armaniho, ženy bledly závistí. Její osobní trenér Harley Pasternak teď prozradil, jak si udržuje svou dokonalou postavu. Rihanna prý cvičí obvykle třikrát týdně 25 minut, občas ale musí zabrat víc. Další články k tématu: Móda z Grammy: Fergie ukázala prádlo, Gagu zastínila Nicki Minaj Špatná koupě. Rozzlobená Rihanna prodává své sídlo, je plné závad RECENZE: Rihanna se prý živí zpěvem. Praha toho ale svědkem nebyla Rihanna je módní chameleon. Styly střídá jak na běžícím pásu OBRAZEM: Nejvíce sexy žena je zpěvačka Rihanna Polonahá Rihanna běhala po poli, farmář ji poslal pryč z pozemku
15.02.2012 14:45 |

Osobnosti: Rihanna (884 článků) , Nicki Minaj (165 článků)

Z Rihanny je návrhářka, představila kolekci pro drzé holky

Barbadoská zpěvačka Rihanna je jednou z nejpopulárnějších zpěvaček současnosti a získává řadu cen. Na každém červeném koberci ale dokáže upoutat i svým vzhledem a svůj styl teď přenesla na přehlídková mola. Další články k tématu: Rihanna se provokace nebojí, průsvitný top odhalil její přednosti Rihanna opět chodí s násilníkem Brownem, mlátit ji prý nebude Rihanna dala miliony barbadoské nemocnici, nejštědřejší je Swiftová Rihanna si na Vánoce pořídila nový dům a tetování na pozadí RECENZE: Rihanna je s novým albem posedmé na vrcholu Rihanna si nechala pod prsa vytetovat egyptskou bohyni kvůli babičce
18.02.2013 09:45 |

Osobnosti: Rihanna (884 článků)

Rihanna nechala fanoušky čekat, pak vyrazila na nákup v plavkách

Zpěvačka Rihanna si z názoru okolí nic nedělá. Svoje fanoušky nechá čekat na koncert klidně tři hodiny a na nákupy vyrazí oblečená neoblečená. Do obchodu v Monaku přišla jen v plavkách a průsvitné košili. Další články k tématu: Rihanna se provokace nebojí, průsvitný top odhalil její přednosti OBRAZEM: Nejhorší účesy? Vyholená Rihanna i Johanssonová „na Jágra“ Nejhorším filmem je Twilight, trpké Zlaté maliny získala i Rihanna Rihanna dala miliony barbadoské nemocnici, nejštědřejší je Swiftová Rihanna si na Vánoce pořídila nový dům a tetování na pozadí
14.07.2013 13:20 |

Osobnosti: Rihanna (884 článků)

Jak si opticky ubrat pár kilo?

Mít pár kilo navíc sice není nic špatného, ale nejedna žena by dala nevím co za to, kdyby se jich mohla alespoň pohledově zbavit. Bohužel neexistuje kouzelná hůlka, která by vás jedním mávnutím zbavila faldíku na břiše, která by vám ubrala na síle vašich stehen a díky které by se váš zadeček rázem zmenšil o dvě čísla. V dnešním článku vám poradíme, jak si pár kilo opticky ubrat. Nečekejte žádné fitness postupy ani hodiny strávené v bazénu či posilovně. Nepatříte-li mezi věrné příznivce sportování, budou se vám naše triky jistě hodit. Uvidíte, že je to mnohem snazší, než jste si mysleli. Pojďme společně zamaskovat pár kilo, které máte navíc! Maminka vždycky říkávala: „Stůj rovně!“ Také vám maminka říkala tuhle větu? Pak věřte, že rozhodně měla něco do sebe. Ačkoli to s vámi vaše maminka v dětských letech myslela především dobře – rovným postojem se nekřiví záda – dnes se vám tato rada může hodit i co se pár kilo navíc týče. Ramena dejte pěkně dozadu, zpevněte břicho a zaujměte přirozený postoj a chodidla mějte rovnoběžně. Budete mile překvapeni, že vám rázem na těle pár kilo ubylo. Co vyhodit ze šatníku… Pytle, o kterých si myslíte, že zamaskují vaše kila. Pravda je taková, že vám pár kilo ještě přihodí k dobru. Všechny podobné oblečky připomínající stan tedy okamžitě vyhoďte na dno popelnice. Oblečení s výraznými vzory – platí především pro vodorovné pruhy a divoké vzory plné květin – o kterých si výrobci XXL oděvů stále naivně myslí, že ženám s pár kilo navíc pomáhají. Ve skutečnosti je to přesně naopak, pryč s nimi! Bokové kalhoty, které vám díky nízkému sedu udělají tak akorát onu pověstnou pneumatiku okolo pupíku. Věřte, že na ženách, které disponují pár kilo navíc zkrátka vůbec nevypadají dobře… Co si do šatníku naopak pořídit… Spodní prádlo, které vám dokonale... Čtěte více Příspěvek Jak si opticky ubrat pár kilo? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
14.08.2015 08:25 |

