RECENZE: Provokace, hra těl, jeptišky u kříže a pop. Prostě Madonna

Madonna přijela do Prahy. Před O2 arénou protestovali proti jejímu koncertu tři věřící, kolem nich běhali překupníci vstupenek a nabízeli je pěkně draho, uvnitř se pak čekalo bezmála do dvaadvacáté hodiny, aby následující show nijak zvlášť nepřekvapila. Byla to obvyklá Madonnina koncertní prezentace.
08.11.2015 08:30 |

Tělo jako Madonna? Jen dřina a odříkání, prozradila její trenérka

Madonnina osobní trenérka odhalila přísný režim, který zpěvačka dodržuje. Je třeba disciplína, pečlivé plánování, dieta, cvičení i zdravý spánek. Madonna je prý gejzír energie. Její trenérka ale tvrdí, že dokáže udržet mladé tělo jakékoli ženy. Další články k tématu: Madonna to patrně přehání s plastikami, ukázala oteklý obličej Madonna se koupe zahalená od hlavy až k patě, protože se bojí slunce Jsem tlustá, říká o sobě sportem posedlá Madonna Madonna otevřela první fitness centrum, přepych je samozřejmostí Vrásky a dvě brady, to je Madonna bez retuše Madonna nafotila sexy snímky v prádle
23.04.2013 10:15 |

Osobnosti: Madonna (950 článků)

Madonnin mladý přítel se chce ženit, ona s dalším sňatkem váhá

Třiapadesátiletá Madonna na začátku roku v jednom z rozhovorů uvedla, že by se klidně potřetí vdala. Její čtyřiadvacetiletý přítel Brahim Zaibat se tím zřejmě inspiroval, protože ji v kabalistickém centru požádal o ruku. Zpěvačka mu ale neodpověděla. Další články k tématu: Madonna: Stále čekám na rytíře v nablýskané zbroji, ale ten neexistuje Madonna oslavila narozeniny se zajíčkem mladším o devětadvacet let Madonna zářila na Super Bowlu, její bratr bezdomovec stanoval u stadionu Madonna vystavila kalendář koncertů, Česko si do něj nezapsala Madonna to patrně přehání s plastikami, ukázala oteklý obličej Madonna se koupe zahalená od hlavy až k patě, protože se bojí slunce
06.03.2012 10:10 |

Osobnosti: Madonna (950 článků)

Třiapadesátiletá Madonna ví, jak provokovat fanoušky. Na koncertě v Turecku během písničky odhalila ňadro a ukázala bradavku. Přestože někteří tvrdí, že jde o snahu zaujmout za každou cenu, diváci v hledišti královnu popu odměnili hlasitým potleskem a pokřikem. Další články k tématu: Madonna zahájila turné. Modlí se na něm i střílí slepými náboji Nejsem tak přísná matka, jak bych měla být, říká Madonna Madonna zářila na Super Bowlu, její bratr bezdomovec stanoval u stadionu OBRAZEM: Madonna či vztyčený prostředníček, i to je Super Bowl Madonna si v Torontu uřízla ostudu, na botách měla cenovky
11.06.2012 12:15 |

Osobnosti: Madonna (950 článků)

Madonna si na turné vzala čistící tým, nechce nikde nechat svou DNA

Pořadatelé portugalského koncertu zpěvačky Madonny byli velmi překvapeni jejím zákazem vstupu do šatny, dokud ji její tým nevyčistí. Madonna si je vědoma, že genetickou informaci člověka lze získat i z jediného vlasu, takže s sebou přivezla čističe DNA. Další články k tématu: VIDEO: Madonna na koncertě v Istanbulu ukázala bradavku Madonna zahájila turné. Modlí se na něm i střílí slepými náboji VIDEO: Černé slzy, ikonické prádlo a drogová „aféra“. Madonna je zpět Madonna zářila na Super Bowlu, její bratr bezdomovec stanoval u stadionu Madonna vystavila kalendář koncertů, Česko si do něj nezapsala
25.06.2012 10:15 |