Rihanně se nelíbí její malý zadek, v reklamě prý na něj měla dvojnici

Zpěvačka Rihanna je nespokojená se svou postavou. Připadá si příliš hubená a chybí jí její oblé křivky. Ráda by přibrala hlavně na zadku, který se jí nyní zdá malý a neženský. Další články k tématu: Rihanna si udržuje postavu cvičením, stačí jí třikrát týdně půlhodinka OBRAZEM: Nejvíce sexy žena je zpěvačka Rihanna Rihanna je módní chameleon. Styly střídá jak na běžícím pásu RECENZE: Rihanna se prý živí zpěvem. Praha toho ale svědkem nebyla Špatná koupě. Rozzlobená Rihanna prodává své sídlo, je plné závad
16.06.2012 11:35 |

Osobnosti: Rihanna (884 článků)

Rihanna opět chodí s násilníkem Brownem, mlátit ji prý nebude

Zpěvačka Rihanna veřejně přiznala, že se vrátila k bývalému příteli. Chris Brown ji přitom v roce 2009 brutálně zmlátil a jistý čas se k ní nesměl přiblížit. Barbadoská rodačka vyzvala veřejnost, aby nekomentovala to, že se k násilníkovi vrátila. Oba jsou prý jiní, vyzrálí a navíc se milují. Další články k tématu: Rihanna se provokace nebojí, průsvitný top odhalil její přednosti Stále ho miluji, říká Rihanna o násilníkovi Brownovi Rihanna se poprvé stala Ženou roku, a promluvila o násilí Zmlácená Rihanna: takhle zřídil zpěvačku její přítel
31.01.2013 11:05 |

Osobnosti: Rihanna (884 článků) , Chris Brown (231 článků) , Chris Brown (167 článků)

Rihanna odmítá, že nezaplatila tři miliony za pohřeb své babičky

Zpěvačka Rihanna se nikdy netajila láskou k své babičce a po její smrti si dokonce pod prsa nechala vytetovat egyptskou bohyni Isis. Pohřební služba z Barbadosu však nyní od zpěvačky požaduje zaplacení obřadu, který rozhodně nebyl levný. Další články k tématu: Rihanna si nechala pod prsa vytetovat egyptskou bohyni kvůli babičce Rihanna dala miliony barbadoské nemocnici, nejštědřejší je Swiftová OBRAZEM: Nejhorší účesy? Vyholená Rihanna i Johanssonová „na Jágra“ Rihanna nechala fanoušky čekat, pak vyrazila na nákup v plavkách
09.08.2013 10:05 |

Osobnosti: Rihanna (884 článků)

Psala o Rihanně, použila ostřejší slovník a stálo ji to místo

Šéfredaktorka nizozemského magazínu Jackie Eva Hoekeová si s textem o barbadoské zpěvačce Rihanně příliš těžkou hlavou nedělala. V profilovém článku použila několik expresivních slov, na něž umělkyně ještě ostřeji zaregovala. Výsledek? Hoekeová už v listu nepracuje. Další články k tématu: RECENZE: Rihanna se prý živí zpěvem. Praha toho ale svědkem nebyla RECENZE: Rihanna má na to, aby udávala popová pravidla Špatná koupě. Rozzlobená Rihanna prodává své sídlo, je plné závad Rihanna je módní chameleon. Styly střídá jak na běžícím pásu
22.12.2011 23:00 |

Osobnosti: Rihanna (884 článků)

Rihanna jako Mickey Mouse

Zpěvačka Rihanna /21/rozhodně nezahálí!  Rihanna si půjčila uši od Mickeyho Mouse na natáčení nového videoklipu s názvem „Hard“. Rihanna o klipu řekla následující: „Máme tanky, vojáky, vrtulníky, spoustu roztomilých oblečků a spoustu střel! Bláznivé!“.Určitě se máme na co těšit, Rihanna dokáže po každé překvapit. Autor: Nikča
06.12.2009 17:50 |

Osobnosti: Rihanna (884 článků) , Mickey Mouse (28 článků)

Jak rozjasnit tvář?