Osobnosti: Madonna (950 článků)

Překvapení letošních Vánoc: Madonna je stráví s exmanželem Seanem Pennem

Zpěvačka Madonna prožije poněkud netradiční vánoční svátky. Údajně je chce strávit po boku Seana Penna, za kterého byla provdaná v osmdesátých letech. Může za to i fakt, že se zpěvačka rozešla s mladým milencem. Další články k tématu: Po propuštění aktivistů Greenpeace volá i Madonna. Vraťte je domů, píše V devatenácti mě přepadli a znásilnili, přiznala po letech Madonna OBRAZEM: Lennon i Madonna okem Warhola. Do aukce jdou vzácné snímky OBRAZEM: Nejvýdělečnější celebritou je Madonna, vydělala 2,4 miliardy Madonna předvedla nový úsměv, zuby má lemované zlatem
14.12.2013 16:20 |

Osobnosti: Madonna (950 článků) , Sean Penn (199 článků)

Madonna: Dcera se mnou nemluví a syn kouká holkám na zadky

Popová královna Madonna má děti v pubertě a těžko se s tím smiřuje. V dokumentu, který natočila během svého MDNA Tour, se svěřila, že s ní dcera Lourdes už ani nemluví. Další články k tématu: Jaká matka, taková dcera: Lourdes pózovala v korzetu Madonny Lourdes se stydí za mámu Madonnu kvůli mladým milencům Fenomén Madonna: šokovala zadnicí i bradavkou, pobouřila papeže Paris a Lourdes, dcery krále a královny popu rostou do krásy Madonna prodala obraz za 7 milionů dolarů, výtěžek jde na vzdělání dívek Tělo jako Madonna? Jen dřina a odříkání, prozradila její trenérka Madonna je královnou showbyznysu, vydělala 670 milionů korun
15.10.2010 09:45 |

Madonnin sexy zadek z videoklipu je ve skutečnosti povislé pozadí

Třiapadesátiletá Madonna neustále sportuje, aby se udržela ve formě. Na svůj věk vypadá skvěle, ale těsné šortky jejímu zadku moc nepomohly. Přestože měla stejný outfit jako v novém videoklipu, její pozadí vůbec v ničem nepřipomínalo svůdný zadeček. Další články k tématu: VIDEO: Černé slzy, ikonické prádlo a drogová „aféra“. Madonna je zpět Madonna zářila na Super Bowlu, její bratr bezdomovec stanoval u stadionu Madonna vystavila kalendář koncertů, Česko si do něj nezapsala OBRAZEM: Madonna či vztyčený prostředníček, i to je Super Bowl Madonna to patrně přehání s plastikami, ukázala oteklý obličej
26.03.2012 13:15 |

Osobnosti: Madonna (950 článků)

27.03.2012 14:48 |

Osobnosti: Madonna (950 článků)

Nejsem tak přísná matka, jak bych měla být, říká Madonna

Když fotografové přichytili patnáctiletou dceru Madonny Lourdes při kouření, zpěvačku to rozzlobilo. Může si však za to sama. Třiapadesátiletá královna popu přiznala, že je při výchově dětí moc měkká. Další články k tématu: Madonna prodává své sídlo v Beverly Hills. Bude bydlet na Manhattanu Madonna: Stále čekám na rytíře v nablýskané zbroji, ale ten neexistuje Madonna může adoptovat druhé dítě z Malawi Madonna seznámila své děti s novým milencem Madonna a Guy Ritchie se rozvedli
20.04.2012 12:51 |

Osobnosti: Madonna (950 článků) , Guy Ritchie (84 článků)

Madonna věnovala svůj striptýz na pódiu postřelené pákistánské dívce

Madonna na svých koncertech často vyjadřuje své názory na kontroverzní témata. V Los Angeles ale podpořila dívku zastřelenou Talibanem poněkud nevhodně. Věnovala jí píseň, při níž se svléká. Řada lidí to na Twitteru odsoudila. Další články k tématu: Pákistánská školačka přežila útok za svůj deník, Taliban jí hrozí znovu Madonna podpořila Obamu. Zdůraznila, že je muslim a obránce gayů VIDEO: Madonna na koncertě v Istanbulu ukázala bradavku Madonna prý uráží výročí povstání. Poláci protestují a modlí se v ulicích Madonna zahájila turné. Modlí se na něm i střílí slepými náboji
14.10.2012 12:00 |

Osobnosti: Madonna (950 článků)

Madonna opět pobuřuje: Na show bude mít jeptišky tančící u tyče

Madonna letos vyrazí na další světové turné, aby jím podpořila své třinácté studiové album Rebel Heart. Popová královna samozřejmě předvede show, kterou jí můžou kolegyně jen závidět. A nebyla by to ona, kdyby diváky opět nešokovala. Její koncerty budou plné kontroverzních výjevů, mimo jiné budou u tyče tančit ženy oblečené jako jeptišky.
30.07.2015 15:00 |

Kolumbijští pašeráci mají novou fintu, převlékají se za jeptišky

Kolumbijská policie zadržela tři ženy převlečené za jeptišky, které se snažily propašovat drogy na ostrov San Andrés v Karibském moři, který je oblíbenou turistickou destinaci. Každá z žen ve věku 20, 32 a 37 let měla na těle připevněny dva kilogramy kokainu. Podle policie byly podezřelé, protože "nevypadaly jako jeptišky a měly nesprávně oblečený řeholní oděv".
07.05.2013 20:10 |

Na téma jeptišky a sex vznikly už stovky vtipů. V tomto videu uvidíte dvě postarší jeptišky, které překvapily nic netušícího mladíka v parku. Jeho relax se totiž brzy změnil v zážitek, na který patrně nikdy nezapomene.
10.07.2013 23:00 |

Nahou Madonnu s cigaretou v posteli vydražili za půl milionu korun

Třiapadesátiletá zpěvačka Madonna má pořád poměrně vysokou věcnou hodnotu. Dokazuje to aukce její černobílé fotografie, na níž nahá kouří v posteli. Snímek byl prodán v přepočtu za 480 tisíc korun. Další články k tématu: Nejsem tak přísná matka, jak bych měla být, říká Madonna Madonna prodává své sídlo v Beverly Hills. Bude bydlet na Manhattanu VIDEO: Černé slzy, ikonické prádlo a drogová „aféra“. Madonna je zpět Madonna: Stále čekám na rytíře v nablýskané zbroji, ale ten neexistuje
15.05.2012 11:20 |

Osobnosti: Madonna (950 článků)

Britky podle Madonny odhalily prsa, zpěvačka zase v Římě ukázala zadek

Třiapadesátiletá Madonna na svém turné pokračuje v provokacích. V Turecku ukázala během písničky Human Nature bradavku a v Itálii u stejné skladby předvedla striptýz a ukázala zadek. Její vystoupení v Istanbulu inspirovalo stejně staré Britky a ty odhalily svá prsa. Další články k tématu: VIDEO: Madonna na koncertě v Istanbulu ukázala bradavku Madonna zahájila turné. Modlí se na něm i střílí slepými náboji Nejsem tak přísná matka, jak bych měla být, říká Madonna Madonna vystavila kalendář koncertů, Česko si do něj nezapsala
14.06.2012 14:35 |

Osobnosti: Madonna (950 článků)

Madonnino vysněné povolání? Prodavačka v cukrárně!