Trápíte se pro unavenou pleť, které chybí zdravá krása? Máte pocit, že je vaše pokožka zašedlá a vůbec nezáří? Přemýšlíte, jak rozjasnit tvář, která bude vypadat svěže, odpočatě a přirozeně? Pak jste na správném místě! Jak rozjasnit tvář, ale zároveň nepřijít o přirozený vzhled, který – co si budeme nalhávat – vypadá zkrátka nejlépe? Dnešní doba je hodně náročná, my jsme často unavení, postrádáme energii a jsme zoufalí z toho, jak naše tvář působí. Netrapte se pro svůj vzhled a raději si přečtěte naše tipy pro rozjasnění pleti. Jak rozjasnit tvář ve třech krocích! Jestliže si na svém vzhledu zakládáte, pak vám pohled do zrcadla na zašlou pokožku bez známek života a zdraví úsměv od ucha k uchu rozhodně nevykouzlí. Nikdo z nás nechce vypadat, jako by týden před tím proflámoval a péči o sebe zanedbával. Ptáte se, jak rozjasnit tvář? Pojďme se na to společně podívat! Tip první: Pečující maska Rozmazlujte se! Není nic příjemnějšího, nežli si na pleť nanést masku, do uší pustit oblíbenou hudbu, zavřít oči a několik minut nerušeně relaxovat. Nejenže tak na chvilku vypnete, pustíte z hlavy všechny starosti a dopřejete čas jen sami sobě, ale zároveň pomůžete své pleti vypadat lépe, svěže a odpočatě. Na masku si ve svém vlastním zájmu udělejte čas alespoň jedenkrát týdně a radíme investovat do kvalitních výrobků. Ty totiž vaší pleti nejen dodají potřebnou hydrataci a výživné látky, ale zároveň – jako třešničku na dortu – pokožku příjemně zvláční, zjemní a sjednotí její tón. Tip druhý: Odstranění buněk Samozřejmě jen těch odumřelých a tím pádem i naprosto zbytečných! Jestli může vaší pleti něco pomoci k tomu, aby zářila na dálku a vypovídala o vás v tom nejlepším světle, pak na ni myslete a pravidelně jí věnujte peeling, díky kterému odstraníte odumřelé buňky a pokožku tak rozjasníte. Pokud máte citlivou pleť, doporučujeme... Čtěte více Příspěvek Jak rozjasnit tvář? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
31.12.2016 20:35 |

Pehe: Zeman by měl ubrat plyn. Hlavně ve zbytečných střetech

Prezident Miloš Zeman by měl „ubrat plyn“ a stanovit si priority, tvrdí politolog Jiří Pehe. Důvodem je již nyní náročná objektivní inventura jeho činů i výroků. Nelze se totiž vyhnout otázce, zda Zemanovo chaotické vršení silných výroků, politických i ekonomických návrhů a kontroverzí, jeho obrazu spíše neškodí.
25.05.2013 12:10 |

Osobnosti: Jiří Pehe (282 článků) , Miloš Zeman (15952 článků)

Madonna hodně za hranicí vkusu: Na koncertě tentokrát neukazovala jen nahá prsa, ale i klín

Popová královna Madonna  (54) s kariérou ještě rozhodně seknout nehodlá, ale aby mohla konkurovat o třicet let mladším hvězdám, jako jsou Rihanna  (24) nebo Lady Gaga  (26) , musí s nimi držet krok. Trend však mluví jasně, pokud neukážete maximum ze svého těla, nikoho nezajímáte. Madonna se sice za své křivky nestyděla nikdy, ale vzhledem k jejímu věku by možná mohla trochu ubrat. Proslulá provokatérka ale dělá pravý opak, jak bylo vidět na jejím pondělním koncertě v Miami.
21.11.2012 22:30 |

Osobnosti: Madonna (950 článků) , Rihanna (884 článků) , Lady Gaga (1256 článků)