Zpěvačka Madonna (51) snila v mládí o jiném povolání, než být královnou popu. Přála si pracovat v cukrárně. Proč? A proč s ní nechtěl spolupracovat Michael Jackson? Madonna se přiznala, že je sladkým a dorty doslova posedlá. Nicméně pak se přestěhovala do New Yorku a rozhodla se vydat na dráhu popstar. „Mým snem bylo vždy pracovat v cukrárně,“ říká Madonna. „Bylo to proto, že mám vášeň – sladké. Teď už jím tak posedlá nejsem. Mám totiž zkažené zuby!“ „Když jsem se přestěhovala do NYC, bylo to v době, kdy jsem věděla, že se chci stát zpěvačkou a psát písničky a být umělkyní. Nestarala jsem se o to, jestli budu hladovět a bydlet v pokoji s pěti kluky, mýt se jen v umyvadle. Je to to, co chci dělat. Bylo mi to jedno, protože můj život nebyl nic moc.“ Zpěvačka nedávno také přiznala, proč nikdy nespolupracovala s Michaelem Jacksonem. „On prostě měl strach z provokativní muziky. Nechtěl se mnou pracovat,“ říká Madonna. „Strávili jsme spolu hodně času, stali se z nás přátelé. Ale nikdy jsme nenatočili společný hit. Napsala jsem spousty textů a ukazovala mu je, ale nechtěl o tom nic slyšet. Řekl mi na to: ´To je jako kdybys chtěla, aby Quentin Tarantino nedal do svého filmu žádné násilí´. Jenomže mně to přišlo, že se spíš styděl.“
11.12.2009 07:25 |

Osobnosti: Madonna (950 článků) , Michael Jackson (1602 článků) , Quentin Tarantino (167 článků) , Michael Jackson (598 článků) , Michael Jackson (598 článků)

Tonya Graves: Pop může oslovit spoustu lidí

Zpěvačka Tonya Graves vydává debutové album I’m The Only Me. "Dosud jsem pop moc nezpívala. Monkey Business, s nimiž zpívám, k němu sice inklinují, ale vycházejí z funku a jsou velmi svobodní. Pop má tu výhodu, že může oslovit spoustu lidí. A také si myslím, že pokud člověk nechce být stylově vyhraněný, vždycky dělá pop," řekla v rozhovoru pro Právo Tonya.
03.10.2011 12:15 |

Osobnosti: Tonya Graves (81 článků)

Asistent Andyho Warhola si zamiloval pop-art: Podívejte na jeho nahou Madonnu nebo Angelinu Jolie

Americký umělec Steven Alan Kaufman byl hlavním asistentem průkopníka uměleckého směru pop-art Andyho Warhola, který si zkrátil jeho jméno jen na iniciály a říkal mu „SAKu“. Kaufman se kromě pop-artu věnoval rovněž sochařství, fotografování, sklenářství nebo tvořil filmy. Umělec, jenž pracoval s Warholem od svého mládí, zemřel před dvěma lety, nedožil se ani 40. narozenin. Přesto po sobě zanechal velké množství uměleckých děl, mezi která patří například v pop-artu ztvárněné legendární snímky slavných osobností.
26.02.2012 16:15 |

Osobnosti: Angelina Jolie (1928 článků) , Madonna (950 článků) , Andy Warhol (91 článků) , Andy Kaufman (1 článek)

Moře vydalo 15 těl z letu Alexandrovců. Rusové mají další černou skříňku

Ruští záchranáři zatím našli 15 těl obětí nedělního leteckého neštěstí v Černém moři a také 239 částí těl. Agentura TASS to dnes oznámila s odvoláním na ruské ministerstvo obrany, které tak opravilo svou dřívější informaci o nálezu 17 těl a 223 fragmentů. Podle agentury Interfax odborníci odebrali vzorky DNA 105 příbuzným obětí, podle nichž budou mrtví identifikováni. Při katastrofě zahynulo všech 92 osob, které byly na palubě letadla Tu-154, většinou šlo o členy armádního uměleckého souboru Alexandrovci.
28.12.2016 11:25 |