Rihanna má nového přítele

Zpěvačka Rihanna během DJ  Ryan Seacrets show prozradila, že má nového přítele. Ačkoliv několik měsíců mlžila, dnes přiznala, že jejím přítelem je Matt Kemp Dvaadvacetiletá  Rihanna se rozpovídala během DJ Ryan Seacrets show o svém novém vztahu. Zpěvačka přiznala, že randí s hráčem baseballu Mattem Kempem. Ačkoliv se Rihanna objevovala po boku Matta již v lednu, [...]
09.04.2010 19:00 |

Osobnosti: Rihanna (884 článků) , Matt Kemp (8 článků)

Rihanna touží po videoklipu s Lady GaGa

Zpěvačka Rihanna zatoužila po spolupráci s Lady GaGa, podobně, jako Beyoncé. Ačkoliv zatím není nic jisté, Rihanna se vyjadřuje o spolupráci s jistotou a slibuje si od ní velký úspěch… Jedna z nejznámějších současných zpěvaček Rihanna by ráda spolupracovala s Lady GaGa. Vzala si příklad z Beyoncé a podobným směrem by se ráda ubírala i ona. [...]
28.07.2010 11:00 |

Osobnosti: Rihanna (884 článků)

Rihanna má nové tetování

Rihanna patří k celebritám, jejižch tělo zdobí nejedno tetování. A jelikož jich má zpěvačka asi málo, rozhodla se rozšířit svojí „sbírku“… Rihanna tento týden zavítala do tetovacího studia, aby rozšířila svoji „sbírku“tetování. Na boční stranu krku si nechala vytetovat francouzská slova “ Rebelle Fleur“, která v překlad znamenají něco jako vzpurná květina. Rihanna má jistě radost, [...]
13.08.2010 21:01 |

Osobnosti: Rihanna (884 článků)

Rihanna se oddává vášni s milencem ve svém videoklipu

VIDEO: Zpěvačka Rihanna (23) natočila nový videoklip, který je doslova nabitý erotikou a vášní. Rihanna totiž klip k písní We Found Love natáčela se svým milencem Dudleym O'Shaughnessym (21). "Je to všechno o lásce a láska je droga," nemohla si Rihanna vynachválit natáčení.
20.10.2011 12:20 |

Osobnosti: Rihanna (884 článků)

Tipněte si: Čí je to zadeček? Zpěvačka ho ukazuje při každé příležitosti, podívejte se i na další fotky jejích půlek!

Barbadoská zpěvačka "Rihanna":http://www.extra.cz/hledat?q=rihanna (25) je posedlá svým vlastním zadkem. Vystavuje ho na odiv často a všude. "Na koncertě jsou její nahé dva stroužky samozřejmostí":http://www.extra.cz/divoka-rihanna-na-podiu-roztahovala-nohy-a-pak-predvedla-sexy-show-s-nahodne-vybranym-fanouskem a své fanoušky zásobuje i "na sociálních sítích":http://www.extra.cz/rihanna-jako-pornoherecka-naha-si-lehla-do-postele-a-nastavila-svuj-vypracovany-zadek-do-objektivu.
15.06.2013 18:55 |

Rihanna ukázala v průsvitné síťce své pevné dvojky: Podívejte se, co nosí v pravé bradavce!

Barbadoská pěnice "Rihanna":http://www.extra.cz/tema/rihanna (25) by možná měla nechat svým fanouškům víc představivosti a neodhalovat se při každé možné příležitosti. Buď to jsou provokativní snímky na sociálních sítích, nebo odvážné modely, kterých má doma Rihanna plnou skříň.
24.07.2013 18:20 |

Osobnosti: Rihanna (884 článků)

To je skandál! Internetem koluje snímek, na kterém nahá Rihanna kopuluje na lodi

To, že je "Rihanna (25)":http://www.extra.cz/tema/rihanna-zpevacka dost velká rebelka, je všeobecně známé - ráda se producíruje v sexy outfitech na veřejnosti, ráda provokuje. Teď se ale stalo něco většího. Něco mnohem většího! Rihanna byla zřejmě nachytána, jak si užívá sexu s jakýmsi sympaťákem. Je to vůbec ona?
17.11.2013 11:51 |

Osobnosti: Rihanna (884 článků)